بازدید 3868

مرکل به انگلیس سفر می‌کند

آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان در حالی قصد دارد طی ماه جاری به لندن سفر کند و با دیوید کامرون نخست وزیر این کشور در خصوص آینده اتحادیه اروپا تبادل نظر کند که کامرون به دنبال جلب حمایت برای اصلاح پیمان های اتحادیه اروپا است.
کد خبر: ۳۷۷۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۶ 11 February 2014
صدر اعظم آلمان قصد دارد طی ماه جاری به لندن سفر کند و در خصوص آینده اتحادیه اروپا با نخست وزیر انگلیس رایزنی و گفتگو کند.

به گزارش تسنیم به نقل از رویترز، آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان در حالی قصد دارد طی ماه جاری به لندن سفر کند و با دیوید کامرون نخست وزیر این کشور در خصوص آینده اتحادیه اروپا تبادل نظر کند که کامرون به دنبال جلب حمایت برای اصلاح پیمان های اتحادیه اروپا است.

بر اساس این گزارش نخست وزیر انگلیس تاکنون همه پیشنهادات خود را برای اصلاح پیمان های اتحادیه اروپا اعلام نکرده ولی خواستار محدود شدن مهاجرت از کشورهای جدید اتحادیه اروپا و ارتقای قدرت رقابت کشورهای اروپایی شده است. گرچه کامرون تاکنون با حمایت ناچیزی از سوی رهبران اروپایی روبرو شده ولی قصد دارد در صورت پیروزی مجدد در انتخابات 2015 میلادی همه پرسی سراسری را در سال 2017 در خصوص ادامه عضویت انگلیس در اتحادیه اروپا برگزار کند. این تصمیم کامرون با انتقادات شدید رهبران اروپایی از جمله مرکل روبرو شده است.دو منبع آگاه که خواستند نامشان فاش نشود از احتمال سفر مرکل به انگلیس در 27 فوریه خبر داده اند. روابط انگلیس با آلمان نسبت به فرانسه گرمتر است. آلمان نسبت فرانسه آمادگی بیشتری برای شنیدن اصلاحات مورد نظر انگلیس دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی