بازدید 4943
۶

دادگاه زن را روانه کلاس آشپزی کرد

کد خبر: ۳۶۹۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۱ 07 January 2014
مردی در دادگاه خانواده گفت: همسرم کار منزل و غذا درست کردن، بلد نیست اگر قرار است که از اوجدا نشوم باید به کلاس آشپزی رود.

به گزارش تسنیم، مردی ۲۹ ساله با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست طلاق خود را به قاضی یکی از شعب این مجتمع قضایی ارائه کرد.

وی با بیان این که یک سال از زندگی مشترکمان می گذرد، گفت: از ابتدا خانواده همسرم گفته بودند که او کار منزل بلد نیست ولی قرار شد که در طی زندگی این امور را یاد بگیرد.

وی با اشاره به این که اخلاق همسرم جز این امر خوب است، افزود: یکی از ارکان زندگی به نظرم غذا درست کردن و رسیدگی به شوهر از سوی زن است که همسرم در این خصوص کوتاهی می کند به طوری که تنها می گوید «کار بلد نیستم». ولی این امر قابل قبول نیست بنابراین من دیگر کم آوردم و طلاق بهترین راه است.

مرد بار دیگر در مقابل قاضی پرونده با اشاره به این که فرزندی نداریم، افزود: می خواهم از همسرم جدا شده و تنها زندگی کنم چرا که اکنون نیز تمام کارهای زندگی بر دوش من است و همسرم کاری نمی کند و من مانند زن خانه شده ام.

وی با بیان این که همسرم در ابتدا غذاها را می سوزاند و وقتی دید از عهده کار برنمی آید، خود را بی خیالی زد و بی مسئولیت شد و دیگر غذا درست نکرد و بار سنگین زندگی و امور منزل بر دوش من افتاد، افزود: همسرم باید با طلاق موافقت کند چرا که دیگر تحمل غذا درست کردن و کارهای منزل را ندارم .

زن جوان در دادگاه خانواده حضور داشت و با اشاره به این که چگونه شوهرم می تواند بعد از یک سال از من جدا شود. کاش حداقل زمانی بیش تری از زندگیمان می گذاشت و بعد بهانه می آورد، گفت: با طلاق آبرویم در مقابل خانواده می رود بنابراین نمی خواهم این اقدام صورت گیرد.

وی افزود: نمی خواهم از شوهرم جدا شوم چرا که بهانه او درست نیست و باید فرصت دهد تا کارهای منزل را یاد بگیرم، من زندگی مشترکمان را دوست دارم. غذا درست کردن کار هر زنی است بنابراین من باید یاد بگیرم و او باید فرصت دهد.

زن با بیان این که شوهرم می تواند در امور منزل کمک کند تا من کار را یاد بگیرم، اظهار کرد: می خواهم شوهرم از طلاق منصرف شده و فرصتی دوباره به من دهد.

مرد با بیان این که یک سال به همسرم فرصت دادم ولی او خود را بی خیالی زده است ، افزود: می خواهم جدا شده و تنهایی به زندگی ادامه دهم مگر این که به کلاس آشپزی برود و قول دهد که مسئولیت امور منزل را بر عهده می گیرد در واقع اگر قرار است که از او جدا نشوم باید همسرم به کلاس آشپزی رود.

بعد از صحبت زن و مرد، قاضی پرونده آن دو را به مصالحه دعوت کرد و دقایقی تنها با مرد به بحث پرداخت تا او را منصرف کند و بعد از آن، مرد از طلاق منصرف شد و از سوی مرد برای زن فرصتی ارائه شد و زن در مقابل قاضی مطرح کرد که به کلاس آموزش آشپزی می رود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۶
اقایی که طلاق رو حق خودت میدونی حتما میدونی که کار منزل هم وظیفه شرعی زن نیست و اگر خانومت نخواهد میتونه هیچ کاری تو خونه انجام نده. احتمالا قاضی تو صحبت خصوصی بهت همینو گفته و این که چون بدون دلایل داری از همسرت جدا میشی باید نصف اموالت رو به اون بدی برای همین منصرف شدی
خیلی جالب بود.خوشم اومد
آخی طفلی مرد!!!! زنایی که هم بیرون کار میکنن ،هم باید به بچشون برسن ، هم میان خونه غذا درست میکنن و به امور منزل میرسن توی مملکت ما اونا چی بگن ؟! این آقا تنها زندگی کنه میتونه اونوقت برگشت خونه غذا درست کنه؟مشکلش یه پیمونه بیشتر برنج برداشتنه؟بعدشم توی دین ما رن وظیفه ای نداره کار کنه ...
احتمالاً استعداد آشپزی نداره یا تنبله ! چون منم خونه داری بلد نبودم اما خیلی زود جا افتادم ! البته بلد بودم اما انجام نمی دادم !
مرد شکم پرست،واقعا غذا ارزش جدا شدن رو داره یا یه بهونه برای جداشدنه؟
اشپزی وظیفه خانوما نیست .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان