بازدید 7078

اسامی 2کارته‌های سرخابی منتشر شد

تیموریان، مسلمان و 6 سرخابی دیگر در آستانه محرومیت از شهرآورد پایتخت
کد خبر: ۳۶۹۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۳ 08 January 2014
هشت بازیکن تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس تهران از جمله آندرانیک تیموریان و محسن مسلمان در آستانه محرومیت از هفتاد و هشتمین شهرآورد فوتبال پایتخت هستند.

به گزارش ایرنا، پنج بازیکن تیم استقلال و سه بازیکن تیم پرسپولیس دو اخطاره هستند و در صورتی که در دیدار هفته بیست و دوم این تیم ها مقابل حریفان اخطار دریافت کنند، از شهرآورد فوتبال تهران محروم خواهند شد.

بازیکنان دو اخطاره استقلال را آندرانیک تیموریان، هاشم بیک زاده، پژمان نوری، مهرداد اولادی و مجید غلام نژاد و دو اخطاره های پرسپولیس را محسن مسلمان، امید عالیشاه و حسین ماهینی تشکیل می دهند.

البته سازمان لیگ فدراسیون فوتبال نام محمدرضا خانزاده و فرهاد مجیدی را در حالی در فهرست بازیکنان در آستانه محرومیت تیم پرسپولیس و استقلال قرار داده است که خانزاده با جدایی از پرسپولیس به تیم ذوب آهن اصفهان پیوسته و مجیدی نیز از مستطیل سبز به عنوان بازیکن خداحافظی کرده است.

تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس تهران در هفته بیست و دوم لیگ برتر به ترتیب در تهران و اهواز رو در روی تیم های خوزستانی استقلال و فولاد قرار می گیرند.

پرسپولیس در دیدار مقابل فولاد خوزستان محمدرضا خلعتبری و رضا حقیقی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و تیم استقلال بازیکن محرومی مقابل استقلال خوزستان ندارد.

تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس تهران هفتاد و هشتمین شهرآورد فوتبال تهران را روز جمعه 27 دی ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی