بازدید 15863
برای کسب میزبانی جام ملت های آسیا؛

انصراف عربستان، شانس ایران را افزایش داد

شبکه «سی. ان. ان» آمریکا از دوبی گزارش داد: انصراف عربستان سعودی از میزبانی مسابقات فوتبال جام 2019 ملت های آسیا، شانس ایران و امارات عربی متحده را برای کسب میزبانی این رقابت ها به شدت افزایش داد.
کد خبر: ۳۸۰۴۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۶ 19 February 2014
شبکه «سی. ان. ان» آمریکا از دوبی گزارش داد: انصراف عربستان سعودی از میزبانی مسابقات فوتبال جام 2019 ملت های آسیا، شانس ایران و امارات عربی متحده را برای کسب میزبانی این رقابت ها به شدت افزایش داد.

به گزارش ایرنا، شبکه «سی. ان. ان» روز چهارشنبه با اشاره به خبر کناره گیری عربستان سعودی برای میزبانی مسابقات فوتبال جام 2019 ملت های آسیا اضافه کرد: رسانه های عربستان سعودی و عربی، امروز (چهارشنبه) از انصراف این کشور در کسب میزبانی مسابقات جام ملت های آسیا خبر دادند.

«سی. ان. ان» با اشاره به اینکه کناره گیری عربستان سعودی از میزبانی این رقابت ها، شانس ایران را به شدت افزایش داد، تصریح کرد: این موضوع انگیزه امارات عربی متحده را نیز برای رقابت با ایران بالا برد.

در ادامه این گزارش آمده است: رسانه های عربستان سعودی امروز به نقل از «حافظ المدلج» نوشتند، عربستان سعودی از بخت ضعیف برای کسب میزبانی این رقابت ها برخوردار است زیرا نتوانسته است ضمانت های مورد نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا را تامین کند.

رسانه های عربی نیز به نقل از حافظ المدلج اضافه کردند، وزارت مالی و بازرگانی عربستان سعودی ضمانت های لازم را برای میزبانی این مسابقات نداده است.

«سی. ان. ان» اضافه کرد: فدراسیون فوتبال عربستان سعودی از سال 1956 که مسابقه های فوتبال جام ملت های آسیا در هنگ کنگ آغاز شد، تاکنون نتوانسته است میزبانی این مسابقات را به دست آورد، از این رو سعی داشت میزبانی مسابقات 2019 آسیا را به دست آورد.

«علی حمدان» دبیرکل سابق باشگاه النصر عربستان در توئیتر نوشت: امروز (چهارشنبه) آخرین روز تکمیل پرونده عربستان برای میزبانی جام ملت های آسیا بود اما این پرونده کامل نشد و باید باور کنیم که مسابقات در کشور ما برگزار نخواهد شد.

«فیصل الطویهر» مسوول بخش ورزشی روزنامه عکاظ نیز در صفحه خود در شبکه اجتماعی نوشت: با دور شدن عربستان از میزبانی این مسابقات، تماشاگران عربستانی ضربه سنگینی خوردند.

وی اضافه کرد: عجیب اینکه مسوول پرونده میزبانی عربستان برای مسابقات فوتبال جام 2019 ملت های آسیا پیش تر گفته بود این پرونده در حد یک کتاب تهیه شده و به زودی تسلیم کنفدراسیون فوتبال آسیا می شود.

«عبدالله المری» مدیر تحریریه روزنامه الرای قطر نیز در صفحه خود در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: با این وجود، ایران نزدیک ترین کشور به میزبانی جام 2019 ملت های آسیا است.

وی در ادامه مطلب خود به نقل از یک منبع آگاه در کنفدراسیون فوتبال آسیا تصریح کرد: گرچه کشورهای قدرتمندی مانند امارات عربی متحده و تایلند برای رقابت با ایران در کورس کسب میزبانی این مسابقات باقی مانده اند اما ایران به کسب میزبانی جام جهانی 2019 آسیا نائل خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست