بازدید 21192
حدیث مکرر داوطلبانی که امید می‌بندند، آزمون می‌دهند و بلاتکلیف می‌شوند؛

چرا آزمون‌های استخدامی در نیمه راه معلق شده و سرگردانی می‌آفرینند؟

در سال‌های اخیر، تعویق اعلام نتایج آزمون‌های استخدامی نهاد‌ها و ارگان‌ها‌ به قدری اتفاق افتاده که به نوعی تبدیل به بدعت شده است؛ گویی برخی به آزمون استخدامی به چشم رفع مسئولیت، ژست مدیریتی و یا حتی تبلیغات می‌نگرند، چراکه اگر غیر از این بود، اعلام نشدن نتایج آزمون‌های متعدد در نقاط گوناگون کشور، نمی‌توانست‌ توجیهی داشته باشد.
کد خبر: ۳۸۱۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۶ 25 February 2014
در روزگاری که دور‌ترین نقاط کشور به یاری اینترنت به یکدیگر پیوند خورده و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی قدرت یافته‌اند، دیگر کمتر کسی به یاد می‌آورد، زمانی نه چندان دور را که فروش کپی بریده‌های روزنامه که آگهی‌های استخدامی در آن درج شده بود، برای خود شغلی به حساب می‌آمد. حالا استخدام‌ها سال به سال، سراسری و کلان‌تر شده و به دنبال آن، معضلات بزرگ‌تری پیرامون آن شکل گرفته که کسی به فکر چاره آن نیست.

به گزارش «تابناک»، در سال‌های اخیر، تعویق اعلام نتایج آزمون‌های استخدامی نهاد‌ها و ارگان‌ها‌ به قدری اتفاق افتاده که به نوعی تبدیل به بدعت شده است؛ گویی برخی به آزمون استخدامی به چشم رفع مسئولیت، ژست مدیریتی و یا حتی تبلیغات می‌نگرند، چراکه اگر غیر از این بود، اعلام نشدن نتایج آزمون‌های متعدد در نقاط گوناگون کشور، نمی‌توانست‌ توجیهی داشته باشد.

یک روز خبر می‌رسد که اعلام نتایج آزمون استخدامی فلان شرکت، یک سال است ‌طول کشیده‌ و روز دیگر می‌شنویم‌ بهمان نهاد، بار دیگر اعلام نتایج را به تعویق انداخته ‌و چرخه معیوب ‌همین شکل اینقدر تکرار می‌شود‌ که سرانجام به اینجا برسیم که ببینیم چند ده هزار ‌جویای کاری داریم که علاوه بر رنج بیکاری‌، بلاتکلیف‌اند.

یکی از مخاطبان «تابناک» در رشت که داوطلب استخدام در بانک کشاورزی بوده و در آزمون این بانک حضور یافته، در این باره می‌گوید: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ در آزمونی که بین چند هزار داوطلب استخدام در بانک کشاورزی برگزار شد، شرکت کردم. پس از تقریبا پنج ماه، نتایج اولیه آزمون اعلام شد و بنده هم جزو دو هزار نفر پذیرفته شده مرحله نخست بودم، ولی پس از نه ماه، هنوز کاری انجام نگرفته و روند استخدام قطع شده و پاسخ خاصی به ما نمی‌دهند.

چرا آزمون‌های استخدامی در نیمه راه معلق شده و سرگردانی می‌آفرینند؟

مخاطب دیگری که در بلاتکلیفی عذاب‌آور مشابهی است، می‌گوید: بنده داوطلب آزمون استخدامی شرکت نفت هستم که پس از انجام مصاحبه در مهرماه، چشم‌انتظار اعلام نتایج ‌مانده‌ام. تا کنون سه بار اعلام نتایج نهایی آزمون به تعویق افتاده است؛ یک بار اواخر آذر، بار دیگر اواخر دی و سرانجام نیمه اول بهمن ماه، موعد اعلام نتیجه این آزمون اعلام شد؛ اما شگفت آن که اسفندماه رسیده، ولی سامانه آزمون همچنان موعد اعلام نتایج را نیمه  نخست بهمن درج کرده تا چهار هزار نفری که در بلاتکلیفی مانده‌اند (و بیش از هزار تن از ایشان مربوط به استان خوزستان هستند)، ناامیدانه حتی ندانند که آیا همه چیز لغو شده یا خیر؟

یکی دیگر از مخاطبان از زنجان مشکل خود را برای «تابناک» اینچنین شرح می‌دهد: من یکی از سی هزار نفری هستم که در تیرماه امسال در آزمون استخدامی اداره راه و شهرسازی در ۲۵ استان شرکت کرده‌ام و پس از امتحان کتبی و ‌مصاحبه علمی و عملی، نفر بر‌تر پذیرفته شدم، ولی در حالی که باید به گزینش معرفی شده و ادامه روند استخدامی‌ام صورت گیرد، روند استخدامی متوقف شده است!

مشکل اینجاست که در آغاز کار دولت جدید، بخشنامه‌ای صادر شد که بررسی و ادامه فرایند جذب کلیه پذیرفته‌شدگان آزمون‌های استخدامی را تعلیق کرد، در حالی که آن مصوبه برای طرح‌های مهر‌آفرین بود و آزمونی که من در آن شرکت کرده‌ و پذیرفته شده‌ام، در این طرح قرار نمی‌گیرد، زیرا بنا بر مفاد قانون برنامه پنجم توسعه، قانون مدیریت خدمات کشوری و دستورالعمل مرتبط از محل مجوز شماره ۴۵۵۰/۱۱۰/دم مورخ ۲۱ /۱۲/ ۱۳۹۰ معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور صورت گرفته است.

جالب‌تر اینکه این آزمون دارای هر سه شرط «پایدار بودن بودجه»، رعایت ضوابط قانونی و برگزاری آزمون» و «انتشار اطلاعیه به صورت عموم» بوده و بنابراین، اصولی و درست انجام شده و توقف آن به نوعی تخلف است، ولی کسی پاسخگوی ما نیست.

اگر به این موارد، بلاتکلیفی هزاران نفر دیگری که در آزمون‌های خرد و کلان دیگر حضور یافته و بعضا دست از نتیجه‌گیری شسته‌اند، بیفزاییم، درخواهیم یافت که چگونه می‌توان به سیل متقاضیان کاری که واجد شرایط استخدام در نهادی هستند، امید داد، ایشان را به آزمون فراخواند و احتمالا امید بسیاری‌شان به خروج از بحران بیکاری را تقویت کرد و در پایان میان زمین و آسمان معلقشان کرد و هیچ به روی خود نیاورد!

شگفت اینکه هیچ نهاد و ناظری پیگیر چرایی شیوع این پدیده شوم نیست تا از یک سو شائبه صوری بودن این آزمون‌ها تقویت شود و از سوی دیگر، بساط بی‌اعتمادی به آزمون و کلی‌تر، عملکرد مسئولان و نهادهایی که این آزمون‌ها را برگزار می‌کنند، روز به روز گسترده‌تر شده و امید به ورود مسئولانه ناظران به ماجرا را به مانند شنیدن پاسخ برخی آزمون‌های برگزار شده، کمرنگ و کمرنگ و کمرنگ‌تر کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱
در انتظار بررسی: ۵۹
انتشار یافته: ۲۰۴
درباره آزمون استخدامی بانک صنعت و معدن چی باید بگم؟در تاریخ 27یا28 اسفند 90 پول را به حساب بانک ریختیم.قرار بود آزمون اردیبهشت91 برگزار بشه دوبار به تعویق افتاد.آخرین اطلاعیه در سایت در قسمت اطلاعیه ها هم مربوط به تاریخ 26 شهریور 91 هستش.
من با لیسانسم در آزمون شرکت کرده بودم الان دارم فوقم رو تموم میکنم اما هنوز هیچ خبری نیست که نیس.
خدا نگذره از کسایی که مارو اینقدر بلاتکلیف و چشم انتظار می ذارن.من که اون دنیا حتما یقه شون رو میگیرم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
آزمون استخدامی؟؟تمام استخدامی های استان ایلام بدون آزمون هستند.آزمون کیلویی چنده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
وقتی جمعیت جوان داره از بین میره بیکاری داره به همه جا صدمه میزنه
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
در سایت وزارت 000 ثبت نام کرده هیچ جوابی بعد 5 ماه دریافت نکرده به صورت حضوری به یکی از زیر مجموعهای وزارت مراجعه (همراه با آشنا) و استخدام شده ؛ بعد از 6 ماه کارکردن sms آمد که شما دراولویت استخدامی قرار نگرفته اید، sms راه یادگاری از بی نظمی نگه داشته ام ؛در صورتی که برای هم دانشگاهی من نیز این sms امد ایشان شاگرد اول و عضو بنیاد نخبگان بود تابناک حذف نکن ممنون
یک دلسوز وطن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
اره راست می گی متاسفانه کلی فارغ التحصیلان دانشگاه معتبر در صف بوده حذف کرده نمیدونم چطوریه بچه های دانشگاه آزاد پیام نور و علمی کاربردی رو با معدل پایین به زور به ما معرفی می کنند 1 سال بود که دنبال نیرو بودیم بگیریم
وقتی آمدن براشون sms اومد که شما پذیرفته نشده اید در صورتی که طرف 6ماه بعد از پیامک نیز در حال کار است
چون از طریق روال گزینش نیامده اند
و پارتی...
حالا اون نخبگان بدون پارتی باید خیابان متر کنند
ر صورتی که این وزارت به نیروی نخبه نیاز دارد
تابناک این مطلب رو حذف نکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
آزمون سازمان مقررات رادیویی حوزه های غیر تهران و آزمون فناوری اطلاعات و ارتباطات رو هم به مجموع بانک صنعت و معدن اضافه کنید. که با گذشت یکسال اولی آزمونی برگزار نشد و دومی اعلام نتیجه نشد
saman
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
آزمون استخدامی اداره مالیات از سال 91شروع شده وهنوزهم بلاتکلیفیم . . .
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
واقعا گل كفتي.تمام استخدامي هاي استان ايلام بدون آزمون برگزار ميشه.هيچ جايي كشور مثل استان ايلام پارتي بازي نيست
قبول شده راه وشهرسازی زنجان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
از تابناک ممنونم که به محض مطرح کردن مشکلم به سادگی از کنارش رد نشد وآن را بیان کرد تا شاید به گوش مسولان برسد. سپاس
ناصر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
من هم در این آزمون ثبت نام کرده بودم و 6 هزار تومان هم هزینه ثبت نام دادیم. نه خبری از ازمون شد نه از پولمون.
با سلام
و خسته نباشید خدمت شما
دستتون درد نکنه که این معضل مطرح کردید
من از استان زنجان هستم و سال 91 خرداد آزمون استانداری شرکت کردم ولی بعد نزدیک به دو سال هنور بلاتکلیفم
خواهشمند است بررسی و پیگیری بفرمائیید.
با تشکر فراوان
پاسخ ها
نسترن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
ازمون استانداری مازندران بهزیستی خرداد 91
همچنان منتظر
برخی از این آزمون ها هزینه ثبت نام هم دریافت می کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
دقیقا به خاطر مبلغ 6هزارتومنی که از داوطلب و19هزارتومنی که از دستگاه اجرائی مربوطه به بهانه برگزاری آزمون بازای هر شرکت کننده میگیرند ضمنا تعداد داوطلبین بین 10تا 15برابر نفرات مورد نیاز است.
بانک کشاورزی بعد از شش ماه نتیجه آزمون کتبی رو زده موقع اعلام نتیجه زده بود مرحله بعد حداکثر تا بهمن ماه، بهمن تمام شد و...
خدایا خودت به داد ما برس
من خودم سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی قبول شده بودم الان بعد از گذشت 9 ماه نتایج نهایی رو اعلام نکردند و کلی ادم رو بلاتکلیف گذاشتند چند بار هم پیگیری کردیم جواب درستی ندادند.گرچه شنیدیم که میخواستن نیروهای قراردادی خودشونو بگیرن و ما از اول سر کار بدیم.
من تو استخدامی نفر اول شدم! اما یک کس دیگر رو جای ما معرفی کردند!
با سلام جان مادرتان پیگیری و علت آن را کسب نمایید
فقط شما صدایمان را می شنوید و کسی به داد ما نمی رسد
آزمون استانداری در خرداد 91 شرکت کردم و همچنان منتظر دعوت به کار این دیگر چه صیغه ایست؟
تابناک منم ایمیل زدم برای پیگیری آزمون نفت
چرا فقط برای ..... جوونا رو میخاین؟
من نه پارتی دارم نه پول 1 ساله منتظر جواب آزمون نفت هستم
این دفعه سوم هست که قبول میشم
آخه من چیکار کنم؟28 سالمه هیچ کاری از دستم بر نمیاد همه میزنن تو سرم که چرا کار نداری...ارشد برقم تمام خانومای هم کلاسی من رفتن سر کار و پسرا همه بیکارن..کارهایی که اگر به یک پسر میدادن به جای خانوم(که میدونیم چرا خانوم استخدام میکنن)الان کلی جوون ازدواج میکردن
آخه یکم فکر کنید..ما تو مملکتی هستیم مرد میره خواستگاری زن..نمی دونم امیدوارم مسئولین به نتیجه کاراشون برسن که اون موقع هم دیگه دیر شده....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
خوبه که ؟اقایان هم کار داشته باشند
ولی هیچ توجیهی نمی تواند حق مسلم بانوان برای شاغل بودن را غصب کند خصوصا که در بسیاری از مشاغل صرفا مرد می پذیرند. تازه خانمها ده برابر ؟آقایان باید زحمت بکشند تا خودشان را ثابت کنند و به جایگاه واقعیشان برسند
کاش طرز تفکرها درست شود .
نوشین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
مسئله مرد یا زن بودن نیست... تو این شرایطی که داریم خانم ها هم نیاز به کار دارن. خیلی ها هیچ وقت فرصت ازدواج براشون پیش نمیاد و نمی تونن همیشه وابسته به خانواده بمونن. توجه داشته باشید که متاسفانه تو مملکت ما همیشه اولویت اشتغال با آقایونه و خانمها با هزار مشکل میتونن کار پیدا کنند و به خاطر شرایط فرهنگی جامعه ما، خیلی هم به سختی ارتقا پیدا میکنند و در شرایط برابر همیشه آقایون ترجیح داده می شوند
به خانم های همکلاسی شما تبریک میگم که احتمالا توانمندی هاشون چندین برابر آقایون بوده!
چرا نتایج آزمونها 91 و 92 استانداریها علی رغم معین شدن نفرات و گزراندن تمامی مراحل دعوت به کار نمی شوند
لطفا پیگیری بفرماید
قانون استخدام ناظرین کشاورزی هم پس از سه سال از تصویب آن اجرایی نشده.چه کسی باد جوابگو این جوانان باشد؟
برای آزمون استخدامی فنی و حرفه ای فقط پول گرفتن حتی به خودشون زحمت ندادن امتحان برگزار کنن
فقط میتونم بگم آخیــــــــــــــــــــــی
من خودم دو سال میشه منتظرم برم سر کار
خدایا عمر با عزت به ما بده تا لااقل طعم کار رو بچشیم
حتی برای دقایق آخر
بنده به عنوان کسی که رکورد دار شرکت در ازمون های استخدامی در ارگان های دولتی هستم به این نتیجه رسیدم که تمام این ازمون ها فرمالیته هستند به جوانان عزیز نصیحت می کنم که وقتشون رو برای شرکت در این ازمون ها تلف نکنند و اگه سرمایه دارند خود اشتغالی بکنند و اگر سرمایه ندارند در شرکت های خصوصی به دنبال کار بگردند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
موافقم
همه اشان پوششی برای استخدام نور چشمی ها و سفارشی هاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
موافقم.چون با وجود اینکه پذیرفته شدم اصلح نبودم!!
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
آقاي عطاي عزيز مشكل جووناي مملكت ما اينه كه همه شون دنبال استخدام در وزارتخانه ها و ارگانهاي دولتي هستند يعني ميخوان پشت ميز بشينن و سرماه حقوق شون رو بگيرن از طرفي ظرفيت دستگاههاي دولتي هم اشباع شده خب به نظر شما چه بايد كرد؟!!!
ناشناس
| Armenia |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
حسن آقا هیچ فهمیدی بحث سره چیه. اگه استخدام نمیکنن چرا آزمون برگزار میکنن.
شرکتها مشکل مالی دارند با برگزاری آزمون و دریافت هزینه آزمون از بیکاری جوانان سواستفاده می کنند
هیچ مرجعی هم نظارت نمی کند جالبتر آنکه در آزمون نیروهای درخواستی جهت استخدام حدود 10 تا 20 نفر است که قطعا از قبل هم استخدام شده اند و آزمون فقط پوششی است برای توجیه
و برای این آزمونها تا 1 میلیون نفر ثبت نام می کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
1 میلیون نفر؟ ازمون شرکت نفت که 2 هزار نفر میخاست، 120 هزار نفر شرکت کردن، تابناک از شما بعید یود تایید کنی!
حجت
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
مگه کنکور سراسریه که 1 میلیون نفر ثبت نام کردند؟
چون که همه جا هزار فامیله قبلا اشناهاشونو میارن بعد فراخوان میدن
اينا كه خيلي خوبه. ما پارسال توي اسفند آزمون وزارت نيرو رو شركت كرديم، بالاخره بعد از يازده ماه تازه حدوداً دو سه هفته پيش مصاحبه علمي انجام شد. گفتن اعلام نتايج مصاحبه‌ هم ميافته براي خرداد ماه. با اين روال يه روند استخدامي بيشتر از 2 سال طول خواهد كشيد. البته اگر با همين سرعت پيش بره و كلاً‌ قطع نشه!
پاسخ ها
بلاتكليف
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
جالبه وزارت نيرو به طور سراسري آزمون استخدامي برگزار كرده. اما بعضي شركتهاي آب منطقه اي و برق منطقه‌اي بعد از سپري كردن مراحل مصاحبه و گزينش و آزمايشات پزشكي و سوء پيشينه، همه قبول شدگان را تو بلاتكليفي گذاشتند و هر روز امروز و فردا ميكنند. آزموني كه سراسري بوده نيازسنجي سراسري بوده و تامين اعتبار هم سراسري بوده است.
آی دمت گرم تابناک. که این خبر رو انعکاس دادی
من توی آزمون شرکت نفت قبول شدم ولی چندین باره دارن اعلام نتایج رو به تعویق میندازن
به خدا دارم از بیکاری دیونه میشیم. چرا با این همه جوون بازی میکنن. لاحدقل اعلام کنن تا بدونیم تکلیفمون چیه
به هر سایت و رسانه ای که بگین پیام دادیم از سایت های خبری نفت تا 20:30 گرفته، ولی هیچکدوم هیچ پیگیری نکردن.
تابناک منم ایمیل زدم برای پیگیری آزمون نفت
.....
من نه پارتی دارم نه پول 1 ساله منتظر جواب آزمون نفت هستم
این دفعه سوم هست که قبول میشم
آخه من چیکار کنم؟28 سالمه هیچ کاری از دستم بر نمیاد همه میزنن تو سرم که چرا کار نداری...ارشد برقم تمام خانومای هم کلاسی من رفتن سر کار و پسرا همه بیکارن..کارهایی که اگر به یک پسر میدادن به جای خانوم(که میدونیم چرا خانوم استخدام میکنن)الان کلی جوون ازدواج میکردن
آخه یکم فکر کنید..ما تو مملکتی هستیم مرد میره خواستگاری زن..نمی دونم امیدوارم مسئولین به نتیجه کاراشون برسن که اون موقع هم دیگه دیر شده....
پاسخ ها
سارا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
دوست عزیز بهتر نیست شما هم بخل رو بذاری کنار تا انشالا خدا هم نظر لطفش رو شامل حالتون کنه و انشالا صاحب کار شی؟ منم یه دختر 28 ساله فوق لیسانسم و بیکار، خوانوادم هر روز میزنن تو سرم که چرا بیکارم و هر روز از روشون شرمندم،
امیدوارم شما و بقیه هموطنانمون فقط خودشونو مرکز دنیا ندونن ،و انقد از دید منفعت طلبانه شخص خودشون به دنیا نگاه نکنن،
از دید انسانی نگاه کنید،مگه همه معیارا خواستگاری رفتنه؟
ما دخترایی هم که بیکاریم،مثل شما هر روز رو با شرمندگی از خانواده و ترس از آینده طی میکنیم . امیدوارم مشکلات همه دخترا و پسرا حل شه
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
نظر این دوست گرامی کاملا و کاملا و کاملا درست هست و من خودم هم بتازگی متوجه شدم که اگر در اداره ای یا نهادی ، استخدام باشه ، به طرز چشمگیری خانوم ها در اولویت هستند و بیشتر ادارات پر شده از کارمندان زن
برای استخدام در پتروشیمی بیستون پس مراحل آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی و عقیدتی به ما گفتند که جزو پذیرفته‌گان نهایی هستید. 4 ماه گذشته و هنوز خبری نیست!
واقعا چرا؟؟
آزمون استخدامی نفت هم همینطوره. اردیبهشت امتحان دادیم بعد از کلی تعویق و تاخیر قرار بوده نیمه اول بهمن ماه نتایج رو اعلام کنند ولی هنوز هیچ خبری نیست. جالب اینکه وب سایت رسمی وزارت نفت همچنان نیمه اول بهمن ماه رو تاریخ اعلام نتایج اعلام میکنه. باور نمیکنید یه سری بزنید به:
www.azmoon.nioc.ir
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
شما واقعا هر دفعه به این سایت سر میزنید یا میزدید؟
برادر جان این سایت www نداره.
فکر کنم همین دو کلمه کافی باشه تا سی هزار نفر بفهمن چی میگم : "آزمون استانداری"
واقعا ازتون ممنونم که به این مسئله پرداختید.واقعا از خدا میخوام به هر چی که میخواین برسین که به درد دل ما جوونا رسیدین. به خدا به خاطر بانک کشاورزی چقدر عذاب کشیدم. به قول شما بلاتکلیفیش از همه بدتره. کاش بیان بگن استخدمی لغد شده ما هم میریم دنبال بدبختیمون حداقل تکلیفمون مشخص میشد. ازتون خواهش میکنم اگر مقدوره بیشتر پیگیر لین موضوع باشید.
با سلام
بهمن91 ازمون استانداری کردستان بود شرکت کردیم الان بعد یک سال یبا ر لغو میشه یکبار تا3ماه راکد بود فقط گفتن اینها 3 برابر ظرفیته که بقیه مراحل رفته واسه دولت بعدی
تو رو خدا این جوونا رو کم اذیت کنید اگه کار نیست این همه دانشگاه وموسسه و ...چیه
شاید خندتون بگیره 30سال دارم نه زن نه زندگی نه پس انداز نه حرفه ای رو بلدم تا یه حرف اشتباه میزنیم میگن مثلا سواد داری شدیم مسخره دوست اشنا وبیگانه میگن یارو رو نگاه خاک تو سرش رفته درس خونده
پارسال پیش یه کارخانه دار کار میکردم 3کلاس خالی سوتدد داشت میگفت اگه سوت بزنم 5 تا فوق لیسانس میان واسه ماهی 400 هزار تومان ای خدا یعنی درد زیاده اما ما فقط خدا رو داریم
ما با واژه ی "بلاتکلیفی" عجین شده ایم. همه جا داریم این کلمه را می بینیم
خواهش میکنم شما پیگیر آزمونای استخدامی استانداری ها بشید.خرداد 91 آزمون کتبی دادیم.مصاحبه علمی و گزرینش شدیم.و الان بلا تکلیفو دربه دریم.ازدواج کردیم و به همین دلمون خوشه.به همه جا هم پیام دادیم.خواهش میکنم یه خبر و مصاحبه با آقای نوبخت ترتیب بدین و رک و پوست کنده جواب ما رو بدن.تشکر
بانک کشاورزی 5ماه پیش که نتیجه ازمون اعلام شد گفتن تا بهمن حداکثر برای مصاحبه تماس میگیریم الان که تو اسفند هستیم حتب جواب تافن ما رو هم نمیدن!
تابناک خواهشن آزمون صنعت نفتوبیشتربررسی کنید چون واقعا بعدازگذشتن 1 سال ازشروع مراحل هنوز4000 خانواده دردلهره اعلام نتیج هستند
با سلام، بنده نیز در طرح مهر آفرین گزینش شدم و با وجود اینکه فرزند شهید هستم با مدرک دکترای دامپزشکی سه سال در دامپزشکی شهرستان نیشابور به صورت طرح کار کردم بعد از اتمام مدت سه ساله بنده را بیرون انداختن بدون هیج قراردادی و به هر جا هم رفتم هیچ جوابی ندادند و گفتن فعلا دولت هیچ کاری نمیکند. من که فرزند شهید هستم اینجوری سه ماه بیکار و سرگردانم وای به حال افراد عادی البته به جز اونایی که پارتی دارن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
به استناد بند الف ماده 44 قانون برنامه پنجم توسعه بایستی شما رو رسمی کننند. برو استانداری پیگیری کن. اگه جواب ندادند برو معاونت توسعه مدیریت ریاست جمهوری.تو خیابان بهشتی-خیابان میرعماد
چی بگیم که دلمون پر خونه.لیسانس دانشگاه دولتی هستم وسیله ای اختراع کردیم که اگه تو هر کشور دیگری بود علاوه بر کارآفرینی الان در آمد بسیاری هم کرده بودیم ولی به علت عدم همکاری مسؤلین فقط عمرمون حروم شد.گفتیم تو آزمون شرکت کنیم لااقل یه کاری پیدا کنیم.
1-آزمون استانداری91:نفر اول شدم.دعوت به کار معلوم نیست
2-آزمون تنظیم مقررات:قبول شدیم ولی آزمون فرمالیته از آب در اومد!
3-آزمون وزارت نیرو:قبول شدم,گزینش دادم,دعوت به کار نامعلوم!میگن یکی از روسا مخالف به کارگیری نیروی جدید هستش!
حالا نمیدونم مشکل منم یا ...
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
مشکل بی قانونی هستش نه من و شما
من دارای مدرک دکتری هستم و بیکار و دارم کرایه کشی می کنم در آزمون استخدامی 26 خرداد 91 پذیرفته شدم ولی هیچ مسئولی حتی جواب من را نمی دهد که چرا؟
چرا؟ چرا؟
چرا؟
چرا آزمون گرفتید؟
چرا پول ما را خوردی؟
چرا عم ما را تلف کردید؟
چرا زندگی را بر ما تلخ کدید؟
چرا ما را سرشکسته کردید تا تحقیر شویم؟
چرا علم ما را به بازی گرفتید؟
چرا مسئولین ادارات به فکر بچه های خود و جیب های خودشان هستند؟
چرا گفتید علم بهتر است؟
این روزا ثروت بهتر از هر علمی است چون با ثروت می شود علم را خرید علمی که بشود آن را خرید علم نیست بدبختی جامعه است
قصد خودکشی دارم و به زودی این کار را خواهم کرد چرا که تحمل این را ندارم که بهم بگن دکتر بیکار جامعه.
چرا مسئولین به فکر نیستد شاید با مردن من دوستانم استخدام شوند شاید...
پشت دریا شهری است ........
که در آن این همه حقارت نیست..........
قایقی خواهم ساخت......
دورخواهم شد از این خاک حقارت ............
جایی که جز خدا کسی نیست..........
که دلم را در آغوش گیرد............
غمم را تسکین دهد.........
ثانیه های عمرم را پس دهد..........
پشت دریا .........
شهر خداست.........
شهر آسایش..........
شهر محبت.........
شهر انسانیت...........
شهر محبت...........
شهر بدون تبعیض..........
شهر افراد با مسئولیت (فرشتگان)........
قایقی خواهم ساخت.....
هر چند دستانم تهی است....
هر چند سرمایه دار نیستم....
هرچند فقیرم و جان مایه ام علمم و تحصیلاتم است....
اما....
کرایه کشی خواهم کرد....
پول قایقی فراهم خواهم کرد....
قایقی خواهم ساخت.......
دور خواهم شد.......
دور
دور
دور
دور
دور
....... در بهشت...........
و یا در ................ غمم خواهم سوخت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
1000 +
بابا دمت گرم
م- شيرازي
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
برادر من ........ روزي ما دست خداست .. نه دولت و ارگاني خاص... به او اميد داشته باش و فقط از او بخواه
من
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
دکتر جان اون شهری که تو میخای بری، شهر سوخته سیستانه!
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
دوست عزیز چرا خودکشی .. چرا میخوای از میدون فرار کنی.. بجنگ تا پیروز شی .. حرفت که بجه های مسئولین و غیره راحت استخدام میشن و سرکار میرن درسته ... کاش یک نهاد نظارتی بود که بهش ثابت میکردیم ...کاش...
با تشکر از شما که به این موضوع پرداختید
خود من در سه ازمون قبول شدم اما الان حدود 1 سال است ما را معلق نگه داشتن مثلا شرکت نفت که با چند بار تاخیر قرار بود نتایج مصاحبه تخصصی را ماه پیش اعلام کنه باز اعلام نتایج را به تاخیر انداخت
سلام .من از قبول شدگان آزمون استخدامی استانداری اردبیل هستم تمام مراحل مصاحبه و تحقیقات محلی و گواهی سلامت تمام شده و الان منتظر تامین اعتباریم از بیکاری و بلاتکلیفی دیگه خسته شدم تابناک جان تو رو خدا پیگیر باشین در ضمن این استخدامی جز طرح مهر آفرین نیست جز برنامه پنجم توسعه هست ممنونم
خداوند آنجایی که به آدم ستم شده اجازه لعن و نفرین داده . ما همین کار بیشتر ازمان بر نمی آیند و تنها دعایمان این است که همین رویه که مدیران در پیش گرفته اند در آخرت گریبان گیر خودشان شود انشاالله البته اگر رویه شان درست است که خوش به حالشان چون در آخرت ارد رویه صحیحی می شوند.
ما هم رفتیم 20 هزارتومان دادیم در سایت استخدامی فنی و حرفه ای شرکت کردیم و رفتیم کلی کتاب خریدیم و خواندیم جالب اینکه 2 روز مانده بود به آزمون یکدفعه سایت فنی و حرفه ای اعلام کرد فعلا ....
ما از اون موقع نشستیم ببینیم این دولت میخواد چه تصمیمی برای ما جوانان بگیره من 14 سال هست که در این مجموعه بصورت قراردادی درحال انجام کار هستم دلمون به این استخدام خوش بود که متاسفانه مهر افرین رفت و دیگر بر نگشت ...
من خودم سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی قبول شده بودم الان بعد از گذشت 9 ماه نتایج نهایی رو اعلام نکردند و کلی ادم رو بلاتکلیف گذاشتند چند بار هم پیگیری کردیم جواب درستی ندادند.گرچه شنیدیم که میخواستن نیروهای قراردادی خودشونو بگیرن و ما از اول سر کار بدیم.
تو دوست عزیز اگر از ماهیت نیرو های استخدام قرادادی سازمان تنظیم مقررات اطلاع دقیق می یافتی مخت سوت می کشسد!! بلا استثنا بدون بارتی جذب نشدند در این 8 سال و بلا استثنا همین ها نیز رسمی نخواهند شد !!
سلام تابناك بايد بعرض برسانم اصلاا آزمون استخدامى براى خالى نبودن عريضه است زىرا افرادى كه قبلاا بصورت شركتى (پيمانكار تامين نىرو )مشغول كار بودند بمنضور رسميت بخشيدن استخدام اين افراداين آزمونها را برقرار ميكنند وقبلاا باپارتى وارد مجموعه شدند در جايى ميبينى لىسانس علوم سىاسى در شركت نفت ويا دىگر شركت هاى غىر مرتبط مشغول هستند تنها با پارتى بازى و فاميل بازى . اين حالت براى افرادى كه پارتى ندارند اسفناك است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
متاسفانه میشه این قضیه(با پارتی وارد شدن بعنوان نیروی قراردادی و در اولین فرصت استخدام اون موسسه شدن) رو تو بعضی موسسات به وضوح دید. که با رعایت نشدن شایسته سالاری مشکلات بعدی رو هم بدنبال دارد
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
درسته، من موندم چجوریه که رئیس یه اداره 12 ساله قرارداد کار معین بعد به ما که رسیده میگن هیچ قراردادی نمیبندیم
باز خوبه که حداقل تابناک حرف دلمون رو گفت بقیه که خوابن!! اون قدر این تعویقها طبیعی شده که به چشمشون نمیاد!! من فارغ التحصیل ارشدم و خرداد گذشته آزمون استخدام استانداری برگزار شد با کلی زحمت تونستم مدرکم رو از دانشگاه بگیرم و بفرستم وازمون شرکت کنم هنوز که هنوزه وقتی به سایت سر میزنم نوشته نتایج آزمون به زودی در این صفحه اعلام میگردد!!!!
با سلام
اینجانب در آزمون شرکت نفت شرکت کردم و بر این اساس که نتایج نیمه اول بهمن اعلام میشه
مجبور شدم از یک مصاحبه ی انصراف بدم
و درحالی خواستگاری هم رفتم که ازدواجو منوط به نهایی شدن کارم قرار دادم
شما ببینید که عملا یک نتیجه ی استخدامی که میدونم خیلی وقته امادس علاوه بر زندگی دو جوون دم بخت، 2 خانواده رو هم درگیر خودش کرده
من که راضی نیستم پولی که دادم ولی چی بگم
چه خوبه محدودیت سنی رو از آزمون ها بردارند... بعد سراسریش کنند عین کنکور.
تابی جون ما چند سال پیش آزمون بانک تات دادیم. جدا از هزینه آزمون، کلی هزینه کردیم از بوشهر رفتیم تهران برای آزمون ولی بعدش خبری نشد که نشد... کسی نیست جواب ما رو بده؟
با تشکر از شما که به این موضوع پرداختید
خود من در سه ازمون قبول شدم اما الان حدود 1 سال است ما را معلق نگه داشتن مثلا شرکت نفت که با چند بار تاخیر قرار بود نتایج مصاحبه تخصصی را ماه پیش اعلام کنه باز اعلام نتایج را به تاخیر انداخت
از تابناک عزیز خواهش دارم که این مسئله رو از جانب دولت محترم پیگیری کنه . مخصوصا استخدامی بانک کشاورزی رو .
یعنی تابناک عزیز هنوز متوجه فرمالیته بودن اغلب این آزمونها نشدند!؟ سال 78 که سربازیم تموم شد، از آزمون بانک تا تانک! شرکت کردم، همواره هم بالاترین رتبه ها رو آوردم، ولی ... فعلا در خدمت شما هستیم تا در آینده چه پیش آید! ظاهرا آنچه انگیزه ی برگزاری این آزمونهاست، اول از سر وا کردن (مانند اغلب مناقصه ها!)، و سپس دریافت هزینه ی چندبرابری ست! این برداشت من نوعی ست، پس از شرکت در آزمونهای بسیار!!
نفت نفت نفت نفت نفت نفت نفت نفت نفت نفت نفت نفت نفت نفت نفت نفت نفت نفت نفت نفت نفت نفت نفت نفت نفت نفت نفت نفت نفت نفت نفت نفت نفت نفت نفت نفت نفت نفت نفت نفت نفت نفت نفت نفت نفت نفت نفت نفت نفت نفت نفت نفت نفت نفت نفت نفت نفت نفت نفت نفت نفت نفت نفت نفت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا تاخیر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چی بگم از مسیولین منابع انسانی شرکت نفت که زحمت آپدیت کردن سایتشون رو هم به خودشون نمیدن و قراره نتایج نیمه اول بهمن اعلام بشه اگر تماس تلفنی هم باهاشون داشته باشد چنان توهین آمیز و زشت باهات برخورد میکنن که از تماست پشیمون بشی موندیم بعد از یه سال یه خبر موثق رو درباره نتایج این آزمون از کجا باید بشنویم.
جان مادرتان این مسئله را به گوش مسئولان برسانید که خیلی از این جوانان روی کلام و حرف شما حساب باز کرده اند تو رو خدا دعوت بکار این آزمونها که قریب به دو سال طول کشیده و هنوز نامعلوم می باشد برسانید
خداوند به شما اجر بدهد
آزمون استخدامی شرکت نفت، بزرگترین آزمون استخدامی کشور با 120هزار شرکت کننده بود.
علیرغم اینکه نزدیک یکسال از برگزاری آزمون میگذره هنوز نتایج نهایی اعلام نشده. نتایجی که طبق دفترچه آزمون قرار بود تیرماه92 اعلام بشه. اما بعد از چندبار تغویق به نیمه اول موکول شد. ولی نیمه اول بهمن هم گذشت و آب از آب تکون نخورد. نکته عجیب اینکه سایت اعلام نتایج، هنوز همان نیمه بهمن رو به عنوان موعد اعلام میکنه!!!
در تاریخ خرداد سال 91 امتحان استانداری برگزار شده ولی هموز نرفتیم سر کار.خدایا جواب ما رو کی میخواد بده آخه.همه مراحل هم قانونی پیش رفته
چند ماه دیگه میشه 2 سال انتظار!!!!!!!!!
من هنوز منتظر جواب آزمون استخدامی شرکت نفت بهران که تقریبا 3 سال پیش برگزار شد هستم.
پاسخ ها
....
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
تو دیگه واقعا ای ول داری! دست مریزاد
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
بابا دل خوشی داری ها، ولی به هر حال در نا امیدی بسی امید است
تو رو خدا تابناک رسیدگی کن.اخه چرا هیشکی به داد ما نمیرسه بعد 18 سال درس خوندن اینم اخر عاقبتمون.من تا حالا دو تا ازمون قبول شدم ولی هر دو میگن بودجه نیس.!!!!
در مورد آزمون استخدامی سراسری فنی حرفه ای و استانداری ( کلیه ادارات ) که سال پیش بود و هزینه ثبت نام دادیم و آزمونش تا حالا 1 سال به تاخیر افتاده ننوشتید.
خواهشا پیگیر ازمون استخدامی استانداریها که به واسطه ان هزاران جوان تحصیل کرده رو در تمامی استانهای کشور به مدت دو سال حیران گذاشته اند باشید.
با تشکر
اگه به هر کس بگوییم ما مهندسان ناظر کشاورزی با وجود مصوبه مجلس در سال 90 هنوز بیکاریم باور نمیکند اما ظاهرا شما دوستان هم تجربه کرده اید مشکلی نیست خدا کریم است و این دنیا زود گذر
شاید خیلی ها با خواندن نظر من موضع بگیرند
من با سهمیه ایثارگری فرزند جانباز 70 درصد برای شرکت نفت (حفاری) پذیرفته شدم و دو بار به اهواز رفتم ولی الان حدود 20 ماه است که بلاتکلیفم و میگویند نمیخواهیم و از یک سمت بنیاد شهید و ایثارگران میگوید باید بگیرند و چون اسم تورا ارسال کرده ایم دیگر جایی حق استخدام تورا ندارند
سهمیه ایثارگری برای ما چماق شده و الان بدتر دست مرا برای استخدام بسته است
با سلام و احترام
لطفا تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی رو پیگیری کنید برا عد ه ای خاص مصوبه شرکتی ها رو حلال واجرا و برای من و امثال من با مدرک دانشگاهی اجرا نکردند آخه تبعیض و بی عدالتی تا کی ؟ اگه یه مصوبه غیر قانونیه باید نیروهایی که به واسطه همین غیرقانونی بودن تبدیل وضع شدند احکام قرارداد کار شون ابطال و به حالت شرکتی برگردند آخه ما چه گناهی کردیم بعد از 8 سال کار و مدرک لیسانس باید ماهی 700 هزار تومن بگیریم اونم با شرکت های پیمانکار خواهشن پیگییری کنید چرا ناقص اجرا کردن
سلام
تو رو خدا یکی به وزارت بهداشت یاداوری کنه پس چی شد آزمون استخدامی
لیسانس بهداشت محیط هستم و فقط سال 91 چهار نفر استخدام کردن توی کل استان آذربایجان شرقی
به خدا در عذابم
خدایا خودت کمکم کن
آقایون مسئولیین تو رو خدا
شما رو جون اون خانوادتون این نتایج شرکت نفت رو بدید به خدا من پوکیدم .این مسخره بازی دیگه چیه؟اگه نیرو نمی خواستین چرا آزمون گرفتین؟به خدا من طلای خانومم رو فروختم رفتم مصاحبه.
خرداد 91 آزمون استانداری شرکت کردم مصاحبه تخصصی و تحقیقات محلی و مصاحبه عقیدتی انجام شد اما هنوز نتیجه اعلام نشده!!!
لطفا پیگیری کنید
متشکرم
من 26 خرداد 91 آزمون استخدامی استانداری خوزستان شرکت کردم. تمامی مراحل (ازمون کتبی، مصاحبه تخصصی، تحقیقات محلی، گزینش، ازمایشات پزشکی و انگشتنگاری ) رو طی کردم ولی بعد از گذشت 20 ماه هنوز دعوت به کار نشدم تورو خدا پیگیری کنید
خدا پشت و پناهتون
من دوتا آزمون قبول شدم استانداری وبانک کشاورزی ولی همچنان مثل خیلی جونای دیگه منتظرم لطفاپیگیری کنید چون مسولین جواب درست حسابی به مانمیدن
باتشکرازشما
از نتایج ازمون استخدامی استانداری هرمزگان تا هنوز که هنوزه خبری نیست بعد از گذشت ماها
از تابناک به خاطر انعکاس این موضوع ممنونم. و تمنا دارم تا نتیجه گرفتن، این موضوع را پیگیری کنید. شک ندارم خدا دل شما را شاد خواهد کرد چون شما دل هزاران جوان را شاد خواهید کرد. باورم نمیشه اینقدر راحت با احساس جوانها (اون هم پسرا ) بازی میکنند. چطور شب خوابشون میبره؟!! من دلم برای تمام پدر و مادرهایی میسوزه که بلاتکلیفتر از بچه هاشون با دلهای صاف و ساده سر نمازشون دست به دعا هستند. مسولان مواظب آهشون باشند. حیف این همه استعداد جوان که داریم میسوزانیمشون. زجر کششون میکنیم.
من در آزمون استخدامی بانک کشاورزی رشته کامپیوتر از شهرستان مرند قبول شده ام ، گفته بودن حداکثر تا پایان بهمن ماه برای مصاحبه و ... دعوت می شین ولی هنوز هیچ خبری نیست
من به جوان ها توصیه می کنم که انتظار برای استخدام کار بیهوده ای یه
برن هم کار کنن هم تو آزمون های استخدامی هم شرکت کنن
من خودم شاغل هستم.ولی این رو میدونم که مسولین باید فکری به حال اینهمه جوان بیکار بکنن وگرنه خوابشون حرومه.درضمن به جای استخدام این همه زن مردا رو استخدام کنن تا هم امار ازدواج بالا بره هم خانواده هایی سرپرست داشته باشن.همه اداره ها و شرکت ها پر شده ازخانومایی که بیشترشون درامدشون صرف خرید لوازم ارایشی و لباسو تفریح میشه،تازه اگر مجرد هم باشن که دیگه به هر مردی رضایت نمیدن.بیایم واقع بین باشیم.
پاسخ ها
مهرداد
| United States of America |
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
آفرین. واقعا درسته
شهاب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
درود درود درود درود درود درود درود درود درود بر تو دوست عزیز که لپ مطلب رو ادا کردی.واقعا استخدام بی رویه زنان ظلم به آینده جوانان و مردهااست.همه جا فقط زنان مشغول شدند این اصلا انصاف نیست.تبعات خیلی زیاد و ناگواری برای جامعه ما به همراه داشته که بررسی جامعی طلب می کنه
دلم تنگ شده برای اون روزهایی که آموزگار سرکلاس نمره امتحان را اعلام می کرد هر چند بعدش فلکم میکرد.
اگه میشد خدا هم نظرشو میگفت چی خوب بود.
آقا واقعا ممنون پیگیری کنید تو رو خدا برا آزمون نفت .بخدا 1 سالو نیم از عمرمو پای این قضیه گذاشتم و الان بلاتکلیفم و مسولین شرکت نفت حتی حاضر نیستن سایتو بروزکنن. تو رو خدا شما پیگیری کنید به یه جایی برسه.
این همه آدم حرف زدن دیگه جایی برای تکرار ما نیست که همش فریب و ظاهر سازیه!
تو همین آخرین آزمون من انتخاب شدم و بهم اس ام اس دادن که برای تشکیل پرونده به اداره مورد نظر برم اما وقتی رفتند گفتند فعلا باید صبر کنی دولت تغییر کرده و از این حرفا چند وقت قبل فهمیدم بی سر و صدا آدمهای خودشونو گرفتند و وقتی مراجعه کردم گفتند ایشالله ازمون بعدی!
هر روز که از خواب پا میشم میگم امروز حتما زنگ میزنن میگن از سر ماه بیا سر کار اونروز تا وقت اداری امید دارم ولی روز تمام میشه و من ناامید نمی شوم چون فردایی است. سر ماه میرسد من ناامید نمی شوم چون ماهی دیگر هست. سرسال هم اگر برسد من ناامید نمی شوم چون سالی دگرم هست. ببخشید باید برم عزراییل داره صدام میزنه.
پاسخ ها
عزراییل
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
پسرکم بدو بیا دیگه... الّاف کردی ما را ؟!
جدیدا بورسیه های وزارت علوم که دکتری را تمام می کنند، وقتی به دانشگاه محل خدمت مراجعه میکنند، "با جواب اینکه شما در بودجه امسال در نظر گرفته نشدید" مواجه می شوند و می گویند به سربازی بروید. خواهشمندم پیگیری کنید.
از شما خواهش میکنم که پیگیر این موضوع باشید . بخدا جوان های این مملکت تو این برزخ بلاتکلیفی دارن ذره ذره آب میشن . آزمون استانداری ها ، وزارت نفت ، بانک کشاورزی و ...... چقدر احساس حقارت آخه . باور کنید دیگه روی سر بلند کردن تو آشنا و فامیل رو نداریم . تابناک بعد از خدا چشم امید همه ی ما به توست کمک کن و پیگیر باش.
بنده یک پیشنهاد راجع به بهینه کردن آزمون استخدامی و پیگیری بهتر در سایت نهاد ریاست جمهوری داده ام که اگه اجرایی بشه عالی خواهد بود
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
دوست عزیز بنده به شخصه تا حالا کلی پیغام توی سایتشونگذاشتم فقط زده تحت بررسی همین
نادر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
باش تا صبح دولتت بدمد.....
ای کاش یک بنده خدایی از مسئولین پیدا می شد و حرف های این همه جوون که با هر زحمتی شده، توانستد قبول بشوند ، بشنوه و به گوش مسئولین محنرم برسونه

بنده شخصا در چهار آزمون دولتی قبول شدم ولی کماکان منتظرم....

و این نهضت تا ظهور آقا ادامه دارد.
آزمون بانک کشاورزی 40000 نفر شرکت کردند. فکر کنم هر نفر 20000 تومن واریز کردن. میشه 800000000 یعنی هشتصد میلیون تومن. کجا رفت؟ پرید؟
پاسخ ها
....
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
تو جیب منه عباس جان، نگرانش نباش، فعلا با خانوم بچه ها رفتیم جزایر هاوایی، برنامه ی بعدی تور نوروزی آنتالیا هستش. ذره ذره دارم می پَّرونمش، غصه نخور
سارا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
دوست عزیز برو بالاتر 25000 تومن بود!
بعد میگن چرا جوونا به خارج کشور مهاجرت کردن؟ خب یه نگاهی بندازید در تمام دنیا ببینید آیا همچین بی نظمی و بی برنامگی وجود داشته؟ به خدا توی بی قانونی توی دنیا اولیم!!!
من هم آزمون اردیبهشت 90 خوزستان شرکت کردم و تازه 5 ماهه که رفتم سر کار. خجالت آوره به خدا.
سلام خسته نباشید واقعا دستون درد نکنه - تورو خدا قسم شما پیگیری کنید این نتایج نهائی نفت اعلام بشه - بقران مردیم از بلاتکلیفی - التماستو میکنیم - اصلا حداقل بگن قبول نشدید که بریم دنبال بدبختی خودمون با تشکر
سلام
هشتم اسفند 91 ثبت نام در آزمون شرکت نفت
آزمون ورودی با 128000 نفر داوطلب در 5و 6 اردیبهشت 92
تا آنجا همچی اصولی بود ولی از این به بعد دیگه قضیه فرق کرد
قرار بود جواب آزمون تا نیمه اول خرداد 92 بیاد و تا پایان تیر مصاحبه انجام بشه و تا پایان مرداد مراحل گزینشی و طب صنعتی صورت بگیره و نهایتا در شریور ماه دعوت به کار صورت بگیره
حلا اینور سکه
اعلام نتایج آزمون پایان تیر 92
دعوت به مصاحبه مهر ماه 92
اعلام نتایج مصاحبه پایان آذر92 ..... که نیومد
اعلام نتایج مصاحبه نیمه اول دی ماه 92 .... مجددا نیومد
اعلام نتایج مصاحبه نیمه اول بهمن 92 ..... بازم نیومد
حالا 6 اسفند 92 هنوزهم نیومده و همچنان مشخص نیست که کی نتایج مصاحبه میاد .....
سلام.27 اردیبهشت آزمون بانک کشاورزی دادیم،1 آبان جوابش اومد.گفتند آخر بهمن دعوت به مصاحبه است،هنوز خبری نشده.تورو خدا ندارید حق ما ضایع شه.
یکی مثل من که پدرش از کار افتاده است و نمیتونه خرجشو بده به این کار شدیدا نیاز دارم.همینطور برای حرید جهیزیه ام.
انقدر نگید خانومها پول لوازم آرایش و تفریح میدند،من باید کار کنم خرج خانواده بدم.
بابا جان درد مار وبفهمید.تا خرخره زیر غرضم.
الله اکبر از این همه بیکاری و مردم فریبی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پنیر استخدامی خیلی وقت که کهنه شده!
دوستان بیکار یه فکری بحال فکرتون کنید
دندونتون از استخدامی بکشید

کارآفرین باشید....
با سلام . آقایون مسئول شرکت نفت آیا برای شما اصولا زمان مفهومی دارد؟آیا فکر نمیکنید که انسان باید اول به خودش ارزش قائل شود؟ گناه ما چیست آقایان؟نمیدونم مسئولیت سرتان میشود یا نه ولی این را بدانید که اون دنیایی هم هست. من ضمن تشکر از کارکنان سایت تابناک خواهشمندم این تاخیرهای مکرر شرکت نفت رو پیگیری بفرمایید.
استخدامی استانداری 3000 نفر رو سرکار گذاشتند بهد از گذشت 1سال و اندی هنوز هیچی !!!
پنیر استخدامی خیلی وقت که کهنه شده!
دوستان بیکار یه فکری بحال فکرتون کنید
دندونتون از استخدامی بکشید

کارآفرین باشید....
تا کی باید منتظر ماند؟؟؟
سلام.جون خودتون و جون خانواده تون پيگير جواب نتايج مصاحبه هاي آزمون شركت نفت كه چند ماهه همه را كلافه كرده و از اعلام نتايج خبري نيست باشيد با تشكر
اين شركت نفت ما روبد جوري ويلان كرده.
نمي دونم چرا نتايجو كه قرار بود بعد چند بار تاخير نيمه اول بهمن اعلام كنه رو اعلام نميكنه و حتي زحمتشو به خودشون نميدن كه سايتشونو بروز كنن.
من که واقعاً خجالت می کشم بگم تو آزمون استخدامی بانک کشاورزی شرکت کردم! حالا نمی دونم واسه خود بانک خجالت آور نیست بعد 9 ماه هنوز تکلیفش با خودش مشخص نشده؟! اگه میخواست خودشو مطرح کنه به نظرم راه های بهتری به غیر از آزمون گرفتن و بازی کردن با احساسات جوونای مردم داشت!شرم بر این بی مسئولیتی!
اینا راه پول مفت در اوردنه وگرنه معیار انتخاب افراد قطعا نورچشمی ها هستند
حدود دو سال هستش که تو آزمون استانداری زنجان پذیرفته شدم و تمام مراحل گذروندم ولی از دعوت به کار خبری نیست؟
یا از لغو حرف می زنند یا از نبود اعتبار و یا از یا های دیگر
تابناک از شما عاجزانه و ملتمسانه خواستار رسیدگی و پیگیری این مهم در اسرع وقت و ارائه توضیح شفاف و قطعی در خصوص زمان دعوت بکار هتیم
با تشکر هزاران خانواده چشم انتظار
سلام من هم يكى از هزاران جوونى هستم كه در بلاتكليفى هستم
همچنان منتظر جواب شركت نفتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت تو رو خدا بيشتر
پيگيرى كنيد حداقل بگن استخدام تعطيل بريم دنبال يه كار
ممنون
سلام
من هم با هزار بدبختی خدمت توی مرز رو تموم کردم (با لیسانس) و بعد از 2 سال وارد بازار شدم فهمیدم چه خبره؟!!!
هرچند قبلا هم وضع افتضاح بود ولی الان دیگه کلمه ای برای وصف این وضعیت پیدا نمی کنم!
خواهشاً آزمون استخدامي وزارت نيرو را هم پيگيري نمائيد. بنده مراحل مصاحبه فني، گزينش و معاينات پزشكي و سوء پيشينه را سپري كردم اما فعلاً بلاتكليفيم. آزمون سراسري بوده و حدود 26 استان و آب منطقه اي كار خودشونو شروع كردند اما 4 الي 5 استان و آب منطقه‌اي فعلاً همه را تو بلاتكليفي قرار دادند. آخه چطور ممكنه آزمون سراسري باشه اما بعضي استانها شروع به كار بكنند و ما تو بلاتكليفي بمونيم. بنده به خاطر اين استخدامي، كار موقت قبليو هم از دست دادم. حتي قيد انتخاب رشته دكتري پارسالو زدم تا خداي نكرده تو گزينش رد نشوم. تابناك خواهشاً پيگير باش از مديريت منابع آب ايران. اجرتون با خدا. ممنون
از آزمون وزارت بهداشت هم بگید که در سال 91 برای جذب حدود 11500 نفر پرستار و کادر درمانی برای بیمارستانهای جدید کل کشور آزمون استخدامی برگزار کرد. نتایج هم اعلام شد. اما هنوز بلاتکلیفند چون حکم استخدامشان را نمی زنند بر اساس بخشنامه های دولت...
مهمتر اینکه این بیمارستانها در آخرین لحظات عمر دولت قبل افتتاح هم شده اما بدون نیرو... فقط مردم را سرکار گذاشتند...
انتظار داریم تابناک نتایج این گزارش را به مسئولین دولتی منعکس کند شاید سبب خیر برای مردم باشد.
اگر فکر سلیم باشد می توان کاری کرد به عنوان عملی شرکت نفتیهای که بطور متوسط از ده ملیون تومان دریافتی انهاست متوان به ازای هر نفر ده نفر استخدام کرد و همه با مجموعه خوانوادهاشان دعاگویی مسئولین می شوند دومی شاغلین خانم ها به ازای هر نفر دو نفر استخدام کنند و دختر ها را از حالت افسردگی خارج کنند و شاید امار ازدواجها بالا رود و از این طریق فقر جامعه حاصل از این دوران بین جامعه تقسیم کنیم و این بستن سنگ روی شکم مبارک نبی اکرم ص معنی پیدا میشود
سال 91 آزمون استانداری فارس قبول شدم تمام مراحل استخدامی رو هم طی کردم آزمون هم جز مهرآفرین نبوده ولی همینجور دارن ما رو پاس کاری میکنن یکی نیست یه فریاد ما برسه؟
من توی سه تا ازمون استخدامی قبول شدم ، مصاحبه هم دادم اما هیچ خبری نشد که نشد
ازمون استانداری ، ازمون سازمان تنظیم مقررات رادیویی ، ازمون نهاد ریاست جمهوری

مسئولین شک نکنن آهم بدجور دامنشون رو میگیره چون که سر این موضوع خیلی زجر کشیدم خیلی
در سازمان تامین اجتماعی در تاریخ 30/8/92 آزمون فقط برای 500 نفر پارتی دارها که عموماٌ از آشنایان دکتر مرتضوی - .......... بودند برگزار گردید و در اسفند ماه 92 این عده به این شکل که قانونی جلوه می دهند در حال جذب سازمان تامین اجتماعی هستند تابناک جان این عده همان استخدام شبانه 500 نفر هستند که بی نوبت جلوی صف استخدامی ایستادند . با تشکر
سلام خدمت دوستان. راستش من موندم چی بگم. اردیبهشت 90 آزمون تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی دستگاههای اجرایی، شرکت کردم بعد از قبولی تمام مراحل مصاحبه و گزینش وتعهد محضری رو دادم و اسفند 91 هم پیمانی شدم و به یکی از شهرستانهای استان خراسان جنوبی اعزام شدم. اما بعد از 4-5 ماه گفتن استخدام شما تامین اعتبار نشده بوده و بایستی ابطال شود....
ای بابا من سال گذشته 20 هزار تومان برای ازمون شهراداری کرج ریختم اصلا نفهمیدم امتاحن برگزار شد نشد چی شد ؟؟؟؟20 تومن من فقط پر زد ورفت
دوستان عزیز دلتون خوشه ناظر گندم ده ساله ام حداکثر حقوقی که در طول این چند سال گرفتم دومیلیون چهارصد برای یکسال بود مصوبه مجلس در سال 90 این بود که ناظرین بالای سی ماه آزمون داده را استخدام کنند الان مدارک ومصاحبه گرفتن اما دریغ از یک بودجه خشک و خالی واسه استخدام هیچکی هم صدامونو نمیشنوه
خدانگیردشان دست روز مسکینی که دست ما نگرفتند و میتوانستند.
لطفا تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی رو پیگیری کنید برا عد ه ای خاص مصوبه شرکتی ها رو حلال واجرا و برای من و امثال من با مدرک دانشگاهی اجرا نکردند آخه تبعیض و بی عدالتی تا کی ؟ آخه تحقير تاچه حد كل كاراشونو از ما ميكشن باتحقير به ما ميگن شركتي آخه اين چه عدالتي تويه كاري يكي كارنكنه وفقط بشينه ماهي 3ميليون حقوق بگيره اون يكي از صبح تاغروب كار كنه، و مدرک لیسانس باید ماهی 600 هزار تومن بگیریم اونم با شرکت های پیمانکار خواهشن پیگییری کنید چرا ناقص اجرا کردن آخه ما چه گناهی کردیم
با سلام : استخدام مهندسین ناظر طرح گندم حدود 3 سال است که در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده و بعد از این همه مدت و حتی مصاحبه و گزینش ناظرین کشاورزی میگویند بعلت عدم تخصیص اعتبار از جذب آنها معذوریم ، لطفا کسی هم به داد ما برسه ما هم مردمانیم در این کشور...
باسلام من مسئول کارگزینی یک اداره دولتی هستم . اداره ما در سنوات مختلف استخدام داشت. ولی فقط چند نفر از طریق آزمون بصورت قراردادی استخدام شدند. حدود چهل نفر از آشنایان و سفارش شده ها بدون در نظر گرفتن مدرک تحصیلی و شرایط احراز استخدام شدند و صدای هیچ کسی هم در نیامد. فقط بنده اعتراض کردم که من را هم کنار گذاشتند
با سلام ضمن تشکر از مدیر مسئول لطفا علل تعویق ازمون استانداری زنجان را اسیب شناسی ودلیل چرایی اجرای استخدام 91را مسولین امر بپرسید
بیش از 9 ماه از آزمون استخدامی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری میگذرد و پذیرفته شدگان همچنان بلاتکلیفند......
والا من در ازمون استخدامی یکی از شرکت ها شرکت کردم و تا مرحله تب صنعتی هم پیش رفتم و هنگامی که قرار بود یک ماه دیگر مشغول به کار شوم دستور تعلیق استخدامی ها امد ، من با توجه به اینکه قرار بود 1ماه دیگر مشغول به کار شوم از شرکتی که بودم بیرون امدم و الان 6ماهه که بدون تکلیف و سرگردان شدم!!!!! حالا بنده مجرد هستم ولی افرادی متاهل را سراغ دارم که بدجوری به مشکل برخوردند.
پاسخ ها
مردی از جنوب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
تب یا طب ؟
رسول
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
حالا چه فرقی داره؟؟ مشکل حل میشه ؟ اینکه افرادی سرگردان شدند بدون هیچگونه اطلاعی از آینده و اینکه الان که قبول شدند سر کار جدید بروند یا نروند و تا کی باید منتظر اعلام حضور در سازمان دولتی باشند؟؟؟
كم سواد ها بدون آزمون در پست هاي كليدي مشغول به كار شده اند آزمون ها هم يك ظاهر سازي و عوام فريبيه
اگر نهادی تخلف کرده و بدون داشتن مجوز، آزمون برگزار کرده باید دادگاهی بشه، از شرکت کنندگان عذرخواهی کنه و حداقل هزینه ثبت نام رو به آنها برگردونه. وگرنه برگزاری آزمون تبدیل میشه به محلی برای کسب درآمد!
آخه یک جوان بیکار چطور میتونه این همه هزینه کنه، منتظر بمونه و هیچ جوابی هم نشنوه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
نوشین خانم
فقط هزینه نیست دو سال عمرمون تلف شده یعنی چی که پولمون را برگردونه ؟
تقریبا همه میدانند
هر اداره و ارگان و نهادی ، فرزند کارمندان و شاغلین خود را ابتدا به شکل قرار دادی و خارج از ضوابط جذب میکنند تا بالاخره یک روز اجازه جذب نیرو بدهند
حق ثبت نام آزمون رو از تعداد زیادی میگیرند و برای سازمان درآمد زایی می کنند بعدش هم نتیجه اش استخدام همون آشنایان و قراردادی های قبلی میشه که تازه توجیه هم میکنند که به کار سیستم وارد هستند و مثلا تجربه هم دارند
....
این مطلب رو هم بنویسید که برای آزمون کلی پول ثبت نام میگیرند که با توجه به تعداد متقاضیان سرجمع مبلغ هنگفتی می شود، لطفا" دارایی و بازرسی ورود کند که این پولها چه می شود؟ ضمنا" اخیرا در برخی ادارات و نهادها افراد بازنشسته را به عنوان پاره وقت به کار می گیرند و جلوی کار جوانترها را سد می کنند! ضمن احترام به بازنشسته های عزیز که والدین من هم جزء آنها هستند این نکته را عرض می کنم: "چون پیر شدی حافظ از میکده بیرون شو"!
من چی بگم چند سال است بعنوان حق التدریس در سازمان فنی و حرفه ای کار می کنیم قبل از انتخابات رئیس جمهوری دولت دهم اعلام کرد که فنی و حرفه ای استخدام کند ما نیز ثبت نام کرده و پول هم واریز کردیم اما وقتی برای کارت آزمون رفتیم گفتند فعلا همه چیز لغو شده ؟ حالا کیست بگوید تکلیف ما چیسن بعد از 7 سال که در سازمان فنی و حرفه ای حق التدریس هستیم
سلام ممنونم از انعكاس خبرتون براي شركت نفت بزرگترين شركت در ايران متاسفم كه حتي زحمت اپديت سايتشونم نميدن لااقل بگند استخدامي كنسل شده تا مردم تكليف خودشونا بدونند
باسپاس از زحمات شما
من ازمون استانداری مازندران سال 1391 شرکت کردم امتحان دادم مصاحبه علمی رفتم و بعد گزینش شدم اما خبری نیست
خوب اقایون به خودشان زحمت بدهند مصاحبه کنند تا تکلیف ما روشن بشه
با سلام و تشکر از تابناک
از نتایج استخدامی شرکت برق که در سال 91 صورت گرفته هم خبری شد به ما هم بفرمایید
باتشکر
الان همه جا صحبت از کم بودن جمعیت هست اما فکری برا کارجوونها نمیکنن من به الان بالیسانس 29سالمه یه بارم آزمون آموزش پرورش قبول شدم که به ناحق رد شدم باتمام احترام نباید یه دختر بزارن بره سره کار چون یه پسر که کارداره با یه دختر بیکار ازدواج میکنه در 99درصد اما یه دختر که کار داره هیچوقت بایه پسر بیکار ازدواج نمیکنه
سلام،منم جزئ قبول شده های آزمون استانداری خرداد91 هستم!!!!! جاداره از خبرگذاری تابناک تشکر کنم،بالاخره بعد از ماههای متمادی یکی پیدا شد حرف ما را به گوش مسئولین برسونه،تو را خدا بیشتر پیگیری کنید،بازم تشکر...
سلام خدمت مدیریت سایت بنده در ازمون شرکت نفت قبول شدم مصاحبه علمی هم خوب دادم ولی هنوز 4ماه هست خبری نیست بلاتکلیف شدم نه من بلکه همه که قبول شدن به هر کجا بگید سر زدیم نظر دادیم ولی کسی کمک نمیکنه مگه می خوان اسفینه به فضا بفرستن که میگن نمیتونیم پیگیری کنیم(رسانه ها از جمله 20:30)فقط پیگیری کنید یک تاریخ دقیق بگیرین بگید لا اقل سایت رو به روز کنند با تشکر
واقعا ازتون ممنونم که به این مسئله پرداختید،بنده نيز سال 91 آزمون استانداری زنجان قبول شدم تمام مراحل استخدامی رو هم طی کردم آزمون هم جز مهرآفرین نبوده ولي هنوز همه چيز در ابهامه وهيچي معلوم نيست.
سلام. ممنون از تابناک. من دکترای مهندسی آب هستم. حدود شش سال با این بحران آب خونه نشینم ژس به همین خاطر میگیرم لعنت خدا بر هر ظالم داخلی و خارجی. اما روزیم قطعا دست خداوند به واسطه عنایت امام عصرم. با تشکر
تابناک جان تشکر از انتشار این خبر . . .
این خبر تسکینی موقتی برای ما بود . آخه شما اولین خبرگزاری هستید که این موضوع رو پوشش خیری دادید .
می بینید چقدر از دوستان نظر داده اند !!! تازه خیلی ها خبر ندارند که بیان نظر بدن !
از شما خواهش می کنیم به پشتوانه همین دوستان صدای ما رو به مسئولین برسونید . فرق نمی کنه نفت ، استانداری ، بانک کشاورزی و همه استخدامی های معلق شده رو پی گیری کنید . حداقل دست از این خبر بر ندارید و همینطور ادامه دهید .
خدا خیرتون بده . . .
با سلام و تشکر از سایت تابناک به خاطر انتشار این مطلب که درد دل حدود سی هزار نفر از جوونای این مملکته.
من 26 خرداد 91 آزمون استخدامی استانداری شرکت کردم و مصاحبه وگزینش رو هم پشت سر گذاشتم ولی هنوز که هنوزه هیچ مسوولی پاسخگو نیست و مسوولین معاونت توسعه و نیروی انسانی ریاست جمهوری هر از گاهی یه مصاحبه ای انجام میدن و یه سری حرفای مبهم و کلی میزنن که هدفشون هم تاخیر توی استخدام نیرو یا احتمالا ملغی کردن این آزموناس.
ولی من ازشون خواهش می کنم بیان خیلی واضح و روشن تکلیف این جوونا رو مشخص کنن.اگه هدفشون لغو آزمونا هست بیان راست و حسینی بگن و گرنه یه تاریخ مشخص کنن که نیروی سی هزار نفر جوان هر روز به هدر نره.
با تشکر مجدد از سایت تابناک
مبلغ پرداختی بیکاران برای شرکت در آزمون های استخدامی درآمد کلانی رو نصیب دستگاههای مجری آزمون میکنه
لطفا آزمون استانداری سال 91 که همچنان منتظر و بلاتکلیف هستیم رو پیگیری کنید
تشکر فراوان تابناک جان
تو رو خدا تابناک این آزمونهای استانداری ها رو دریاب دو سال ول معتلیم
جان مادرت پیگیری کن
بلاتکلیف حدود یک سال و نیم
با سلام
من در آزمون سال 91 استانداری آذربایجان شرقی کردم (البته ما در تیرماه ثبت نام کرده بودیم اما به دلایل نامعلوم در اسفند برگزار شد)و در اردیبهشت 92 به ما خبر دادند که در مرحله اول آزمون قبول شدیم .بخدا من نه پارتی داشتم نه آشنایی اما فقط یک کس را داشتم که اونم خدای مهربان و بزرگ بود من برای ادامه مراحل به خدای منان توکل کردم و تا شهریمور تمام مراحل تکمیل پرونده و مصاحبه تخصصی و تحقیق محلی و گزینش را با موفقیت طی کردم و بعد به گفتند که پرونده شما را میفرستیم تهران تا به شما شناسه استخدام و کد پرسنل بدهند و بعد شما را دعوت به کار می کنیم اما بعد گذشت شش ماه هنوز خبری از دعوت نشده است.بخدا دیگه کلافه شدم من بعد از شنیدن خبر قبولیم در آزمون ازدواج کردم و الان زندگی من بدلیل بیکاری در حال متلاشی شدن است.از شماها خواهش میکنم که به کار ما هم رسیدگی کنید.الان تکلیف ما چیست؟از کجا پیگیر کارمون باشیم؟چرا کسی جواب درستی به ما نمی دهد؟
ترو خدا نتایج نهایی آزمون استخدامی شرکت نفت را پیگیری کنید
پیگیری ما که به جایی نرسید
کلی گرفتاری دارم مثل بقیه کارجویان عزیز
یکسال گرفتار این آزمون استخدامی هستم
سلام من بیشتراز1ساله آزمون استخدامی ...دادم وقبول شدم بعدتماس گرفتن وواسه مصاحبه رفتم بازقبول شدم و1باردیگه واسه مصاحبه دعوت شدم ودیگر هیچ...
الان چندماهه خبری نیست که نیست
عموماً ازمون های استخدامی برای استخدام کسانیست که قبلاً در اون مجموعه مشغول به فعالیت بودن و حالا قراره که استخدام بشن
ممنون از مدیران و کارکنان سایت تابناک که اخبار استخدامی و بلاتکلیفی هزاران جوان تحصیلکرده ی سرگردان و منتظر رو منتشر کردین
الان نزدیک به ده ماه از برگزاری آزمون بانک کشاورزی میگذره اما همچنان روند استخدامی قبول شدگان در هاله یی از ابهام قرار داره
صدها بار با بانک کشاورزی تماس گرفتیم اما نتیجه یی حاصل نشده
مسولین عاجزانه خواهشمندیم برای رضای خدا هم که شده کمی و فقط کمی هم به فکر ما جوانان باشید
با سلام
لطفا در مورد زمان شروع به کار پذیرفته شدگان در آزمون 26 خرداد91 استانداری بوشهر که برای جذب در ادارات مختلف برگزار گردید از مسئولین امر پرس و جو نمائید. مگر یک جوان بعد از این همه هزینه و وقت گذاشتن باید تا کی منتظر باقی بماند؟ آیا 21ماه انتظار کافی نیست؟ جوانهای زیادی در این آزمون شرکت کرده اند و منتظر استخدامند لطفا پیگیری نمائید؟
با تشکر
ای دولت عزیز تدبیر و امید فکری به حال استخدامیهای استانداری یزد(شهر طبس) بکنید. الان که طبس به خراسان جنوبی ملحق شده چه کار کنیم؟
با سلام خدمت جون های هم سن و سال خودم

بنده سال 87 در سن 25 سالگی رشته مهندسی الکترونیک فارغ التحصیل شدم و مثل بقیه جویای کار!

درحین جستجو کار و شرکت در آزمون ها ,در دفتر مشاور املاک کار کردم

الان 1 واحد آپارتمان 85 متری+206ماشین+یه خورده پول نقد+درآمد ماهی حداقل 1میلیون...
میدونم زیاد نیست ولی میخوام بگم الانتون رو خراب نکنید به امید واهی استخدام!!!

زورتون رو بزنید تلاش کنید ولی واقع بین باشید

یه روزی قدر ماهارو میدونند ولی دیگه خیلی دیره

یا نصفمون مهاجرت کردیم یا.....یا؟؟

یا شما بگید لطفا....
مرسی که پوشش دادید استخدامی نفت 92 رو .مرسی...متاسفم واسه خودمون..واسه اینکه کسی نیست به داد ایبن جوونا برسه....!!!!!
استخذامی خرداد91 استانداری خوزستان که مهر افرین نبوده و نتایج اعلام شده و مصاحبه علمی و گزینش انجام شده ولی با گذشت حدود 2 سال هنوز شروع به فعالیت نکرده
مشکل اصلی آزمون استخدامی استانداریها اول عدم رعایت قانون بوده و دوم نداشتن اعتبار مال است که این معضلات بعهده تصمیم گیرندگان اولیه این آزمونها می باشند
پاسخ ها
مسئول از خدا بیخبر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
مهندس: در کدامین قاموس چنین است که کسی دیگر را به جای دیگری باید اعدام نمود؟!اگر تخلفی بوده که نبوده و کاملا آزمونها استاندارد بوده بر عهده دست اندر کاران می باشد نه یک مشت جوان بیکار و سرخورده دهه شصتی!
چرا نمی فهمید چیزی به نام استخدام وجود نداره
برین دنبال کار آزاد
سلام لطفا پیگیری اساسی در مورد زمان شروع به کار قبول شدگان آزمونهای استخدامی استانداری بفرمائید.
حدود 20 ماهه که ده ها هزار جوون و خونواده هاشون بلاتکلیف هستن!!!
خدا خیرتان دهد که به فکر مشکل ما هستید منم تو آزمون استانداری یزد که 27 خرداد 91 برگزار شد شرکت کردم و مصاحبه تخصصی و گزینش هم رفتم و جواب استعلامات هم آمد که متآسفانه استخدامی تعلیق شد. باور کنید که زندگیم داره نابود میشه. تورو خدا تلاشتون رو بکنید استخدامیا درست شه
من بیچاره درسال 90درآزمون استانداری قبول شدم سال 92سر کاررفتم حکم استخدامی هم صادر شده هنوز 1 ریال حقوق نگرفتم استانداری خراسان جنوبی هم منو مثل توپ فوتبال از این معاونت به اون معاونتها شوت می کنه هیچ کس هم جوابگو نیست .میگن بودجه نداریم هرکس از شما آزمون گرفته پولش رو هم بده
لطفا ما را نجات دهید خبرنگاران فهیم تابناک
تابناک تو همیشه بتاب
با سلام خدمت مدیر تابناک و خبرنگاران عزیزش
غرض از تصدیع اعلام حدود 2 سال معطلی علی رغم پشت سر گذاردن تمامی مراحل استخدامی و عدم دعوت بکار می باشد.از شما خواستاریم این معضل رو به گوش مسئولان به خواب رفته برسانید.
جوان گرفتار و مریض و تحصیل کرده
یادش بخیر اسفند 90 در استخدامی بانک صنعت و معدن ثبت نام کردیم.6 هزار تومان هم پول ریختیم به حسابشون. نه ازمونی برگزار شد نه پولمون رو دادن.
پاسخ ها
زیبا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
بابا ول کنین این صنعت و معدنو بچسبین به با بانک کشاورزی که ....آزمون برگزا کرده ولی تکلیف قبول شده هاشو مشخص نمیکنه!
میترسم تابناک هم الکی خوشمون کرده باشه
سلام.
دستمون به دامنتون خواهشا دلیل توقف استخدام استانداریها را پیگیری کنید...
التماس میکنیم...
به خدا دیگه این آزمون داغونمون کرده دیگه تمومش کنید آه این جوانها رو اینقد به جانتون نخرید
یکی مثل بفیه
استانداری آذربایجان شرقی
لطفا پیگیری نمایید با تشکر
در ازمون استانداری خرداد 91 شرکت نموده ام و همچنان سرگردانم.
جان مادرت تابناک کمکمون کن
مدیر مسئول سایت وزین تابناک
لطفا درد ما جوانان بیگناه را به گوش مسئولان بالا دستی رسانده و علت توقف ازمون استانداریها که در خرداد 91 انجام شده را جویا و پیگیری نمایی.
سلام
در آزمون استانداری شرکت نمودم ولی با گذشت 2 سال همچنان منتظر و بلاتکلیف هستم.
رضا فرجی-استانداری زنجان-
تابناک سلام خوبه که مشکل مل جوانها رو مطرح کردید و خوبتر اینه که پیگیری و حلش بکنی
تابناک به خدا قسم دیگه بریدیم. . .
کی دعوت بکار می شویم(آزمون استانداری خرداد 91)
با سلام و تشکر از اطلاع رسانی تون و اهمیت دادن به هزاران جوان سرگردان پذیرفته شده در آزمون استخدامی استانداریها؛انشاءلله مسسولین هم به فکر بیفتن و ما رو از این برزخ نجات بدن،ممنون
سال91آزمون مخابرات شرکت ارتباطات سیار شرکت کردم قبول شدم رفتم مصاحبه اما هنوز نتایج رو اعلام نکردن.بی عدالتی تا این حد؟یکماه پیش بانامه وایمیل وپیامک بهمون گفتن بیایین برای تحویل مدارک!!! ولی بازم نتایجی درکارنیست و وقت کشی میکنن تا منصرف بشیم.
در تابستان گذشته در 6 ازمون استخدامی که در استان خراسان شمالی برگزار شد شرکت کردم .با تاخیر جواب چهار تاش اومده که هر چهار تاشو قبول شدم و دارم برای مصاحبه هاش یکی یکی میرم اینقدر پارتی بازی زیاده که با این وجود هم امیدی به قبولی ندارم..........!
آقا خواهش میکنم شما یه خبرگذاری شناخته شده هستی حداقل شما یه جواب از مسولین نفت بگیرید آیا ازمون کنسل شده یا نه؟ بخدا دعای خیر 4000 تا خانواده پشت سرتونه.
آزمون استخدامي استانداري خوزستان 25 اسفند 91 برگزار شد .داريم نزديك ميشيم به سالگردش هنوز نتايج اوليه رو هم نزدن. ايران تنها كشوريه كه اول آزمون برگزار مي كنن بعد ميرن سراغ مجوزش
امیدوارم هرچه زودتر تکلیف استخدام استانداری ها مشخص شود یاعلی
والا من در ازمون استخدامی یکی از شرکت های دولتی شرکت کردم و تا مرحله طب صنعتی هم پیش رفتم و هنگامی که قرار بود یک ماه دیگر در آنجا مشغول به کار شوم دستور تعلیق استخدامی ها امد ، من با توجه به اینکه قرار بود 1ماه دیگر مشغول به کار شوم از شرکتی که قراردادی کار میکردم بیرون امدم و الان 6ماهه که بدون تکلیف و سرگردان شدم و بیکار شدم!!!!! حالا بنده مجرد هستم ولی افرادی متاهل را سراغ دارم که بدجوری به مشکل برخوردند چون تکلیفشان روشن نیست و بین زمین و آسمان هستند، تورو خدا یکی به گوش مسئولین برسونه زودتر وضعیت را روشن کنن زندگی های زیادی بدون تکلیف شده.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست