بازدید 2509
با قراردادی ۵ ساله

لواندوفسکی رسماً به بایرن مونیخ پیوست

کد خبر: ۳۶۸۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۳ 05 January 2014
مهاجم لهستانی دورتموند در پایان فصل جاری این تیم را به مقصد بایرن مونیخ ترک خواهد کرد.

به گزارش تسنیم، در حالی‌که از تابستان گذشته بحث انتقال روبرت لواندوفسکی به جمع باواریایی‌ها مطرح بود سرانجام باشگاه بایرن مونیخ موفق شد با قراردادی 5 ساله این مهاجم گلزن را به خدمت بگیرد.

روبرت در پایان فصل جاری و پس از اتمام قراردادش با باشگاه دورتموند این تیم را به عنوان بازیکن آزاد ترک خواهد کرد تا فصلی جدید از دوران حرفه‌ای‌اش را در آلیانتس آره‌نا رقم بزند.

تیم‌هایی همچون رئال مادرید، منچستریونایتد و آرسنال خواهان به خدمت گرفتن مهاجم تیم ملی لهستان بودند اما این بازیکن 25 ساله ترجیح داد در بوندس‌لیگا به دوران حرفه‌ای‌اش ادامه دهد.
مهاجم گلزن زردپوشان وست‌فالن که تابستان گذشته در آستانه پیوستن به سرخپوشان مونیخ بود اما با مخالفت دورتموندی‌ها نتوانست به سرخپوشان ملحق شود، پس از تست پزشکی زیر نظر پزشک باواریایی‌ها به این تیم پیوست.

کارل هاینس رومنیگه، مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ پس از اعلام خبر به خدمت گرفتن مهاجم دورتموند گفت: از اینکه موفق شدیم این انتقال را عملی کنیم خیلی خوشحالیم. لواندوفسکی یکی از بهترین مهاجمان حال حاضر جهان است. پیوستن او به بایرن باعث تقویت تیم ما خواهد شد.

باواریایی‌ها پیش از این هم موفق شده بودند در فصل نقل‌و‌انتقالات تابستانی 2013 در ازای 37 میلیون یورو ماریو گوتسه، هافبک نفوذی دورتموند را سرخپوش کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان