بازدید 150574
۲

توزیع مرحله دوم سبد کالا از شنبه

کد خبر: ۳۸۰۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۲ 21 February 2014
در حالی که هنوز مرحله اول توزیع سبد کالا به اتمام نرسیده و حدود چهار میلیون سرپرست خانوار کالاهای خود را دریافت نکرده‌اند، قرار است مرحله‌ی دوم توزیع سبد کالا از شنبه سوم اسفند آغاز شود.

به گزارش ایسنا، در مرحله‌ی دوم پنج میلیون سرپرست جدید بر اساس قانون کار و تامین اجتماعی بر اساس لیست ارائه شده از سوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی مشمول دریافت سبد کالا شده‌اند.

سبد کالا شامل 10 کیلوگرم برنج، چهار کیلوگرم مرغ، دو بطری روغن مایع، دو بسته پنیر بسته بندی شده و 24 عدد تخم مرغ است.

در همین رابطه وزرات صنعت، معدن و تجارت در اطلاعیه‌ای در مورد توزیع سبد کالا از واجدین شرایط دریافت این سبد کالا خواسته است تا قبل از مراجعه برای دریافت سبد کالا از تخصیص سبد کالا به خودشان مطمئن شوند.

این وزارتخانه از مشمولان خواسته است جهت جلوگیری از ازدحام و سهولت در دریافت سبد کالا، سرپرستان خانوارهای چهار نفره به بالا شامل کارگران شاغل و مستمری بگیران با حقوق بیش از پنج میلیون ریال (500 هزار تومان) و کارکنان دولت دارای بیمه‌های تامین اجتماعی از روز شنبه سوم اسفند تا پایان اسفند سال جاری به مراکز عرضه کالا مراجعه و نسبت به دریافت سبد رایگان کالا اقدام کنند.

متقاضیان می‌توانند پیش از مراجعه به مراکز توزیع به یکی از روش‌های ذیل از تخصیص سبد کالا مطمئن شوند:

1- شماره تلفن ثابت 84802222-021 (90خط)

2- مراجعه به درگاه اینترنتی www.yaranehkala.ir

3- ارسال کد ملی از طریق پیامک به شماره‌های 5000499 یا 700799

4- ارسال کد ملی به شماره #799* از طریق تلفن همراه

فهرست و نشانی مراکز توزیع از طریق مراجعه به درگاه اینترنتی بالا قابل دسترسی است. همچنین اعلام شده که درصورت وجود هرگونه مشکل در دسترسی به کالا مردم می‌توانند از طریق تلفن گویای شبانه روزی 124 در سراسر کشور موضوع را گزارش کنند.

لازم به ذکر است که زمان تحویل سبد کالای سرپرستان خانوارهای کمتر از چهار نفره مرحله تکمیلی نوبت اول، متعاقباً اعلام خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۲۸
انتشار یافته: ۲
پس تكليف كشاورز و دامدار و كسبه و راننده ها كه از هيچ جا حمايتي نميشوند چي ميشه
با سلام پدر بنده به تازگی فوت شده اند و در سامانه نیز سبد کالا به نام ایشان میباشد و همچنین حساب یارانه ایشان بصورت کارت نیز نمی باشد لطفا مسولین راهنمایی بفرمایند که چگونه سبد کالا را دریافت نماییم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل