بازدید 2806

آنچلوتی: کار دی‌ماریا را ندیدم

کد خبر: ۳۶۹۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۵ 07 January 2014
سرمربی ایتالیایی رئال مادرید نسبت به حرکت بازیکن آرژانتینی تیمش پس از تعویض اظهار بی‌اطلاعی کرد.

به گزارش فارس، کارلو آنچلوتی پس از پیروزی سه بر صفر تیمش مقابل سلتایوگو اظهار داشت: عالی بازی نکردیم؛ به ویژه در نیمه اول کند بودیم. مسئله مهم پیروزی بود و ما توانستیم به خصوص در نیمه دوم با افزودن بر حملات‌مان به خوبی به این هدف برسیم.

وی ادامه داد: آلونسو از ناحیه گوش احساس ناراحتی می‌کرد و خواست تعویض شود. او کاملا آماده نبود و ما باید کمی صبر کنیم زیرا بهبودی گوشش نیاز به زمان دارد.

سرمربی رئال مادرید خاطرنشان کرد: دی‌ماریا هم مثل بقیه سعی کرد عالی بازی کند. هواداران همه را «هو» می‌کردند اما این حرکت زمان تعویض وی رخ داد. گاهی «هو» شدن می‌تواند تأثیرات مثبتی داشته باشد و پس از آن شروع به پیشرفت می‌کنیم. من حرکت دی‌ماریا را ندیدم؛ شاید این کار را کرده باشد اما همچنان سخت کار می‌کند. او را تعویض کردم زیرا فکر کردم نیاز به بازیکن تازه‌نفسی داریم.

وی افزود: اگر او آن حرکت را برای من انجام داد، اشکالی ندارد. یک اشتباه بود اما چه کسی هست که در زندگی‌اش اشتباه نکرده باشد؟ اگر برای هواداران این حرکت را کرده باشد، اشتباهش بزرگ‌تر است اما زندگی می‌گذرد.

آنچلوتی تأکید کرد: بنزما عالی بازی می‌کند؛ نه فقط به خاطر اینکه گل زده است. او برای شیوه‌ای که می‌خواهیم فوتبال بازی کنیم، ضروری است.

وی دامه داد: نگران نیستم. این بازی نشان داد که برای حفظ تعادل تیم کمی مشکل داریم و باید در این زمینه بهتر شویم اما در حال حاضر مسئله مهم این است که مطمئن شویم اختلافمان با صدر جدول بیشتر نمی‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل