بازدید 3430

وضعیت سرخابی‌ها تا پایان سال قطعی می‌شود

نماینده وزارت ورزش برای خصوصی سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال گفت: این وزارتخانه براساس تکلیف قانونی این دو باشگاه را باید تا پایان سال جاری به بخش خصوصی واگذار کند و این اتفاق به طور حتم خواهد افتاد.
کد خبر: ۳۹۴۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۹ 22 April 2014
نماینده وزارت ورزش برای خصوصی سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال گفت: این وزارتخانه براساس تکلیف قانونی این دو باشگاه را باید تا پایان سال جاری به بخش خصوصی واگذار کند و این اتفاق به طور حتم خواهد افتاد.

به گزارش ایرنا؛ امیررضا خادم که دوشنبه شب در یک برنامه زنده تلویزیونی حاضر شده بود با اشاره به اینکه موضوع واگذاری این دو باشگاه به سال 80 باز می گردد، افزود: مجلس محترم و سازمان خصوصی سازی وزارت ورزش و جوانان را مکلف کرده اند تا این دو باشگاه را تا پایان سال 93 به بخش خصوصی واگذار کند و اطمینان می دهم این مهم دراین سال عملیاتی خواهد شد.

وی ادامه داد: البته این طرح درسال 92 نیز وجود داشت اما ازآنجا که تکلیف نبود شاید اتفاق مهم و ملموسی رخ نداد اما درسال جاری ما مکلف به این موضوع هستیم وبه آن عمل خواهیم کرد.

نماینده وزارت ورزش در امرخصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با بیان اینکه هم اکنون در حال آماده سازی مقدمات این واگذاری هستیم تاکید کرد: چنانچه خریدار مناسب برای این دو باشگاه وجود داشته باشد به طور حتم با صرف و صلاح دولت و هواداران آن ها واگذار خواهند شد.

خادم ادامه داد: البته ازآنجا که دولت محترم و هواداران حساسیت خاصی به این دوتیم پرطرفدار دارند تمامی سعی مان این است که واگذاری با دقت وبه درستی انجام شود تا شبهه ای ایجاد نشود، از سوی دیگرنمی خواهیم این دو تیم همانند برخی تیم ها که در واگذاری به بخش خصوصی اشتباه شد، سرنوشت خوبی نداشته باشند.

وی درباره حضور این دو باشگاه در فصل جاری نیز گفت: به طور حتم مساله واگذاری این دو تیم به دلایل فنی و اداری درنیمه دوم سال جاری اتفاق می افتد بنابر این وزارتخانه هیات مدیره جدید را ظرف هفته آینده مشخص تا این دو تیم برای دوره جدید لیگ برتر با قدرت بسته شده و در رقابت های لیگ برتر حضور داشته باشند.

وی در پاسخ به این سووال که میزان بدهی این دوباشگاه چه مقدار است نیز گفت: بدهی قطعی پرسپولیس بیش از70 میلیارد تومان و استقلال نیز بیش از 45میلیارد تومان است.

او درباره اینکه چه مقدار از بدهی پرسپولیس مربوط به دوران مدیریتی محمد رویانیان است، افزود: برای باشگاه پرسپولیس در زمان مدیریت رویانیان نزدیک به 50 میلیارد تومان بدهی ایجاد شده است و مابقی آن به قبل از مدیریت او مربوط می شود.

خادم مشکل اصلی این دو باشگاه را سوء مدیریت عنوان کرد اما درباره مساله و شایعاتی درباره سرپرست سابق تیم پرسپولیس اظهار بی اطلاعی کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار