بازدید 7013

تلفات سنگین تروریست‌ها در درعا و ادلب

ادعای رسانه های حامی گروه‌های تروریستی که به ریختن مردم سوریه ادامه می دهند، مبنی بر سیطره این گروه‌ها بر بخشهایی از جرمانا و فرودگاه الضمیر بی پایه و اساس است.
کد خبر: ۳۹۷۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۳ 03 May 2014
نیروهای ارتش سوریه طی چندین عملیات پاکسازی در برخی مناطق این کشور، شمار زیادی از تروریستها را به هلاکت رساندند.

به گزارش مهر، خبرگزاری سوریه(سانا) گزارش داد یگانهایی از ارتش و نیروهای مسلح، حمله تروریست‌ها به فرودگاه ابوالضهور در حومه ادلب را دفع و یک انبار مهمات را در درعا منهدم کردند.

نیروهای ارتش همچنین به پیشروی و پیگرد بازماندگان گروههای تروریستی در محله های الراموسه و العامریه حلب ادامه داده و یک انبار موشک و سکوی پرتاب را در حمص منهدم کردند.

یک منبع سوری هم تاکید کرد ادعای رسانه های حامی گروه‌های تروریستی که به ریختن مردم سوریه ادامه می دهند، مبنی بر سیطره این گروه‌ها بر بخشهایی از جرمانا و فرودگاه الضمیر بی پایه و اساس است.

نیروهای ارتش سوریه، یک انبار مهمات متعلق به تروریستها را در منطقه عتمان حومه درعا و مخفیگاههای تروریستها را در جاده السد عتمان و خربه جعلییه در غرب الشیخ مسکین منهدم کردند که طی آن شمار زیادی از تروریستها کشته و زخمی شدند.

نیروهای ارتش سوریه همچنین تجمعات تروریستها را در شرق المول در منطقه النعیمه و  حاره البجابجه و المسلخ در جنوب شرق البحار در درعاالبلد هدف حملات خود قرار دادند که طی آن شمار زیادی از تروریستها کشته و زخمی شدند.

شماری از تروریستها در عملیات نیروهای ارتش در منطقه نمر در حومه درعا به هلاکت رسیدند.

یک منبع سوری نیز از عملیات نیروهای ارتش علیه تروریستها در معرتمصرین حومه ادلب و هلاکت شمار زیادی از آنها خبر داد که برخی از آنها غیر سوری بودند.

در این عملیات، چندین خودرو تروریستها که برخی مجهز به تیربارهای سنگین بود، منهدم شد.

منابع سوری همچنین از ادامه پیشروی نیروهای ارتش در عملیات پیگرد گروههای تروریستی در محله های العامریه و الراموسه حلب و هلاکت شماری از تروریستها خبر دادند.

همچنین شمار زیادی از تروریستها در شهرک صنعتی و اطراف زندان مرکزی حلب و مناطق دیگر از جمله خان العسل به هلاکت رسیدند.

انهدام یک انبار موشک و هلاکت شماری از تروریستها در حمص و حومه آن و متلاشی شدن دو گروه تروریستی در روستاهای الغنوشه و البرغوثیه از دیگر تحولات مربوط به سوریه است.

از سوی دیگر یک منبع در استان حمص به خبرنگار سانا گفت: یک تروریست عراقی، خود را تسلیم دستگاه‌های ذیربط در حمص قدیم کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار