بازدید 47409
در حاشیه عزل سخنگوی شورای شهر بهشهر؛

پست‌های فیس‌بوکی عضو شورای شهر، پستش را گرفت!

یکی می‌گوید به دلیل عضویت در فیس‌بوک عزلم کردند و کارشان غیرقانونی بوده و دیگری می‌گوید به این دلیل نبوده و عزلش دلیل خاصی نداشت، کارمان قانونی بوده. به او گفتم: این چیز‌ها را ننویس، اما نوشت. اینکه کدام درست می‌گویند به کنار؛ آنچه واضح است، اختلافی اینچنین در ماه چندم از عمر چهار ساله یک شورا یعنی فاجعه!
کد خبر: ۳۷۰۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۸ 11 January 2014
در روزهایی که بحث حضور برخی دولتمردان در فیس‌بوک کهنه شده و کمتر کسی به آن می‌پردازد، شنیدن خبر عزل یک مقام از پستش به دلیل پست‌هایی که در فیس‌بوک ‌می‌گذاشته، از آن دست رویدادهای عجیبی است که می‌توان با برچسب «تنها در ایران می‌توان دید!» به سراغش رفت!

به گزارش «تابناک»، اعظم‌السادات حسینی تنها بانوی عضو شورای نه نفره بهشهر (مازندران) که در روزهای آغاز به کار شورا با رأی اکثریت اعضا ‌‌سخنگوی این شورا برگزیده شده بود، چهارشنبه گذشته در حالی از سمت خود عزل شد که تا ساعت ده صبح در شورا حضور داشت؛ اما به محض ترک آنجا، برکناری وی در دستور کار اعضا قرار گرفت و انجام شد.

این نحوه عجیب برکناری هنگامی عجیب‌تر شد که عضویت در فیس‌بوک دلیل آن اعلام شد؛ این ادعای فرد عزل شده از «سخنگویی شورا» است که می‌گوید غیرقانونی هم رخ داده، هرچند رئیس شورای شهر نه علت عزل را تأیید می‌کند و نه باور دارد که اتفاقی غیرقانونی رخ داده و البته تأکید دارد که نمی‌خواهد ماجرا را ادامه داده و کش دهد.

حسینی که پس از پیروزی در انتخابات و عضویت در شورای شهر به عضویت فیس‌بوک درآمده، به شیوه برخی دولتمردان، برخی گزارش‌های خود را از عملکرد شورا به واسطه این شبکه مجازی اجتماعی اطلاع رسانی کرده و به فراخور شرایط،‌ گاه با پیام‌های تبریک و تسلیت، پست‌های مناسبتی می‌گذاشت، ولی با آگاهی ‌از عزل خود از سخنگویی شورا، متنی در یازده بند تنظیم ‌و به پیوست آن، برگی از قانون ضمیمه کرده که بر پایه آن مدعی است عزل وی به شیوه‌ای غیرقانونی رخ داده و برای همین، وی هنوز خود را ‌سخنگوی شورای شهر بهشهر می‌داند.

پست‌های فیس‌بوکی عضو شورای شهر، پستش را گرفت!

در بخشی از این متن آمده:

بند ۹ ماده ۶ وظایف شورا... صراحتا عنوان می‌دارد «رییس شورا سخنگوی شوراست مگر اینکه شورا عضو دیگری را تعیین کند»؛ این بند به طور واضح و شفاف مشخص می‌کند که اگر اعضا فردی را انتخاب کنند، دیگر انتصابی از طرف رییس شورا در کار نیست. در جایی که بنده با رای همین اعضا و در رقابت با عضو دیگر به این سمت انتخاب شدم جایی برای انتصاب باقی نمی‌ماند...

یکی از اعضای شورا... حضور بنده در فیس بوک را دلیل این تصمیم عنوان می‌دارد... به راستی این همه ترس و واهمه برای چه؟... در ثانی آیا ما بالا‌تر از دکتر ظریف هستیم؟ دکتر ظریف نتیجه توافق با ۵+۱ را قبل از اینکه در هیچ خبرگزاری و سایتی منتشر شود در صفحه فیس‌بوک خود به اشترک گذاشت؛ گویا آقایان فتوای مقام معظم رهبری را نخوانده‌اند که اینگونه دست پاچه عمل کرده‌اند...

... چگونه این مصوبه در حالی که فردی غیر از اعضای شورا در جلسه حضور ندارد در صفحه فیس‌بوک یک فرد معلوم الحال دیده می‌شود؟ فردی که منتسب به یکی از اعضای شوراست... جای بسی تأسف است که بنده این خبر را از زبان دیگران شنیدم... .

... بنده علاوه بر سخنگو به عنوان رابط خبری جهت معرفی به شورای عالی استان هم انتخاب شده بودم که رییس شورا با مخدوش کردن صورتجلسه فرد دیگری را معرفی کردند که اسناد آن نزد بنده موجود می‌باشد... .

... برای برکناری باید بنده در جلسه حضور داشته و رأی‌گیری با برگه به عمل می‌آمد که این گونه نشد ...
.

آنچه از مجموع سخنان این عضو شورا می‌توان دریافت، ابهاماتی بسیار جدی‌ است که در فاصله چند ماه از عمر این شورا بروز کرده و اگر بگوییم بیم آن می‌رود که بلند مدت بر شدت آن افزوده شده و اصطلاحا بیخ پیدا کند، به نظر اغراق نکرده‌ایم؛ اما نکته‌ اینجاست که معلوم نیست چه اتفاقی در ادامه به وقوع خواهد پیوست، به ویژه آنکه تا کنون نه تنها اعتراضی به عزل صورت گرفته از طرف سایر اعضا بروز نکرده، بلکه امثال رئیس شورا به شدت از تصمیم اتخاذ شده دفاع می‌کنند.

علی عسکریان، رئیس شورای شهر بهشهر در این باره به شرق گفت: عزل او هیچ دلیل خاصی نداشت، فقط اعضای شورا تصمیم گرفتند او را بردارند. همه اعضا به اتفاق آرا به آن رأی دادند و حالا من به ‌عنوان رئیس شورا سخنگو هم هستم. قبل از این و در جلسه اول اعضای شورای جدید در فرمانداری وقتی سمت‌های مختلف تقسیم‌بندی می‌شد سخنگویی و مسئولیت کمیته بانوان به خانم حسینی واگذار شد، اما حالا اعضا تصمیم گرفته‌اند او را عوض کنند.

وی افزود: عزل وی ربطی به فیس‌بوک ندارد اما سن خانم حسینی پایین است؛ او جوان است و من پیرمردی هستم با ۶۰ سال سن. تجربه دارم، به او گفتم این چیز‌ها را ننویس، اما نوشت. البته من نه فیس‌بوک دارم و نه در خانه‌ام کامپیو‌تر هست، فقط در شورا گاهی به من نشان می‌دهند. من اصلا در جریان نیستم. چیزهایی که می‌نویسد نظر شخصی‌اش است. همین الان هم مثل خواهر من است، نمی‌خواهم ماجرا را ادامه بدهم، اما او با اینکه عزل شده هنوز پای مطالبش می‌نویسد سخنگوی شورا؛ من می‌توانم این موضوع را به فرمانداری گزارش بدهم. البته من با این سنم این موارد را کش نمی‌دهم، فقط موضوع را جمع می‌کنم.

او در ادامه به مواردی اشاره می‌کند که به نظر می‌رسد ادعای حسینی درباره علت عزلش چندان بی‌راه هم نیست. رئیس شورای اسلامی بهشهر گفت: با اینکه خانم حسینی با رئیس‌ شدن من در شورا موافق بود و رأی داد، ‌مردم و اعضای شورای شهر می‌گفتند که ایشان در حد سخنگوی شورا نیست. چیزهایی را در فیس‌بوک می‌نویسد که نمی‌شود آن‌ها را جمع کرد. بعد از روز چهارشنبه مطلبی را نوشت که در آن به مدرک من اشاره شده بود، ایشان اشتباه کرد اسم من را نوشت، فقط من را حساس کرد. بله من رئیس شورای شهر بهشهر دیپلمه هستم. افتخار هم می‌کنم دیپلم قبل از انقلاب دارم و خیلی هم به آن افتخار می‌کنم، همه چیز که مدرک نیست. من دوره قبل هم عضو شورا بودم و شش‌هزار رأی آوردم و در این دوره رأیم به ۹ هزار رسید... .

پست‌های فیس‌بوکی عضو شورای شهر، پستش را گرفت!

عسکریان تأکید می‌کند: ما فقط بنا بر ‌قانون عمل کردیم. سخنگویی شورا حق رئیس ‌است و اعضا هم به آن رأی داده‌اند. خانم حسینی ‌هنوز رییس کمیته بانوان شوراست و الان فقط می‌تواند در این زمینه اظهارنظر کند. به نظر من هم بهتر است در این زمینه بیشتر برای بانوان شهر کار کند، مثلا موضوعاتی مثل آشپزی خانم‌ها، جنگ شادی و... .

آن گونه که از شواهد ‌پیداست،‌‌ همان قدر که حسینی قائل به قانونی بودن برکناری خود نیست و بر تداوم سخنگویی شورایی که او را از سمتش عزل کرده اصرار دارد، عسکریان بر این باور است که همه چیز پایان یافته و اصرار حسینی حتی قابلیت پیگیری قانونی هم دارد؛ یعنی اختلافی که ریشه در عضویت یک شبکه اجتماعی دارد، تبدیل به اختلافی شده که حل آن بسته به عدول یکی از طرفین ماجرا از مواضع خود و یا ورود مراجع قانونی ‌است.

اینجاست که باید منتظر ماند و دید در روزهای آینده چه اتفاقی رقم خواهد خورد؛ اتفاقی که اگر در قالب کوتاه آمدن یکی از طرفین غائله متجلی شود، جای آن دارد که بپرسیم چرا پیش از رسیدن ماجرا به این نقطه رقم نخورد و اگر با ورود مراجع قانونی همراه شد، جا دارد که برای همه ابهامات مطرح ‌نیز پاسخ داشته باشد؛ از جمله اینکه آیا عضویت در فیس‌بوک تخلف است؟ ارائه گزارش در آن چطور؟ اگر کسی مدعی باشد که مطلب محرمانه به واسطه آن منتشر شده باشد، چطور؟ ماجرای مخدوش کردن صورت جلسه چه بوده و پرسش‌هایی از این دست.

جدای از این بحث‌ها، اگر ثابت شد که یکی از طرفین (یا خانم حسینی یا آقایانی که در نشست عزل او از سمت سخنگو حضور داشته و رأی داده‌اند) تخلف کرده‌اند، آیا شهروندان بهشهری می‌توانند به آن فرد متعرض شوند که پتانسیل شورا را به جای معطوف شدن به مسائلی که برای آن انتخاب شده‌اند، صرف مسأله‌ای کرده‌اند که می‌توانست به سادگی و با یک استعلام از مراجع ذی صلاح حل و فصلش کرد؟!
 
برای دریافت و دیدن آخرین اخبار تابناک، از هر نقطه ای در اینترنت Toolbar اختصاصی تابناک را از لینک زیر دریافت و بر روی مرورگر خود نصب کنید:

لینک دریافت Toolbar تابناک
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۲۴۲
انتشار یافته: ۱۲۱
زیاد ناراحت نشوند .
دیگر اعضا خواستند نخود آشی شوند که تندرو ها در حال پختن آن هستند .

از این آشی که برامون می پزن چی در بیاد خدا میدونه !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
جای تاسف اینجاست که رییس شورای شهر به نداشتن کامپیوتر افتخار می کند!!!؟؟؟؟؟؟
آقوی همساده
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
من دیگه حرفی ندارم
ناشناس
| Germany |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
مقصر مردمی هستند که چنین اعضایی را انتخاب کردند.
متاسفیم
« به نظر من هم بهتر است در این زمینه بیشتر برای بانوان شهر کار کند، مثلا موضوعاتی مثل آشپزی خانم‌ها، جنگ شادی و... نظر من اینهاست ایشان باید دنبال این چیزها باشد.» !!! یعنی کار خانم ها فقط همینه؟ خدا عاقبت ما رو به خیر کنه با این سیاست مدارهای «باهوش».
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
شما ببخشید که شورای شهر است و مسئول امور شهر و از جمله مسایل فرهنگی و هنری آن. شورای سیاسی یا شورای امنیت ملی که نیست که بخواهند سیاستمدار باشند. شهر را تمیز و مرتب نگه دارند از سرشان هم زیاد است.
محمدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
چیزهی جالب دیگه ای هم در صحبتهای ایشان هست
مثلا اینکه رییس شورای شهر میگه:
ما در خانه کامپیوتر نداریم
البته دیپلم قبل از انقلاب دکترا حساب میشه احتمالا!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
انتظار بيشتر ازين نميره.
به خدا مسخره است جهان سوم همينه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
جهان سومی شما هستی ...
اینجا مهد تمدنه !
به خاطر فیس بوک نبوده بخاطر گیر دادن به مدرک دیپلم اقای رییس بوده
من نه فیسبوک دارم نه درخانه ام کامپیوتر! من دیپلم قبل از انقلاب دارم و به آن افتخار میکنم !همه چیز که مدرک نیست! دور قبل شش هزار رای این دوره نه هزار رای ،اگر کارم درست درست نبود که سی درصد!!!بیشتر رای نمیاوردم! بهتر است ایشان در آشپزی و جنگ شادی فعال باشد!!! نمونه سخنان رییس!شورای یک شهر
پاسخ ها
نادر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
در عصر الکترونیک حتی در قهوه خانه هم کامپیوتر وجود دارد .
واقعا بايد به حال اين انسان هايي كه مربوط يه 100 سال پيش هستند اما اشتباهي به اين زمونه آمدند تاسف خورد.كسايي كه فكر ميكنند فيس بوك و ماهواره و وسائل ارتباط جمعي جرمه با خودشون چي فكر كردند؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
یذره جنگ نرم بلد بودی نمیزدی این حرف رو ...
خب چون دیپلمه هستی نمیدونی 50% بیشتر رای آورده ای نه سی درصد!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
دمت گرم...
عزل او هیچ دلیل خاصی نداشت فقط اعضای شورا تصمیم گرفتند او را بردارند!!!!!!!!!
پاسخ ها
سید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
به همین راحتی شما گفتید و ما قبول کردیم
کاش مسئولین کمی افق دیدشان را گسترش بدهند و از تنگ نظری ها پرهیز کنند !
جای تعجب ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
چرا؟ خلایق هرچه لایق . این خواست مردم بهشهر است لطفا دیگران دخالت تکنند
بهانه بوده است.
فیسدوغ آخرش همینه ...
کار خوبی هم کردند ...
منم بودم اخراجش میکردم ...



آقا منفی بارون کنید ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
خیلی باحالی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
خوشم میاد خودتم میدونی حرفت درست نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
تو که می دونی منفی بارون می شی ، چرا پیام می گذاری ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
تو هم مثل همونایی
elyas
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
مشت نمونه خروار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
خوددرگیری داری!
یوسف
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
منم منفی دادم آخه تیکه پرانی باحالی بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
من مثبت میدم تا از طرف دوستان تندرو متهم به عدم تحمل صدای مخالف نشم.!!
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
احتمالا شما هم مدرک پنجم ابتدایی عصر قاجار دارید و بهش افتخار میکنید
گم نام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
نمی خواستم منفی بدم اما چون خودت گفتی منم حرفت رو زمین نمی اندازم و بهت منفی می دم
ههههههه
هر بر از این باغ بری می رسد
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
هر دم از اين باغ بري مي رسد
ناشناس
| Germany |
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
دم مجیدجان نه بر
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
هر دم از اون باغ بری میرسد
میلاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
هر بر این باغ دمی می رسد !!
حمید
| Hong Kong |
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
اون باغ نه فرهادجان، این باغ!
...این شورای شهر!
میگن چوب رو که برداری گربه دزده حساب کار خودشو می کنه ! اون بنده های خدا هم ترسیدن که این سرکار خانم می خواهد شفاف سازی کنه که اینطور انجام دادند !
این شورا باید رسما عذر خواهی کند
احسنت .. تفکر اصیل ایرانی همینه .. موضوعات خانوم ها در ایران باید در حد آشپزی بمونه .. خوشم میاد به دور از اداهای رایج در رسانه ها ، توو شهرستان ها ماهیت واقعی فرهنگ ایرانی خووب خودشُ نشون میده
عدو شود سبب خیر گر خدا خواهد. این بانو را دوره آینده نماینده مجلش شورای اسلامی از شهرستان بهشهر بدانید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
واقعا با حال گفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
عمرا تایید صلاحیت بشه...
تنها میتوبم بگم متاسفم
امیدوارم خدا همه ما رو اصلاح کنه
واقعا تاسف برانگیزه! باید به کارهای مربوط به بانوان مثل آشپزی بپردازن؟ این رئیس محترم شورا که تو منزلشون کامپیوتر ندارن، درک بالایی از وضعیت فعلی دنیا ندارن مشخصا!
به قول خودتان ایران دیگه!!!
چه خوش است حال مرغی که قفس ندیده باشد ........
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
فکر میکنم میخواستی این شعرو بزاری تو حوادث سایت اشتباهی اومدی اینجا.
الان فیس بوک شده یکی از جریانات روز ما میدنید برای چی برای اینکه ما جهان سومی تشریف داریم .عنی در کشورهای دیگه فیس بوک و وی چت و... جز اولویت هاشونه
در قرن 21ام شما در خانه حتی کامپیوتر ندارید ؟؟؟؟؟ قابل باور نیست ! تلویزیون چی ؟ تلفن ؟
کسی که علم کامپیوتر ندارد و اصلا نمی داند فیسبوک چیست می آید و حرف های الکی می زند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
شما بگو چیه ؟
"عزل او هیچ دلیل خاصی نداشت، فقط اعضای شورا تصمیم گرفتند او را بردارند."

خیلی باحالید! لااقل یه توجیهی کشکی... چیزی جور می کردید!
بابا فیسبوکو ازاد کنید دیگه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
چرا ؟
تو مسلمونی ؟
جنگ نرم رو میفهمی ؟
میخوای مرز رو هم باز کنیم وهابیا بیاند تا کلا آزادی باشه ؟
با سلام من ساکن بهشهر هستم واز تحجر وبی خردی اعضا شورا،در برکناری خانم حسینی بسیار متاسفم
تجربه 60 ساله هيچوقت به اندازه تحصيل 4 ساله اطلاعات تخصصي فرد را بالا نمي برد. مگر براي كشف كردن علم با تجربه
به عنوان یک بهشهری نمی دونم چی باید بگم! تصور نمی کردم در اولین ماههای سرکار اومدن اعضای جدید این مشکلات به وجود بیاد. بهشهر برای حرکت رو به جلو نیاز به همدلی و همراهی مردم و مسئولین داره نه اختلاف و درگیری. به نظرم این موضوع حل شدنیست و نباید ادامه دار بشه.
افسوس
آقا یه چی می گم عصبانی نشید !

هر دم از این باغ بری می رسد! =)))
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
آقا بابک من هم خودم یکی از استفاده کنندگان این مصرع در تابناک بوده ام خیلی هم خوشحال میشم به نظر من با این اوضاعی که داریم در مملکت تابناک باید قبل و بعد هر خبرش این مصرع رو بذاره!!!
متاسفم برای این دیدگاه و این عقاید و این افکار کهنه که به خاطر عضویت در یک شبکه اجتماعی رای مردم اون شهر نادید گرفته میشه و خیلی راحت فرد رو از شورای شهر عزل میکنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
حالا چه کسی رای مردم رو نادیده گرفت؟!!
ایشون از سخنگویی شورا عزل شدند و همچنان کارشون رو به عنوان یکی از اعضای شورای شهر ادامه میدهند.
ولی مثل اینکه گفته اند باید جوان ها بیایند روی کار نه اینکه دوباره افراد سن بالا را در راس کارها قرار دهند. پس این قشر جوان کی باید دوره ببیند و تجربه کسب کند و مسئولیت به عهده بگیرد؟
خب که چی؟؟؟ باید بیشتر دانشجویان از دانشگاه اخراج بشن و تعدادی از مسئولین و وزرا از کار برکنار بشن فقط به این خاطر که عضو یک شبکه اجتماعی هستن..........متاسفم
این هنوز اول ماجراست . در متن خبر می بینید که رئیس شورا با طرح موضوع سنی با این خانم محترمه سرجنگ باز کرده ، آیا بهتر نیست که مسئولین ذیربط چنین شورائی را که اعضایش ظرفیت های لازم را ندارند یا اصلاح کنند یا ملغی ؟ مردم بهشهر بیشتر از این سرنوشت شهرشان را به چنین آدمهایی نسپارند .
اگر علت عزل عضویت در فیسبوک باشد کوتاه فکری دیگر اعضا را می رساند و اینکه ما ایرانی ها همیشه در حاشیه بوده و خواهیم بود. ما هیچگاه دنبال اصل قضیه نرقته و نمیخواهیم برویم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
اصل قضیه فیسبوکه ؟ :|
والله کار خوبی نکردن این بنده خدا گناه داره
خانم عزیز، شما ناراحت نباش، شهرداری همینه، مطمئن باش تقصیر شما عضو شبکه فیسبوک بودن نیست، ببین کجا منافع یکسری را تهدید کردی؟
درسته مدرک مهم نیست، ولی خداییش مشکل خانوما آشپزی و جنگ شادیه؟
مردم به دکتراشون افتخار نمی کنن شما به دیپلمت افتخار !!!!!!! میکنی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
خداییش اگه تابناک میزاشت 100 تا مثبت میدادم. دمت گرم
خداااااااااااا
منو بکش راحت شم
پاسخ ها
سینا
| - |
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
یه کم بی ربط بود .
حالا باید دید عضویت در فیس بوک و ارائه گزارش روزمره خانم حسینی به همشهریان و شفاف سازی ایشون چه خطری برای شورا و اعضای شورا داشته.و حتی به نماینده هم کشیده میشه.از بشنوین.رو این اخرین شخص باید بیشتر فکر بشه.
علی عسگریان، رییس شورای شهر بهشهر در این باره به شرق گفت: عزل او هیچ دلیل خاصی نداشت، فقط اعضای شورا تصمیم گرفتند او را بردارند.
به همین راحتی.

خداوکیلی چه مملکت گل و بلبلی داریم.
رئیس شورای یک شهر تو منزلش کامپیوتر نداره؟؟؟؟؟ و بدتر اینکه به این موضوع افتخار میکنه؟؟؟ و جالبتر اینکه شهر اداره میکنه؟؟؟؟ ای وای از این شایسته سالاری
منم به مدرک سیکلم خیلی افتخار میکنم من معدلم رو تک ماده کردم.
هفت شهر عشق را عطار گشت.ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم
اگر درست باشد این یعنی تحجر
از شمالی ها جای تعجبه.
متاسفم برای بهشهر
من متاسفم براي اين خانم كه از فيس بوك به جاي استفاده برا ي كمك به وضعيت شهر و اخذ نظر مردم جهت ضربه زدن به اعضاي شورا استفاده كرده است متاسفانه هنوز حتي براي تحصيل كردگان ما نحوه استفاده از اين گونه سايتها و دليل وجودي آن مشخص نيست و بيشتر براي جنجال آفريني و استفاده هاي شخصي عضو اين سايتها مي شوند عزل و نسب اعضا نيز اگر بااكثريت آرا باشد عين دمكراسي است و اين خانم اگر روشن فكر بودند بدون هيچ سوالي آنرا بايد مي پذيرفتند
پاسخ ها
امید
| Germany |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
شما رییس شورای شهر بهشهر نیستی؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
اصلا میدونی موضوع چیه؟ یه دور دیگه خبر رو بخون بعد نظر بده
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
شما اصلا مطالب فیسبوکش را دیدی؟؟
این رئیس شورای محترم که دوره قبل در عضویت شورا بوده نمی داند وظایف هر یک از شورا چیست و تازه بعد از شش سال فهمیده سخنگو حق ریئس شورا است و در ثانی امروزه آشپزی آخرین شغل خانومها شده (سعی کن در قرن حاضر زندگی کنی )
خیلی جالبه در قرن 21 و قرن ارتباطات ریس شورای شهر میگه البته من نه فیس‌بوک دارم و نه در خانه‌ام کامپیوتر هست، فقط در شورا گاهی به من نشان می‌دهند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
یعنی بقیه اعضای شورا عضو فیس بوک هستند که می توانند پست های این خانم را ببینند. پس چرا آنها اخراج نمی شوند؟
روح اله
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
آخه بنده خدا میترسه ویروس کامپیوتر بهش سرایت کنه مریض شه!!!!!!!!!!!!!!!!
شما همیشه عدات دارید مسئله ای به این کوچکی را بزرگ نمایید
به نظر من،دوستان عزیزی که با این کار مخالف هستیم یک کمپین توی فیسبوک درست کنیم و از این خانم دفاع کنیم
تابناک عزیز از شما تقاضا داریم این موضوع را پیگیری کنید که اگر حقی از این خانم ضایع شده به او برگردانده شود .
زیاد ناراحت نباشین، شما اگه نیتتون خدمته در مقام همون عضو شورا هم می تونی خدمت کنین
چون اين كار او غير قانوني بود بايد اخراج ميشد، يك مسئول كه مجري قانون است نبايد خلاف قانون عمل كند، عزيزان احساساتي مطلب ننويسند.
به نداشتن کامپیوتر افتخار میکنه ، خدا به داد مردمی برسه که این آقا داره واسه شون تصمیم میگیره !!!!
احتمالاً دلیل برکناری این خانم این بوده که از «فیس دوغ» و «ری میل» استفاده میکرده!
خانم حسینی راست می گوید ویک خانم متدین است بنده خودم هر روز شاهد نوشتهئ های او در فیس بوک بودم چیزی غیر قانونی نمی نوشت.به علت ...مسئولین اخراج کردن...
آخه مگر عضويت در فيس بوك چه اشكالي دارد كه اينگونه بعضيها به دروغ خودشان را تميز تر از همه به دروغ خودشان را باوفاتر از همه به نظام وبه دروغ خودشان را مثلا" انقلابي واسلامي جا ميزنند؟! مگر فيس بوك چيست؟ اتفاقا" بچه هاي نظام بايد در فيس بوك عضو شوند تا بلكه يك جوان را از راه كج به راه راست بياورند اين يعني اسلام ناب. وگرنه بارياكاري وكذابي راه به جايي نخواهيم برد.
"من رئیس شورای شهر بهشهر دیپلمه هستم. افتخار هم می‌کنم دیپلم قبل از انقلاب دارم و خیلی هم به آن افتخار می‌کن"
يعني اگه اعتماد به نفس تو رو داشتم الان رييس جمهور بودم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
واییییییییییییییییییییییییی
دیپلم زمان شاه ملعون داری،بعدش بهش افتخار هم میکنیییییییییییییییییییییییییییییییییی؟
به نظرم باید ببینیم علت اصلی چی بوده که فیس بوک را بهانه کردند وگرنه خیلی از مسئولیت در فیس بوک فعالیت میکنند
بنده خداکارخارج ازعرفی انجام نداده
درقانون مگر ذكر نشده شهرهاي بالاي دو هزار جمعيت كانديدا بايد مدرك ليسانس داشته باشند پس كارهيئت هاي اجرايي و نظارت چيست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
کشک. میدونی چیه؟
امثال شما همه موضوع را جمع می کنن... شماها فقط جمع کردن بلدین....از نوآوری بیزارین
خوب ، می خواست به ریاست آقای رئیس
اعتراض نکند تابه چنین سرنوشتی دچار
نشود .
"...خانم حسینی هم هنوز رییس کمیته بانوان شوراست و الان فقط می‌تواند در این زمینه اظهارنظر کند. به نظر من هم بهتر است در این زمینه بیشتر برای بانوان شهر کار کند، مثلا موضوعاتی مثل آشپزی خانم‌ها، جنگ شادی و... ."
این اظهارات نشون دهنده ی تفکر اون آقای دیپلمه درباره زنهاست. با این حرفاش داره مثلا تحقیر میکنه. در صورتی که ضربه ی اصلی رو به وجهه ی خودش میزنه
دیگه از یه دیپلمه که تو خونش کامپیوتر نیست توقع بیشتری هم نیست
اعتماد به نفس بعضي ها رو صندوق صدقات داشت الان بانك مركزي بود....
واقعا جای تاسف دارد !
واقعا جای تاسف دارد !
حق گرفتنی است ولش نکن
الحمدالله که مشکلات مملکت حل شد .
طرز فکر بعضی ها مال زمان 2000 سال قبله :||:
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس