بازدید 4347

تخلفات حادثه‌ساز، خط قرمز پلیس در نوروز 93

37 درصد از تصادفات از نوع واژگونی است و به همین دلیل به افراد توصیه می‌شود که حتما پس از دو ساعت رانندگی، 15 دقیقه استراحت کنند تا سفری ایمن داشته باشند.
کد خبر: ۳۸۶۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۵ 16 March 2014
رئیس پلیس راهور ناجا با اعلام خطوط قرمز پلیس در نوروز 93، گفت: خط قرمز پلیس، برخورد با تخلفات حادثه‌ساز از جمله سرعت و سبقت غیرمجاز است.

به گزارش ایسنا، سردار اسکندر مومنی صبح امروز در رزمایش بزرگ ترافیکی نوروز 93 با بیان اینکه امروز نیم میلیون نفر از امدادگران، تکنیسین‌های اورژانس و مسؤلان همه دستگاه‌ها از جمله اورژانس، هلال‌احمر، راهداری، بازرسان نامحسوس و ... فعالیت خود را آغاز خواهند کرد، گفت: همچنین 30 فروند بالگرد نیز در این طرح نوروزه به کار گرفته خواهند شد.

وی با بیان اینکه در نوروز امسال همه هموطنان بیش از یک بار سفر می‌کنند، گفت: 37 درصد از تصادفات از نوع واژگونی است و به همین دلیل به افراد توصیه می‌شود که حتما پس از دو ساعت رانندگی، 15 دقیقه استراحت کنند تا سفری ایمن داشته باشند.

رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه امروز همه هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است، گفت: خط قرمز پلیس، برخورد با تخلفات حادثه‌ساز از جمله سرعت و سبقت غیرمجاز است.

مومنی با بیان اینکه به رانندگان توصیه می‌شود که پیش از سفر، سیستم فنی و معاینه فنی خود را چک و اخذ کنند، گفت: امروز علاوه بر انجام رزمایش، آخرین تمرینات نیز انجام می‌شود تا نوروزی ایمن داشته باشیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها