بازدید 2764

بررسی مبارزه با ویژه خواران ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی

کد خبر: ۳۶۸۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۰ 04 January 2014
عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی از بررسی دستور رئیس جمهور برای مبارزه با ویژه‌خواران اولین جلسه زمستانی ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی خبر داد وگفت: در صورت تشکیل جلسه مبارزه با مفاسد اقتصادی در هفته جاری موضوع نحوه شناسایی و مبارزه با ویژه خواران اقتصادی بررسی خواهد شد.

عزت الله یوسفیان ملا درباره دستور رئیس جمهور مبنی بر شناسایی و مجازات ویژه خواران اقتصادی،گفت: متاسفانه در شرایط تحریم ، برخی در سایه کمک به کشور با تبانی و سوء استفاده از امتیازات، زمینه ویژه خواری و درآمدهای غیرموجه را برای خود فراهم کردند بنابراین باید همه دستگاهها بطور هماهنگ دستور رئیس جمهور را در شناسایی و مجازات این افراد اجرا کنند.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی افزود:در صورت تشکیل جلسه مبارزه با مفاسد اقتصادی در هفته جاری موضوع نحوه شناسایی و مبارزه با ویژه خواران اقتصادی  مطرح و بررسی خواهد شد.

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با اظهار امیدواری بر پیگیری شناسایی و مجازات ویژه خواران اقتصادی در اولین جلسه زمستانی مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: با توجه به اینکه درزمان تحریم در موضوعاتی مانند فروش نفت و جا به جایی ارز و طلا با مشکل مواجه بوده ایم  برخی با سوء استفاده از این موقعیت بخشی از اقتصاد کشور را تضعیف کردند که باید مجازات شوند.

یوسفیان ملا تصریح کرد: در صورت برخورد جدی با ویژه خواران اقتصادی و بازگرداندن مالی که از راه سوء استفاده به دست آورده اند، ضمن تقویت اقتصاد، باعث خواهد شد که دیگر کسی دوباره به فکر استفاده سوء از شرایط تحریم نباشد.

وی افزود: البته برای شناسایی و مجازات ویژه خواران اقتصادی باید بررسی های دقیق و کارشناسی صورت گیرد.

یوسفیان ملا  ادامه داد: باید توجه داشت تأمین محیطی امن برای فعالیت سالم اقتصادی از نیازهای اقتصاد است و نباید فراموش کرد که جلوگیری و مبارزه با ویژه خوارای اقتصادی لازمه خروج اقتصاد کشور از رکود و ایجاد رونق اقتصادی است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس یادآور شد: تاکید رئیس جمهور بر شناسایی و مبارزه با وِیژه خواران اقتصادی نشان از عظم جدی دولت در کنار سایر دستگاه ذیربط برای مبارزه با مفاسد اقتصادی است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل