بازدید 5021

جزیره ابوموسی قطب گردشگری می شود

استاندار هرمزگان با اشاره به ظرفیت های ویژه ابوموسی در بخشهای مختلف گفت: این جزیره بزودی به یکی از قطب های گردشگری در کشور تبدیل می شود.
کد خبر: ۳۹۷۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۱ 02 May 2014
استاندار هرمزگان با اشاره به ظرفیت های ویژه ابوموسی در بخشهای مختلف گفت: این جزیره بزودی به یکی از قطب های گردشگری در کشور تبدیل می شود.

به گزارش ایرنا، جاسم جادری روز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت روز ملی خلیج فارس در جزیره ابوموسی اظهار داشت: در این راستا طرحی در حال اجرا است که از جمله آن می توان به احداث هتل و زیباسازی ساحل اشاره کرد.

وی ادامه داد: برنامه ریزی های خوبی برای توسعه گردشگری در این جزیره در دست انجام است که امیدواریم با مشارکت بخش خصوصی شاهد رونق صنعت توریسم در آن باشیم.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای برای توسعه ابوموسی دارد، تصریح کرد: در راستای گرامیداشت روز ملی خلیج فارس، جشنواره ملی فرهنگی هنری خلیج فارس با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بندرعباس برگزار شد.

جادری با بیان اینکه خلیج فارس نماد صلح و دوستی است ، بیان داشت: امروز نیز برای گرامیداشت روز ملی خلیج فارس به شهرستان ابوموسی آمده ایم تا پیام صلح و دوستی دولت و ملت و همچنین تقویت روابط با همسایگان را به دنیا برسانیم.

نماینده عالی دولت در هرمزگان در بخش دیگری از صحبتهای خود به بازدیدش از بیمارستان ابوموسی اشاره کرد و گفت: در این بیمارستان نواقصی وجود دارد که برای رفع این اشکالات در زمینه های تامین تجهیزات، جراح و متخصص بی هوشی دستور لازم به رییس دانشگاه علوم پزشکی استان داده شده است.

شهرستان ابوموسی در جنوب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده و یکی از جزایر 14گانه این استان است
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار