بازدید 2433

پیروزی نیجریه مقابل اتیوپی

کد خبر: ۳۶۹۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۷ 05 January 2014
تیم ملی فوتبال نیجریه در یک دیدار تدارکاتی موفق شد تیم ملی اتیوپی را شکست بدهد.

به گزارش مهر، تیم ملی فوتبال نیجریه که خود را برای مسابقات جام ملت‌های آفریقا آماده می‌کند، عصر روز شنبه در استادیوم ملی ابوجا در نیجریه به مصاف تیم اتیوپی رفت و موفق شد حریف خود را با نتیجه 2 بر یک شکست بدهد. "ایفنی اد" و "اوگونو" برای نیجریه در این مسابقه گلزنی کردند.

دیدار با اتیوپی اولین بازی تدارکاتی مناسب برای تیم نیجریه عنوان شده است که از روز یازدهم ژانویه (21 دی ماه) باید در مسابقات جام ملت‌های آفریقا به میدان برود.

تیم ملی نیجریه روز سه‌شنبه هفته آینده برای حضور در مسابقات جام ملت‌ها راهی آفریقای جنوبی خواهد شد.

خبر دیگر از نیجریه اینکه "استفان کشی" سرمربی تیم ملی این کشور از کنار گذاشتن "کلچی هاناچو" بازیکن 17 ساله خود از فهرست مسابقات جام ملت‌ها ابراز تاسف و نسبت به انتخاب تیم منچسترسیتی به این بازیکن انتقاد کرد.

در حالیکه پیش از این کشی از حضور کلچی در تیم منچستر سیتی استقبال کرده بود، او به رادیو نیجریه گفت: من دوست داشتم کلچی را انتخاب کنم، زمانی که او می‌توانست اعتماد به نفس و تجربه بیشتری با بازی در تیم ملی به دست بیاورد و بازی در سطح بعدی را هم تجربه کنند ولی او و  پدرش تصمیم دیگری گرفتند.

کشی معتقد است که کلچی باید کارش را از یک باشگاه کوچکتر در اروپا آغاز می‌کرد نه باشگاهی مثل منچستر سیتی: "ما باید با این مسئله واقع بینانه برخورد کنیم. کلچی باید یک تیم کوچکتر را انتخاب می‌کرد جایی که او می‌توانست با سرعت بیشتری فرصت بازی کردن را به دست بیاورد. حالا کلچی نمی‌تواند برای یکسال یا حتی بیشتر در منچسترسیتی بازی کند."

به نظر می‌رسد دوری کلچی از تمرینات تیم نیجریه و انتخاب تیمی که حداقل تا یکسال دیگر به او فرصت بازی کردن نمی‌دهد، از جمله عوامل خط خوردن این بازیکن از فهرست نهایی تیم ملی نیجریه بوده است. این در حالی است که سرمربی نیجریه چند بازیکن از جمله دروازه‌بان 17 ساله را با خود به مسابقات جام ملت‌های آفریقا می‌برد.

نیجریه در مسابقات جام جهانی 2014 برزیل هم با ایران، آرژانتین و بوسنی همگروه است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار