بازدید 6014
۲

70 مخل نظم عمومي پايتخت دستگير شدند

کد خبر: ۳۶۵۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۴ 18 December 2013
رئيس پليس امنيت عمومي تهران بزرگ از اجراي ششمين مرحله از طرح برخورد با اراذل و اوباش خبر داد و گفت: در اين عمليات 70 نفر از اراذل و اوباش شهر تهران بازداشت شدند.

به گزارش ابتکار، سرهنگ عليرضا محرابي در حاشيه اجراي طرح امنيت محله محور در سطح شهر تهران افزود: با تلاش ماموران پليس امنيت عمومي تهران بزرگ و پس از ماه‌ها تلاش در مورد شناسايي اراذل و اوباش صبح امروز ششمين مرحله از طرح برخورد با اراذل و اوباش به اجرا درآمد.

وي افزود: ويژگي‌اين مرحله از طرح اين است که برخي از اين متهمان پس از ايجاد درگيري به شهرستان‌هاي اطراف تهران متواري شده بودند که با تلاش پليس و هماهنگي با مراجع قضايي محل اختفاي آنها شناسايي و طي عمليات‌هاي ضربتي بازداشت شدند.

 محرابي با اشاره به اينکه تعداد اراذل و اوباش فراري به شهرستان‌هاي اطراف تهران 12 نفر بوده که همگي بازداشت شده‌اند گفت:‌ اين افراد اکثرا در قهوه‌خانه‌ها، محلات مرکزي و جنوبي شهر تهران با شهروندان و همچنين با يکديگر درگير شده و اقدام به تخريب اموال عمومي و خصوصي کرده بودند که با تلاش‌هاي فراوان شناسايي و دستگير شدند.

 وي با اشاره به اينکه اراذل و اوباش محل خاصي براي انجام اعمال مجرمانه خود ندارند،‌ ادامه داد: متهمان دستگير شده در محله‌هاي مختلف شهر تهران اقدام به شرارت و عربده کشي و ايجاد مزاحمت براي شهروندان مي‌کردند و تعدادي از آنها نيز در حاشيه شهر تهران مخفي شده بودند که با اقدامات پليس شناسايي و بازداشت شدند.

 رئيس پليس امنيت عمومي تهران بزرگ بيان داشت: با اجراي طرح امنيت محله محور و به خصوص طرح برخورد با اراذل و اوباش شاهد کاهش چشمگير جرايم و اخلالگري در نظم عمومي بوده‌ايم.

محرابي تصريح کرد: اين طرح مستمر بوده و تا زماني که رضايت و آرامش شهروندان را جلب و تامين کند ادامه خواهد داشت و تا زماني که اين اراذل و اوباش اقدام به هنجارشکني کنند، طرح به قوت خود ادامه خواهد يافت.

 وي در پايان پل ارتباطي ميان شهروندان و پليس را تلفن 110 عنوان کرد و گفت: شهروندان مي‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکل و مساله انتظامي،‌با مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 تماس گرفته و يا به پايگاه‌هاي پليس‌هاي تخصصي و کلانتري مراجعه کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
ضمن تشکر از نیروی انتظامی ، باید گفت که بعد از دستگیری چه می شود؟ چند روز و یا شاید هم چند ساعت دیگر آزاد می شوند و دوباره برمیگردند؟
مکن صبر بر عامل ظلم دوست

چه از فربهی بایدش کند پوست

سر گرگ باید هم اول برید

نه چون گوسفندان مردم درید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار