بازدید 9368

صدور کارت‌ ملی هوشمند کلید خورد

کد خبر: ۳۷۷۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۵:۳۲ 11 February 2014
با حضور مدیرکل سازمان ثبت احوال استان تهران و معاونت اجتماعی و سیاسی استانداری تهران، صدور کارت هوشمند برای اولین بار در شهرستان بهارستان کلید خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، با حضور معاون اجتماعی و سیاسی استانداری تهران و نیز فرماندار بهارستان و دیگر مسئولین، مراسم رونمایی از اولین کارت هوشمند ملی در محل اداره ثبت احوال شهرستان آغاز شد.

مدیرکل ثبت احوال استان تهران ضمن تشریح مزایای استفاده از کارت هوشمند ملی، این کارت را سرآغاز ورود به دولت الکترونیک اعلام کرد.

سید احمد قشمی درباره مزایای کارت ملی هوشمند اعلام کرد: کارت ملی هوشمند می‌تواند چند منظوره باشد و به عنوان کارت سلامت، کیف پول و کارت شناسایی نیز استفاده شود.

وی گفت: در این کارت اثر انگشت، امضای دیجیتالی و عکس صاحب کارت ثبت شده است.

 در این مراسم  چاوشی معاون استاندار تهران، ضمن بازدید از مراحل اخذ درخواست و صدور کارت هوشمند اعلام کرد که این کارت مانع از هرگونه جعل و جلوگیری از سوء استفاده احتمالی می شود.

زمان، معاون فن آوری اطلاعات ثبت احوال استان تهران نیز در این مراسم، ضمن اعلام اینکه اعتبار کارتهای فعلی تا پایان سال 1394 است، اعلام کرد: کارت ملی هوشمند برای استفاده در فضای مجازی و در مرحله اول برای کارت اولی ها و مفقودی ها صادر میشود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی