بازدید 3390
دیلی میل گزارش داد:

"مویس" دخالت "فرگوسن" درمنچستر را رد کرد

کد خبر: ۳۶۹۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۸ 08 January 2014
در حالیکه این شائبه وجود دارد سرمربی پیشین منچستریونایتد در امور جاری تیم دخالت دارد، "دیوید مویس" چنین موضوعی را رد کرده است.

به گزارش مهر، تیم فوتبال منچستریونایتد سه شنبه شب سومین شکست پیاپی ظرف یک هفته گذشته را متحمل شد. این تیم هفته گذشته به تاتنهام باخت، یکشنبه مقابل سوانزی در جام حذفی شکست خورد و دیشب هم به ساندرلند در جام اتحادیه باخت. از سال 2001 برای نخستین بار است که این اتفاق برای شیاطین سرخ روی می‌دهد.

در تصویری که "ایان هاجسون"، عکاس دیلی میل شکار کرده، "سرآلکس فرگوسن"، سرمربی پیشین یونایتد و "برایان رابسون" ، بازیکن اسطوره‌ای یونایتدها در جایگاه ورزشگاه "لایت"  به نظاره بازی مشغولند.

فرگوسن در روزهای اخیر زیر بار انتقادات قرار گرفته مبنی بر اینکه که چندان به "دیوید مویس" فضای کار نمی‎دهد اما به نظر می‌رسد او مصمم است تا در همه بازی‌ها حضور پیدا کند.

این بازی طبق اعلام سایت دیلی میل، تماشاگر ویژه دیگری هم داشته و او کسی نبوده جز "سربابی چارلتون".



"روی کین"، مدافع پیشین یونایتدها، ماه گذشته گفته بود فرگوسن همچنان تلاش می‌کند تا "کنترل و قدرت" را در منچستریونایتد در اختیار داشته باشد. البته "دیوید مویس" در این باره اظهار داشت: فرگوسن به عنوان مدیر به بازی‎ها می‎آید و از چنین حقی برخوردار است. او به رختکن قدم نمی‎گذارد در حالی که بسیاری از مدیران این کار را انجام می‎دهند اما فرگوسن از انجام این کار امتناع می‎کند.

دیلی میل در پایان نتیجه گیری می‎کند که این امر شاید درست باشد اما حضور او باعث می‎شود که مویس هرگاه به سمت جایگاهی که او نشسته نگاه کند، دچار حواس پرتی شود به ویژه پس از سومین شکست پیاپی.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر