بازدید 4861

باران آب برخی نقاط استان بوشهر را قطع کرد

کد خبر: ۳۶۹۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۶ 07 January 2014
معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: بارندگی های دو روز گذشته بیشترین خسارت را به تاسیسات زیربنایی این استان وارد کرده طوری به علت آب بردگی خطوط لوله دوم و سوم آبرسانی جریان آب شهرستان های بوشهر، دشتستان و جم قطع شده است.

به گزارش ایرنا، ˈشاپور رستمیˈ روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: خطوط لوله دوم و سوم آبرسانی استان بوشهر آب را از شهرستان کازرون استان فارس به این استان انتقال می دهد براثر بارندگی خطوط آبرسانی در حد فاصل شهر دالکی به برازجان دچار آبردگی شود.

وی اضافه کرد: مردم شهرستان های دشتستان، بوشهر و جم با مشکل قطعی آب روبه رو هستند اما هم اکنون نیروهای شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر برای برطرف کردن این مشکل تلاش می کنند.

رستمی ادامه داد: همچنین بازسازی پست برق میدان آزادی شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان هم که دیروز بر اثر آذرخش آتش گرفت و بیش از 17 میلیاردریال خسارت دید آغاز شده است.

معاون امور عمرانی استانداری بوشهر یادآورشد: بارش شدید باران در مدتی کوتاه و آورد آب از استان های همسایه سبب شد برخی تاسیسات زیربنایی اماکن مسکونی شهری و روستایی و مبلمان شهری آسیب ببینند.

وی افزود: میزان خسارت های وارد شده ناشی از بارندگی به تاسیسات در سطح استان بوشهردر دست بررسی است.

رستمی اضافه کرد: بیش تر تاسیسات زیربنایی و مبلمان شهری بویژه در دشتستان، جم، دیر، دشتی و بوشهر آسیب دیده اند و شدت باران باعث شد برخی جاده ها دچار مشکل شوند و خودروها به کندی رفت و آمد کنند.

وی یادآور شد: اکنون جاده ها باز هستند فقط در یک کیلومتر از مسیر بوشهر – چغادک به علت آورد آب از سمت شهر اهرم مرکز تنگستان تردد به کندی صورت می گیرد.

رستمی گفت: تیم های امدادی و نیروهای انتظامی روز گذشته در آماده باش بودند بموقع وارد عمل شدند و امکانات مورد نیاز را به مناطق آسیب دیده رساندند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: بارش شدید باران به تاسیسات آبرسانی استان بوشهر خسارت وارد کرد به گونه ای که بر اثر بارش شدید باران خط آبرسانی دوم و سوم آبرسانی دشستان در مسیر دالکی به برازجان شکسته شد.

حیدر دهقانی افزود: نیروهای شرکت آب و فاضلاب از صبح زود تعمیر این خطوط را آغاز کرده اند و تلاش می کنند در کوتاهترین زمان ممکن شکستگی را برطرف کنند.

وی بیان کرد: 50 هزار مشترک در مناطق مختلف شهرستان دشستان از این خطوط آب دریافت می کنند که 30 هزار مشترک از این تعداد در برازجان سکونت دارند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: اکنون دو مخزن به ظرفیت 35 هزار متر مکعب در برازجان داریم که از طریق آنها به مشترکان آبرسانی می شود.

وی اضافه کرد: از مردم شهرستان دشتستان می خواهیم با توجه به محدودیت منابع آب در مصرف صرفه جویی کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار