هیچ چیز به اندازه تبلیغات مشمئز کننده کفش و کباب پز و ماهی تابه و دراز و نشست فلان مارک روی اعصاب آدم ها نمیره و مردم رو از تلویزیون زده نمی کنه.
هموطن
|
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
11
29
پاسخ
در صورتیکه واقعاً همه خانواده ها توان مالی تهیه میوه به اندازه کافی داشته باشند، بله میوه به مراتب بهتر از خوراکی هائی است که دائم در موردشان تبلیغ میشود .
از تهران
|
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
1
35
پاسخ
تناقض سیاست های بهداشتی با حجم عظیمی از فعالیت های رسانه ای، واقعا متحیر کننده است.
عالی بود.
ناشناس
|
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
2
28
پاسخ
حقیقت محض
آرمان
|
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
0
28
پاسخ
افراط بیش از حد در تبلیغات تلویزیونی واقعا آزار دهنده شده و تقریبا با شبکه های ماهواره ای برابری میکند...
ناشناس
|
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
1
22
پاسخ
آفرین به خانم مظفری
واقعا این تبلیغات اجناس به نوعی مضر برای بچه های ما واقعا دردسر آفرین است.
ناشناس
|
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
1
18
پاسخ
واقعیت است
و متاسفانه آگهی ها بهداشت و سلامت مردم را هدف گرفته اند
ناشناس
|
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
26
8
پاسخ
شركت پفك سازي كارمند نداره؟؟ كارگر نداره ؟؟ نبايد نون بخوره ؟؟من خودم 2 فرزند خردسال دارم كه علاقه اي به پفك ندارند . چون بي فايده بودنش را برايشان گفته ام . آنها هم وقتي ظرف پفك پر و روي ميز است تمايلي به خوردن نشان نمي دهند . اما با اينحال تبليغات را حق آن شركت براي فروش مي دانم و تخطئه آنها را منصفانه نمي دانم .
ناشناس
|
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
2
16
پاسخ
خیلی بجا است ما هم تو خونه تقریبا همین کار رو می کنیم
توصیه می کنم سدا و صیما یک +18 و هشداری هنگام پخش آگهی ها بزنه
مهدی
|
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
1
20
پاسخ
درد دل من و گفته این کاریکاتور
اصلا نامردی و ظلمه که برای بچه ای که عقلش به چشمش و قدرت استدلال نداره با این آب و تاب چیزهایی رو تبلیغ می کنند که کاملا برای سلامتیش مضره