بازدید 21446
۵

گوگل به تصویر یک زن نویسنده آراسته شد

کد خبر: ۳۶۹۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۳ 07 January 2014
تصویر نخستین صفحه از سایت جستجوگر گوگل به زورا نیل هورستون، نویسنده آمریکایی اختصاص یافت.

به گزارش مهر، زورا نیل هورستون، نویسنده آمریکایی، هفتم ژانویه 1891 در آلاباما، یکی از ایالت‌های جنوبی آمریکا به دنیا آمده و امروز همزمان با زادروز او، موتور جستجوگر گوگل، تصویر او را زینت‌بخش نخستین صفحه خود کرده است.

این نویسنده آمریکایی 4 رمان و بیش از 50 داستان کوتاه نوشته و در آثارش به آداب و رسوم مردم و به جنبه‌های فولکلوریک توجه کرده است. «شیرین» مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه اوست که در سال 1926 منتشر شده و «چشم‌هایی که خدا را می‌دید» از دیگر آثار این نویسنده آمریکایی است که در سال 1937 به عنوان بهترین داستان شناخته شده است.
گوگل به تصویر یک زن نویسنده آراسته شد
نخستین داستان هورستون، در سال 1933 میلادی و در زمانی که او در عرصه ادبی یک تازه وارد به‌شمار می رفت منتشر شد. ناشر مشهوری به نام «برترام لیپینکوت»، داستان را خواند و بسیار از آن لذت برد. پس نامه‌ای به هورستون نوشت و از او پرسید که در حال نوشتن رمانی است یا نه؟

پاسخ هورستون به آن ناشر مبنی بر این‌که در حال نگارش رمانی هست یا نه منفی بود، اما برای بستن قرارداد در مورد نوشتن کتاب علاقه نشان داد و سه ماه بعد یک نسخه خطی از نخستین رمان خود را به ناشر ارائه داد. داستان، داستانی عاشقانه بود که مضامینی از خیانت و عفو را در بر می‌گرفت که با خنده و شوخی زندگی شاد زوج جوانی را به تصویر می‌کشید که با ورود غریبه‌ای جذاب و باهوش، دچار تلاطم و ناآرامی می‌شد.

داستان‌های هورستون، سنت‌های غنی گفتاری جامعه آن روز آمریکا را نشان می‌دهد. هورستون، امروز یکی از نویسندگان معروف آمریکاست. این نویسنده سال 1960 درگذشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۵
تو ایران که همیشه ی شکل!!
به ما چه؟ صفحه گوگل به زبان های مختلف تصاویر مناسبتی متفاوتی را متناسب با فرهنگ مرتبط با آن زبان منتشر می کند. ما برای گوگل فارسی چکار کرده ایم؟
لا اله الا الله! مگه تابناک از فیلترشکن استفاده می کنه؟؟
خوبيش اينه كه اين تصاوير هم فيلتره تو ايران و ما فقط همون لوگو رو ميتونيم ببينيم واقعا متاسفم
ما که هر بار از این موتور جستجو استفاده میکنیم به یمن دوستان فقط صفحه معمولی و سفید گوگل رو رویت میکنیم!
واقعا این چنین مواردی هم باید فیلتر بشن؟!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل