بازدید 9775
۵

دستگيري شرور منطقه نبرد در عمليات ضربتي

کد خبر: ۳۷۳۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۳ 26 January 2014
 سرهنگ محرابي، صبح ديروز از دستگيري يک شرور در محدوده نبرد خبر داد و گفت:» شکايت شهروندان از اقدامات مجرمانه اين متهم، به دستگيري وي ختم شد.

به گزارش مردم سالاری، سرهنگ عليرضا محرابي، رييس پليس امنيت عمومي تهران بزرگ، صبح ديروز از دستگيري يک تن از اراذل و اوباش محدوده نبرد در شرق تهران خبر داد و گفت:» شکايت شهروندان از اقدامات مجرمانه اين متهم، به دستگيري وي ختم شد.

اين مقام انتظامي در تشريح خبر فوق گفت:» با شکايت هاي ارايه شده از سوي شهروندان در خصوص اقدامات مجرمانه يکي از اراذل و اوباش محدوده خيابان نبرد تيم هاي عملياتي اين يگان براي شناسايي و بازداشت اين متهم وارد عمل شدند.

وي افزود:» در بررسي هاي انجام شده مشخص شد که اين فرد از اراذل و اوباش است که با اقدامات خود باعث سلب آسايش شهروندان اين محدوده شده که برابر هماهنگي هاي انجام شده با مقام قضايي تيمي از ماموران پايگاه ششم پليس امنيت عمومي تهران بزرگ براي دستگيري وي وارد عمل شد.

سرهنگ محرابي تصريح کرد:متهم در يک عمليات ضربتي در محل سکونت خود بازداشت شده و به پايگاه ششم پليس امنيت منتقل شد که در بازجويي هاي انجام شده به جرايم چون شرارت، حمل سلاح سرد، تهديد شهروندان و زورگيري اعتراف کرد.

گفتني است، با تکميل پرونده، متهم، به دادسرا منتقل شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۵
با یک میلیون اشرار دیگر در تهران چی میکنید جامع را درست کنید
خيلي خوشحال نباشيد زود زود بر مي گرده و با انگيزه و تجربه بيشتر و تمسخر مردم و نيروي محترم انتظامي به كارهاي قبلي ادامه خواهد داد !
فقط اعدام
دستگیری و مجازات زورگیران و مزاحمین نوامیس مردم واجب تر است.
اراذل را باید ترکوند ایجاد رعب و و حشت برای اراذل بریدن سر در حضور مردم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها