بازدید 5974

خانه‌ی آیت‌الله طالقانی در آستانه تخریب

«مهدی طالقانی» با تأکید بر ضرورت بازسازی و نگهداری از این خانه تاریخی از استاندار البرز خواست تا در این زمینه دستورات لازم را مبذول کند.
کد خبر: ۳۷۷۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۵ 10 February 2014
فرزند آیت‌الله طالقانی گفت: خانه آیت‌الله طالقانی به علت بی‌توجهی مسئولان رو به تخریب است.

به گزارش ایسنا، فرزند آیت الله طالقانی، دیشب (20 بهمن‌ماه)، در حاشیه‌ی بازدید استاندار البرز از خانه‌ی آیت‌الله طالقانی گفت: وقتی خانه‌‍‌ای به لحاظ تاریخی ارزشمند است باید تدابیری اندیشید تا از هرگونه گزند در امان بماند تا برای آیندگان ثروتی تاریخی محسوب شود اما متأسفانه خانه‌ی آیت‌الله طالقانی به علت بی‌توجهی مسئولان رو تخریب است.

«مهدی طالقانی» با تأکید بر ضرورت بازسازی و نگهداری از این خانه تاریخی از استاندار البرز خواست تا در این زمینه دستورات لازم را مبذول کند.

وی با اشاره به مشکلات روستای گلیرد گفت: این روستا به‌لحاظ دسترسی به امکاناتی از قبیل آب آشامیدنی و خدمات درمانی به خصوص در فصل زمستان با معضلات بسیاری رو به رو است.

فرزند آیت‌الله طالقانی وجود نداشتن گاز و امکانات مناسب راهداری را از دیگر مشکلات این روستا دانست و اظهار امیدواری کرد با پیگیری مسئولان این معضلات هرچه زودتر برطرف شود.

در ادامه استاندار البرز با جانبازی 70 درصد دیدار کرد.

«علی‌اصغر ادیبی»، این جانباز در حاشیه‌ی دیدار با استاندار طی سخنانی گفت: جانبازان طالقان برای دست‌یابی به خدمات درمانی و پزشکی با مشکلات بسیاری مواجه هستند طوریکه برای تکمیل روند درمان خود ناگزیرند به بیمارستان‌های کرج یا تهران مراجعه کنند.

وی که ساکن روستای دیزان طالقان است، افزود: تنها بهیار این روستا توانایی رسیدگی به همه‌ی بیماران را ندارد چون با حجم کاری زیادی روبه‌روست و مسلماً این روند بر کیفیت کار وی اثر نامطلوب می‌گذارد.

این جانباز خاطرنشان کرد: مردم شهرستان طالقان با تقدیم 25 شهید و 20 جانباز انتظار دارند تا مسئولان رسیدگی بیشتری به این منطقه داشته باشند.

ادیبی گرامی‌داشت یاد شهداء را از ضروری‌ترین کارهایی دانست که مسئولان باید مدنظر قرار دهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی