بازدید 6230

ترافیک نیمه‌سنگین در جاده‌های شمال

برابر آخرین اخبار دریافتی در استان سیستان و بلوچستان، (اکثر جاده ها) بارش باران گزارش شده است، سایر جاده های کشور از جوی آرام و ترافیکی عادی و روان برخوردار است.
کد خبر: ۳۸۹۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵ 27 March 2014
در جاده های کرج ـ چالوس، هراز و قزوین ـ رشت ترافیک نیمه سنگین است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس راهور، برابر آخرین اخبار دریافتی در استان سیستان و بلوچستان، (اکثر جاده ها) بارش باران گزارش شده است، سایر جاده های کشور از جوی آرام و ترافیکی عادی و روان برخوردار است.

همچنین در جاده کرج - چالوس (از میدان امیر کبیر تا تونل 5 ترافیک سنگین و از تونل 5 تا تونل کندوان ترافیک نیمه سنگین) جاده هراز (آبعلی تا امام زاده هاشم، آب اسک، تونل تکاور2، پنجاب و سه راهی بلده و جاده قزوین- رشت (محدوده تونل منجیل) ترافیک نیمه سنگین است.

راه 50 روستا در ساردوئیه بر اثر بارش برف بسته شد


بخشدار ساردوئیه به ایرنا گفت: راه 50 روستای این بخش از شهرستان جیرفت در جنوب استان کرمان بر اثر بارش شدید برف بسته شده است.

شهاب شهابی گفت: گروه‌های امداد از ساعات اولیه بارش کم سابقه برف در این فصل که از بامداد امروز پنجشنبه آغاز شده مشغول امدادرسانی و بیرون کشیدن خودروهای منحرف شده از جاده هستند. عوامل راهداری نیز برای بازکردن مسیر اقدام به برفروبی و نمک پاشی کرده اند.

بخشدار ساردوئیه گفت: هم اینک راههای اصلی این منطقه بخش باز است اما حرکت خودروها به علت لغزندگی مسیر به کندی صورت می گیرد.  در زمینه برق و آب مشکل خاصی وجود ندارد و با قطع بارش برف برای بازگشایی راههای روستایی اقدام می شود. ارتفاع برف در بخش ساردوئیه به بیش از 20 سانتیمتر رسیده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
آخرین اخبار
وب گردی