بازدید 4765

رزمایش بزرگ اقتدار ۳ در قصر شیرین

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه گفت: این رزمایش متناسب با موقعیت منطقه به مدت 4 روز با حضور استان های کرمانشاه، آذربایجان غربی، کردستان، ایلام و خوزستان برگزار می شود.
کد خبر: ۳۹۲۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۹ 13 April 2014
رزمایش اقتدار ۳ از امروز به مدت چهار روز در منطقه عمومی قصر شیرین با هدف افزایش آمادگی نیروهای مرزبانی آغاز شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه گفت: این رزمایش متناسب با موقعیت منطقه به مدت 4 روز با حضور استان های کرمانشاه، آذربایجان غربی، کردستان، ایلام و خوزستان برگزار می شود.


شیخی هدف از برگزاری رزمایش را ارتقای سطح آمادگی نیروهای مرزبانی کشور دانست و افزود: نیروهای مرزبانی قصرشیرین از ماه ها  پیش برای برگزاری هرچه بهتر این رزمایش تلاش کرده اند.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه اظهار کرد: برای شرکت کنندگان در طول این چهار روز سناریوهایی در نظر گرفته شده که برای هر استانی متناسب با موقعیت جغرافیایی و خاص خود ماموریت های خاصی در نظر گرفته شده ضمن اینکه برای ارتقای سطح توان و آمادگی رزم نیز با حضور اساتید مجرب کارگاههای آموزشی برگزار می شود.

وی پیام برگزاری این رزمایش را در منطقه عمومی قصرشیرین صلح و دوستی و تامین امنیت و مقابله با هرگونه تهدیدی بیان کرد و گفت: بحمدالله تا کنون حقانیت جمهوری اسلامی ایران در صلح و دوستی برای جهانیان اثبات شده است.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه اضافه کرد: محوریت اجرای رزمایش با استان کرمانشاه است که نیروهای این مرزبانی چندین ماه است شبانه روز برای آن فعالیت می کنند تا زمینه هرچه بهتر اجرای آن را فراهم کنند.

شیخی گفت: این رزمایش فرصت خوبی برای ارتقا سطح آمادگی نیروهای مرزبانی کشور در برابر دشمنان قسم خورده انقلاب است تا آمادگی برای مقابله با هرگونه تهدیدی را داشته باشند.

قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه بیش از 25 هزار نفر جمعیت و دارای 186 کیلومتر مرز مشترک با عراق است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # قیام 15 خرداد