بازدید 83611
به بهانه انتشار تصاویر عجیب بازیگر کلاه پهلوی؛
هرچند شهشهانی‌ پیش از این بازیگر کودک بود و در نوجوانی نیز فیلم‌هایی همچون «زاگرس» و تله فیلم‌های «بلند گریه کن»، «یک مشت پرعقاب» نقش‌آفرینی کرده، به هر حال در «کلاه پهلوی» دیده شد و مورد توجه قرار گرفت و این امری ‌انکارناشدنی است؛ اما آیا صداوسیما مسئول بررسی عقاید و زندگی شخصی تک تک عوامل مقابل دوربین و پشت دوربین آثاری است که در تلویزیون پخش می‌شود و اساساً چنین امری ‌پذیرفته است؟
کد خبر: ۳۸۷۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۶ 17 March 2014
با انتشار تصاویری از یکی از بازیگران سریال کلاه پهلوی، نقدهای کنایه‌آمیزی درباره کشف حجاب این بازیگر که در سریالی در نقد کشف حجاب حضور داشته، مطرح شده و صداوسیما این گونه به چالش کشیده شده اما آیا این نقد ‌پذیرفته است و اصولاً نهادهای فرهنگی و به طور خاص سازمان صداوسیما و وزارت فرهنگ و ارشاد، مسئول چنین رفتارهایی هستند؟

به گزارش «تابناک»، پخش سریال «کلاه پهلوی» ساخته ضیاءالدین دری در تلویزیون به واسطه کیفیت نه چندان قابل قبول اثر و جزئیات و خطاهای فاحشی که در این مجموعه به نمایش درآمد، با نقدهای گسترده‌ای همراه شد؛ اما با پایان این مجموعه، قطار این نقد‌ها متوقف نشد و وقوع یک اتفاق مسوبق به سابقه، منجر به پیش کشیده شدن برخی نقدهای پیشین با بیانی متفاوت شد که کارآمدی حداقلی رسانه ملی را به چالش کشیده بود.

آن گونه که برخی رسانه‌های تخصصی در روزهای اخیر به آن اشاره داشته‌اند، حنانه شهشهانی، یکی از بازیگرانی ‌سریال کلاه پهلوی است که در خارج از کشور ضمن حرکتی که شاید فرا‌تر از کشف حجاب باشد، اقدام به انتشار تصاویری در همین رابطه کرد که جنجال آفرین شده است. در پی این جنجال، نقدهای کوتاه و کنایه‌آمیزی مطرح شد که صداوسیما توان هدایت بازیگران مجموعه‌های خود را ندارد و بنابراین چگونه می‌تواند برای کشور فرهنگ‌سازی کند؟

هرچند شهشهانی پیش از این بازیگر کودک بود و در نوجوانی نیز در فیلم‌هایی همچون «زاگرس» و تله فیلم‌های «بلند گریه کن»، «یک مشت پرعقاب» نقش‌آفرینی کرده، ‌در «کلاه پهلوی» دیده شد و مورد توجه قرار گرفت که اینها همه امری ‌انکارنکردنی است؛ اما آیا صداوسیما مسئول بررسی عقاید و زندگی شخصی تک تک عوامل مقابل دوربین و پشت دوربین آثاری است که در تلویزیون پخش می‌شود و اساساً چنین چیزی ‌پذیرفته است؟

صداوسیما و وزارت ارشاد، مسئول کشف حجاب بازیگرانند!؟
آخرین حضور بازیگر کلاه پهلوی در تلویزیون در برنامه کافه سوال

در گذشته دور چنین بررسی‌هایی می‌شد و هم اکنون نیز برای دعوت میهمانان به برنامه‌ها استعلام‌هایی توسط تهیه‌کنندگان انجام می‌شود و در خصوص تولید مجموعه‌های تلویزیونی نیز تا حدودی ملاحظات اینچنینی هست، ولی برخلاف گذشته دور ـ که شبکه‌های تلویزیونی بسیار محدود بود و طبیعتاً مجموعه‌های تلویزیونی نیز محدود‌تر و امکان کنترل و بررسی بازیگران و عوامل مجموعه‌ها وجود داشت ـ دیگر امکان چنان بررسی‌هایی وجود ندارد.

در واقع حتی اگر حراست صداوسیما درصدد برآید که تک تک عوامل برنامه‌های پخش شده در تلویزیون را دعوت کرده و مراحل گزینش سخت‌گیرانه‌ای برایشان پی گیرد و حتی پس از گزینش نیز بارها رفتار اخلاقی‌شان را ‌ارزیابی کند و ظرفیت انسانی عظیمی نیز برای چنین برنامه‌ای در اختیار مسئولان آن مجموعه قرار بگیرد، چنین بررسی‌هایی چندان اخلاقی نیست و شاید همین رویه کنونی بهتر باشد که ملاک صلاحیت اخلاقی اشخاص است، مگر آنکه عکسش ثابت شود.

جالب آنکه برخی گروه‌ها، انتظار مشابهی ‌در سال‌های اخیر از مدیران ‌وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز داشته‌اند و طبیعتاً وقتی صداوسیما نمی‌تواند چنین کند، وزارت ارشاد نیز نخواهد توانست چنین رویکردی را در پیش بگیرد و‌‌ همان گونه که گفته شد، چندان رویکرد اخلاقی نیز نیست و در گذشته همین رفتار‌ها، منجر به گریز برخی ‌سینماگران ایران از این عرصه و حضور در دیگر کشور‌ها شده و خودِ این رفتار، محرک برخی سینماگران برای خروج از مسیر طبیعی سینمای ایران بوده است.

شاید وقت آن رسیده باشد که بپذیریم مسئول رفتارهای شخصی سینماگران و عوامل تلویزیون، ‌خودشان هستند و امکان کنترل این رفتار‌ها به جز برخورد قهری وجود ندارد که اینچنین برخوردهایی نیز پیش از هر اتفاقی، خلاف منطق و قصاص پیش از جنایت خواهد بود؛ بنابراین،‌ ای کاش ضمن نقدهای فراوانی که متوجه متولیان فرهنگ است، مباحثی را پیش نکشیم که حکم آدرس غلط دادن برای حوزه فرهنگ را دارد و تنها نهادهای فرهنگی را وادار به قرار گرفتن در راهی می‌کند که به سرعت به اهالی فرهنگ آسیب وارد خواهد کرد.

دانلود
اشتراک گذاری
خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲۸۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
درست فقط اینا رو به عنوان الگوی جوانان معرفی نکنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
سینمای ایران همینه..........
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
هر کس دلش بخواد باید حجاب داشته باشه هر کس هم میخواد نداشته باشه ...زوری نیست که.......
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
خودتان مي گوييد بازيگر .
او تا كنون داشته حجاب را "بازيگري" مي كرده است و اكنون خود "واقعي اش" را نشان داده .
حالا ما بياييم بگوييم كسي كه واقعا"‌چادر سر نمي كند نبايد در فيلم ها نقش چادر باشد ، مثل اينكه بگوييم فقط پزشكهاي واقعي نقش دكتر را بازي كنند .
اشكال برخي اين است كه هنوز فرق بين زندگي واقعي و بازيگري را نمي دانند .
مانند آن داستاني كه اگر درباره هر شغلي برنامه طنز ساخته شود مي گويند چرا به جامعه پزشكي ... توهين كرديد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
کاش تلویزیون در ایام خاص مانند تحویل سال به جز بازیگران، از افراد دیگری مانند دانشمندان علمی و غیره هم دعوت کنه تا فقط بازیگران الگوی مردم نشن.
سمیع الدین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
احسنت آقای ناشناس 14:15 ! من هم واقعا موندم چرا همه جامعه از بازیگران و فوتبالیست ها خوششون می آد ؟ آیا تا حالا شده از یه کشاورز یا یه معلم یا یه کارگر ساده قدردانی بشه ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
آقایون، خانوما.....

سلام. میخوام بگم به زندگی شخصی مردم کاری نداشته باشین. همین

راستی عیدتونم مبارک
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
ناشناس 13:36..
خیر سرمون تو مملکت اسلامی داریم زندگی میکنیم..
حجاب یک مسئله اجتماعیه نه شخصی..
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
شهشهانی یکی از همین مردم بود.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
اون دوستانی که میگن به زندگی خصوصی مردم کاری نداشته باشید باید عرض کنم که بله کاملا درسته حرف شما اما آیا باتوجه به نوع انسان اگر ماشین من دود کنه یا دستم رو بذارم رو بوق آیا اینا مساله خصوصیه؟
یک روز تو اتوبوس یک کارگر زحمت کشی که واقعا میگم باید دستش رو بوسید برای جمع آوری زباله های شهر و من همیشه در برابرشون متواضعم ،با لباسی وارد اتوبوس شد که کار می کرد لباسش واقعا بوی بدی میداد این داشت دل وروده همه رو بالا می آورد
ایشون محترمه و از بقیه هیچ کم نداره و یک انسانه مثل همه ما یک آقایی به ایشون گفت زحمت شما ستودنیست وقتی کارت تموم شده موظفی لباست رو عوض کنه و وارد جامعه شی
چون این حوزه شخصی شما نیست این حوزه عمومیست من واقعا دیدم حجاب هم همین مساله است توی خونه تو مهمونی های فامیلی توی هرجایی که محیط عمومی نباشه هر کسی آزاده اما همه این آزادی رونداره چون داره دل پسر بچه یا دختر بچه ها رو می بره و زندگی و آینده اونا تباه میکنه این هوس بازی نیست نوع انسان این جوریه همه هم اگر بخودمون رجوع کنیم و پز های روشن فکری رو بزاریم کنار به همین میرسیم
اما افشای عکس های شخصی و خصوصی کاریست بسیار زشت و ناپسند....
ساحل
| Slovenia |
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
آقای ناشناس 15:35 واقعا چه استدلالی دارید.چرا وقتی به یک محجبه تو کشور غیر مسلمان آزاری میرسه ما ناراحت میشویم ولی به یک بی حجاب تو کشور ما توهین میشه خوشمون میاد! ناسلامتی کشور اونا هم غیر اسلامی پس باید محجبه ها را آزار دهند؟؟؟!!!!!!!!!
ناشناس
| Australia |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
شما تصمیم نمی گیری الگو چگونه باشد.این یادت باشه
ناشناس
| United States |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
خدمت جناب ساحل عرض می شود که چون حجاب امر خداست و چون بی حجابی کفر است.
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
دقیقا موافقم
باید در گزینش بازیگران تجدید نظر کرد ، چون قشری هستن که متاسفانه بیشترین تاثیر رو روی جوانان دارن...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
خخخخخخخخخخخخ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
این یعنی چی؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
hahahahaha
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
نیشتو ببند!!
نجابت
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
فکر کنم گلوش می خاریده.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
به نظر منم تنها چیزی که میشه گفت همون خخخخخخ هست!

آخه چطور کسایی که اعتقادی به حجاب ندارن میخوان فیلم در مورد حجاب بسازن و مردم هم بپذیرند که چیز خوبیه و رعایت کنن؟!!

