بازدید 9768

رسوایی اخلاقی نظامی سابق آمریکایی در کامبوج

قاضی دادگاه، اعلام کرد این نظامی سابق مطلقا نشان نداد که پشیمان است. او به کامبوج رفته بود زیرا در آنجا تجاوز به دختران خردسال آسان بود.
کد خبر: ۳۸۳۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۱ 02 March 2014
مقامات آمریکایی روز شنبه اعلام کردند یک سروان سابق بازنشسته نیروی دریایی این کشور به جرم تجاوز به دختران جوان و شکنجه آنها در کامبوج به حبس ابد محکوم شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، مایکل پپه در سال 2008 گناهکار شناخته شده بود اما روز جمعه یک دادگاه فدرال لس آنجلس در ایالت کالیفرنیا بعد از یک سال تعویق حکم، وی را به 210 سال حبس محکوم کرد.

دیل فسیچر، قاضی دادگاه، اعلام کرد این نظامی سابق «مطلقا نشان نداد که پشیمان است».
این قاضی اعلام کرد «او به کامبوج رفته بود زیرا در آنجا تجاوز به دختران خردسال آسان بود».

فیسچر افزود « او به دختران تجاوز و آنها را شکنجه کرده است در حالی که به همه وانمود می کرده است که به آموزش کودکان کامبوجی علاقه مند است ».

این قاضی همچنین اعلام کرد برای هر مورد از هفت قربانی که مایکل پپه به تجاوز به آنها متهم شده است، حداکثر 30 سال حبس در نظر گرفته است.

وی همچنین تاکید کرد « با وجود تلاش های صادقانه وکیل مدافع وی، دادگاه هیچ توجیهی پیدا نکرد که امکان دهد پپه روزی از زندان آزاد شود ».

دیل فیسچر همچنین پرداخت 247 هزار دلار به سازمان هایی که اسکان و مراقبت از قربانیان را به عهده گرفته اند، خواستار شد.

این قاضی تصریح کرد از حقوق بازنشتگی نظامی پپه برای تامین پول استفاده خواهد شد و به اعتقاد من این پول باید تا آخرین سنت به این کودکان پرداخت شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار