بازدید 2384

ثبت شکایات الکترونیکی می‌شود

کد خبر: ۳۶۹۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۳ 05 January 2014
نائب رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس از حضور رئیس سازمان ثبت و اسناد و املاک کشور در جلسه امروز بعد از ظهر این کمیسیون خبرداد.

داود محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، در تشریح جلسه امروزیکشنبه (15دی) کمیسیون اصل نوم قانون اساسی مجلس گفت: رئیس و معاونان سازمان ثبت اسناد و املاک کشورامروزدر جلسه امروز بعداز ظهر کمیسیون اصل نود حضور یافتند.

نماینده مردم قزوین و آبیک در مجلس شورای اسلامی، افزود: در این جلسه پاره‌ای از شکایاتی که از سازمان ثبت و اسناد املاک کشور به این کمیسیون واصل شده بود برای تویسرکانی قرائت شد.

وی ادامه داد: رئیس سازمان ثبت و اسناد و املاک کشور نیز ضمن پاسخ‌گویی به این شکایات، سیاست‌های کلان آینده این سازمان را تشریح کرد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه تویسرکانی گزارشی از خدماتی که این سازمان تاکنون ارائه کرده و برنامه‌های که در دست اجرا دارد به کمیسیون ارائه کرد، افزود: تویسرکانی اعلام کردسازمان ثبت واسناد و املاک کشور در تلاش است تا مالکیت اراضی اشخاص حقیقی و حقوقی که مشکلاتی را دارد به زودی معین کند.

نماینده قزوین در مجلس تصریح کرد: رئیس سازمان ثبت اسناد درباره حذف کاغذ و سامانه‌ای کردن گزارشات، شکایات و تقاضاهای مردم توضیحاتی را ارائه کرد.

محمدی افزود: سازمان ثبت واسناد و املاک کشور طرحی را درباره تثبیت مالکیت دولت تنظیم و به کمیسیون‌های عمران و قضایی مجلس ارائه کرده‌اند که در مرکز پژوهش‌ها نیزبر روی آن کار می‌شود که در این باره نیز تویسرکانی توضیحاتی را ارائه کرد.

نائب رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس با بیان اینکه سازمان ثبت و اسناد و املاک کشور از سازمان‌های است که مراجعان زیادی دارد، گفت: تویسرکانی در این جلسه توضیح داد که در سال گذشته حدود 36 مییلیون خدمت به مردم ارائه شد و آن جهاتی که مورد شکایت و گله مردم بود را به وی منعکس کردیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان