بازدید 8848
۷

غربی‌ها ازفیس‌بوک برای آشنایی استفاده می‌کنند

از نظر کارشناسان الان دیگر طریقه آشنایی و ازدواج دختر و پسر چندان تفاوتی نمی کند،مهم این است که دو نفر با شناخت کامل زیر یک سقف بروند تا بتوانند در کنار هم خوشبخت باشند.
کد خبر: ۳۸۰۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۱ 21 February 2014
ازدواج مدرن یا سنتی هر دو می تواند موفق یا ناموفق باشد و نمی توان گفت چون پدر ومادری همسر فرزندش را انتخاب کرده حتما خوشبخت می شوند یا برعکس.

به گزارش خبرآنلاین، حامد محمدی کنگرانی روانپزشک و مشاور خانواده در این باره می‌گوید: من معتقدم این شبکه های اجتماعی مانند وی چت، تانگو و لاین هیچ تفاوتی با صف نانوایی، جلسه روضه و مجلس خواستگاری ندارند. همه این ها می توانند راه های آشنایی دختر و پسر باشند اما مهم روند شناخت آن ها از یکدیگر پس از این آشنایی اولیه است.

او با تاکید بر اینکه هیچ ایرادی ندارد یک ازدواج با خواستگاری شروع شود ادامه می دهد: متاسفانه در خانواده‌های ما هنوز برای دوران نامزدی و عقد تفاوت قائل نیستند و هر کس مطابق رسم خودشان با این موضوع برخورد می کند. مثلا خانواده ها عقد می کنند تا دو طرف یکدیگر را بشناسند اما بعد که به مشکل بر می خورند چون عقد هستند و آبروریزی می شود ناچار ازدواج می کنند و مشکلات بیشتر می شود.

او می گوید: در کشورهای غربی اگر بگویید از طریق فیس بوک و اینترنت با هم ازدواج کردیم، مسخره می کنند. غربی ها فیس بوک را درست کردند و از آن برای شروع آشنایی استفاده می کنند، اما برای ازدواج تلاش می کنند تا بارها و بارها یکدیگر را از نزدیک ببینند و بشناسند و این شیوه ازدواج را قبول ندارند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۷
تانگو=صف نانوایی
فیسبوک= مجلس عزا
وی چت= مجلس عروسی
تو ایران از سیستم جزوه گرفتن واسه شروع آشنایی استفاده میشه :))
به نظر من حداقل ٦ ماه رفت و آمد كنن بدون اينكه اسم رويهم بذارن . لازم نيست از اقوام هم كسي متوجه بشه .
من 6 سال آمریکا درس خوندم و زندگی کردم. برای من جالب بود که این آقای دکتر برای ازدواج مثال کشورهای غربی را زد. آقای دکتر اگر نمی دانی آگاه باش که در کشورهای غربی بنیان خانواده بسیار سست است. من بارها شاهد خیانت زنها به شوهرانش و مردها به زنانشان در آمریکا بودم. این افتضاح تا جایی پیش رفته که طبق آمار وزارت بهداشت آمریکا 63 درصد از نوزادان آمریکایی یا پدرشان مشخص نیست یا اگر پدرشان معلوم باشد که چه کسی است پدربزرگشان مشخص نیست.
توی ایران هم از فیس بوک برای آشنایی و دوستی و ارتباط نامشروع استفاده می کنند
اصلا موافق نیستم با حرف ایشان، در این ابزارهای مدرن به راحتی می توان یک شخصیت خیالی از خود ارایه داد.
مكه فيلتر نيستند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی