بازدید 14971

درخواست «کامران نجف‌زاده» از سرخابی ها

کد خبر: ۳۸۱۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۴ 22 February 2014
نجف‌زاده سفیر یونیسف از باشگاه پرسپولیس و استقلال درخواست کرد با توجه به پایگاه اجتماعی‌ای که دارند در زمینه کودکان بی‌سرپرست فعال‌تر باشند و شاخک‌های جامعه را به آنچه می‌گذرد، حساس کنند.

«کامران نجف‌زاده» سفیر کودکان و سالمندان درباره گزارش‌های منتشر شده در برخی نشریات مبنی بر دزدی کودکان در گفت‌وگو با فارس گفت: برخی گزارش‌های تایید نشده می‌گوید در برخی از مناطق پایتخت همچون دروازه غار شاهد این ماجرا هستیم. گرچه بسیاری از این کودکان متعلق به قوم خاصی هستند و کولی به شمار می‌روند و درصد بالایی از آنها نیز تابعیت غیر ایرانی دارند اما ماجرا دردناک است و باید آنهایی که دستشان می‌رسد بدون فوت وقت به آن رسیدگی کنند.

سفیر طلایی کودکان و سالمندان با اشاره به آمارهای جدید منتشر شده وزارت بهداشت گفت: میزان ابتلا به ایدز در کودکان کار و خیابانی، 45 برابر سایر افراد جامعه است و این می تواند زنگ خطر جدی باشد.البته اگر خودمان را به خواب نزده باشیم.

نجف زاده به نتایج یک  مطالعه تحقیقی نیز اشاره کردو گفت: 72 درصد این کودکان عنوان داشته‌اند که دوستانشان سوء‌مصرف مواد مخدر داشته‌اند و این نشان می‌دهد که این کودکان با مواد مخدر آشنا هستند. 15 درصد این کودکان نیز اعلام کرده‌اند که خودشان مواد مخدر مصرف کرده‌اند. 4.6 درصدشان نیز گفته‌اند که مواد تزریقی استفاده کرده‌اند.

نجف‌زاده سفیر یونیسف از باشگاه پرسپولیس و استقلال درخواست کرد با توجه به پایگاه اجتماعی‌ای که دارند در این زمینه فعال‌تر باشند و شاخک‌های جامعه را به آنچه می‌گذرد حساس کنند. کاری که کی روش و علی کریمی گاهی انجام می‌دهند.سلام

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل