بازدید 4976

کفاشیان دستور رسیدگی به پرونده قلیان را صادر کرد

کد خبر: ۳۶۹۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۲ 07 January 2014
 دبیر ستاد رسیدگی به تخلفات فوتبال گفت: «علی کفاشیان» صبح امروز (سه شنبه) دستور داد، به صورت جدی به تخلف رخ داده در اردوی تیم فوتبال زیر 22 سال ایران رسیدگی کنیم.

«علیرضا علیپور» روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: متاسفانه مطلع شدیم تعدادی از بازیکنان تیم فوتبال زیر 22 سال ایران (تیم امید) در محل رستوران هتل و در میان مردم با لباس تیم ملی قلیان کشیده اند که به همین دلیل علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال، دستور به بررسی این مساله را صادر کرد.

وی ادامه داد: در این تخلف از سرپرست تیم که مسوول کنترل بازیکنان و وضعیت تیم است، تا نفرات متخلف مقصر هستند و باید حرکت نادرست آنها پیگیری شود.

بازیکنان تیم فوتبال زیر 22 سال کشورمان در اردوی جزیره کیش برای بازی دوستانه با کره جنوبی در محل هتل به کشیدن قلیان پرداخته بودند.

دبیر ستاد رسیدگی به تخلفات فوتبال گفت: زمانی که بازیکن در اردوی تیم ملی قرار می گیرد، امانت فوتبال ایران است و اگر بازیکنی چنین کار اشتباهی کرده نباید چندان آسیب ببیند. البته این تخلف برای آنها ثبت خواهد شد و رسیدگی بیشتر به این پرونده به نظر هیات رییسه فدراسیون فوتبال باز می گردد.

وی در خصوص آخرین وضعیت از پرونده محسن قهرمانی تصریح کرد: کار کمیته ما در این پرونده به پایان رسیده و اسماعیل حسن زاده می تواند اطلاعات دقیق را در اختیار رسانه ها قرار دهد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل