بازدید 16419
۳

پنج کار اساسی آدم‌های موفق و ثروتمند

نتایج مطالعات نشان می دهند اکثر آدم های موفق و بزرگ قبل از 30 سالگی وارد حرفه و بازاریابی شده‌اند
کد خبر: ۳۸۰۴۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۵ 20 February 2014
با کمی دقت و تجسس در زندگی آدم‌های موفق و ثروتمند اطرافتان به این نتیجه خواهید رسید که دوره ای از زندگی شان هرگز به خوبی و خوشبختی سپري نشده است و شاید مدت‌های زیادی در رنج و سختی بوده‌اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، اگر از وضع  مالی خوبی برخوردار نیستید برای موفق شدن و پولدار شدن باید قید تفریحات زیاد را در بازه زمانی خاص بزنید اما این بدین معنی نیست که شما خودتان را فردی بدبخت بدانید بلکه قرار است تنها مدت زمانی خوشی های زود گذر را فراموش کنید و تمام وقت و تلاش خود را صرف کار کردن و اندوختن مال کنید.

هدف گذاری و گرفتن تصمیم های بزرگ و تصور آینده‌ای ایده‌آل در ذهنتان پیدا کردن یک کار بزرگ و یافتن شغلی برای اوقات بیکاری تان از جمله کارهایی هستند که شما باید تا قبل از 30 سالگی برای داشتن آینده ای خوب و دلخواه انجام دهید.

نتایج مطالعات نشان می دهند اکثر آدم های موفق و بزرگ قبل از 30 سالگی وارد حرفه و بازاریابی شده‌اند و به جایگاهی رسیده‌اند و پس از سن 30 سالگی تضمین آینده ای خوب و داشتن زندگی مالی خوب دور از ذهن و تصور است پس شاید جمله نابرده رنج گنج میسر نمی‌شود بیشتر به دوران جوانی شما اختصاص دارد و پس از 30 سالگی از ارزش آن کاسته شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹۱
انتشار یافته: ۳
عالی بود/
کو پنج کار اساسی آدم‌های موفق و ثروتمند ؟
دقیقا نمک رو زخم میپاشید...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل