بلیط پرواز عیدت رو با کمترین قیمت بخر
      
در حاشیه درخواست کی‌روش از ادینهو؛
گویا قرار است کاروان تیم ملی فوتبال ایران در راه جام‌جهانی یک مهمان ویژه داشته باشد! این‌ بار دیگر نه سخن از یک بازیکن ایرانی‌ ـ ژاپنی است و نه ایرانی‌های پرورش یافته در لیگ‌های اروپایی و آمریکایی، بلکه مهمان جدید تیم ملی ‌بازیکنی برزیلی است که از قضا در همین لیگ ایران گل کرده و اکنون که در‌ تعطیلات لیگ در دبی است، از راه دور و به کمک برخی رسانه‌ها در حال رساندن خودش به ترکیب تیم ملی ایران است.
کد خبر: ۳۸۲۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۶ 25 February 2014
تیم ملی فوتبال ایران در راه جام‌جهانی یا تیم اتباع خارجی؟گویا قرار است کاروان تیم ملی فوتبال ایران در راه جام‌جهانی یک مهمان ویژه داشته باشد! این‌ بار دیگر نه سخن از یک بازیکن ایرانی‌ ـ ژاپنی است و نه ایرانی‌های پرورش یافته در لیگ‌های اروپایی و آمریکایی، بلکه مهمان جدید تیم ملی ‌بازیکنی برزیلی است که از قضا در همین لیگ ایران گل کرده و اکنون که در‌ تعطیلات لیگ در دبی است، از راه دور و به کمک برخی رسانه‌ها در حال رساندن خودش به ترکیب تیم ملی ایران است.

به گزارش «تابناک»، ادر لوسیانو ملقب به ادینهو، بازیکن برزیلی تیم فوتبال مس کرمان است که در هر دو مقطع حضورش در ترکیب تیم فوتبال مس کرمان، خیلی خوب کار کرد و محبوبیت فراوانی در میان کرمانی‌ها به دست آورد و حتی در مقطعی هم مورد توجه سرخابی‌های پایتخت بود.

اما هم‌اکنون ادینهو‌ ۳۲ ساله عزمش را جزم کرده تا خود‌ را به ترکیب تیم ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی برساند.

بنا بر این گزارش، دو سالی است که فوتبال ایران با پدیده گسترده حضور بازیکنان ایرانی پرورش یافته لیگ‌های اروپایی و امریکایی در ترکیب تیم ملی روبه‌روست. واکنش‌ها به حضور این بازیکنان که به اشتباه لفظ زشت دورگه به آن‌ها داده شده، متفاوت بوده و در کنار موافقان بسیار، مخالفانی هم بوده‌اند که از حضور این بازیکنان در ترکیب تیم ملی ایران ابراز خرسندی نکرده‌اند. با این حال جو عمومی جامعه ورزشی ایران به صرف ایرانی بودن این بازیکنان، پذیرای حضور آن‌ها در ترکیب تیم ملی ایران ‌بود و این در کنار کار خوب و موفق این بازیکنان در ترکیب تیم ملی، رضایت جمعی را از حضور آن‌ها ایجاد کرده بود.

اما این‌ بار دیگر سخن از مقوله جدیدی در ترکیب تیم ملی ایران است. یک بازیکن برزیلی پا به سن گذاشته، می‌خواهد با تغییر تابعیت، خود‌ را در ترکیب تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی برزیل برساند. ادینهو که در‌ چند روز اخیر به یاری رسانه‌ها‌یی که عکس او را با پیراهن تیم ملی ‌منتشر کرده‌اند، سعی در ایجاد جو رسانه‌ای برای حضور در تیم ملی ‌داشته و حتی شماره پیراهن خود را‌ مشخص کرده است.

او ‌در گفت‌وگو با یک خبرگزاری از پوشیدن پیراهن شماره ۳۰ تیم ملی ایران در جام جهانی خبر داده است. نکته جالب اینکه ادینهو از پیشنهاد کی‌روش به برای پوشیدن پیراهن تیم ملی خبر داده و گفته: «کی‌روش از من پرسید: دوست داری برای تیم ملی بازی کنی و من هم گفتم: بله! من نمی‌دانم کی‌روش الان کجاست و خودم هم در دبی هستم؛ اما این اتفاق افتاد و سرمربی تیم ملی از من پرسید که «ادینهو! دوست داری برای تیم ملی بازی کنی یا نه؟» و من هم تمایل زیادی برای این کار دارم‌».

او حتی از اینکه مدارکش را برای تغییر تابعیت به فدراسیون فوتبال ایران تحویل داده، سخن به میان آورده و اکنون منتظر تصمیم کی‌روش و مسئولان تیم ملی است تا ببیند می‌تواند در اردوی آفریقای جنوبی تیم ملی ‌باشد یا خیر.

ادینهوی ۳۲ ساله در حالی قرار است نخستین بازیکن غیر ایرانی ترکیب تیم ملی ایران باشد که بسیاری از منتقدان کی‌روش او را به بی‌توجهی به بازی‌های لیگ بر‌تر ایران متهم کرده‌اند. شاید در وهله نخست، می‌شد کیفیت پایین بازی‌های لیگ ایران را دلیل بی‌توجهی و دلسردی کی‌روش به لیگ دانست، ولی روی آوردن او به جذب بازیکنان غیر ایرانی برای تیم ملی فوتبال ایران را نمی‌توان با هیچ ملاک و معیاری سنجید.

اگر تیم ملی فوتبال ایران را عصاره فوتبال ایرانی بدانیم،‌‌ همان بهتر که یک تیم ضعیف با بازیکنان ایرانی داشته باشیم تا اینکه بخواهیم مانند کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به دنبال بازیکنان دسته چندم کشورهای صاحب فوتبال باشیم.

به هر حال، هنوز مسئولان فدراسیون فوتبال درباره اظهارات ادینهو موضع‌گیری نکرده‌اند و تنها چند روزنامه و سایت داخلی به استقبال این خبر رفته‌اند؛ اما امیدواریم در روزهای آتی شاهد موضع‌گیری مشخصی از سوی آن‌ها درباره اظهارات این بازیکن باشیم.
اشتراک گذاری
روی خط سایت ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۳۹
انتشار یافته: ۴۱۷
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
همه جای دنیا همینطوریه چه اشکالی داره؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
بازیکن خوبیه.ژاپن هم یادمون باشه بازیکن برزیلی داشت2002 اشکالی نداره وقتی کمک کنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
خیلی مسخره است، اشکان و رضا و دانیل و... حداقل پدرشون ایرانی بود منم موافق حضورشون بودم اما این کار کیروش یعنی دعوت از ادینهو دیگه خیلی مسخره است شورشو درآورده
این نه باباش ایرانی نه پدرش فقط میخواهد که تو جام جهانی حضور داشته باشه
بهتر نیست به جای این بازیکن مسن یکی مثل کاوه رضایی و ... رو بیاریم که هم جونه هم میتونه بره لیگ های اروپایی و تجره کسب کنه؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
خیلی مسخره است، اشکان و رضا و دانیل و... حداقل پدرشون ایرانی بود منم موافق حضورشون بودم اما این کار کیروش یعنی دعوت از ادینهو دیگه خیلی مسخره است شورشو درآورده
این نه باباش ایرانی نه پدرش فقط میخواهد که تو جام جهانی حضور داشته باشه
بهتر نیست به جای این بازیکن مسن یکی مثل کاوه رضایی و ... رو بیاریم که هم جونه هم میتونه بره لیگ های اروپایی و تجره کسب کنه؟
حسن شاهمرادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
نظرمن این است که دربرزیل موفق باشیم .اگرازبازیکن خارجی هم استفاده کنیم مشکلی نیست .لااقل بازیکن خارجی تراز اول باشد
حمیدرضا
|
United Arab Emirates
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
این امر می تواند جنبه های مثبتی داشته باشد و به قول جامعه شناسان از کارکردهای غیرمستقیم و پنهان اما مثبت باشد. این که شهروند یک کشور خارجی (به هر حال از کشورهای نسبتا توسعه یافته) تا این حد علاقه مند به پذیرش تابعیت کشوری دیگر می شود، می تواند تبلیغ مثبتی از ایران در بین مردم برزیل و سایر کشورهای دنیا شود. آلمان که الا ماشاءالله از این بازیکنان داره و تعداد زیادی از آنها هم در تیم ملی آلمان بازی می کنند، ژاپنی ها هم چنین سابقه ای دارند ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
تأسف به حال فوتبال ناپاک ایرانی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
ادینهو در بخش دیگری از حرف‌هایش چنین می‌گوید: من می‌خواهم زندگی حرفه‌ای‌ام را در ایران تمام کنم، اگر هم نشد به برزیل برمی‌گردم. همسر من در برزیل است و در پایان هر فصل انتظارم را می‌کشد. من دوست ندارم به عقب برگردم و می‌خواهم مسافر جام‌جهانی باشم و از لحاظ ذهنی و روحی خودم را آماده پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران کنم. مطمئناً در 3 بازی ایران با آرژانتین، بوسنی و نیجریه حضور خواهم داشت و این یک فرصت طلایی برای من است تا باشگاه‌های برزیل را مجاب کنم که پس از پایان جام‌جهانی مرا استخدام نمایند.
------------------------
من از طرفداران کی روش هستم ، کرمانی هم هستم اما این ادینهو فقط به فکر خودشه که از این را به هدفش برسه،اصلا عرق ملی و ... براش مهم نیست. بهتر نیست به جای این یکی از جونای خوب خودمون مثل صادقیان و ... رو ببریم؟
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
خوب مگه چه اشکالی داره؟ بابا این قدر نژا........
کوروش
|
United States
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
اصلا هم اشکالی نداره قانون فیفا اجازه بده ایرادی نیست به دعوت ادینیو
مسعود اوزیل مگه نیست پدر مادرش ترکن خودشم ترکیه به دنیا اومده اما الان تیم ملی آلمانه
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
فقط رضا عنایتی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
چرا واقعیت رو قبول نمی کنند بعضی ها آیا واقعاً بازیکنان لیگ در حد تیم ملی هستن لیگی که بازیکناشو دلالها انتخاب میکنن و هر کی پول داره لیگ برتری میشه بازیکن خوب ازش در میاد در صورتی که بازیکنان خوب بدلیل ندادن پول به دلال پشت خط میمونن.
مجید عباسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
کار کی روش درسته به خدا غیرت برخی از این خارجیها از بازیکنان ما بیشتره.بازکینانی که پول بیتالمالو میگیرند وناز هم میکنند.
حسام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
به شما قول میدم ادینیو هیچ وقت پیراهن تیم ملی ایران رو نمیپوشه
مسیح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
خوب این رویه یک روندتقریبا معمولی توفوتبال دنیا هستش حتی درسطح تیم ملی ودلیل تعجب ما ازاین خبر این هستش که ما از فوتبال حرفه ای دنیا فرسنگها دوریم!!!!
مگه اینطوری خون بازیکنای میلیاردی لیگ برتریمون بجوش بیاد و شاهدیک لیگ جذاب وباکیفیت باشیم.
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
مخالفم!
بهروز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
واالله با این استعداد فوتبال ایران باید کی روش رو از طلا بگیرین رفته جام جهانی .
فقط بلدیم انتقاد کنیم نوبت خودمون که میرسه بهانه میاریم
بذارین کارشو انجام بده .
صفا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
مطمئنا" و نباید این کار محقق بشه .
مسیح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
خوب این رویه یک روندتقریبا معمولی توفوتبال دنیا هستش حتی درسطح تیم ملی ودلیل تعجب ما ازاین خبر این هستش که ما از فوتبال حرفه ای دنیا فرسنگها دوریم!!!!
مگه اینطوری خون بازیکنای میلیاردی لیگ برتریمون بجوش بیاد و شاهدیک لیگ جذاب وباکیفیت باشیم.
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
چه مشکلی داره؟!!!
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
وقتی بازیکنان خودمون بدرد نخور هستن چیکار باید کنه !!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
وقتی بازیکنای ایرانی هیچی تو چنته ندارن و سه تا پاس سالم نمیتونن بدن بهترین کار اینه که بازیکن دورگه و تابعه ایرانی بیاریم تا زنگ تفریح تو برزیل نشیم.بازیکنای کشورمونم از پول بیت المال هر سال بهشون بیشتر بدیم تا برن به قرو فرشون برسن تا اوناهم راضی باشن. مردمم که هیچ
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
خب میشه بگین خروجی لیگ چیه رضای عنایتی سیو چند ساله که اقای گله اگه که با تیم منتخب لیگ برتر بره جام جهانی که زنگ تفریح رقبا میشه و باز قضایای 8 سال پیش اگه این دو رگه ها که نبودن باید بازهم حسرت جام جهانی را میخوریدیم ما ضربه زیاد از به اصلاح دلسوزان تیم ملی خوردیم جلالی بهترین تیم تاریخی رو که اویچ ساخته بود چکار کرد قلعه نویی چه کار کرد دایی چکار کرد به نظرم اگر امکان داشته باشه کارشناساروهم وارد کنن اظهار نظرهای 8 سال پیش کارشناسان را در دوره دادکان فراموش نمیکنم انگار این کارشناسان کرنشناس دوباره جان اظهار نظر به اصطلاح کارشناسه امیر حاج رضایی را در برنامه جام جهانی دوره برانکو فراموش نکردیم که همه کاسه کوزه ها را سر دادکان شکست ایا معذرت خواست ودوباره شروع کرده به کارشناسی به اصطلاح مودبانه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
حاضرم بازی بیگ زاده رو تحمل کنم امما بازی این بشر رو به هیچ وجه تو تیم ملی کشورم تحمل نمیکنم
فرشاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
هیچ اشکالی نداره اگه بتونه فقط در همین جام جهانی هم کمکی به تیم بکنه ارزش تغییر تابعیت روداره ضمن اینکه باعث شادابی وتقویت روحیه تیم ومردم میشه.اگرامثال قطر سالهاست که اینکار را انجام میدن چرا ما از این قابلیت استفاده نکنیم؟
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
(اگر تیم ملی فوتبال ایران را عصاره فوتبال ایرانی بدانیم،‌‌ همان بهتر که یک تیم ضعیف با بازیکنان ایرانی داشته باشیم ) شما با این تحلیل اگه ایران با هر ترکیبی تو جام جهانی ضعیف ظاهر بشه اولین کسی هستین که تیم و مربی و کس و کار تیم را میکوبی
بله با این بازیکنایی میلیاردی که تو زمین راه میرن کیروش باید از بازیکنهای ایرانی " دورگه" یا این برزیلی ادینهو استفاده کنه چرا که نه یه تکونی به خودتون بدین الکی از رو تعصب ننویسین ببینین مشکل کجاس که این ادینهو میخواد تابعیت عوض کنه یا کیروش به این فکر میوفته . تیم ملی بازیکن حرفه ای میخواد نه مدل مو و تیپ و .... تو تیمهای باشگاهیمون چند تا بازیکن متعصب داریم ؟ چند تا؟ یه تعصب به لباس یه تیمه یکی هم تعصب حرفه ای که بازیکنای حرفه ای هر جا که باشن دارن . اما 80%بازیکنای ما فقط فکر جیبن جیب !شما هم الکی بر طبل تعصب الکی نکوب ! حالا اگه راست میگی نظر منو منتشر کن دوست دارم جواب بشنوم
آرش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
به نظر من که هیچ اشکالی نداره، به این بعد قضیه هم نگاه کنید که یه خارجی حاضره بخاطر پوشیدن لباس تیم ملی ایران تابعیتش رو عوض کنه..... شاید تو 1000 سال یه مورد پیدا شه، پس مشکلی نداره!!!!!
فوتبال دوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
البته این کار اصلا برای فوتبال ما درست نیست ولی اون بنده خدا هم در جواب کی روش خواسته رعایت ادب رو کرده باشه . والا این کار که یه نفر تابعیت یه کشور رو قبول کنه در خیلی از کشورهای دیگه مرسومه .خدائی کدوم یکی از بازیکنای لیگ ما نصف توانائیهای ادینهو را دارند ؟99درصدبازیکنای لیگ برتر یه شوت سرضرب و یه هد عالی و زاویه دار مثل ادینهو نمیتونند بزنند.
ایرانی
|
Germany
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
اتفاقا راه درست برای پیشرفت فوتبال ایران استفاده از بازیکنانی این چنینیه....این کار باعث میشه فوتبالیست های جوان ایرانی یاد بگیرن برای رسیدن به جایگاه های بالاتر باید تلاش کنن نه این که مثل الان فقط پول های کلان بگیرن و به زور روزی یه ساعت تمرین کنن!!!!
ضمنا کشورهای حاشیهی خلیج فارس با همین کار خودشون رو قوی کردن .. به طوری که حالا باید برای بردن تیمیمثل قطر خوشحالی هم کنیم!!!
راستی....ادینهو با عشقش نسبت به کرمان و تعصبی که برای این تیم به خرج میده نشون داده از خیلی از ایرانی ها با تعصب تر و ایرانی تر هست...... از همون اولی که اومد توی تیم مس با وجود اینکه نیمکت نشین بود اما شلوغ نکرد و با تلاش خودش رو به همه ثابت کرد.
امیرحسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
یادمون بیاد که خودمون تا چند سال قبل توی رسانه هامون و به خصوص حین گزارش فوتبال، بار ها از کشوری مثل قطر انتقاد کردیم و حتی مسخره کردیم حالا ...
در ضمن تیم توی جام جهانی نهایتا بخواد با دوتا مهاجم بازی کنه که دژاگه و قوچان نژاد هستند . تیم هیچ نیازی به ادینهو نداره
امیرحسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
یادمون بیاد که خودمون تا چند سال قبل توی رسانه هامون و به خصوص حین گزارش فوتبال، بار ها از کشوری مثل قطر انتقاد کردیم و حتی مسخره کردیم حالا ...
در ضمن تیم توی جام جهانی نهایتا بخواد با دوتا مهاجم بازی کنه که دژاگه و قوچان نژاد هستند . تیم هیچ نیازی به ادینهو نداره
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
متاسفم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
با حضور غیر ایرانیان در تیم ملی مخالقیم....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
بزار بیاد مگه چیه... خیلی از کشورهای دنیا بازیکن غیر بومی دارن .. نمونش آلمان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
وطن فروشی هرگز...مانع شوید...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
مرگ بر نژاد پرستی. مگه زمانی که اشکان دژاگه در تیم های پایه آلمان بازی می کرد از این خزعبلات می نوشتید؟ اگر واقعا رسانه بیطرف هستی منتشر کن!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
هدف وسیله را توجیح نمیکند آقای کیروش
محمدرضا
|
United States
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
واقعا شرم آوره . من کاری ندارم به اینکه دلیل این کار کی روش چی بوده . اما کی روش باید مواظب کاراش باشه و یادش نره که توی ایرانه نه بحرین و امارات . اگه ادینیو در تیم ملی بازی کنه من فوتبال تیم ملی رو نگاه نمی کنم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
تابناک جان وقتی بخاری از ایرانی ها بلند نمیشه بهتره یا فوتبال رو تعطیل کنند یا کاری کنند که شاید کمی بازیکن ها تحریک بشن شاید کمی بدوند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
چرا نمی گویید که بهتره بود اصلا به جام جهانی نمی رفتیم؟! اگر استعدادش خوب است و به درد تیم ملی می خورد، پس بگذارید بازی کند. بهتر از این است که ببینیم پیراهن تیم ملی را چند تا نالایق بپوشند.
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
مخالف استفاده از بازیکن های ایرانی-خارجی توی تیم ملی نیستم، ولی این 32 سالشه ! اگه به جاش یه جوون ببرن که تجربه بین المللی توی بالاترین سطح کسب کنه به مراتب بهتره. ادینهو اگه بره مطمءنا فقط تا آخر جام جهانی انقضا داره و بعدش مربی تیم ملی هر کی باشه حتی کیروش 100% اونو کنار می زاره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
شما به وضعیت افغانی ها رسیدگی کنید نمیخواد به یکی از معدود بازیکن های خارجی که چند کلاس از بازیکن های ایرانی بهتره گیر بدید
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
یه عمر عربها رو مسخره میکردیم ...حالا خودمون قرار مثل اونا شیم ...کیروش فوتبال مارو کجا میخواد ببره؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
ایا ما قطریم که می خواهیم به زور پول واتباع غیر ایرانی افتخار خریداری کنیم ایا مسئولین فقط می خواهند به هدف برسند انهم به هر طریق .حتی ان ایرانی زاپنی هم که بادی گارد هم می خواست. نه اقا ما تختی ایرانی می خواهیم نه مدال اوران کرایه ای چون اصالت در قهرمانی حرف اول را می زند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
بهتر است با پتانسیل خودمان به جام جهانی برویم و مثل قطر نیازی به بازیکنان خارجی نداریم. اگر قرار است خارجی ها برای ما بازی کنند بهتر است اصلا به جام جهانی نرویم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
چرا دست از این تعصبات مسخره بر نمیدارید
اگر بازیکن های تیم ملی استعداد واقعی که تو ایران پره بودن حق با شما بود ولی وقتی بلد نیستن یه پاس بغل پای ساده بدن دیگه حرفتون چیه
ادینیو واقعا سطحش از بازیکن های لیگ برتر ایران بالاتره
ضمنا از تیم ملی آلمان که مدعی جام جهانیه بازیکن ها خارجیش رو بگیری دیگه هیچی نمیمونه
یک ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
این کار اشتباه، باعث شکسته شدن عزت تیم ملی می‌شود. مخصوصا با وجود این همه بازیکن با استعداد در لیگ درخواست برای بازیکن 31 ساله برزیلی اصلا پذیرفته نیست.
بحر در کوزه و ما ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
قطعا شما از بازیکن های مفت خور لیگ برتری که 99.9% با پارتی بازی فوتبالیست شدن پول میگیرید که علیه بازیکن خارجی (خوب) یا دورگه بنویسید
به اون بازیکن ها بگید بله اگر شما یه پاس ساده بلد بودید بدید به اونا متوسل نمیشدیم
موجی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
ینی باید اینا شرف نداشته باشن که به این عمل شنی و دور از شئونات اسلامی و ملی دست می زنن
سینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
چه اشکالی داره!من که موافق حضورش هستم
پاسخ ها
محمد
| Germany |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
منم موافقم.کاریه که همه دنیا انجام میدن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
چرا به قطر ایراد می گیریم حداقل اونا جمعیتی ندارن با با 80میلیون جمعیت دست به دامان خارجی ها شدیم
ناشناس
| Germany |
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
خدا رو شکر. پس دیگه حله!
محسن عابدینی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
مگه ژاپن بازیکن برزیلی نداشت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
اشکالش اینه که حق یکی از بچه های ایران خورده میشه اشکالش اینه که خون ایرانی تو رگش نیست اشکالش اینه که با پول بیت المال ما میره صفا
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
از اتفاق کار خیلی خوبی هست چون هم بازیکن خوبیه و هم حاشیه نداره . منم موافقم اینکارو زود انجام بدین
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
پس حله!!! بگید بیا آقا سینا موافق
حمید
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
بله دیگه با این بازیکن های زوار در رفته که نمیتونن خودشونو حرکت بدن این گزینه ها بهترینند.
هومن
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
طبق عادت ايراني فورا انواع نظرات ارائه ميشه.اما بد نيست اگه حضرات اول قانون تابعيت ايراني اصلاح شده سال 89 را بررسي كنند.مسلما اين اقا شامل اين قانون نميشه. تابناك ميتونه متن اصلاحيه قانون رو منتشر كنه.
رضا از اهواز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
یعنی ایرانیا اینقدر بی غیرت شدن که باید مثل عربا برن بازیکن خارجی جمع کنن واسه تیم ملیشون؟ واقعا برای کسایی که دنبال این موضوع هستن متاسفم. ما بهترین بازیکنا رو توی تیم های شهرستانی لیگ داریم که آقای کی روش اونا رو نمیبینه ، اونوقت به دنبال پس مونده های بازیکنای بی تعصب خارجیه.
farzan
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
نوابغ عزیزی که موافقن . اصلا میدونین تیم ملی ایران یعنی چی !!! یعنی 11 بازیکنن اریایی ایرانی اصل میخوان نشون بدن که ایرانی ها تو این رشته اینقدر زور دارن. نه مثل عربها یه مشت بازیکن خارجی تو زمین فقط واسه نتیجه... من حتی با اون پسره دانیال داوری مشکل دارم. یعنی چه که فارسی بلد نیست بحرفه ولی جزء ملی پوشاس. باید با افتخار بره فارسی یاد بگیره بعد بیاد
اندیمشکی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹
حیف امثال بختیار رحمانی و عبداله کرمی و شریفات!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
قوچان نژاد و دژاگه ایرانی اند اما این یکی دیگر ایرانی نیست و تا هفت پشتش برزیلی است.
javad
|
Iraq
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
آقا انگار در عصر قول چراغ جادو زندگی می کنی . برفرض یک بازیکن با تابیعت ایران هم به تیم ملی اضافه شود و حضور تیم ملی را در مسابقات جهانی قویتر کند چه اشکالی دارد . تیم که تیم ملی است ایران است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
عیبش چیه نژاد پرست؟
حجت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
آقای کیروش با تمام علاقه و عشقی که به شما دارم به عنوان یک فوتبال دوست ایرانی کاملا مخالفم..
ادینهو ممکنه بازیکن بزرگی باشه ولی جام جهانی مکان معرفی بازیکنان ایرانی به جهان هستش.. ترجیح میدم بدون امتیاز از برزیل برگردیم ولی بازیکنای با استعداد ایرانی رو به لیگهای معتبر معرفی کنیم و سالها به داشتننشون افتخار کنیم
مثل اتفاقی که بین سالهای 97 تا 2000 افتاد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
شما که عیب قطرو کشورهای عربی میکردی
ای دروغگوها
مهدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
با اين كيفيت پايين بازيكنان ليگ كه پولهاي هنگفت مي گيرند و در زمين راه مي روند و تعصبي به بازي نشان نمي دهند كار کی‌روش خيلي هم درست و بجاست ما نبايد در جام جهاني زنگ تفريح تيمهاي ديگر باشيم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
نه ایران خیلی لیگ قویی داره ، اگه بازیکنی از لیگ جزایر بورا بورا هم بیاد تو ایران ستاره میشه و بعد از چند وقت میخواد بیاد تو تیم ملی ایران بازی کنه . از ماست که بر ماست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
همیشه نتیجه به نام تیم ثبت می شه و نه به نام بازیکن بنابراین هیچ اشکالی نداره! اگر بخواهیم به این اندازه ریز بین باشیم باید به حضور مربیان خارجی که از نظر فنی رهبری تیم رو به عهده می گیرن هم ایراد بگیریم.
حسني پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
من هم كار كي روش را تاييد مي كنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
اشکالش اینه که حق یکی از بچه های ایران خورده میشه اشکالش اینه که خون ایرانی تو رگش نیست اشکالش اینه که با پول بیت المال ما میره صفا
جانم فدای ایران
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
مگه جام جهانی چه خبره که هول ورتون داشته؟
ادینهو و شما و طرفداران این حرکت زشت باهم غلط کردید.
کسانیکه این حرکت زشت رو قبول دارند ایرانی نیستند، خائنینی هستند که هر وقت دستشون برسه مثل فتحعلی شاه قجر با این کشور رفتار میکنند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
بيچاره كي روش چكاركنه خوب تا كي با دروازه و چمن و در و ديوار صحبت كنه؟! يكي رو پيدا كرد كه لااقل بفهمه چي ميگه و چي ميخواد!
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
بسیاری از دانشمندان ایرانی، ژاپنی، چینی و ... در آمریکا و با تابعیت آن کشور کار می کنند و برای آن کشور افتخار می آفرینند و ما فقط به اصالت ایرانی آن ها می نازیم بدون آنکه کمترین سود مادی یا معنوی برای ما داشته باشند. فرانسه در جام جهانی 98 با زیدان الجزایری، ویرای سنگالی، ماکلله توگویی و ... قهرمان شد و افتخار اون تا ابد برای فرانسه باقی میمونه. فقط ما تافته ی جدابافته ایم و چون برترین ملت دنیا هستیم دیگران لیاقت خدمت به ما رو ندارن؟ این کار میتونست زودتر از اینها در مورد امثال جانواریو هم صورت بگیره. کمی این افکار بسته را رها کنیم
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
بسیاری از دانشمندان ایرانی، ژاپنی، چینی و ... در آمریکا و با تابعیت آن کشور کار می کنند و برای آن کشور افتخار می آفرینند و ما فقط به اصالت ایرانی آن ها می نازیم بدون آنکه کمترین سود مادی یا معنوی برای ما داشته باشند. فرانسه در جام جهانی 98 با زیدان الجزایری، ویرای سنگالی، ماکلله توگویی و ... قهرمان شد و افتخار اون تا ابد برای فرانسه باقی میمونه. فقط ما تافته ی جدابافته ایم و چون برترین ملت دنیا هستیم دیگران لیاقت خدمت به ما رو ندارن؟ این کار میتونست زودتر از اینها در مورد امثال جانواریو هم صورت بگیره. کمی این افکار بسته را رها کنیم
حسين
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
من اگرجاي كي روش بودم نيلسون هم به عنوان دروازبان انتخاب ميكردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
خدارو شکر که نیستی وگرنه معلوم نبود چی میشد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
واقعا نیلسون باید بیاد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
نیلسون که دیگه پیر شد
موریس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
بطور کلی مخالفم .ولی استثناءا با این یکی موافقم
علي رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
هدف نام ايران است كه در جام جهاني سربلند باشد
پاسخ ها
اعتدال دوست
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
دوست عزیز علیرضا جان هیچ وقت هدف وسیله را توجیه نمیکنه که اگه بکنه میشه وضع کنونی..
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
پس بهتر این که با ایرانی ها این نام را کسب کنیم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
نه به هر وسیله
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
نخير هدف پلنگ ايراني است! خيلي پرتي!
hadi
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹
پلنگ خوب امدی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹
تو خودت پلنگی ها!
رسول
|
-
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
ما این تیم را نمی خواهیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
ما؟؟؟؟ از بقیه مایه نذار!!! من این تیک رو میخواهم
بیکار
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
تو منو نگاه کنید
یک تیمه دیگه هست واجنابعالی اون را سفارش می دیم
مخمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
رسول جون حتما دوست داری ارش برهانی بیاد و بره جام جهانی برامون گل بزنه
javad
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
آقارسول میشه بگین شما چند نفر هستید .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
ما این تیم را میخواهیم. شما از جانب خودت صحبت کن.باید تو این شرایط همه حمایت کامل از تیم ملی کنن. جو سازی نکنید لطفا.
دوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
خوب چه اشکالی داره ؟؟؟
مگه ژاپن یا کشورهای دیگه اروپائی از این استعدادها استفاده نمیکنن؟؟؟
آها راست میگید: ما تافته جدا بافته ایم!!!!
sam
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
اتفاقا خیلی بازیکن خوبیه همه کشور دنیا این کارا رو انجام میدن چه اشکالی داره وقتی میتونه ب تیم ملی ایران کمک کنه
پاسخ ها
پژمان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
بازیکنی مثل اوزیل پرورش یافته خوده آلمانه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
فرق ما هم با کشورهای دنیا همینه. مگه قراره هر کس هر کاری کرد ما هم انجام بدیم؟ چرا واقعاً سعی نمیکنیم خودمون باشیم؟ هرچند ضعیف.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
نام ببر کشور هاي عربي که منظورت نيست ؟!
پسر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
آخه چه ربطي داره ما بايد اسم ايرانو سرفراز كنيم چرا جو ميديد...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
اینجوری اسم ایران سرافراز میشه به نظرت؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
یادتون رفته که ماکشورهای عربی رو به خاطر همین کارا چقدرمیکوبیدیم
حسینعلی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
اگر این مضوع اتفاق بیافتد بهتره براش یک اسم ایرانی انتخاب کنیم مثل :قوچ مراد!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
آقای کیروش داره بهترین کار رو انجام میده، وقتی در ایران فوتبال پایه مان ضعیف است بهترین کار اینکه بازیکن از خارج بیاریم تا درس عبرتی باشد مدیرانمان.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
خدا رو چه دیدید شاید سبب خیری شد که بخواد مسلمون بشه
فرشید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
چند سال پیش ژاپن هم از یک بازیکن برزیلی
به نام الکس استفاده کرد
نصف تیم فرانسه افریقایی الاصل هستن
در آلمان هم بواتنگ -کلوزه و پودولسکی خارجی هستن
فوتبال امروز حدو مرز نداره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
چه اشکال داره. مگه ما بازیکن خوب داریم؟ کیروش مجبوره که برای پر کردن نقاط ضعف تیم ملی بره دنبال بازیکن خوب حتی اگه ایرانی نباشه
سمانه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
یعنی چی؟
به نظرم یکی باید کی روش رو روشن کنه که حضور ایرانیان متولد خارج از کشور یا دورگه در تیم ملی خیلی با حضور یک بازیکن تمام برزیلی تغییر تابعیت داده فرق میکنه.
این دیگه چه وضعیه؟؟؟؟؟؟؟
نوییییید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
کار خوبی میکنه.نتیجه ای که در جام جهانی خواهیم گرفت به اسم ایران ثبت خواهد شد و باید با منطق جلو بریم نه احساسات.این باعث میشه رقابت بین بازیکنان داخلی بیشتر بشه.مثل همین بازار خودرو مرزهارو نبندیم بزارید ما هم جهانی شویم
عقل کل
|
United States
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
مسی رو هم باید جذب کنیم !!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
این همه تیم ملی از بازیکنان خارجی استفاده می کنند
ایران مگر مستثنی است
یک کم عاقلانه فکر کنید
خدایی از لیگی که دو زار ارزش دیدن نداره شما دوتاشون را نام ببر که ازقلم افتاده باشن
نه یکی نام ببر
نام یک پدیده را ببر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
اگه همه موافق حضور خارجیها در تیم ملی هستید پس چرا وقتی تیمهای ورزشی کشورهای عربی به میدان می رن همش میگید تیم چند ملیتی فلان تیم یا بهمان تیم؟؟؟؟ همین صدا و سیمای خودمون رو می گم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
این تیم ملی با این تصمیمات داره میشه مث تیم های کشورهای حاشیه خلیج فارس!!
چند ملیتی
شهروز رستگار
|
Sweden
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
ربطی البته به موضوع نداره ولی کجای دورگه لفظ زشته؟ من خودم دورگه ایرانی / سوئدیم . چی بگم جای دو رگه؟
وحید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
سلام
کی روش دیده دیگه از این ایرانیهای تیم ملی نمیتونه دلاری در بیاره ، به این فکر افتاده از ایرانیهای خارج نشین که گمنام هستن و در خارج بازی میکنند و حاشیه ای هم ندارند و تشنه بازی ملی هستن میتونه لبی تر کنه و لو هم نرود ، آخه زندگی خرج داره .
وحید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
بهترین اتفاقی که میفته این هست که همه باید بفهمن بازیکنان ما میلیاردی نیستند... سال بعد شما نگاه کنید چقدر قیمت قرار داد ها میاد پایین
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
میشم مث کشورهای عربی چرا آخه کیروش فقط دنبال اعتبار خودشه نه اعتبار نام ایران
تابناک بچاب
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
اکثر بازیکنای المان اصالت المانی ندارند
چه عیبی داره؟؟
فرشید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
تابی دوباره سوزش گرفتی
نظرم بر خلافت بود رو منتشر نمی کنی
رسالت خبر گزاریت رو حفظ کنه
سيد صالحي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
چه اشكالي داره؟ از اينكه يك نفر مي خواد به ما كمك كنه ناراحتيم؟اتفاقاً خيلي هم خوبه؟ ما بايد ممنونش باشيم كه به خاطر ما از مليت خودش مي گذره، مگر بازيكنان بزرگ تيم ملي براحتي قهر نكردند و حاضر نشدند بخاطر تيم ايران از خود گذشتگي داشته باشند . . .! نتايج تيم هاي ليگ را هم نگاه كنيد؛
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
اه حالم رو به هم زدید
ما تا الآن این عرب ها رو مسخره میکردیم که بازیکن خارجی می گیرن حالا خودمون هم شدیم جزوشون
خیلی کار مسخره ایه
تیم ملی با باشگاه فرق داره همونطور که از اسمش پیداست ملیه ملی! باشگاهی نیست که از هرکجا که دلمون خواست بازیکن بیاریم
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
بنظرم كار اشتباهيه اونوقت بنظر شما باوجود اين همه بازيكن خوب در ليگ فرق ما ايراني ها با عرب ها چيه؟(بيشتر تيم هاي عربي خليج فارس بازيكناني دارن ك مال خود اون كشور نيستن)
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
چرا میگید کشورهای عربی؟
چرا نمیگید کشورهای اروپایی؟
ناشناس
|
Denmark
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
بعد میگن اروپایی ها نژادپرستن
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
اصلا ایرادی نداره
آلمان هم 5 بازیکن خارجی داره
بواتنگ از غنا-مسعود اوزیل از ترکیه-سامی خدیرا از تونس-کلوزه وپودولسکی از لهستان
فرانسه هم نصف بازیکناش آفریقایی الاصل هستن
یانوزای بازیکن منچستر هم که چند ملیتی
و سرش دعواست
بعد دژاگه وقوچان نژاد رو دورگه خطاب می کنیم
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
خبرانلاین تورو خدا بنویس این مملکت این ورزش صاحب نداره که اقای کیروش مشغول تجارت شده اخه اقای ادینهو دلش برای ایران سوختعه یا می خوتد توی جام جهانی مشتری برای خودش پیدا کنه هیچ کس به اندازه ماایرانیها ساده وخوش قلب وجو گیر نیست اجنبی ها خوب دارن تجارت می کنن احوالپرسی هم نیست توروخدا این مطلب روبذار بلکه بعضی ها به خودشون بیان تازه کی روش گفته یک دوره دیگه حاضر برای ایران کار کنه منت می گذارند اقا کجا اححازه می دن تو اینجوری دلالی وبیزینس کنی
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
هدف کیروش ، جلب نظر تماشاگران برزیلی برای تشویق تیم ملی در برزیل است .
مجتبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
بابا یارو نمیتونه بازیکنه انقدر خوشحال یا عصبانی نشید ،باید 5سال سابقه بیمه داشته باشه ههههههههههه، شوخی کردم باید حداقل 5 سال تو ایران باشه که اینم نبوده
پژمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
بازکنان قبلی بالاخره ایرانی بودن. ولی این یکی به هیچ وجه قابل قبول نیست ما هم میشیم عرب ها که فقدان جوان دارند
آبتین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
مشروط بر اینکه علاوه بر تغییر تابعیت یه اسم و فامیل اصیل ایرانی هم برای خودش انتخاب کنه
آبتین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
مشروط بر اینکه علاوه بر تغییر تابعیت یه اسم و فامیل اصیل ایرانی هم برای خودش انتخاب کنه
آبتین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
مشروط بر اینکه علاوه بر تغییر تابعیت یه اسم و فامیل اصیل ایرانی هم برای خودش انتخاب کنه
اصغر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
با سلام.تيم ملي فرانسه با 6-7 بازيكن خارجي تبعه فرانسه قهرمان جام جهاني شد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
به نظر من هم هیچ اشکالی نداره. ضمنا کلمه زشت دورگه رو خوب اشاره کردید. برای من هم همیشه سوال بود که چرا مجریان و جراید از شعور اجتماعی برخوردار نیستند.
کارشناس حقوقی
|
United States
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
ظبق قانون مدنی اعطای تابعیت ایرانی به مردی که پدر یا مادرش ایرانی نیستند بسیار بسیار مشکل است که نیاز به گذراندن پروسه طولانی و تصویب هیئت وزیران دارد.لذا تابعیت ایرانی وی بعید بنظر می رسد.
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
سلام من از مربیان و مسولان جزء ورزش هستم واز روی تجربه شخصی و تجربه دیگر کشورها اعلام نظر می کنم از این که حق تک تک افراد ایرانی است در تیم ملی باشند شکی نیست اما با توجه به شرایط جسمی روحی و بین المللی ورزشکاران هر تیم ملی باید از ان تیم توقع داشت به همین دلیل بسیاری از تیم های ملی کشورها در رشته های مختلف برای افزایش قدرت روانی و روحی تیم از بازیکنان غیر مقیم کشور و یا خارجی تغییر تابعیت داده استفاده می کنند تا نا خوداگاه کلیه نفرات تیم به یک خودباوری و احساس امنیت برسند وبدون استرس و رساندن خود به سطحی بالاتر از کلیه همتیمی ها و رغبا برسانند که تقریبا در صورت انتخاب صحیح این افراد تیم ها اغلب موفق هستند که همین مورد هم باعث می شود بازیکنان کاملا داخلی و بومی کشور نیز با توجه به موفقیت تیم ملی به خودباوری و اندیشه توانستن دستیدا می کنند!الیته اگر بازیکنان خارجی ویا وطنی خارج از کشور مثل زندی در گرداب پشت پرده فوتبال کشور نیفتد و پسرفت نکند!واین عزیزان پلی باشد برای ارتقاء سطح فنی روحی جسمی اخلاقی و رقابت سالم!
ناشناس
|
United States
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
وقتی بازیکنان ما غیرت ندارن همون بهتر یه بازیکنی مثل ادینهو بیاید که ایران نتیجه بگیره.
تعصب وقتی خوبه که اونی که داری ازش دفاع می کنی هم تعصب داشته باشه.بنظرم تعصب ادینهو چه بسا از این بازیکنان پول پرست بهتر باشه
ناشناس
|
United States
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
وقتی بازیکنان ما غیرت ندارن همون بهتر یه بازیکنی مثل ادینهو بیاید که ایران نتیجه بگیره.
تعصب وقتی خوبه که اونی که داری ازش دفاع می کنی هم تعصب داشته باشه.بنظرم تعصب ادینهو چه بسا از این بازیکنان پول پرست بهتر باشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
خطاب به تيم ملي: تو بدم - بمير و بدم(ضرب المثل)
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
خوب اگر تابعیت ایران را بپذیرد چه اشکال دارد؟ آن وقت به عنوان یک ایرانی حق عضویت در تیم ملی فوتبال را خواهد داشت.
داود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
امیدوارم یه روزی اگه ادینهو به جای حمید استیلی تونست گلزنی کنه همه موافقان بتونن بخندن ما که اون موقع گریه کردیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
INKAR ESHTEBAHE
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
ماموریت کی روش نابودی فوتبال ایران به نفع عربها است فدراسیون نا آگاهانه با او همکاری میکنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
ماموریت کی روش نابودی فوتبال ایران به نفع عربها است فدراسیون نا آگاهانه با او همکاری میکنه
میثم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
کاش نیلسون رو دعوت کنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
این کار اشکالی نداره، اشکال کار وقتی که به بازیکنی پول بدیم تا تغییر تابعیت بده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
من که کاملا موافق حضور بازیکنان ایرانی الاصل مثل قوچان نژاد و دژاگه هستم. به نظر من با این کار مانع از افت شدید فوتبال ایران می شویم چون واقعا لیگ ایران خالی از امثال علی کریمی و مهدوی کیا و عزیزی شده است. نه دفاع خوبی داریم نه دروازه بان و نه مهاجم.
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
وقتی آلمان کلی بازیکن غیر آلمانی داره و حتی تیم ملی جوانانش 70%ترکیه ای هستن چرا ما اینکارو نکنیم.
چون ایران نسبت به تیم های دیگه ضعیفه فقط تو تک موقعیت ها میتونه به حریف ضربه بزنه و اینکار از عهده ی بازیکنی موقعیت شناس مثل ادینیو برمیاد
خواهشا جو بد واسه این بازیکن که خوبم فارسی حرف میزنه درست نکنین چون اگه تو جام جهانی واسه ایران بازی کنه قسم میخورم باغیرت بودنش همه رو شگفت زده میکنه...
ایول ادینیو ایرانیییییی.....
نادر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
اتفاقا خیلی خوبه. تبلیغ قوی برای ایران میشه، از این بابت که ملیت های دیگه سعی در تغییر ملیتشان و تبدیل به ملیت ایرانی هستند. این ثبات و جاذبه جامعه ایران را میرسونه و تبلیغات منفی غربیها را خنثی میکنه!
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
اصلا در حد مهاجمین تیم ملی نیست، اگه تو یه پست دیگه بود ایرادی نداشت اما مهاجمین حال حاضر از بهترینهای کل ادوار تیم ملی هستند مثل دژاگه و انصاریفرد و خلعتبری و قوچان نژاد و... که خیلی بهتر از ادینیو هستند
ناشناس
|
-
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
اگه قراره مرحله اول حذف بشیم نیازی به خارجی ها نیست خودمون بلدیم اینکارو بکنیم. اما اگه میریم بالا از گروهمون اشکالی نداره چون مهم نام ایرانه
همایون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
چه اشکالی داره؟مگه فقط تیم های عربی بازیکن خارجی به تابعیت خودشون در میارن؟مثلا پرتغال از دکوی برزیلی سود میبرد یا ژاپن از الکس...مهمتر از همه ی این حواشی موفقیت تیم ملیه,تنگ نظر نباشیم لطفا
ناشناس
|
United States
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
وقتی بازیکنان داخلی با زد و بند و دلال بازی و بدور از شایسته سالاری به لیگ برتر می رسند و قحطی بازیکن با کیفیت و با انگیزه در لیگ موج می زند ، چاره ای جز این کار نمی ماند !
ونوس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
تابناک تو هم شورش رو در آوردیا. چه اشکالی داره مگه؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
متاسفم از این طرز فکر
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
من فکر می کنم که خیلی هم خوبه.
شما اسم کشورهای عربی رو آوردین در حالیکه بسیاری از کشورهای اروپایی هم بازیکنان غیربومی دارند که در تیم ملی اونها بازی می کنند. وقتی که ما برای تغییر تابعیت ی نفر پولی بهش پرداخت نمی کنیم پس چرا باید از بازی کردن اون در تیم کشورمان ناراحت باشیم.
این اتفاق در کشورهای بزرگ و چندفرهنگی زیاد رخ می دهد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
خیلی هم عالی. جطور یه افغانی و عراقی تو ایران می تونن راحت شناسنامه ایرانی بگیرن. این بنده که خدا که به درد ما هم میخوره نمیتونه؟
ونوس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
تابناک تو هم شورش رو در آوردیا. چه اشکالی داره مگه؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
حرف مفت میزنی تابناک.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
دیگه ما از آلمانو فرانسه و ایتالیا که بهتر و شناخته شده تر نیستیم که بازیکنای آفریفایی و آمریکایی و ترک رو برای تیم ملیشون به خدمت گرفتن! اتفاقا اونا که بهترین و بازیکن ساز ترین لیگ های جهان رو دارن! کار حرفه ای و خوبیه! هرچیزی که به تیم ملی کمک کنه چرا که نه؟ اینو میگن استفاده حداکثری!
شما قطر رو مثال میزنی اما همین قطر با همین خارجی ها شد قطر! وگرنه زنگ تفریحی بیش نبود! کسی هم نمیپرسه بازیکناش کین...میگن تیم ملی قطر !
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
پس رحمتی چی؟
عباس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
مگه همین ژاپن که خیلی هم فوتبالش از ما پیشرفته تر هست و نزدیک به فوتبال اروپا بازی می کنه یک بازیکن برزیلی نداشت، یادتون رفته، خوب بعدش ژاپن اصالتشو از دست داد؟ اگه خوبه (که هست) بیاد چه عیبی داره! الان دوره افول بازیکن خوب داخلی است پس باید با این تزریقات موقتی فوتبال رو زنده نگه داشت. تا ابد که نمیخوان بازی کنند.
مهندس مملکت
|
United Kingdom
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
عااااااااااااااااااااااااااالیه
خوزستان
|
Austria
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
اى خاك !!!! همينو كم داشتيم ، مگه ما عربهاى خليج هستيم كه نفر كم دارن ،، بهتر از اين تو دهات ايران هم داريم !! مگه ارش افشين يا رضاى چى كم دارن !!! بهرحال اصلا نميخوايم ،، فقط ايرانى ، اينها تو دهات برزيل هم بازيشون نميدن . بعد خوده برزيليها بهمون ميخندن !!
حمید اریا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
حالا که قرار شد از بازیکنان مسن خارجی استفاده بشه چرا از بازیکنان مسن داخلی که خیلی هم برای تیم ملی زحمت کشیدن استفاده نشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
چرا خودمان را با کشور های عربی مقایسه کنیم مگر اوزیل ترک تبار نیست؟ مگر بالوتلی غنایی نیست؟ مگر برادران بواتنگ یکیشون در غنا و یکیشون در تیم ملی آلمان بازی نمیکنند؟ مگر زلاتان اصالتا بوسنیایی نیست در تیم ملی سوئد؟مگر زیدان الجزایری نبود؟مگر گولیت سورینامی نبود؟ مگر کامورانزی آرژانتینی نبود در تیم ایتالیا؟و هزار مثال دیگر. فوتبال اکنون دیگر یک ورزش فراملیتی است. یکم باید نگاهمون را باز تر کنیم. اگر ادینهو بدرد تیم ملی بخورد کیروش باید از این ظرفیت استفاده کند. مهم نام ایران و افتخار در جام جهانی است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
چرا خودمان را با کشور های عربی مقایسه کنیم مگر اوزیل ترک تبار نیست؟ مگر بالوتلی غنایی نیست؟ مگر برادران بواتنگ یکیشون در غنا و یکیشون در تیم ملی آلمان بازی نمیکنند؟ مگر زلاتان اصالتا بوسنیایی نیست در تیم ملی سوئد؟مگر زیدان الجزایری نبود؟مگر گولیت سورینامی نبود؟ مگر کامورانزی آرژانتینی نبود در تیم ایتالیا؟و هزار مثال دیگر. فوتبال اکنون دیگر یک ورزش فراملیتی است. یکم باید نگاهمون را باز تر کنیم. اگر ادینهو بدرد تیم ملی بخورد کیروش باید از این ظرفیت استفاده کند. مهم نام ایران و افتخار در جام جهانی است.
على
|
Canada
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
هر كسى شناسنامه ايرانى دارد ايرانى است و حق دارد اگر شايستگى داشته باشد در تيم ملى بازى كند، كسى هم تغيير تابعيت مى دهد هم همينطور است.
آرش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
شوربختانه ما هم راه و روش کشورهای عربی بخصوص قطر رو در پیش گرفتیم. اگر طی چند سال گذشته استعداد یابی شده بود و از مربیان با دانش خارجی رو برای آموزش استعدادهای ناب ایرانی بکار گرفته بودیم....اگر برنامه ریزی لیگ منظم بود ...اگر واقعا فوتبال حرفه ای داشتیم و ...... نیازی به اینکارها نبود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
در همه جای دنیا منافع ملی مهمتر از هر چیز دیگه ای هست.وقتی یه بازیکن به نظر مربی می تونه به تیم ملی کمک کنه، چرا ازش استفاده نشه؟این کار در همه جای دنیا مرسومه حتی در کشورهای صاحب فوتبال مثل آلمان. اما اینجا بعضی وقتا همچین با تعصب ایرانی ایرانی می کنیم که اگه یکی ندونه فکر می کنه چه گلی به سرمون زدیم.
علیرضا
|
United States
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
اسم ایران را با خارجی سر فراز کردن از اون حرف ها هست. به هر حال ما جوانان زیادی داریم که دارند تلاش می کنند و زحمت میکشند دعوت از یک خارجی توهین به زحمت اونها هست.

ضمن اینکه اگر آوردن خارجی درست هست چرا اصلا ادینیو؟ چرا نمی ریم یک بازیکن بزرگ تر بیاریم؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
ایران بابازیکنان ایرانی همون دوراول حذف بشه آبرومندترازقهرمانی بابازیکنانی خارجیه.کیروش میخوادایرانوقطرکنه بایدبابازیکنای جوان ایرانی درجام جهانی حاضرباشه تااونابتونن به لیگ های اروپایی راه پیداکنن
سیاوش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
تابناک چرا لجت گرفته مفت خورای لیگ ایرانی که فقط یاد دارن پول بگیرند و قلیون بکشن پس خوبن
مسیح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
چرا کامنت منو نذاشتی تابی جون؟؟؟
حق گو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
هنر ایرانی در بازکنان ایرانی است .
وگرنه اگه بهترین بازیکن خارجی تابع ایران شن ارزشی برای ایرانی نداره
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
منم با کی روش موافقم مهم نام ایران است که بدرخشد.
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
من میگم مارادونا هم بیاد تابعیت ایران بگیره خیلی عالی میشه- راستی پله هم خیلی خوبه- حیف شد اوزه بیو به رحمت خدا رفت اونم بچه محل کی روش بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
هدف وسیله رو توجیه نمیکنه.

ایرانی هایی که دورگه ن, ایرانی هستن؛ ایشون اصلا ایرانی نیست. کم بازیکن خوش استعداد نداریم که یه خارجی بیاد برای تیم ملی مون توپ بزنه
هومن
|
United States
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
من نظری در مورد شخص نیلسون به شخصه ندارم اما ما ایرانی ها به شدت نژاد پرست شده ایم و این مقاله نمونه بارز نژاد پرستی بود . زمان این حرف ها گذشته . الان در تیم ملی آلمان بازیکن سیاه پوست بازی می کنه . هم وطن من فقط کسی نیست که در خاک ایران و از پدر و مادر ایرانی به دنیا آمده ، هر کسی که برای اعتلای نام ایران تلاش می کنه هموطن ایرانی است ؛ رنگ پوست؛ نژاد و محل تولد در این بین اهمیتی ندارد.
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
اي بابا وقتي خودرو ايراني كه به قولي خودرو ملي هست محصول چين باشه چه اشكالي داره تيم ايران هم محصول مشترك چند كشور ديگه باشه بقول خودرو سازها مهم برند نام ايرانيه كه روي تيم باشه .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
همین بازیکن فعلا بهترین بازیکن داخلی ماست ما بازیکن داخلی خوب دبگه نداریم حق با کی روش هست لیگ ایران در حد روستاس
khosravi
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
تیم ملی هر کشوری نماد ملیت یک کشور است اگه قرار باشه ایرانی بودن بازیکنان در انتخاب بازیکنان تیم ملی ملاک نباشه دیگه پیروزی تیم ملی هیچ افتخاری برای مردم کشور نداره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
حححح
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
حالا این جام جهانی که گذشت .. مسئولین فکری به حال جام جهانی بعدی بکنن سریع برن رونالدینیهو یا روماریو رو بیارن چند سال بازی کنه که زودتر به ترکیب تیم ملی خودمون بیاد

آقای مسئول اگه این نظر رو می خونی سریع اقدامات لازم رو انجام بده تا دیر نشده و این دو بازیکن ذکر شده از کهولت سن نمردن
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
مدیران محترم تابناک، سایتتان خوب است اما در انتشار نظرات بسیار تنگ نظرانه عمل میکنید. متاسفم که نظر من را در این زمینه منتشر نکردید.
علی اصقهان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
وقتی که بازیکنان تریالدر به درد نمیخورن چاره چیه!!؟
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
اصلا یک رئیس فدراسیون فوتبال هم بیارن این کی روش داره فوتبال ما رو نابود میکنه
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
همون بهتر که با بازیکنهای تماما ایرانی بریم هرچند نتیجه هم نگیریم تازه از کجا معلوم اینها هم نتیجه بگیرن مگه بیت آشور نبود البته تو این میون دژآگه و قوچی استثنا بودن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
سلام. اون که اسپانیا و قهرمان جهان و المپیکه داره این کارو میکنه (دیگو کاستا). اتفاقا این مساله باعث میشه خیلی از مثلا بازیکنا بجنبند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
هیچ اشکالی نداره کارای کیروش درست است.بازیکنان داخلی زورشون به یه تیم عربی نمیرسه مثل امروز استقلال.اصلا تکنیک و تاکتیک ندارن..ادینهو اگه بیاد خیلی خوبه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
به نظرم ادینهو میتونه تو جام جهانی خوش بدرخشه و باعث شگفتی سازی در جام جهانی بشه...من شرط میبندم که ادینهو میتونه رونالدوی ایران بشه
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
به نظرم کار خوبیه تیم باید نتیجه بگیره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
واقعا شما بازی استقلال و اشباب رو اگر دیده باشی اگر به جای کیرش باشی حاضری کدام یک از این بازیکنا رو که غلی اصغری بازی می کنن ببری جام جهانی تا آبروی چند ساله مربی گری خود را ببری؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
امریکا رو کلا مهاجرها ساختن، دولتشون هم از مهاجران نخبه حمایت می کنه. چه ایرادی داره تو ایران هم مهاجرانی رو بپذیریم که می‌دونیم می‌تونن به آینده کشورمون کمک کنن؟
محمد
|
United States
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
باید اصالت ایرانی تیم حفظ بشه .اینجا نروژ یا قطر نیست که کمبود بازیکن داشته باشه.اونهم یک بازیکن 32 ساله بهرحال ما قرار نیست با آوردن این بازیکن قهرمان جهان بشیم
باوان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
لطفا بزارید مربی کارش را بکند
لطفا این ناپاکی را از لیگ داخلی بردارید
لطفا فدراسیون بازی مقدماتی برای تیم ملی بزارد تازشم دیره
لطفا فوتبالی ها درباره فوتبال حرف بزنند
لطفا به تیم استقلال گیر بدید که مربیش معلوم نیست چه کارست
لطفا به استقلال گیر بدید که همه پیرمردن و چند تا خارجی
لطفا به میلیارد میلیارد بیت المال فکر کنید که حرام میشود
لطفا به علی دایی بگید که چرااهانت میکند
لطفا به اقایی کفاشیان بگویید که کم بخندد
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
اهل هرکچا که باشه باغیرت تر از یعضی ها برا تیمش بازی میکنه
با این کارش شاید بازیکنا به خودشون بیان که همیشه نمیتونن توی تیم ملی فیکس باشند و باید بهتر بازی کنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
اگه قبول کنن چند سال دیگه تیم ایران میشه مثل تیم قطر!
علی
|
Canada
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
این حرفهای عصاره فوتبال ایرانی و غیره مال کشورهای جهان سومیه. الان این پدیده، یعنی حضور بازیکن با ملیت دیگه در همه جای دنیا مرسوم و عادی شده. تا کی میخواید رگ ناسیونالیستیون بزنه بالا؟؟
سام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
اتفاقا زلاتان ابراهیمیان هم میخوان بیارن
ارش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
از هر وسیله که بشه نام ایران پر اوتز کرد یایست استفاده کرد الان دیگه اوون دوران ناسیونالیست بازی های افراطی گذشته و اگر بشه خیلی هم بهتر ه و نشان از دیسپلین بالای کشور ایرانه که در این فضا جاسازی بر علیه ایران اسلامی خیلی بجاست.
محمد
|
United States
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
وقتی خودروی ملی میشه پژو فرانسه و خودروساز ملی ماشین چینی مونتاژ می کنه و داروی آلمانی به اسم داروی ملی رونمایی میشه و راکتور کره شمالی میشه ملی و موشک کره شمالی میشه ملی و حتما بازیکن برزیلی هم یه اسم اصغر رو خودش میزاره و میشه ایرانی اصیل.
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
تغییر تابعیت یک فرد خارجی به ایرانی باید مایه افتخار ما باشد اینکه شخصی پرچم کشور ما را ترجیح میدهد بسیار خوب است
dost
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
چه اشکالی داره یه بازیکن با کیفیت برزیلی بجای بعضی بازیکن های بی کیفیت وپول پرست داخلی بازی کنه؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
به نظر من هم کار خیلی خوبیه. حداقل روی این بازیکنهای پر ادعا که همش دنبال پول هستند کم میشه.
ناشناس
|
Kenya
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
با توجه به قوانین تابعیتی کشور، آیا وی شرایط کسب تابعیت ایرانی را دارد؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
مسی و رونالدینیو را هم دعوت کنند ، چی میشه مگه ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
تيم ملي با اينگونه بازيكنان هم تيم نمي شود
Mehrdad
|
Sweden
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
این از عقب ماندگی و کاج فکری ماست که به جوانان ایران که در خارج به دنیا آماده یا یکی‌ از والدین آنها خارجیست عنوانه زشت دورگه میدهیم. به فرانسه نگاه کنید ۹۰ % بازیکنانش آفریقائی تبارند. پودولسکی، کلوزه هر دو لهستانی در تیم آلمان، ایتالیا، ....

هیچ کس نمیگه زشته دورگه، به اونها هم افتخار میکنند، زلاتان ابراهیموویچ همکری تیم ملی‌ سوئد که سوئدی‌ها رو سر میزارنش. واقعا برای چنین افکاری متاسفم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
اگه ايراني نيست پس ديگه اسم تيم ملي ايران به زبون نيارين
افغاني ها هم ميخان تابعيت ايران بگيرن اينجور ايران ميشه قبرستان تابعيت
vahid
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
چرا نیاد!!
بیاد خوبه که...
من می خوام از دوستان مخالف بپرسم که برای مثال حضور ادینیهو در خط حمله مفید تره یا سید صالحی ؟ یا برهانی ؟؟
مگه کاستا که اصلیت برزیلی داره نرفت اسپانیا؟؟؟
تابناک چرا این رو نمیگی؟ فقط میگی کشورای حوزه خلیج فارس!!؟!
ناشناس
|
United States
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
خیلی از کشورهای دنیا بازیکن های با اصلیت متفاوت از کشور خودشان دارند، آلمان، ژاپن، فرانسه و ...
پويا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
تيم هاي اروپايي هم اين همه بازيكن آفريقايي تبار دارن كه تابعيت اون كشور رو گرفتن.مگه چه ايرادي داره؟هدف موفقيت تيم ملي ايرانه.اگه ايران نتيجه خوبي بگيره كسي نميگه ادينيهو موفق بوده.ميگن ايران موفق بوده.
شنگول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
این یعنی اینکه: آقایان بازیکنان عزیزی که 700میلیون گرفتید و بخاطر چند صد میلیون دیگه غر می زنید، خجالت بکشید!!
حقوق یک سال من 12میلیون تومانه و بدبختی اینه که مالیاتی که من میدم خرج آقایون میشه!
مسعود فتحی پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
این یک مسئله حرفه ای است و در تمام دنیا مرسوم، تا کی میخوایم با تفکرات قبیلگی به سراع دنیا برویم!!؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
تابناک نزاد پرست نباش ازشما بهترون که المان ایتایل وانگلستان وایتالیا وزاپن باشند بازیکن خارجی دارند وجذب میکنند مانند زیدان عرب مسلمان
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
یه موقع است که یه نفر تابعیت یه کشوری رو به دلیل علاقه ای که به اون کشور داره انتخاب می کنه و در اون کشور رشد می کنه. در این صورت عضویتش در تیم ملی هیچ اشکالی نداره و حق طبیعیش هم هست! اما این قضیه در مورد ادینهو فرق می کنه! اون فقط به انگیزه حضور در جام جهانی که افتخار خیلی بزرگیه داره این درخواست رو مطرح می کنه! کی روش مربیه بزرگیه و مردم دوسش دارن ولی خواهش می کنم یکی جلوی زیاده خواهی هاشو بگیره!
گمنام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
خیلی خوبه یرید هر چی میشه از این بازیکنا بگیرید تا غرور بازیکن ایرانیا بریزه
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
چه تحلیل مسخره ای، مهم سرافرازی ایرانه حالا میخواد مسی و ادینهو واسه ایران بازی کنن یا قلی و تقی، ما حاضریم کل تیم خارجی باشن ولی ایران موفق بشه، چه فرقی داره!!!؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
این مسئله باعث میشه هم بازیکنان دیگه و هم مردم عِرق ملی شونو از دست بدن.
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
الان تقریبا هر تیم از ایران با تیمی از قطر روبرو میشه میگیم تیم چندملیتی قطر و اگر باختیم باافتخار اینو میگی کلی اونا رو مسخره می کنیم و کارشونو با همین واژه چند ملیتی زیر سوال می بریم حالا بیایم کار قطرو در پیش بگیریم عجیبه واقعا این همه موافق!
کیومرث فرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
تیم ملی ایران باید بازیکنانش ایرانی متولد ایران یا در نهایت متولد خارج و از والدین ایرانی باشد. پیروزی با بازیکنانی که کا ملا خارجی هستند برای من هیچ ارزشی ندارد.
مجتبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
بذارین این بازیکنای خارجی پرچم ایرانو بالا ببرن و بازیکنای داخلی رو نیمکت بشینن پولای میلیاردیشونو بشمرن.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
چه ایرادی داره از بازیکن خارجی استفاده کنیم به نظر من حق با کی روشه بهتر از اینکه آبرومون تو جام جهانی بره
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
اخه بازیکنای داخل کشور به جز پول به چیز دیگه ای هم فکر میکنن بازیشونم بدرد نمیخوره
کاوه یوسفی نژادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
ببینید دوستان بیایید واقع بین باشیم! ما در جام جهانی شانس بازیهای خوب کردن داریم همین!
اما به نگاه دنیا به ایران فکر کنید که یک غیر ایرانی تابعیت ایران رو گرفته و برای تیم ملی ایران بازی میکنه...به این فکر کنید که کشور های عربی با پول های هنگفت بازیکن میخرند در اصل اما این بازیکن برزیلی ایران را دوست دارد...این افتخار است برای ایران و ایرانی و برای نشان دادن اینکه ما یک سیاه پوست را ایرانی کردیم...ما نژاد پرستی را طبق گفته دینمان که همه رنگ ها از یک جنس هستند و نزد خداوند یکسان هستند رد میکنیم

من برای حضور او در تیم ملی ایران دعا میکنم
یا حق
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
از مهاجم های ایرانی که بخاری بلند نمیشه حداقل این شاید بتونه یه کاری کنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
اين ٣٢ سالشه، فقط براي سه تا بازي جام جهاني بدرد ميخوره و بعدش ...
ناشناس
|
France
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
اي زرشك يه عمر اعراب رو به خاطر واردات ورزشكار مسخره ميكرديم حالا اينه روزگارمون. ايراني هاي خارج از كشور بحثشون جداست اما ورود يه بازيكن غير ايراني به تيم ملي مثل اينه كه با ماشين همسايت پز بدي.
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
در اینکه واسه هر کشوری بهتر اینگونه هست که از همان کشور تیم به جام حهانی بره هممون اتفاق نظر داریم
اما به کی روش هم باید حق داد کیفیت تیم های لیگ برتری بسیار پایین هست
برای اثبات این مدعا فقط در بازی تیم های بزرگگگگگگگگگگگگگگگگگ سرخابی تعداد پاس های سالم پی در پی رو که بازیکن ها به هم میدن بشمارید
من خودم آبی رو دوس دارم اما خداییش چند تا بازی اخیر این تیم رو دیدم والله 5تا پاس صحیح پی در پی به همدیگه ندادن
حالا ما هی غیرت ایرانی رو بکنیم توی کرنا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
این مسئله باعث میشه هم بازیکنان دیگه و هم مردم عِرق ملی شونو از دست بدن.
ايران بزرگ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
اگه این اتفاق ییفته من ای تیم رو تحریم می کنم.نیازی به قهرمانی درجام جهانی نیست.حداقل به دنیا نشون ندیم که چقدر ضعیفیم که به یه بازیکن درجه5 برزیل نیاز داریم
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
البته می توانیم بعد از مشخص شدن بازکنان اصلی تیم ملی برزیل 30 نفر بعدی فوتبالیسهای برزیل را تغییر تابعیت بدهیم و به نام تیم ایران در جام جهانی بازی کنیم ...اما آیا این افتخاری برای ایران محسوب می شود ؟؟؟
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
مهم سرفرازی ایرانه
ستوده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
چه اشکالی دارد .تمام تیم های مطرح مثل فرانسه -انگلیس المان واخیرا ایتالیا هم این کار را کرده اند . جادارد باحضور یک بازیکن خارجی در تیم ملی ایران ماهم نشان دهیم ملت ها به هم نزدیک هستند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
مشخصه اون عشق جام جهانیه نه اینکه ذره ای نام ایران براش اهمیت داشته باشه. فردای جام جهانی هم از ایران میره و هزار اقدام ممکنه انجام بده که با شان ایران همخونی نداشته باشه و بعنوان بازیکن سابق ایران عنوان بشه. این کوچکترین احتمالش بود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
نه پس ممد نوری بره تو تیم ملی گند بزنه
ناشناس
|
Sweden
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
اخه مگه كشكيه؟
قوانين را بخوانيد!
ابوالفضل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
جالبه تو والیبال و بستکبال و فوتبال ساحلی و سالنی مستعدیم اما تو فوتبال کمبود استعداد داریم! نه آقا این حرفا نیست ' پسر عمه ای داشتم چندین ده سال پیش از گرمی در استان اردبیل رفت یکی از این باشگاه های مهم لیگ تست داد و جزو مستعدها از هرلحاظ حتی تکنیک بالا قبول شد' اغراق نمکنم بین تست دهنده ها اول شد یعنی ایشان چند بار از تربیت بدنی شهر شون جایزه و تقدیر نامه گرفت حتی اگر تو تیم بازی میکرد تیم میبرد و اگر نبود تیم شکست میخورد' بماند متاسفانه اون مسوولی که میخواست ایشان را وارد تیم جوانان اون باشگاه کنه هفتصد هزار تومان ازش حق حساب خواست' اونم که اهل روستا بود همچین پولی نداشت 'الان کارگر شرکت تولید شیر ولبنیات تو کرج هست' تا مدیریت مریض ما قضیه اش حل نشه همینه که هست'
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
با توجه به همگروهي آرژانتين با ايران، من فكر ميكنم اينكار بيشتر يك سياست و تدبير باشه تا حركت فني! مطمئنم يه چيزي تو كله كي روش هست كه در آينده خواهيم فهميد! عجيباً غريبا!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
جالبه تیم ملی ما کمکم داره شبیه خودروی ملی‌مون میشه!!!
اول به عنوان خودرو ملی معرفی میشه بعدش مشخص میشه هر قسمتش رو یه جا ساخته!!!
فوتبالی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
خیلی هم خوبه.باکیروش موافقم.
ماتیم ضعیف نمی خواهیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
اگه بریم اونجا ازهرتیم 10 گل بخوریم بازبهتره از اینکه بیایم بازیکن اچنبی بیاریم.اقای ادینهو وامثال ایشان میخواهند سابقه جام جهانی داشته باشند والا ایرانو دوس ندارندوهیچ وقت با دل جان بازی نخواهند کرد چون مال این اب وخاک نیستند!!!!!!!!!!!!!لیگ دسه سوم هم بازیکن داریم اگه ازاونجا بیاریم بهتره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
کی روش کاملأ درست عمل میکند, زیرا ایرانیها مافیائی عمل میکنند و به این توجهی ندارند که این بازیکن میتواند برای تیم مفید باشد یا خیر فقط مسئله مهم اینست که انتخاب شوند و انهم با پارتی بازی.....
جعفر
|
Germany
|
۰۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
اقاي تابناك عزيز چرا جو منفي درست مي كني خيلي هم خوب و عالي است اگر يك كمي سطح فكرمون را بالا مي بريم مي بينيم كه در تمام كشورهاي درجه يك دنيا ملاك تابعيت اقامت در ان كشور است نه چيز ديگري
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
این کار را هم ژاپن سال های قبل انجام داد و از یک بازیکن برزیلی به نام راموس استفاده می کرد.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
همه میدونیم که با این بازیکن های پولکی که اگه چند روز پولشون را دیر بدهند گریه و زاری راه می اندازند که نان شب نداریم بخوریم به هیچ جا نمیرسیم پس بزاریم این مربی کارش را بکنه شاید این برزیلی کاری کرد . (راستی چرا ماشینهای میلیاردیشون را نمیفروشند نان بخرند ؟! )
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
شما تیم های قوی رو در نظر بگیر آیا همه ی بازیکن هاشون از همون کشورن؟
زیدان+نصف بازیکن های خوب فرانسه
بالتولی+چندتا بازیکن خوب ایتالیا
سیلوا و خیلی های دیگه
این درسته تا از یه چی بدمون میاد سریع اسم کشورهای عربی رو بیاریم با این علم که ایرانی جماعت از کشورهای عرب خوشش نمیاد؟
تابناک جان مقایسه ی منصف داشته باش
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
بازکنان وطنی ما علیرغم کیفیت بالا در میادین بین المللی از "ضعف شدید اعتماد به نفس" رنج می برند این را نمیتوان انکار کرد. ولی آنهائی که از خارج می آیند این مسئله را ندارند. نگاهی به بازی مطمئن اشکان دژاگه یا رضا قوچان نژاد بکنید کاملا این حقیقت را در می یابید. این مسئله به هیچ عنوان فنی نیست، روحی روانی است.تصمیم کی روش تصمیم بسیار درست و قابل تقدیری بوده حضور این افراد کیفیت، روحیه، خودباوری و اعتماد به نفس تیم ما را بالا می برد.من به شخصه نمیخواهم شاهد نمایش سر تا سر پر از "ترس و وحشت" تیم ملی در هیچ میدانی باشم، که امیدمان فقط به شانس و اتفاقات خاص باشد.
رضا ل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
کشورهای صاحب فوتبال هم همین وضعیت هست . به آلمان نگاه کنید . فرانسه . هلند و ایتالیا . پر از بازیکن دورگه و تغییر ملیت داده هستند.
اتفاقن این خودش یه جور تبلیغ برای کشوره که بازیکن خارجی حاضر شده زیر پرچم اون کشور بازی کنه ولی نه مثل کشورهای عربی که بازیکن میخرن .
عباس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
اشكالي ندارد چه بازيكني باشد مهم اينه كه ازتهه دلش وغيرتش به موفقيت تيم ملي ايران بازي كند فرقي ندارد چه بازيكني باشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
ببین تابناک اکثر بازدید کنندگان سایت شما با نظرتان مخالفند .این نشان از شناخت کم شما از مردم جامعه است . بهتر است اول مردم را بشناسید و بعد اظهار نظر کنید .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
خاک بر سر غیرت ما !!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
والا بازي ديشب تيمهاي ايراني مقابل تيمهاي عربي نشان داد که کي روش بي تقصير است و دوست ندارد تيم ايران در مقابل ديدگان چند ميليارد بيننده تحقير شود
مجتبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
فوتبال ما که غنی تر از فوتبال آلمان نیست، لطفا ببینید در تیم ملی آلمان چند بازیکن غیر آلمانی بازی می کنند. یا مثلا زیدان که در تیم ملی فرانسه بازی میکرد یک نمونه دیگر
قوچانی
|
-
|
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
آقای کی روش به کجای این لیگ نگاه کنه که یک بازیکن تاپ پیداکنه وبا خودش ببره جام جهانی همین تیم ملی رو هم همین بازیکنهایی که در خارج فوتبال بازی میکنند مثل قوچان نژاد-دژاگه....به جام جهانی بردند.آیا این کارشناسان بازیکنی در لیگ ایران در سطح کیفی این بازیکنها سراغ دارندکه به تیم ملی معرفی کنند من خودم که تا دو-سه سال پیش تقریبا همه بازیهای استقلال وپرسپولیس رو از دست نمیدادم این فصل فقط دربی را نگاه کردم که اون هم ای کاش نگاه نمیکردم.این کار که اگر سرمربی تیم ملی بازیکن غیر ایرانی خوب رو به تیم ملی دعوت کنه خیلی هم عالیه. چون اگر بخاد همین بازیکنهای لیگ که بازهاشون در سطح محلات هم نیست رو ببره که کیسه گل میشیم.این کار در کشورهای دیگر هم انجام میشه چون فوتبال یک بازی بین المللیه. اگر فوتبالیستهای ایران ادعای پوشیدن لباس تیم ملی رو دارن باید خودشون رو خیلی بالاتر ازاینی که ادعا میکنن برسون(مثل خداداد عزیزی کریم باقری....در تیم ملی سابق که باعث افتخار مابودند) با این سطح کیفی پائین آقای کی روش حق داره که همه بازیکنهای تیم ملی رو از خارج از کشور دعوت کنه.ماهم با دعوت از ادینهو اگر در بالاترین مرتبه اوجش باشه موافقیم.
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
اگر امكانش باشه بنظرم نيلسون اولويت بيشتري داره .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
ما خودمان می توانیم نیاز به
دنیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
اخه نیز خیلی ، بازیکنان داخلی دارای کیفیت مناسب و تعصب هستند ، بیچاره کی روش مجبوره این کارا رو بکنه....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
یادتون نره عزیزان و دلبندان, مهم نام ایران است که باید مثل تخت جمشید بدرخشد در دنیا نه جزئیات. حالا بدید مثبت ها رو یالا یالا یالا بگید ماشاالله به تیممون
مهدي جنت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
به نظر من تيم قوي با اين بازيكنان بهتر است از يك تيمي كه در جام جهاني آبروي ايران رو ببره اون هم با يه سري بازيكني كه غير از پول ديگه چيزي نمي شناسند . اين كار هم نه در كشورهاي عربي بلكه در همه جاي دنيا وجود داره وهر كسي مي تونه با علاقه اي كه به ايران داره تابعيت ايران رو بگيره چه اشكال داره ! اين همه ايراني ميرن تابعيت خارجي ميگيرن حالا يه بار هم برعكس.
ابراهیم
|
-
|
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
آقای رسول مگه این تیم به تو می دن که توقبول ندار ی هر وقت تیمو به تو دادند قبول نکن
جهانبخش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
با كدوم بازيكن داخلي بريم برزيل .با اونايي كه 10 كيلو اضافه وزن دارن يا اونا كه بيشتر وقتشون مشغول قليون كشيدن هستن .
اگه همين (( اتباع خارجي )) نبودن آيا ميرفتيم برزيل
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
واقعا کیفیت بازیکنان لیگ ایران بسیار پایین است . انها توانایی چند پاس سالم و استفاده از فضای زمین و تاکتیک را ندارند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
خيلي خوبه بهتر ميشه اگه مسي هم بياد و واسه ايران بازي كنه ديگه خيال دفاع هم راحت ميشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
بابا دل حاج مايلي كهن را نشكنيد ...
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
این هم از اثرات و نتایج گسترش فساد در فوتبال علی الخصوص فوتبال پایه است.
وقتی بازیکنان بر اساس رابطه و پارتی وارد فوتبال و لیگ برتر و دسته 1 و2 میشوند و بچه های بااستعدادی که پول و پارتی ندارند از دور خارج میشوند، نتیجه اش میشود این؛ که مربی تیم ملی با زبان بی زبانی دراه میگه بازیکنان لیگ شما الفبای فوتبال را هم بلد نیستند و باید افرادی که از بچگی در فوتبال روز اروپا و به درستی رشد کرده و آموزش دیده اند از اونور دنیا به تیم ملی بیاند و این پیشنهاد تغییر ملیّت هم شاه بیت این غزل تلخ است.
کار ما به جائی رسیده است که تیمی که 20سال پیش در آسیا آقائی میکرده اون هم بدون امکانات و پولهای میلیاردی و در اوج جنگ و کمبودها، باید مثل برخی کشورهای بی استعداد همسایه دست به دامن خارجی ها شود.
نتیجه بی برنامگی و عدم نظارت صحیح همین است.
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
شما بازیکن داخل ایران پیدا کنید که روستایی بازی نکه بابا بعد از سالها یک مربی خوش فکر نترس باپیدا شده بزارین کارشو انجام بده مطمئن باشید بعداز جام جهانی خودش فرار می کنه فقط به عشق برزیله که مونده دیونه که نیست بمونه با یک تیم روستایی کار کنه
ناشناس
|
-
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
اگه تیم اتباع خارجی ایرانی نبودآلان قید جام جهانی بااین بازیکنان داخلی زده بودیم اهالی روزنامه با احساسات مردم بازی نکنندفوتبال ایران را کمک کنندبا تبلیغات مثبت شان نه منفی ...
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
من که به دلم نمیچسبه... طرف باید خون ایرانی توی رگ هاش باشه بابا...
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
خیلی هم خوبه خواهشن مثل بقیه موارد مملکت جو ندین.
دانشجو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
ادینهو از حالا اقدام کنه برای گرفتن تابعیت ایرانی حداقل 5سال طول میکشه تا تابعیت بهش بدهند البته اون موقع 37 ساله میشه و میتواند با پیراهن تیم ملی بازی خداحافظی از فوتبال را انجام بدهد
پسر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
تا زماني كه ديوارهاي بلندي دور كشور را فراگرفته باشد و ما متعاقد به ورود به دهكده جهاني نشويم، امكان تعالي و رشد در كشور فراهم نخواهد شد. توجه داشته باشيم كه امريكا با بكارگيري نخبگان دنيا امريكا شد
علی دانشجو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
به نظزتون مسی قبول میکنه ایرانی بشه؟
اینجوری خیلی باحال میشه ها
فک کن مسی با پیراهن تیم ملی ایران 10 تا به آرژانتین بزنه
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
بنازم غيرت
هموطن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
با این بازیکنان داخلی که از فوتبال فقط پول گرفتن را پیشه گرفته اند تیم ملی به جایی نمی رسد شاید با این راهکار آقای کی روش حرفی برای گفتن داشته باشیم(استفاده از بازیکنان خارجی داخل و خارج از ایران)
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
متاسفانه اقایان به هر وسیله می خواهند از تحقیر بزرگی که چند ماه دیگر در جام جهانی در راه است جلوگیری کنند . خود کی روش خوب می داند که مثل بازی با کره با 11نفر دفاع کردن حریف ارزانتین ونیجریه نمی شود حتی با یک تیم چند ملیتی وازه ای که گویندگان صدا وسیما در مورد تیم هندبال قطر بکار میبرند
منصور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
توجه کنید او از تابعیت خود میگذرد ما از بازیکنان پولدار بی کیفیت نه تنها راه برون رفت از این بحران دعوت از بازیکنانی است که پول بیت المال را حیف و میل نکرده اند به نظر من بهترین کار جهت بیدار کردن بازیکنان داخلی همین کار است نام ایران عزیز و اعتبارش مهم است نه یک فرد و بازیکن
دانشجو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
ادینهو از حالا اقدام کنه برای گرفتن تابعیت ایرانی حداقل 5سال طول میکشه تا تابعیت بهش بدهند البته اون موقع 37 ساله میشه و میتواند با پیراهن تیم ملی بازی خداحافظی از فوتبال را انجام بدهد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
اتفاقا بهترین کار ممکن رو داره انجام میده . مگه ما چند تا بازیکن خوب تو تیم ملی داریم !!!!!!!!
مصطفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
چطور تو مسائل دیگه از جمله نظامی هسته ای خارجی ها خوبن حالا بد شدن تازه بابا اینا از پوستو استخونه خودمونن دمشون گرم که هنوز غیرت ایرانی در وجود دارن دوست دارن برای ایران بازی کنن اگه همینا نبودن که الان جام جهانی رو باید از تلویزیون میدیدیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
توی چند سال گذشته بازیکنای خیلی خوبی تو ایران بودن مثل استپانیان و ... که میتونستیم ازشون اشتفاده کنیم. ادینهو چند سال پیش خیلی خوب بود اما حالا دیگه دیر شده!!!
بابی
|
United States
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
شعار ندین یه نگاه به جدول گلزنان بکنین. آقای گل 12 گل زده !!
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
خیلی هم خوبه
پیمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
خیلی هم خوبه، هدف موفقیت تیم ملی ایرانه، کی روش که با تیم ملی دشمنی نداره ، اگه تشخیص بده بازیکنی با اون پتانسیل داریم ازش دعوت به عمل میاره .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
یادتون رفته که با گل چه کسی به جام جهانی رفتیم؟؟؟
javad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
چه ربطی داره ما باید آنقدر فرهنگ بالایی داشته باشیم که حتی رونالدو و مسی هم آرزوی پوشیدن لباس تیم ملی ایران رو بکنند نه اینکه آنقدر بی فرهنگی داشته باشیم که ملی پوشان وزنه برداری و کشتی و .... بخواهند لباس کشورهای دیگه رو بپوشند .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
این خروجی لیگ ضعیف ماست وقتی بازیکنی در سطح حتی آسیایی هم نداریم که به تیم ملی معرفی کنیم مربی بیچاره مجبوره به چنین کارهایی متوسل بشه
آرش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
بازی مقابل آرژانتین کل استادیوم با ایران میشه - کیروش میدونه چی کار کنه
سيدمجيد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
32 ساله به چه دردي ميخوره؟ سه تا بازي در برزيل كه نشد توجيه. بعد از اون ديگه پير شده و به درد تيم ملي نخواهد خورد. اگه بازيكن جوان و آينده داري بود توجيه داشت ولي الان خيلي مسخره است بخواد تابعيت بگيره. در ضمن ليگ ايران و بازيكنانش هميني هستند كه ميبينيم و اصلا در حد و اندازه هاي جام جهاني نيستند و اين يك واقعيت تلخه كه بايد بپذيريم. پس اينقدر نگيد به ليگ توجهي نداره....
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
الان مثلا در تیم ملی آلمان با آن غنای بازیکن همه آلمانی هستند؟
---------------------------
سامی خدیرا: متولد آلمان از پدری تونسی و مادری آلمانی است.
مسوت اوزیل: از پدر و مادری ترک تبار ولی متولد آلمان است.
میرو کلوزه: متولد لهستان و از پدر و مادری آلمانی تبار است. کلوزه در 8 سالگی به همراه والدینش به آلمان بازگشت.
لوکاس پودولسکی: متولد لهستان و از پدر و مادری لهستانی. آنها در 2 سالگی به آلمان مهاجرت کرده اند.
ژروم بواتنگ: پدرش غنایی و مادرش آلمانی است. در آلمان متولد شده است.
ماریو گومز: پدرش اسپانیایی و مادرش اهل آلمان است. او در آلمان متولد شده است.
دنیس آئوگو: متولد کالسروهه آلمان از پدر و مادری نیجریایی است.
ایلکای گوندوگان: در آلمان متولد شده اما پدر و مادرش هر دو ترک تبار هستند

قبل از این هم بازیکنان دیگری همین وضعیت رو داشتند:
کاکائو: در برزیل متولد شد و سپس به همراه والدینش به آلمان مهاجرت کرد
تروخوفسکی: متولد لهستان است و در 5 سالگی به آلمان مهاجرت کرده است.
مارکو مارین: متولد بوسنی است و والدینش در 2 سالگی به آلمان مهاجرت کرده اند.
تاسچی: از پدر و مادری ترک تبار ولی متولد آلمان است.
لوئیز هولتبای: پدرش انگلیسی و مادرش آلمانی تبار است. در آلمان بدنیا آمده و آخرین بار برای دیدار برابر هلند در نوامبر 2012 به تیم ملی آلمان دعوت شده است
سیدنی سام: پدری نیجریه ای و مادری آلمانی دارد. او در آلمان متولد شده است.
آرون هانت: پدرش آلمانی و مادرش اهل انگلستان بوده اما او در آلمان متولد شد. آخرین بار یوآخیم لو او را برای دیدار مقابل آمریکا در ژوئیه سال 2013 به تیم ملی فرا خواند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
اینکه یک بازیکن ایرانی یک استپ و یا یک سانتر مناسب نداشته باشد. این کار خیلی معقولانه است. دیروز بهترین تیم ایران یعنی استقلال را دیدیم که در مقابل یک تیم عربی از دقیقه 60 نای دویدن نداشتند. فردا در جام جهانی چگونه می توانند در مقابل نیجریه و ارژانتین بازی کنند. نه خیر آقا ما نمی خوا هیم با یک سبد گل به ایران برگردند. در ضمن اخذ تابعیت نه تنها بد نیست بلکه برای حفظ ابروی ایران خیلی بهتر هم هست
kahkeshan
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
به نظر من با این بازیکنای(بوووووووق)که داریم همون بهتر که از ادینهو یا امثال اون که با دلشون برای تیمهاشون بازی می کنن استفاده کنیم تا تو جام جهانی مضحکه تیمهای بزرگ نشیم.
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
همیشه یادمه که کشور قطر را برای این کارش سرزنش می کردیم . من یقین دارم استعدادهایی در فوتبال ما حتی در زمین های خاکی شهرهای ایران وجود دارند که اگر دیده بشوند و یک برنامه ریزی دقیق آموزشی روی آنها انجام بشه شاید صدها ادینهوی برزیلی از اون بیرون بیاد .
اگر فوتبال سالم و با برنامه ای داشته باشیم نیاز به هیچ نیروی انسانی خارجی نخواهیم داشت .
آ
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
ok
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
در سالهاي اخير چيزي كه بسيار خيره كننده است غيرت بازيكنان لژيونر و حتي خارجي ساكن در ايران است تا بازيكنان قليان كش داخلي، شما كه اين آيتم رو زدي مردونه بازيهاي ليگ رو تا حالا چندتاش رو تا آخر نشستي ديدي ؟
در ضمن تا حالا سر تمرين چندتا تا تيم رفتي ، همين استقلال و پرسپوليس خودمونو برو ببين چه جوري تمرين مي كنن بعد بيا بگو....
در ضمن نام ايران از خود بازيكناني كه داخلش بازي مي كنن خيلي مهمتره ، دليلم هم اينه كه ميگن ايران در فلان مسابقه با يوگسلاوي چي كار كرد نه فلان بازيكن ....
شما هم كه عادت داري اينو نميذاري تو سايتت ، اين يكي رو هم همچنين...
asghar
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
ایران برای ایرانی می ماند نه غیرو بیگانه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
مگه اوزیل ترک نیست و واسه آلمان بازی میکنه مگه زیدان الجزایری نبود و واسه فرانسه بازی می کرد .
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
حالا ببينيم چي ميشه
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
چه مشکلی داره.من دوست دارم بیاد
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
بابا شمارو بخدا بسه دیگه تا کی میخواهید با غرض و بخاطر منافع خودتون قلم بزنید!با همین طرزفکر امثال شما فوتبال ما علی اصغری مونده...حالا که یکی پیدا شده یه سر و سامانی بهش بده با جوسازیهاتون همش سنگ بندازید جلو پاش...
کوروش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
برای افتخار کشورمان چه اشکالی دارد،که بازیکن خارجی بیاوریم،اگه این بازیکن ها عرضه داشتن که عربها ما را به این راحتی نمیبردن، باید به چننین مربی خارجی افتخار کنیم.
مهدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
خيلي عالي ميشه. براش آرزوي موقفين مي كنم. ليگ ايران با اين وضعيت اسفباري كه داره ميتونه به رشد و پيشرفت چنين بازيكنهايي كمك كنه. البته اگه جوونتر بود بهتر بود،چون ميشد براي دوره هاي بعد روش سرمايه گزاري كرد. ايشالا براي دوره هاي بعد شاهد جوونهاي فعال و با استعداد و بدون حاشيه تمام كشورهاي دنيا(البته از نظر استعداد به گرد پاي جوونهاي ايران هم نميرسن) در ايران باشيم تا حداقل شايد بتونه فضاي رقابتي مفيدي رو در فوتبال مملكت بوجود بياره. 
فرشید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
نظرهای مردم مطابق میلتون نبود منتشر نمی کنی؟
مهدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
خيلي عالي ميشه. براش آرزوي موقفين مي كنم. ليگ ايران با اين وضعيت اسفباري كه داره ميتونه به رشد و پيشرفت چنين بازيكنهايي كمك كنه. البته اگه جوونتر بود بهتر بود،چون ميشد براي دوره هاي بعد روش سرمايه گزاري كرد. ايشالا براي دوره هاي بعد شاهد جوونهاي فعال و با استعداد و بدون حاشيه تمام كشورهاي دنيا(البته از نظر استعداد به گرد پاي جوونهاي ايران هم نميرسن) در ايران باشيم تا حداقل شايد بتونه فضاي رقابتي مفيدي رو در فوتبال مملكت بوجود بياره. 
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
آخه 32 سالشه به چه دردی میخوری بعد جام جهانی دیگه فسیل شده اگه قرار اینجوری بازیکن بیارن برن ابراهیموویچ را بیارن که تیمش جام جهانی نیومده
امیر حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
به نظر من خیلی هم خوبه .در ضمن اگر نیلسون رو هم دعوت کنن عالی تر میشه.اگه با دروازه بان داخلی بریم که جلوی آرژانتین سوراخ میشیم اونوقت حسابی آبرومون میره بعد باید بگیم ما تیم ایران نبودیم و این تیم تیم گینه هستش.
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
تیم ملی المان ترکیبی از ترکها(اوزیل.گوندوگان) لهستانی ها(کلوزه) عربها(خدیرا) افریقایی ها(اساموا)است
یعنی اوج فهم و شعور
مثل امثال بعضی ها مذهپ پرستو قوم پرست نیستن
الان البته
رضا
|
-
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
وقتی بازیکن ایرانی بی تعصب بازی می کنه وقتی ملتها در هم آمیخته شده وقتی شرکتها چند ملیتی شده و وقتی فرهنگها در آمیخته شده و وقتی زبانها از واژه های هم استفاده می کنند و وقتی انسانها دین خود را عوض می کنند و مسلمان می شوند و یا مذهب خود را تغییر می دهند و شیعه می شوند چه اشکالی دارد ادینهو هم ایرانی شود
محمدرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
خب مثلا داريم دو تا برادر كه هر كدوم واسه يه تيم ملي متفاوت توپ ميزنن...از بحث فوتبال گذشته چون ايرانيا آدماي ناسيونالي هستن نميتونن قبول كنن يه خارجي يه دفعه بشه يه ايراني...
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
آقایون چطور همین تیم رفت جام جهانی به به وچه چهتون بلند بود حالا که میخوان برن بازی کنن اخ اخ و تف تفتون دراومده بیغیرتی هم حدی داره اینقدر مقام بین کافرای غربی براتون مهم شده که میخواین به هر قیمتی پیش اونا عزیز بشین
کشک ساب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
هیچ ایرادی ندارد خیلی هم خوب است ما بازی کن درست حسابی وسالم خیلی کم داریم پس بازی کن تاکتیکی مثل اینهو عالیه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
بهترين كار رو كروش ميكنه چون اين بازيكنان ايراني ما غيرت ندارن ميرن جام جهاني كه دستگرمي تيم هاي ديگه باشن.....
ولي حداقل اگر هم باختيم آبرومندانه ببازيم بهتره.... بايد بازيكنان بي غيرت از تيم برن و به جاي آنها بازيكنان به اصطلاح دورگه(ايراني اصل) بيان
یه ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
مهم ایران وایرانیه . مگه بازیکنای که الان بعنوان دورگه توی تیم ملی هستن خیلی از ایران وایرانی میدونن حتی بعضی هاشون بلد نیستن ایرانی صحبت کنن بیایید منطقی باشیم و زمانی ایران توی جام جهانی نتیجه گرفت نمیگم دورگه یه تابیعت ایرانی نتیجه کگرفت میگن ایران نتیجه گرفت
سام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
ماباید خودمون بازیکن بسازیم و بریم جام بیاریم انشاله. چرا فدراسیون از مدارس فوتبال که رکن اصلی بازیکن سازی هست در کل کشور حمایت نمیکنه من خودم موسس مدرسه فوتبالم وخیلی هم فوتبال اموز دارم اما سالن و چمه نیست وندارم که بتونم آموزش بدم.و بتونم فوتبالیست خوب وکامل تربیت کنمو فدراسیون مسوولان از مدارس فوتبال حمایت کنید.
ناشناس
|
United States
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
به نظر من دعوت نشه بهتره..در ضمن ادینهو پا به سن گذاشته و این حرکت سودی برا ی فوتبال ایران نداره
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
اگر قرار بود با این کارها تیم نتیجه بگیره،تا حالا قطر و امارات و... قهرمان جام جهانی شده بودن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
اخه اسم ایران با یه برزیلی سر افراز نمی شه، مگر اینکه واقعاً ایرانیزه شده باشه، که فکر نمی کنم...
PedRam
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
مـا همیشه عـادت کردیم بگیم که کشورهای حاشیه خلیج فارس بازیکنای خارجی میارن توی تیم ملیشون! ولی واقیت اینه که اگه به خیلی از تیمای اروپایی هم نگاه کنیم از اینجور بازیکن ها کم نمیبینیم! مثلـاً تیم ملی انگلیس بازیکنایی داره مثل اشلی کول، اشلی یانگ، دنی ولبک، یا مثلـا آلمان خدیرا رو داره، پودولسکی، اوزیل، بلژیک لوکاکو رو داره، ایتالیا بالوتلی، فرانسه که کلی از بازیکناش بازیکنای تبعه هستن!
پس لطفاً بیخودی جو ندید! کاملـاً از طرز نوشتن و لحن نویسنده مشخصه که میخواد این کار رو بد جلوه بده ولی مهم موفقیت تیم ملیه
ایرونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
به سرمربی خارجی تیم باید تذکر داده بشه که این حق اون نیست، بخاطر اینکه به اندازه کافی ما خودمون بازیکن داریم که لایق رفتن جام جهانی باشند
علش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
ادینهو سنش بالاس ارزششو نداره
حمید
|
United States
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
بوی نژاد پرستی از نوشته تون به مشام می رسه. در قرن 21 دنیا دهکده شده و تاریخ این حرف ها سال هاست که منقضی شده. وقتی فردی لباس تیم ملی یه کشور را به تن کنه و با تمام وجود بخواد زیر پرچم اون کشور بجنگه دیگه مهم نیست کجای نقشه متولد شده.
پورفیض
|
-
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
مربی خارجی که حس اینترناسیونالیستی نداره فقط به فکر نتیجه است
کیانوش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
این در آخر پرجم ایران هستش که برافراشته میشود بازیکن وسیله است .سنتی نباید رفتار کرد هدف چیز دیگری است
مانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
منظورتون اینه فرانسه فوتبالش غیر حرفه ایه؟
یا انگلیس یا آلمان یا ایتالیا یا ...
منظورت از کشورهای عربی همیناست ؟؟؟؟ مسئله ادینهو نیست مسئله اینه که کار متعارفی تو کل دنیاست خب تحقیق کن تابی جون
تازهشم از مثبت منفی ها نشون میده 60 درصد مردم با این قضیه موافاً
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
به نظر من که درخشیدن نام ایران به هر قیمتی اصلا هم لذت بخش نیست. چندتا از این افراد نه تنها هیچ شناخت درستی از ایران و مردم ایران ندارند بلکه هیچ ارغ (عرق؟ ) ملی هم نسبت به ایران و تیم ایران ندارند. تفاوت فوتبال باشگاهی و ملی باید همین باشه که هر تیم با بازیکنان متعهد و وفادار و تابع اون کشور تو مسابقات شرکت کنه. من که این تیم رو دوست ندارم.
محسن قاسمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
ایول کی روش ...................
سمیرا75
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
همون طور که تا حالا دیدیم به اصطلاح دو رگه هایی که وارد تیم ملی شدن کارامد بودن و خیلی بهتر از بازیکنای لیگ بازی کردن... ادینهو میخواد تبعه ایران بشه...خب بشه..اون موقع ایرونی هم محسوب میشه دیگه...حداقل بهتر از بازیکنای مفت خورد میلیاردیمونه که نمیتونن درست حسابی یه توپو شوت کنن.....!!!!!!!!!!!!! گرچه اگه با اومدنش جای چن تا جوون با استعداد و خوبمون مثل افشین گرفته بشه نیاد بهتره !!!
بردیا
|
France
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
ریشه این مشکل به نظر شما چیست؟ چرا بازیکنان ایرانی الاصل در خارج کشور بازیکان بهتری هستند؟چرا ما تو فوتسال و فوتبال ساحلی جز 10تیم برتر جهانیم و همیشه اول آسیا اما تو فوتبال؟؟؟به نظر من فوتسال و فوتبال ساحلی با هزینه اندک در اخیار همه هست وامکانات زیادی نمیخواهند.اما فوتبال برعکس؛ چرا کسی در این باره فکری نمیکند؟ چرا یک بار برای همیشه این مشکلات را حل نمیکنند.چرا کشور کوچکی مثل قطر انقدر امکانات فوتبالی دارد که جام جهانی را برگزار خواهد کرد اگر میخواهیم خودمان را به مردم جهان نشان دهیم به نظر من فوتبال بهترین گزینه هست اگر دولت نمیتواند بگوید و برود کنار هواداران فوتبال ایران زیادند که برنامه نود این را نشان میدهد اگر هر کس مقداری کمک کند میتوان استادیومی ساخت که همان افراد مجانی استفاده کنندو............
اسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
مهم نام ایرانه که تو تاریخ ثبت میشه ..... منم کاملا موافقم
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
بابا اینجوری که میشیم مثل کشورای حاشیه خلیج پارس نه موافق این کار کی روش نیستم با این که قبولش دارم
پاسخ ها
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
سلام.محمد خان چند جای دیگر هم نظرت رادیدم خیلی منفی می زنی.نکنه فیلم گالیور رازیاد می بینی.نظر شما مهمه یا سربلندی ایران.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹
کشورهای حاشیه خلیج پارس چه شونه؟
رفاه اجتماعی ندارن؟
اقتصاد رو به رشد ندارن؟
جایگاه جهانی ندارن؟
رفاه ندارن؟
خیلی هم دلت بخواد
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
وظیفه همه است به نظر مربی تیم ملی احترام بگذاریم..... من اگر جای کیروش بودم نیلسون هم دروازبان اول تیم ملی می کردم...مهم حفظ آبروی ایران در مسابقاته وگرنه واقعیت فوتبال و لیگ داخلیمون رو همه میدونیم....
ایلیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
فقط کشورهای عربی نیستند که بازیکن خارجی واسه تیم ملی جذب میکنن
همین آلمان صاحب فوتبالو بینین با مسوت اوزیل یا مهمت شول یا جرارد آساموا
یا فرانسه که بعضا از الجزایریها استفاده میکنه
پس آنچنان ایراد بزرگی نیست! اینکه ایشون به لیگ ما توجه نمیکنه بحتش جداس چون مربیگری سلیقه ایه
من یادمه زمان منصور پورحیدری دعوت نشدن افشین پیروانی که تو اوج دوران فوتبالش بود علیرغم تمام مشکلاتی که تیم در خط دفاعی داشت خودش سوژه روز بود اما خود پیروانی در جواب هر مصاحبه دراین باره صرفا میگفت سلیقه ایشون هست و قابل احترام!
sohl
|
Australia
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
مگر قدرتهای بزرگ فوتبال جهان از این بازیکنان استفاده نکردند وبه موفقیتهای نرسیدن مانند المان انگلیس هلند پورتغال دیگه از روسیه که بهتر که نیستم فقط نژاد پرسانه به هش نگاه ننیم..
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
آفرین ، متاسفانه بعضی ها دیدشون از در یه یه نوشابه شیشه ای هم تنگ تره !!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
چه ربطی به نژاد داشت!
sohl
|
Australia
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
مگر قدرتهای بزرگ فوتبال جهان از این بازیکنان استفاده نکردند وبه موفقیتهای نرسیدن مانند المان انگلیس هلند پورتغال دیگه از روسیه که بهتر که نیستم فقط نژاد پرسانه به هش نگاه ننیم..
مخالف حضور ادینهو هستیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
خوبه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
چی میگی تو؟! اسمت که مخالفه ولی حرفت موافق!؟.....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
بالاخره موافقی یا مخالف؟ با این کارا مثبت میخوای جمع کنی؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
بهر حال اگر او تابعیت ایرانی گرفته باید به او به چشم یکی ایرانی نگاه کرد. خصوصا اینکه فوتبال او در ایران شکوفا شده است.
پاسخ ها
ميثم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
آفرين! اينقدر نژادپرستانه به مسائل نگاه نكنيم. ما فوتباليست ايراني مي‌خواهيم، ادينهو هم با اينكه در ايران متولد نشده، ولي رشد فوتبالي اش با ايران گره خورده است. به عقيده من فوتبال او نتيجه همين ايران است و هيچ اشكالي ندارد در تيم ملي بازي كند. با نظر برخي كه حتي نيلسون را هم پيشنهاد ميدهند كاملاً‌ موافقم. چطور همه دنيا به ملي پوشان ما چشم دوخته اند و در تمام رشته ها از وزنه برداري و كشتي تا قايقراني و تيراندازي و ... به آنها تابعيت ميدهند، ولي ما از اين فرصتها استفاده نكنيم؟ همچنين حضور ادينهو در جام جهاني ميتواند جو ورزشگاه را در برزيل به نفع ما رقم بزند. يا به يك مربي اعتماد كنيد و بگذاريد كارش را بكند يا به دنبال يك مربي باشيد كه بتوانيد كارهايش را تحمل كنيد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
نه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
نگمه
کاظم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
با توجه به اینکه لیگ برتر ، مهجم خوبی نداره ، من با حضور دورگه ها و خصوصا ادینهو در تیم ملی موافقم . امیدوارم این اتفاق بیفته تا تکونی به فوتبالیستهای بی کیفیت بده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹
رضا قوچان نژاد و اشکان دژاگه دو رگه نیستند. دانیل داوری هم تابعیت خود به خودی از طرف پدر دارد. خوبه اعطای تابعیت به عهده فدراسیون فوتبال نیست . چون اعطای تابعیت ایرانی کار بسیار سخت و در برخی مواقع ناممکن هست.
کاظم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
با توجه به اینکه لیگ برتر ، مهجم خوبی نداره ، من با حضور دورگه ها و خصوصا ادینهو در تیم ملی موافقم . امیدوارم این اتفاق بیفته تا تکونی به فوتبالیستهای بی کیفیت بده
ناشناس
|
Canada
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
تیم ایران همیشه ثابت کرده با بازیکنان ایرانی به زمین میرود ولی هیچ گاه از غیر ایرانی استفاده نمی کند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
غلط می کنه اگه اون هنوز ایرانیا رو نشناخته دلیل نمیشه هر غلطی دوست داشت بکنه! ایران بحرین و قطر و امارات و حتی ژاپن نیست. بزار فوتبالمون پر مشکلات و دلالی و پیری و ضعف بازیکنان باشه این خودمونیم که باید جبران مافات کنیم اگه رگ غیرت حتی ضعیف ترین بازیکن ما بجوشه هر کاری میتونیم انجام بدیم. نمونه اش برد کره با اتحاد و همدلی بود تو این سه چارماه باقی مونده کی روش بهتره سراغ یه گزینه دیگه بره. مشکل فوتبال ما فقط جام جهانی اونم فقط این جام نیست. کی روش به فکر خودشه فکر میکنه به جزب این ایران قویتر میشه. شاید درست باشه ولی به نظرم اولا الان وظیفه ماست که نذاریم این تابو شکسته شه چون تا الان تیم ملی ایران جزو معدود تیمایی بوده که واقعا ملی موندند. ما همینی هستیم که میبینید! فو تبالمونم همینه! بزرگترش نکنید چون داره بیت المال رو مصرف میکنه اونم با بازده کم. هیچکدوممون شاید نخواد حق و یارانه اش به بازیکن دسته چند خارجی برسه شاید بخواهیم که صرف کودکان یتیم این جامعه شه ولی نمی خاهیم صرف مخارج فلان بازیکن خارجی شه. اگه کیروش با این تیم شاید ضعیف در بازی ها شرکت کنه ولی بچه ها متحد وباغیرت بازی کنند آرزانتینو نمیبریم ولی سه تا شکست هم نخواهیم خورد. اما اگه با ده بازیکن خارجی هم بازی کنیم حتی اگه آرزانتینو هم ببریم خودمون هم خواهیم دانست این اون ایران 1998 که اون همه شور و شوق رو آفرید نیست. همینیم. میخایم بهتر شیم؟!... پس خودمونو به تدریج و اصولی درست کنیم. اگه یه روزم به اون نقطه برسیم شاید بازم به آرزانتین ببازیم اما خودمون بهتر از همه ارزش کارمون رو می دونیم.
پاسخ ها
مجتبی
| United States |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
ببین نظرت اینقدر احمقانست که نه مثبت دادن نه منفی
مرد پارسی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
آنقدر احمقانه بود که من نظر منفی دادم
دانیال
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
با ناشناس کاملا موافقم. تیم ملی سمبل و عصاره ی فوتبال ملت ایرانه. نه لیگ فساد گرفته و درب و داغون. ادینهو در کشور خودش هم کسی نمیشناسدش . تصور کنید ایران در برزیل با بازیکنی برزیلی بازی کنه . واقعا فاجعه ست. اگه در دنیا این مساله مرسومه دلیل نمیشه ما تقلید کنیم از اونا. چرا از حرفه ای گری خارجیا در سایر مسایل فوتبال تقلید نمی کنید؟ مختصات و عرف و غرور ملی مردم پارس این موضوع رو قبول نمی کنه .
ناشناس
| Canada |
۰۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
شاید داری شوخی میکنی، یادت باشه کره رو هم کسی گل زد که این متن منتقد آمدنش به تیم ملی هست،ادینهو برای مس و لیگ ایران همیشه خاص بوده، اگر میتونه مثبت باشه، چرا نه،زیر پرچم ایران، پر از انگیزه باید باشه.
من
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
حرف مفت ممنوع
علی اصفهان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
ناشناس : میتونستی نظرتو مودبانه تر از این بدی. متاسفانه مخالفین کی روش همه از همین دست هستند مثل شما
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
همون اولش که با توهین شروع کردی، دیگه اصلا حوصله نداشتم این طومار بلندبالات رو بخونم.منفی دادم.نژادپرست نباش.
زارع
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
خیلی بی ادبانه و بی منطق بود!
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
سلام.مودب باش .بهتره نظر ندهی.کتاب علمی تخیلی هم کمتر بخوان.
آناناز
|