من خودم پشت صحنه این مجموعه حضور داشتم و قبل از اینکه پخش بشه همین نظر رو داشتم. الانم که یک نمونه عمومیش برای مردم منتشر شد!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
میگن اگر میخوای یک چیزی یا کسی رو بکوبی و به کل نابودش کنی ازش "بد" تعریف کن! همین کافیه که کارشو بسازه
تام خروس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
من تصاویرشو دیدم روم به دیوار فقط کشف حجاب نکرده بلکه حجابو مسخره کرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
روم به دیفار
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
دیفال
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
دیوفال
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
ناشناس 14:29 "دیفال" رو خوب اومدی!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
تيفال
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
در اصل اين كلمه تيوفال است بعدا يواش يواش به ديفال تبديل شده
احسان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
مراقب باشیم داستان چن سال پیش "زهره" تکرار نشه ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
خیلی کار بدی کرده ... باید تنبیه بشه بچه بد
KhiarShor
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
wall
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
به نظرم وقتی کسی که در داخل مجموعه صدا و سیما هست و بعداً تغییر چهره پیدا میکنه اثرش هزاران برابر از برنامه های تبلیغات تهاجم فرهنگی شبکه های ماهواره روی مردم جامعه بیشتر است!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
مگر الگوی مذهبی بوده که وقتی تغییر مسیر می ده .... اینا چیه آخه می گید شما ها ؟!!!
ناشناس
| United States |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
در جامعه ی اسلامی همه چیز باید نماد اسلام باشد. این جناب مثلا روشنفکر که راه به راه کامنت می گذارد باید بداند که خداوند الگوی مردم را مشخص می فرماید....
ناشناس
| Australia |
۰۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
شما الان چاه به چاه کامنت می گذاری؟!!! نمی دونستم باید از شما اجازه بگیرم کامنت بگذارم جناب به واقعیت خودخواه! هیچ هم این طور نیست لطفا از طرف خداوند شما با این حد سواد و این سطح سعه صدر و ادب صحبت نفرمایید که به هیچ روی پسندیده و برازنده شما نیست !
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
والا !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
با اين نوناشون
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
ناشناس 14:19/خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
اولا که در ضعفهای صداوسیما شکی نیست ولی مسئول رفتارهای اینجور افراد که نیست.
دوما هم که اصلا عیبی نداره. زندگی این دنیا مثل یک الک بزرگ هست که خدا بنده هاشو الک میکنه تا معلوم شه کدوما بدردبخور و درشتند و کدوما اونقد ریزن که سقوط میکنن. ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
چی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
بعد از الک شدن چه اتفاقی می افته ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
الان شما الک شدی یا الکی شدی ؟
ناشناس
| United Kingdom |
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
ما مثال های فراوانی داریم از افرادی که بعد از سالها عبادت از راه بدر شدن. این یعنی اینکه افراد عابد باید درس بگیرن. بعد هم این بازیگر که ادعایی نداشته...
فرهاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
یعنی الان شما تعیین میکنی کی جهنمی ه کی بهشتی؟؟ الان بیل گیتس که الان بنگاه خیریه داره وارد بهشت نمیشه؟ یا اون اتشنشان خارجی که واسه نجات یکی دیگه کشته میشه؟؟
ناشناس
| Australia |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
آخ که متاسفانه شما ها از ایمان فقط تکبر و خود بزرگ بینی گرفتی. بیراهه رفتید بدجور! شما با این حساب کتاب و ادبیات خودت باید بگم از الک رد شدی رفته
ناشناس
| United States |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
از خدمت ناشناس 8:48 می پرسم که از کجای حرف این دوستمون برداشت غرور کردید؟ چون قافیه تنگ آید/شاعر به جفنگ آید
ناشناس
| Australia |
۰۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
ناشناس از امریکا ! شما احتیاجی به پاسخ ندارید . ادبیات و پاسخ های نامربوط شما که از سر خشم نوشته می شود خود گویای این واقعیت است که آدم تا خودش را اینقدر بزرگ نبیند و مدعی نباشد در مقابل نظر مخالف اینجوری از کوره در نمی رود و بی ادبی نمی کند!
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
اگه این تصاویر حقیقت داشته باشه واقعا جای تاسف داره که هنرمندانان عزیز این چنین خواهان شهرت هستند چون ماها خیلی از شخصیتهای فیلمها را الگو قرار میدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
اشتباه از شما ست که شخصیت های فیلم رو الگو قرار میدید
ناشناس
| United States |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
خوب الگو قرار ندید... مگه مجبورید؟
فرهاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
بازیگر سینما یکیه مثل من و شما - شما برو یه دکتر خوب رو الگو قرار بده - یه دانشمند رو - حتی یه رفتگر محترم شهرداری رو - بازیگر یعنی بازیگر - شغلش اینه که ادا در بیاره . پس هنرمند نیست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
این همه الگو توی دنیا
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
حیف پول که صرف ساختن کلاه پهلوی کردن نه تنها به حجاب کمک نکرد بلکه بدتر شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
نتیجه سریال های فاخر این میشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
در فیلم کسانی که خواهان کشف حجاب بودند را اولا از زنان و دوما ترقی خواه و دارای حسن نیت نشان داده بود.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
آره خدائيش بي حجاباش خيلي بيشتر به دل مي نشست تا با حجاباش
ميلاد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
اولا . گراگرطبيب بودي / سرخوددواميكردي. پزشك كچل نسخه كاشت موميده بابااگه راست ميگي اول به كله خودت چاره اي بيانديش . دوما. ظرفيت صداوسيماباخانواده هاي مديران ومجريانش مثل همان دكتره ميمانه . اگررطب خورده نباشند حرف وعملشان نافذ ميشه خداعاقبت همه راختم به خيركنه انشاالله
کامران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
من عکس ها رو مشاهده کردم
به نظرم گرفتن این گونه عکس ها برای یک بازیگر ریسک بزرگی دارد.
که نتیجتا با انتشار توسط یک فرد مغرض به این سرانجام می رسد که خود حنانه شهشهانی نیز در این مورد اظهار ندامت می کند.
پاسخ ها
نجابت
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
آقا کامران در قرآن اول به ما مردها می گوید که چشمانمان را درویش کنید بعد به زن ها می گوید حجابتان را رعایت کنید. بنابراین نه سایتی که عکس این خانم رو منتشر کرد کار درستی کرده و نه شما که اون رو مشاهده کردی.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
پس بد به حال مسئولین با نجابت صدا و سیما که به دور از چشم درویش کردن فیلمها رو سانسور میکنند
babak
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
hichi zoraki nemishe
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
چرا تصویرشو شطرنجی نکردید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
حیف بود
عسل
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
تلویزیون خیلی وقته رنگیش اومده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
سریالی که محور اصلی اون دفاع از حجاب بود حتی نتونسته ذره ای تاثیر روی بازیگرش بذاره!! چه میکنه صداوسیما با این مجموعه های فاخرش!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۰۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
مگر سریال محل یاد دادن آموزه ای اعتقادی و به این حد عمیق است . هر چیزی کاربرد خودش را دارد.
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
اگر قرار بود فيلم روي بازيگر تاثير بذاره كه آنتوني كوئين هم مسلمان ميشد !!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
تاب چرا عكس رو عوض كردي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کوروش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
دم خانم شهشهانی گرم
خیلی کار درستی کردن
big liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiike
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
حالا شما باید حتما اسم بازیگرو می اوردین؟ هنوز که درستی عکس ها اثبات نشده!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
اون عکس ها دیگه اثبات می خوان آخه ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
یارو هزار میلیاردی میکشه بالا مینویسن م- الف اونوقت .... متاسفم براتون
ميعاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
من كه نديده بودم اما با اين خبر رفتم گوگل ديدم . يه جورايي بي جنبگيه . البته آزادي يعني همين اما كار آدماي بي جنبه اينه
ناشناس
|
United States
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
شاید وقت این باشد که بپذیریم نباید توی زندگی شخصی مردم دخالت کنیم و مجبور به داشتن حجایشون کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
کاملا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
اقای ناشناس خارج نشین حجاب مساله اجتماعیه نه شخصی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
بسیار عالی بود
جواد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
دلم میخواست با کلمه ای که اولش الف است صدایت کنم ولی ولش کن! شما که فرق عکس گرفتن در آتلیه و پابلیش کردن آن در اینترنت، با حریم شخصی نمیدونی؛ مگه اجباره که اینجا کامنت بگذاری؟ وقتی ایشون میاد عکسهاشو پخش جهانی میکنه، یعنی اینکه بیاید منو ببینید! یعنی حریم خصوصی ندارم...! پس باید آمادگی برخورد افرادی که با کار این خانم به حریم خصوصیشون تجاوز شده رو داشته باشه...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
وقتی شما عکس عروسیت رو تو آتلیه میگیری یعنی دنیا بیاید منو ببینید؟
جواد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
اولا که اینا عکس عروسی نبود، دوما همون که برای عروسیت یک نفر عکاس، یک نفر تدوینگر، و چندین نفر در مجتمع چاپ میبینن شما رو و شما با علم به این موضوع بازم میری آتلیه، یعنی بله، حتی هزینه ی این که خصوصی ترین مسائلت هم دیده بشه داری
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
اون کسانی که میگن حجاب اجتماعیه؛ واقعا میدونن چی دارن میگن یا دارن ادا درمیارن؟ مثلا حرفی زده باشن؟
خوردن هم امری اجتماعیست و ....
فرزاد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
شما مشکلی داری نبین اقا جان به زورو اجبار که نمیگن نگاه کنی اجب
ناشناس
| United States |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۹
منطقتون کشت منو!
داخل منزل نیست که شخصی باشه
عليرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
اين صدا و سيمائي كه من ميبينم ، نرود ميخ آهني در سنگ
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
این صدا و سیما جای هیچ دفاعی نداره تابناک محترم
آن بازیگر هم به خودش مربوطه چکار بکنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
نبايد به زندگي خصوصي مردم دخالت كرد.
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
سریال کلاه پهلوی یک سریال بی محتوا و پرخرچ و مبالغه آمیز و در جاهایی حتی دروغ بود و اثر مثبتی چندانی هم روی مخاطبین محدود خودش نداشت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
خیلی ها این سریال های جهت دار را اصلاً نگاه نمی کنند که اعصاب ارامی داشته باشند .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
کامنت ها چه با ربط...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
رفتار این بازیگر نشون داد که سریال مذکور در رسوندن پیام خودش که همانا فضایل حجاب بوده موفق عمل کرده
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
بله کاملا" درسته !!!
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
صدا و سیما که مسئول کنترل جزئیات اعتقادی آینده زندگی بازیگران نیست ! این ها که از اصحاب پیامبر(ص) بیشتر و بهتر و نزدیکتر به آموزه های مستقیم وحیانی و الهی به وسیله هدایت های رسول خدا نبودند، آیا پیامبر خدا (ص) باید پاسخگوی مشکلات اعتقادی و برخی انحراف ها در بعضی از اصحاب خاص باشد که هم در زمان ایشان و هم پس از رجلت ایشان فاجعه آفریدند و از مسیر هدایت خارج شدند ؟!!
البته صدا و سیما کاستی هایی دارد و انتقادهایی به آن وارد است، اما آیا می تواند سامانه کنترلی بین المللی برای بازیگران همکار فراهم آورد و اعمال نماید؟!
پاسخ ها
اهل سنت
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
تابناک اجازه نمیده جواب این جور کاربرا که طرز صحیح خوندن آیات قرآن رو هم بلد نیستند ولی برای صحابه پیامبر که مژده بهشت رو داشتن ،ایراد میگیرن رو بدیم.جناب سعید میدونم از چی میسوزی..................
ناشناس
| United States |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
بابا پیاده شو با هم بریم.تو میدونی قران چند سوره داره؟
داش حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
من نمی دونم کاربر اهل سنت از کجا فهمید سعید قرآن خوندن بلد نیست؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
الان تابناک عزیز
هدف شما از نوشتن این خبر چه بوده است؟ تحریک حس کنجکاوی مردم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
کسی نمیداند..............
ارين
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
جالب اينجاست كه ما هنوز در خصوصي ترين مسايل زندگي افراد دخالت ميكنيم !! دوستان نوع پوشش يك مسيله كاملا شخصي است و دليل نميشود تمام مردم ايران به پوشش احباري تن دهند
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
بشین سر جات بابا.خصوصی دیگه چه صیغه ایی وقتی عکسهای نمیه عریان خودشون رو تو اینترنت جلوی چشم میلیون ها ادم میگذارند.
محمدرضا.ش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
وقتی شخصیه که تو خونه باشه. اما وقتی اومد توی اجتماع دیگه شخصی نیست برادر
پیمان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
جناب محمد. به شما ارتباطی نداره. داره؟ عکس خودشه گذاشته. اگه خوب باشه یا بد پای خودشه. تورو سنه نه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
محمد ش این عکسا توی اجتماع نبود برادر
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
ارین جان شما اشتباه گفتی . مسئله اقای "محمد" هست . نه مسئله خصوصی هست . نه مسئله ما .
یه جوری احساساتی حرف زده من گفتم حالا چی شده . ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
با پیمان موافقم!
ناشناس
| Australia |
۰۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
محمد خان از میان این همه موضوع بدرد بخور تو اینترنت خوب دوست داره برود اتفاقی آدرس جاهایی رو بزنه که با اجازه یا بی اجازه عکس هاو فیلم های خصوصی و عمومی مردم را میگذارند و بعد بیاد اعتراض کنه چرا اونها این کار رو کردند که من مجبور شم برم اون آدرس هارو بزنم برم تماشا کنم. درست گفتم محمد جان ؟!
آریابان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
".........در واقع حتی اگر حراست صداوسیما درصدد برآید که تک تک عوامل برنامه‌های پخش شده در تلویزیون را دعوت کرده و مراحل گزینش سخت‌گیرانه‌ای برایشان پی گیرد و حتی پس از گزینش نیز بارها رفتار اخلاقی‌شان را ‌ارزیابی کند ....." ، باز هم ناگفته پیداست که چنین راهکاری ، حتی اگر هم اجرا شود ، کماکان نتیجۀ مورد نظر بانیان آنرا در برنخواهد داشت زیرا در نهایت می تواند به عدم به کارگیری مجدد آن بازیگر در فیلم های بعدی منجر شود و طبیعتا این راه حل همین الآن هم انجام می شود ؛
وگرنه نه تنها هیچ نهادی ، بلکه در بسیاری از موارد ، حتی خود بازیگر هم از آیندۀ خود و چرخش های رفتاری و شخصیتی احتمالی خود در فردا و فرداهای پس از آن ، در این لحظه اطلاعی ندارد ؛
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
اگه کسیو پیدا کردید ضمن نقد از صدا و سیما از زحمات شبانه روزی و تاثیرگذارشان به صورت مثبت در حوزه های مختلف تشکر کند، اونوقت به نقدش گوش کنید شاید حرف درستی بزند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
واقعا متا سفم برای تابناک
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
منم چون قبح گناه رو میشکنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
يه بار همه بازيگرها رو ببرند امريكا و اروپا از بيخ عقده گشايي كنند دوباره برشون گردونن!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
دمت گرم درسته
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
بابا یک عده خبر ندارند .. شما با این کار آنها را هم با خبر کردید ... الان یک امتی در حال جست و جو هستند و وقتی عکس ها رو ببنیند شما هم در گناهشون شریکید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
دقیقا.من هم گفتم اینو ولی سانسور شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
اینکه قیافه هم نداره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
حرفت خیلی زشت بود.تو خودت چی هستی مگه؟گل و بلبل از صورتت زده بیرون
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
نکته اصلی همینه!!!
ناشناس
| Australia |
۰۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
مگه ادعایی کرده که من قیافه دارم؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
رفته چهارتا عکس به اختیار خودش گرفته همین بقیه اش دیگه فضولی بقیه است.
hamid
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
واقعا زیبا بود......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
چی؟ عکسای شهشهانی؟ :دی
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
چه ربطی به وزارت ارشاد داره؟؟
sam
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
تو این مملکت این مردم از هر چی کم داشته باشن خوبیش اینکه ادعا رو خوب دارن خودشونو همه چی تموم میدونن دغدغه زندگیشون هدایت مردم به صراط مستقیمه اخه به شما چه ربطی داره طرز پوشش مردم ؟
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
100 رحمت به گلشیفته این عکساش افتضاح بود
ناشناس
|
United States
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
اینهایی که من دیدم دیگه نمیشه بهش گفت کشف حجاب !
ناشناس
|
United States
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
بعد بشينيد به سلحشور ناسزا بگيد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
امثال سلحشور باعث این مسائل می شوند افراط در دین و مذهب به همین جا کشیده میشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
بابا کارشناس دین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
اگر 3000000000000 تومان یا بیشتر اختلاس و دزدی کرده بود اسمش را نمی گفتید و می نوشتید م. ز. حتما جرم ایشان خیلی خیلی خیلی خطرناک تر و بدتر بوده دیگر
پاسخ ها
مهندس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
مسلماً میلیاردها تومن پول بیت المال بی ارزشتر از عکسهای این خانومه. هنوز متوجه نشدی عزیزم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
اخ گفتی .......
نمیدونم کدومش بدتره ...

دزدی از بیت المال و خوردن حق مردم یک کشور یا کسی مطابق اختیار خودش لباس بپوشه !!!!
ناشناس
| Germany |
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
باید این نوشته رو با آب طلا نوشت .
اصل کار رو ول کردن دنبال این چیزان
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
آفرین بر این کامنت
جواد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
بله که بوده! جرم خراب کردن جوان های این مملکت خیلی از دزدی 904853490984580485 میلیاردی بیشتره، کمی تحقیق کنی و یک کم هم بزرگ تر بشی، کاملا متوجه میشی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
جواد: بابا بزرگ! بابا متوجه! بابا محقق! بابا جرم شناس!
آریا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
بارکلا به آقا جواد بزرگ. هه هه هه
ناشناس
| Australia |
۰۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
جرم چیه چرا جوسازی میکنی؟!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
...قبلا كه اقاي سلحشور به اين وضع بازيگران زن اعتراض كرده بود كلي بد و بيراه شنيد.حق با سلحشور بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
مطمئن باش تو هم کلی باید بشنوی منتها تابناک منتشر نمی کنه!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
تا حالا داستان اسب تروا به گوشت خورده؟
بهتر از این بابایی رو که اسمشو بردی نمیشد به حجاب ضربه زد.
تناقض حتی تو فیلمش داشت موج میزد
ناشناس
| Australia |
۰۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
این رو هم اشتباه نوشتی سلحشور اعتراض کرد و بد بیراه شنید ؟یا سلحشور بد و بیراه گفت و چند تا اعتراض البته نه در شان خودش ...
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
بیخود نیست که وضعیت فیلم سازی مون درست نمیشه خانه از پای بست ویران است
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
هر کس مسوول زندگی خودش می باشد مگر شما وکیل وصی مردم هستیدو امن یک هنرپیشه است و هر نقشی رو دلش بخواد می تونه بازی کنه. مگه هنرپیشه های زمان قبل که در فیلمهای آنچنانی بازی می کردن الان حساب پس می دن؟ خیلیاشوت الان دارن در این دوره نیز بازی می کنند. منتهی شما باید همه چیز رو تو بوق و کرنا کنین!!!
mori
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
اقا اين حجاب هم داستاني شده ها
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
پریرو تاب مستوری ندارد
چو در بندی سر از روزن برآرد

فایده ندارد. بشر زیر بار فرهنگ تحمیلی نمی رود.
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
سلام از یک نظر که نظر شما باشه درست اما از دید دیگر که بگیم شاید با دوستاش رفتن عکس انداختن در مسافرت و خصوصی بود و یه طوری لو رفته اون موقع چطور؟ یعنی بگیم از عمد نبوده؟
احتمالش بیشتره چون این بازیگر میخواد فیلمهای بیشتری رو بازی کنه چرا باید با این کارش که میدونه باعث جلوگیری از بازیش در صدا و سیما میشه اینکارو بکنه؟ بازم نظر من بود و نمیگم درست بود
پاسخ ها
جواد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
بیدار شو بابا! یعنی فرق عکس انداختن با دوربین حرفه ای و روتوش تو آتلیه با عکس انداختن با دوربین آماتور توی سفر رو نمیدونی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
شما کاملا درست میگید ، اکثر ماها عکسای بی حجاب زیادی تو آتلیه انداختیم و تو آلبوممون نگهداریشون میکنیم، یا عکسهای عروسی که در آتلیه میندازیم، حالا اگه به هر دلیلی این عکسها سرقت شن و تو جامعه پخش شن، دلیل نمیشه که خودمون پخششون کرده باشیم ، پیش میاد این اتفاقا هم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
دلتون خوشه عقاید رفتار هر کس به خودش مربوطه نه به شما
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
عکس های منسوب را دیده ام.به نظر من فقط یکی دو مورد مربوط به این خانم است و الباقی صرفا شباهت ظاهری است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
برو بابا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
یه دوربین وصل کنید به کل مردم ایران تا گناه نکنند.آخه کجای اسلام این زیر ذره بین بردن رو تاکید می کنه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
دقیقا . و لا تجسسوا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
عزیز با منطق!!!!!!!!!!!!!!

این فرد

خودش عکسشو پخش کرد تو سایتهای مختلف

کسی دربین نصب نکرده تو اتاقش!!!!!!!

قشنگ بخون

خودش عکسشو پخش کرده
ناشناس
| Australia |
۰۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
خوب! چه فرقی می کندخودش پخش کرد اونی هم که اعتقاد به ححاب داره نمی ره ببینه ! همین به همین سادگی ! ماشالاشما ها هم اعتقاد به حجاب دارید که نرفتید ببینید!!! چقدر آخه تناقض تو وجود شماست؟
mori
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
اين حجابم تو كشور ما داستاني شده ها
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
چرا فایل ویدئویی رو که میزارین ادیتش نمی کنین که مجبور نشیم همشون رو ببینیم. با این اجحاف مخابرات 1گیگ شارژ گرفتم به خاطر حجم بالای تبلیغات سایتتون هر صفحه ای که باز میشه حجم زیادی از شارژ ما کم میشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
گل گفتی خداییش......
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
پوشش امری کاملا شخصی است و به هیچ کس ربطی ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
پوشش شما رو بقیه میبینن... پس بهشون مربوط میشه...!!
دانشجو
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
بوق زدن من هم در ماشین خودم هم به هیچ کس ربطی ندارد ... به کسی چه ربطی داره من ماشین خودم رو از کجا دارم می برم، ورود ممنوع، محدودیت سرعت اینها هم کشک....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
تو صدا و سیما همه چادرین و بیرون عکس های آنچنانی... به من ربطی نداره، فقط دردم اینه که صدا و سیما در عمل خودش داره حجاب رو به سخره میگیره و این تفاوت ۱۸۰ درجه ای ظاهر در فیلم و واقعیت رو جوونا و نوجوونا اثر بد داره.
ناشناس
|
Hong Kong
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
وقتی با زور عده ای که به چیزی در قلب اعتقاد ندارند به آن کار وا دار کنند اینطور می شه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
آدم بازیگر سریال کلاه پهلوی باشه بعد بره کشف حجاب بکنه. آقای ضرغامی تحویل بگیر. حالا معلوم نیست کی سر کی کلاه گذاشته.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
این کشف حجاب نیس
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
یک هنرپیشه هر نقشی رو بازی میکنه و لزومی نداره به اون نقش اعتقاد هم داشته باشه
محمدخانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
کسانی که در فیلم ها و سریالهای اختصاصی صدا و سیما نقش آفرینی می کنند می بایست قبل از اجرا نقش و پخش تصاویر آنان از صدا و سیما تعهد نامه ای امضا کنند و همیشه این را بدانند که الگو خواهند بود و تمام رفتارشان زیر ذربین نگاه مردم است .
متاسفانه در چند سال اخیر بعضا در سریالهای اخیر مشاهد شده کسانی مانند .... در صدا سیما مطرح می شوند و برای یک مدت به .... عزیمت می نمایند و . . .
حالا به راحتی در سریالها بازی داده می شوند
خب بعضی از هنرپیشها مثل خانم شهشهانی هم این اجازه را به خود می دهند که از الگو بودن خود برای جوان ایرانی مسلمان فاصل بگیرند و متاسفانه مطمئن هستند که جایگاه خود را در صدا و سیما از دست نخواهتد داد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
این چه حرفیه ؟ هنرپیشه که الگو ی جامعه نیست فقط نقش رو باید بازی کنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
هر اجباري نتيجه معكوس داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
شاید ولی این صحبت شما ربطی به تیتر خبر نداره چون طفلی توی محیط خصوصی بوده.
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
بیخود نیست که وضعیت فیلم سازی مون درست نمیشه خانه از پای بست ویران است
سامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
خانم شهشهانی بسیار کار غلط و زشتی انجام داده
در جامعه ای که روزگاری حیا و عفت جز اصلی ترین مراعات مردم بود
حالا به این شکل حجاب و پوشش را به تمسخر میگیرند
پاسخ ها
سامی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
چرا این همه منفی؟
پس مثبتا کجان؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
منفی گرفتی چون درست است که حیا و حجاب خوبه ولی کنایه ات خوب نبود چون شهشهانی چیزی رو به تمسخر نگرفته .عکسها اصلا پابلیک نبود پس مصداقی برای کشف حجاب نیس.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
چه نقشی رو تو کلاه پهلوی داشت من یادم نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
نقش دیوار
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
اتفاقا توی فیلم کلاه پهلوی داشته فیلم بازی میکرده و شما ساده اید که ظاهر افراد رو بر اساس اون چیزی که توی فیلم نشون میده باور میکند.

ظاهر واقعی افراد اون چیزیه که وقتی آزادی دارند میتونند نمایش بدن....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
بايد قانون رعايت بشه...درست يا غلط قانون اينجا اينه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
خب قوانین اینجا برای اینجاست نه خارج کشور.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
دین اینجا اونجا نداره!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
قانون بخوره تو سرت 13:13
خودم
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
...یه چیزی بگو واقعیت داشته باشه .......
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
درود بر فرج ا... سلحشور شیر مادر حلالت
مجيد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
خوب صداوسيما هم با هر منتقد سياسي كه از ايران رفته همچين برخوردي ميكنه و همش ميخواد ربطش بده به يك طيف سياسي در داخل كشور، مثلا ميگه فلان روزنامه نگار فتنه گر كه سابقا اصلاح طلب بوده!!!!!! اين روشي هستش كه خود صداوسيما داره آموزش ميده
ناشناس
|
Australia
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
حالا که چی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
نخود چی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
غربی ها نشان دادند کسانی را که صدا و سیما بعنوان پدیده های موفق و الگو به جوانان این مملکت معرفی می کند در چنگ آنهاست و به راحتی یه آب خوردن ساختار و هویت آنها را تغییر می دهد. پس نتیجه می گیریم لزوما کسانی که از سوی رسانه ملی و وزارت فرهنگ و ارشاد مطرح می شوند و طی مصاحبه های آنچنانی و تقدیر و تشکر و ... به مردم معرفی می شوند و از کیسه بیت المال ارتزاق شده و یک پایشان ایران و پای دیگرشان لس آنجلس و نیویورک و پاریس و ... است الگوهای مناسبی برای جوانان این مرز و بوم نیستند و خود این ارگانها باید شدیدا مورد تحقیق و تفحص وجدانهای بیدار قرار گیرند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
چی میگی دوباره توهم توطئه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
اون عکسها خصوصی بودن در مال عام که نبودن همه مردم اینطور عکسهای دارن ولی متاسفانه منتشر شدن ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
تو رو خدا جوک نگو.کجاش خصوصی بود؟؟
asd
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
اگه دیده بودی میدیدی که عمومی نبود
مهدی عبداللهی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
من عکس‌ها رو دیدم.
هیچ اثری از کشف حجاب نیست. عبارت «کشف حجاب» را زمانی به کار ببرید که در یک فضای عمومی باشد.
تمام عکس‌ها توسط عکاس حرفه‌ای و در محیط خصوصی گرفته شده است، هیچ اثری از این که مکان عمومی باشد در عکس‌ها نیست. این کاری است که خیلی‌ها انجام می‌دهند.
نکته بعدی انتشار عکس‌ها هست. اعم از این‌که توسط صاحبِ عکس یا هر فرد دیگری انجام شده باشد، باز هم در این حد جنجال لازم ندارد.
قرار نیست که افراد در حریم خصوصی‌شان هم با لباس و رفتاری که در محیط کاری دارند، رفتار کنند.
پاسخ ها
نادر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
یه سوال دارم دوست عزیز تمام عکس هایی که نیمه عریان رو بعضی از این اجناس می بینید به نظر شما چه فرقی داره با این عکس های این خانوم اونم شخصی گرفته شده اونم پشت زمینشو نگاه کنی می بینی دقیقا مثل اینه در عموم گرفته نشده تازه اگه میگی شخصی بوده چرا هیچ اقدامی برای اینکه این عکسها که شخصی بوده و به صورت غیر قانونی منتشر کردن نکرده پس حتما راضی بوده دیگه پیگیرش نشده
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
نادر خان.عکسهای اجناس خصوصی نیست بلکه تجاری است و هدف داره.قیاس مع الفارق نکن برادر.بعد گفتی اقدام؟اخه چه اقدامی کنه وقتی کار از کار گذشته؟ بعد گفتی راضی بوده،از دل مردم چه خبر داری،سوره حجرات را در مورد ظن خوندی؟ اگر کسی متعمدانه منتشر کند عکسهایش را ،بله کشف حجاب است.اما ایا ثابت است که متعمدانه بوده؟!
ناشناس
| Australia |
۰۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
این تجسس ها آخه مشتری داره آقا!
ج
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
والا ما که شنیدیم ، خودش اعلام کرده برای همیشه از ایران رفته و این عکس ها رو هم تو فضای مجازی منتشر کرده .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
تابناك عزيز پديده فرهنك وفرهنك سازي باشيوه هاي سيماي ضرغامي نه تنها تحقق نخواهد يافت بلكه ضمن هدر دادن منابع مالي وانساني كشور موجب بازخوردهاي منفي هم ميشود ازسوي چرااينگونه رفتارهاراغير قابل درك نشان ميدهيد بايد بپذيريم كه افراد ديدگاهاي متفاوت دارند...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
چه ایرادی داره اینم بشه یکی مثل گلشیفته؟
امير حسين
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
بايد به سلايق مختلف احترام گذاشت
پاسخ ها
فرزاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
دقیقا
شهاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
این نشون میده که سریالهای صدا سیما چقدر تاثیر گذار بوده که حتی بازیگراش رو هم نتونسته مجاب کنه . بعد انتظار داره ملت متاثر بشن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
مشخصه که تمایلات واقعی و ارزش هایی رو که قبول داره مخالف آن چیزهاییست که صدا و سیما تبلیغ می کند. یعنی ایشان مجبور شده خود واقعیش را به خاطر معیارهای صدا و سیما پنهان کند. این یعنی تبدیل آدمهای معمولی به ریاکار. حالا این هم نوعی کشف حجاب است. سر شما هم زیر برف است.
بابک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
هه هه !
حالا خوبه 71 نظر اجازه انتشار نگرفتن!!
لا اکراه فی الدین !!
پاسخ ها
جواد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
لا اکراه فی الدین زمانیه که شما هنوز مسلمان نشده اید! وقتی که ... شده اید! حتما باید به قوانین آن دین عمل کنید!
زهرا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
آقای جواد ، ما که مسلمان به دنیا آمدیم تکلیفمان چیست ؟
مطمئنا فرق بین "شدید" و" از اول اینطور بوده اید" را درک می کنید .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
جواد: اگر پدر و مادرت مسلمون نبودن یا اگر توی ایران بدنیا نیومده بودی هم مسلمون بودی؟ به قوانینش عمل می کردی؟!
ایمان
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
سلام. درباره نظر آقا جواد رفتم به شان نزول آیه یاد شده در کتاب دکتر محقق رجوع کردم.
نظر 1 (نظر شیخ طوسی) : درباره برخی از پسران انصار نازل شده که یهودی بودند و پدرشان میخواست به اجبار و اکراه مسلمان شوند.
2) نظر صاحب روض الجنان ( از شیعه ) و یا طبری ( از اهل سنت) : مردی از انصار دو پسر داشت که بازرگانان مسیحی شام آن دو را مسیحی کردند و به همراه خود به شام بردند. او نزد پیامبر آمد و کمک خواست که آن دو را به مدینه بازگرداند. در آن حال آیه یاد شده نازل شد و پیامبر آندو را به حال خود گذاشت و به پدرشان فرمود دو فرزند را از خود دور کن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
نمنه؟
نادر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
اگه این کارا شخصی منم با یکی خصومت شخصی دارم می خوام برم بکشمش هیچ کس نباید دخالت کنه چون شخصی ...... خصوصی دیگه چه صیغه ایی وقتی عکسهای نمیه عریان خودشون رو تو اینترنت جلوی چشم میلیون ها ادم میگذارند.به این میگن شخصی؟! اگه هر کس می خواد از این کارا کنه بلند شه بره همون ور این کارا رو کنه اینجا بر نگرده بازیگر قعطی ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
حرف شما صحیح است در صورتیکه ثابت شود خود متعمدانه انتشار داده. ایا ثابت است؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
این سریال به حدی ضعیف بود که من نتونستم 5 ثانیه اون رو ببینم... حیف این همه پول و سرمایه و زمان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
یک زمانی میگفتند عمو یادگار تا ایران رادیاتور هست کی میره تو غار.
تا وقتی حریم سلطان هست ....
عسل
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
احسنت
بهرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
افراد در انتخاب مسیر آزاد هستن، من نمی دونم چرا این همه به یک بازیگر غیر مشهور و رفتارش واکنش نشون می دن، اجازه بدین کار خودشو بکنه، حجابی که از ته قلب نیست و بالاجبار در نهایت اینجوری می شه و کار به مسخره کردن می کشه...بابا بی خیال شین بهش فکر نکنین بچسبین به کار خودتون...
نادر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
چون اشتر مست در قطاریم همه
چون گرگ گرسنه در شکاریم همه
گر پرده زروی ما بر گیرند
معلوم شود که در چه کاریم همه ...
داستان ایرانی ها مثل این ضرب المثل :
" کلاغ مي خواست راه رفتن کبک را ياد بگيرد ، راه رفتن خودش را هم فراموش کرد . "
می خواهید از خارجی ها تقلید کنید ولی مطمئن باشید نمی تونید آخر سر تمام سنت های ایرانی چه از نظر مذهبی و چه از نظر آریایی بودن فراموش می کنید.....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
درست مثل نقشش تو کلا پهلوی سر از کجا ها که در نیاورده ...رفتی اونجا چی کار !!!!!همین جا دد هست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
چرا قضيه اصلي كه حفظ كرامت انساني - پاك دامني - سجاياي اخلاقي و عفت عمومي باشد رها شده و به چهار تار موي اين يا ان چسبيده ايم اين ماجرا مرا ياد ماجراي موسي و شبان مثنوي مياندازد كه هنگام بازگشت موسي به سوي شبان و اجازه موسي به شبان كه هرچه مي خواهد دل تنگت بگو .شبان در جواب مي گويد: تازيانه بر زدي اسبم بگشت گنبدي كرد و زگردون درگذشت .حال تمام مردم مانند آن شبان نيست كه با تازيانه موسي گنبدي كنند .تازيانه هايي كه بر حجاب در جامعه ما رفته است بيشتر اخلاق و دو رويي و عفت را به مسلخ برده است .
بنده خدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
سلام
جای بسی شگفتی داشته ودارد که نیمه عریان بودن زن یا دختر آن چنان جلب توجه می کند که گویی آزادی زنان ودختران تنها به عریانگی وبی عفتی آنهاست حال آنکه زن ودختر یهنی نعمت ورحمت خدا...
بهوش باش ای سیمای ملی که سیمای دانشجویان وطلاب مجاهدرابه تصویر نکشیدی ونمی کشی...
پاسخ ها
ایمان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۱
منظورت چیه از اینکه سیمای ملی دانشجو و طلاب مجاهد را به تصویر نکشیده و نمیکشه فکر نمیکنم به طور نسبی از این نظر کم کاری کرده باشه لطفا ببین از این صدا و سیما هیچ تریبونی برای جوانان شریف دانشگاهی وجود داره که اخلاق و وطنشون رو دوست دارن ولی ازاینکه فاصله بین شعارهای زیبا و واقعیت نازیبا زیاده رنج میبرن. صدا و سیما رسانه ای است که بیشتر میخواد مردم امیدوار کنه ولی فرهنگ غیر رسمی که به اش توجه نمیشه و پالایش نمیشه و نیز حرفهایی که گفته نمیشه تا شاید اصلاح بشه عملا جا را برای آرزوهای قشنگ تبلیغی تنگ کرده.
بهنام پورکند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
احسنت بر ناشناس 14:15 یکی از بدبختیای جامعه ی ما اینه که در بیشتر نزدیک به تمام اوقات ندونستیم قدر کیارو باید بدونیم و چطور الگو سازی کنیم و از کیا قدردانی کنیم!
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
دقت کردید چقدر نظرات غیر قابل انتشار زیاد هستن ؟!
پاسخ ها
جواد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
بله! چون سیاست تابناک در درج کامنت های این مطلب کاملا واضح به نفع کامنت گذارانی هست که از کار این خانم طرفداری کرده و بدون اینکه فرق حریم خصوصی و غیر خصوصی را بدانند، کلمه ی حریم خصوصی را مرتب ... میکنند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
جواد خان حرفای تو رو که کلا گذاشته
پدر همه رو دراوردی از بس پیغام گذاشتی بیکار
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
خداوند انسانها را آزاد آفریده
پاسخ ها
خودم
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
کاملا موافقم ای ول داری .والا به خدا .
فرزاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
اره والا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
حالا اینا به کنار حیف بود این از سینمای ایران رفت !
ما تازه به ارزش های پنهانش پی بردیم ! :D
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
...جالب بود !
مازیار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
چقد بعضیا بی جنبه تشریف دارن خوب هنوز گلی به سر هنر وبازیگری نزده اگه بازیگر درجه یکی بود چی میکرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
خب ...با اجازتون بریم که تو گوگل سرچ کنیم" حنانه شهشهانی، عکس" ...!!!
عشق اروپا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
معلومه كه كارگردان نقش خيلي خوبي بهش داده بود!!! طوري كه بالاخره فرو رفت تو نقشش...!!!! تو كلاه پهلوي هم دنبال همين چيزا بود...!!!!
ناشناس
|
France
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
گزينش و تحقيقات فقط مال ماست ديگه
مهرداد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
اصلا شهشهانی کیه دیگه؟
بابا ول کنین. یه بازیگر درجه چندم تو کشور خارجی عکس بی حجاب گرفته. خداییش اسمشم نشنیده بودم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
برو بابا ..

بهتره برین دنبال اخبار اختلاس ها و رانت خورها میلیاردی که یک ملتی رو بدبخت کرده نه زندگی شخصی مردم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
وارد حیطه هایی نشوید که مجبور به سانسور گسترده نظرات مخاطبان خود شوید
رضا
|
France
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
جامعه ما به گسترش عقلانیت دینی در این زمینه نیاز دارد نه به تظاهرنمایی حجاب بدون توجه به مبانی عقلانی آن
محمد علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
صدا و سیما در عرصه جهاد واقعی و در خط مقدم مقابله با تهاجم فرهنگی است ... در برابر این همه شیکه های ماهواره ای زهر الود ... وای بر ناحق گویانی که اجر زحمت کشان صدا و سیما را زایع کنند ... ننگ بر آنها ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
يني اگه معلوم باشه ربطي به سازمان ضرغام داري...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
این که نباید به زندگی خصوصی دیگران دخالت کرد درست، اما واقعاً کسی که این عکس ها رو در سطح اینترنت پخش کرده چه هدفی داشته؟
حالا هی بگید که نباید به زندگی خصوصی دیگران دخالت کنیم!
به مسائل دینی نمی خوام ربط بدم اما وجداناً غیرت ایرانی اجازه این کارو میده؟؟؟
آرشیدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
با این همه نظر معلوم میشه که بحث حجاب داغه و صدا و سیما و یا شاید هم مدیریت آن الگوی مناسبی برای تعریف حجاب و چرایی حجاب نباشد اول باید حجاب را تعریف و موشکافی کرد سپس بحث و نقد و تمجید کرد ... من جوان جویای پیشرفت و آینده ای درخشان از مبتکران و اشخاصی که با زحمت و فکر کارآفرینی کرده اند و اسمی از خود به یادگار گذاشته اند جذب و علاقه نشان می دهم ... سیمای جمهوری اسلامی ما بیشتر منبعی برای الگوی ژست و لباس و بروز بودن زندگی تشریفاتی در تلویزیون شده ...
عباس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
اين كشف حجاب بود؟
واقعا تصاويري كه تو گوگل بود كه مستحجن بود.
حمید
|
United Arab Emirates
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
یه چیزی هست به نام سعادت...یه چیزی هست به نام ثروت،شهرت،مقام،زیبایی و...
خیلیا به خیلی چیزا میرسن...اما سعادت و حکمت نصیب هر کسی نمیشه
ناشناس
|
United States
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
چرا الکی میاید یه بازیگر تقریبا گمنام را که خیلی ها حتی اسمش را نمی دانستند اینقدر بها می دهید و بزرگش می کنید. اگر اصلا هیچ کس خبری روی این کار نمی کرد بهتر نبود؟ الان شاید یه عده حساس بشوند و بروند عکس ها را ببینند کلیک خور این موضوع الکی بالا برود و این فرد بی دلیل در جامعه مطرح شود. به نظرم الکی موضوع را بزرگ می کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
... آفرین
آریا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
هر کاری کرده مربوط به خودشه دوست ندارید اینقدر زور نزنید سرچ کنید یا با هزار تا فیلتر شکن برین عکس هاشو نگاه کنید بعد بگید اه اه پیف پیف بو میده....
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۹
مگه اینترنت محیط خصوصیه؟!
جل الخالق
وقتی گذاشته برای اینه که جمع ببینند و نظر دهند. شما نمی خواهد کاسه داغ تر از آش و دایه مهربان تر از مادر شوی
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
خوشحالم کامنتی رو که دیروز گذاشتم منتشرنکردید چون به قضاوت خودم در باره شماشک میکردم!
خسرو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
خداوند ستار العیوب است.خدا می داند و سکوت میکند،مردم نمیدانند و فریاد می زنند.آبروی مسلمان حرمتش از خانه خدا واجبتر است...
پاسخ ها
فرزاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
مرسی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
بارک اله
حجت
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
جناب کاسه داغتر از آش.مسلمان با آبرو عکساشو تو اینترنت نمی گذاره
علی
|
Canada
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
مردم ایران زندگی دوگانه دارند. یکی تو خونه یکی تو بیرون.
پاسخ ها
اسی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
تو بیرون؟ تو یا بیرون؟
ناشناس
| United States |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۹
مگه بقیه مردم دنیا و ادورا تاریخ جور دیگه بوده اند. خونه محیط صوصی است و بیرون محیط اجتماعی است. عقل کل!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
نظر دهنده محترمي كه مدعي است چرا از اينكه زن با حجاب در خارج از كشور مورد تعرض قرار مي گيره ناراحت مي شويد در پاسخ شما بگم گه جناب پوشش يك امر پذيرفته براي تمام آيين هاي دنيا است چون نه فقط براي حفظ دين بلكه براي حفظ سلامت جسمي و بعضا مشكلات ظاهري افراد باشد منباب مثال خانمي كچلي دارد ويا سرما آزارش مي دهد و دهها دليل ديگر كه شايد من ندانم از پوشش در همه جاي دنيا استفاده كند.در ضمن ما كه به قول شما آقاي محترم ادعاي آزادي نداريم اين اربابان بيچاره شما هستند كه به اسم آزادي هر جنايتي حتي كشتن زن محجبه در دادگاه را انجام مي دهند وكك شون هم نمي گزد اين مدعيان چرا آزادي استفاده از حجاب را به مسلمين نمي دهند .خلاصه آن دسته از نظر دهندگان محترم كه حجاب را به باد استهزا و تمسخر مي گيرند مي گويم كه اگر ملي گرا هم هستيد برويد و كتيبه هاي تاريخي تخت جمشيد را نگاه كنيد اگر يك زن بدون پوشش وحجاب ديديد بگوييد در زمان تخت جمشيد كه پيامبري نيامده بود كه تكليف به حجاب كند . به آموزه هاي مسيحيت و يهوديت نگاه كنيد و كدام آيه در مذمت حجاب در انجيل ويا تورات مي بينيدبلكه بسياري از اين پيروان در بسياري مجامع و ادعيه خودشان از حجاب استفاده مي كنند.چرا اينقدر بي منطق و دليل از هر جنايت استكباري دفاع مي كنيد .با منطق وادله هر كسي مي تواند از حرف خود دفاع كند .در كشور ما ضمن اينكه قانون مدون وجود دارد عرف اجتماعي هم موافق حجاب است آن دوستي كه صحبت از ده درصد مي كند همه جهان را از دريچه ديد خود نبيند هستند بسياري از هم فكران ايشان كه سليقه سياسي ايشان را پذيرفته اند وليكن به شدت هم حجاب خود را دوست دارند مگر سليقه سياسي مانع ديانت ميشود اميدوارم كه اين دوستان اينقدر بي منطق و يك طرفه سخن نگويند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
اوووووووووووووووووووووووووووووه
حسش نیست بخونم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
ما " عقل گرا" هستیم نه مثل شما
عسل
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
چقد زیاده دل درد گرفتم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
ناشناس بسیار منطقی بود ....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
میگم اگه اقایون هم بدون لباس بیان تو خیابون بازم میگین به شما ریطی نداره
حمید
|
United Arab Emirates
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
تاج شاهی طلبی گوهر ذاتی بنمای
ور خورد از تخمه جمشید و فریدون باشی
حافظ
ضمنا ما از الگوها و مشاهیر توقع داریم خط قرمزها را رد نکنن و تبدیل به مهره سوخته نشن مثل گلشیفته فراهانی...متاسفانه بعضیا با فرهنگ برهنگی به قول جلال آل احمد میخوان هویت سازی کنن اما بدونن که برای همیشه اعتبار و حمایت و علاقه عموم مردم رو از دست دادن، چون اکثریت مردم ما معتقد و متکی به اخلاق والا میباشند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
یاد جمله فیلم متولد ماه مهر افتادم:

مگه ما پسر پیغمبریم
شترو با بارش میدزدن صدامون در نمیاد
کتو ول کردیم چسبیدیم به دگمه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
دمت گرم! یه نفر حرف حساب زد
ناشناس
| United States |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۹
هر چیزی بهجای خودش است. این منطق یعنی افراط و تفریط
توجه به یکی با نفی دیگری
دقیقا همان کاری که فکر می کنی طرف مقابلت می کند
کلا تعطیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
کلاه پهلوی چیه!
میٍثــم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
158 تا نظر رو سانسور کردید.
از شما دیگه انتظار نداشتم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
تابناک مغرضانه سخن می گویی
کامنتهایی که خوشایندت نیست حذفش میکنی
رسانه ای که سانسور بازی دربیاورد به درد زباله دانی میخورد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
حال من از این حرفها بهم می خوره یعنی مردای ایران واقعا ضعیفن؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۰۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
بله و این ضعف را عمیقا با ور کرده اند !
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
ضعف؟
کوچولو یه 2واحدفیزیولوژی پاس کن
ناشناس
| Australia |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۹
جناب بزرگ! یعنی فیزیولوژی بدن شما با فیزیولوژی بدن مردهای بیرون مرز ایران فرق دارد؟! همشون چون زن های مملکتشون حجاب ندارند از صبح که پا می شن گرفتار فیزیو لوژیشون هستن؟! شما یکم روان شناسی و تاثیر تلقین را برو بخون از این گرفتاری بیای بیرون
ناشناس
| United States |
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۹
تو چقدر قوی هستی
بنازم به سه میلیون نوزاد سقط ظده در اروپا و آمریکا
لابد الگوی مردای قوی تو اونها هستند
ایمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
اگه کسی خودش را مومن میدونه با فیلترشکن نمیره عکسهایی که میدونه طبق اسلام مجاز به دیدنش نیست رو ببینه. اینقدر به ریاکاری دیگران توجه نکنیم. کمی به خودمون هم نگاه کنیم.
در ضمن معتقدم که لزومی به پرداخت این موضوع به این شکل نبود. به خصوص اگه احتمال بدید که این عکسها با رضایت فرد پخش نشده.
پاسخ ها
م
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
فیلترشکن لازم نیست
ناشناس
| United States |
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۹
استاد!!
معذرت می خوام در منطق شما همیشه دزد و قاتل بیگناه و صاحبخانه و مقتول باید مجازات شوند.
چند سالی است است که بلای فکری شما بلند گفته می شود
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
احتمالش هست عکسا بدون رضایتش از جایی مثل آتلیه درز کرده باشه‏!خودش موضعگیری نکرده
عسل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
واقعا چقدر سریال کلاه پهلوی تاثیر گذاشت!! از جامعه ای که تناقض از سر رو ش میباره چه توقعی دارید
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
الان مشکلی نیست
مشکل ان وقت که بخواهد دوباره توی کلاه پهلوی 2 بازی کنه:)
صدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
از سلحشور چه خبر؟
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
من در جریان نبودم الان رفتم دیدم....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
خدا رو شکر 3 سال هست سریال و فیلم های صدا و سیما رو نمی بینم و اصلا نمیدونم کلاه پهلوی چی هست و چی نیست!!...
شمس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۹
نمیدونم این به اصطلاح بازیگرای ایرانی تا پاشون رو از کشور میذارن بیرون به فکر کشف حجاب و بدن نمایی و ... میفتن یعنی واقعا هنر دیگه برا عرضه ندارن به خدا زشته آزادی هم جنبه میخواد از لحاظ خیلیها آزادی مساویست با برهنگی و بدن نمایی . متاسفم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۹
آیا اینکه من دوست داشته باشم لخت بیام تو خیابون یه مساله شخصیه؟
من نمیدونم چرا برخی عادت دارن مرتب انتقادی بویژه در مورد واقعیت های دینی مثل حجاب موضع بگیرن و مثل نون نه مادری با دین و فرهنگ اصیل ایرانی برخورد کنن بابا حجاب یه امر اجتماعیه البته کم و کیف اونو تا حد زیادی عرف جامعه مشخص میکنه ولی قرار نیست که ما هر جور دلمون خواست تو جامعه حاضر بشیم و امنیت روحی و روانی جامعه رو برهم بزنیم.
امیدوارم عاقبت همه ختم به خیر بشه
101
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۹
تابناک اگر میلیاردها دلار پول خرج می شد تا این صحنه ها بیشتر پخش بشود موفق نمیشدن که این خبرها را تو میدی و همه اونایی ها هم که ندیدند و نمیدونند بفهمند احسنت به این هوشت
ناشناس
|
United States
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۹
آدرس غلط دادن، به جوانان و نوجوانان بیگناه و معصوم معرفی اینها به عنوان الگو در حالیکه در کشور نوجوانان فرهیخته زیادی وجود دارد است.
ائلیار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۹
حجاب اختیاریه کی میخواهیم اینو بفهمیممممممم ....
نظر شما

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
* captcha:
برچسب منتخب
قرارداد الجزایر الهام چرخنده دوره شبانه دانشگاه مکانیسم ماشه هفته دفاع مقدس