بازدید 2938

سردار فضلی: خون شهدا پشتوانه انقلاب است

وی تصریح کرد: استقلال و آزادی از رکن های اساسی این انقلاب به شمار می رود که مردم ایران با نثار خون خود به آن دست یافتند
کد خبر: ۳۷۹۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲:۵۴ 15 February 2014
جانشین فرماندهی نیروی مقاومت بسیج کشور گفت: خون شهدا پشتوانه مستحکم برای انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ ˈعلی فضلیˈ عصر شنبه در آیین یادواره شهدای روستاهای ˈحصارˈ وˈ فرˈ از توابع شهرستان شازند افزود: امروز ما هر چه داریم به برکت خون شهدا است.

سرداری فضلی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بیان کرد: آزادی و استقلال و رفاه ما، مرهون خون شهداست و باید دین خود را به شهدا ادا کنیم.

جانشین فرماندهی نیروی مقاومت بسیج کشورگفت:شهدا همواره بر تارک نظام مقدس جمهوری اسلامی درخشیده و با ایثار و شهادت، نام خویش را جاودانه ساختند.

وی ادامه داد: شهدا با نثار جان خویش درس ایثار و شهامت را به جهانیان آموختند، امروز وظیفه ماست که در انتقال این فرهنگ نبوی و علوی کوتاهی نکرده و برای صدور انقلاب و اشاعه فرهنگ ناب محمدی در جهان تلاش کنیم.

سردار فضلی اظهار داشت: ملت انقلابی ایران 35 سال است که حرکت در مسیر عزت را آغاز کرده و در طول این سال ها توانسته در پرتو عظمت اسلام به پیروزی های بزرگی دست یابد.

وی هوشیاری و آگاهی ملت ایران و پیروی از بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب را از عوامل ماندگاری و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر توطئه های دشمنان اسلام ذکر کرد.

وی تصریح کرد: استقلال و آزادی از رکن های اساسی این انقلاب به شمار می رود که مردم ایران با نثار خون خود به آن دست یافتند.

برپایی نمایشگاه آثار شهدا، مسابقات فرهنگی و ورزش، برپایی ایستگاه صلواتی، فضاسازی دوران دفاع مقدس، خاطره گویی و مقاله نویسی از برنامه های جانبی این یادواره بود.

روستاهای ˈحصار ˈ و ˈ فرˈ در دوران انقلاب 16 شهید تقدیم انقلاب کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی