بازدید 8003

«بت کید» بر می گردد

روز گذشته در سان فرانسیسکو، هزاران تن از شهروندان آمریکایی برای روحیه دادن به مایلز اسکات، کودک ٥ ساله که از بیماری سرطان خون جان سالم به در برد، مراسمی برگزار کردند.
کد خبر: ۳۵۸۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۵ 17 November 2013

روز گذشته در سان فرانسیسکو، هزاران تن از شهروندان آمریکایی برای روحیه دادن به «مایلز اسکات»، کودک ٥ ساله که از بیماری سرطان خون جان سالم به در برد، مراسمی برگزار کردند.

در این مراسم که تحت عنوان "یک آرزو کنید" برگزار شد، هزاران تن از شهروندان سان فرانسیسکو در مجموعه تفریحی موسوم به "سرزمین عجایب" در "گتهم سیتی" گرد هم آمده و به این کودک آمریکایی لقب "بت کید" (بتمن کودک) را دادند و از او به عنوان قهرمانی که در نبرد با سرطان پیروز شده تجلیل به عمل آوردند.

بنیاد خیریه ی "یک آرزو کنید" که برای کمک به این کودک مبتلا به سرطان درخواست کمک کرده بود، در مدت کوتاهی با موجی از کمک‌های مردمی روبرو شد.

در این بازی بزرگ که هزاران نفر، چندین شبکه تلویزیونی، پلیس و آتش‌نشانی در آن شرکت داشتند همه و همه برای محقق کردن آرزوی یک پسر پنج ساله برنامه‌ریزی شده بود که دلش می‌خواست بت کید (کودک خفاشی) باشد. مایلز، که از سرطان خون رنج می‌برد، همیشه دلش می‌خواسته یک ابرقهرمان و به طور مشخص یک کودک خفاشی باشد و مانند بتمن –قهرمان مورد علاقه‌اش- شهر را از وجود بدکاران پاک کرده و به مردم کمک کند.چند شبکه خبری برنامه‌های عادی خود را قطع کردند تا از مردم بخواهند که اگر از «بت کید» خبری دارند، اطلاع دهند چون برای حل یک پرونده جنایی نیاز به یک ابرقهرمان دارند. مایلز بعد از اعلام این خبر با بت موبیل برای نجات خانمی که بین ترامواهای شهری در یکی از خیابان‌های شهر گیر افتاده بود حرکت کرد و بعد از آن سارقی را که قصد سرقت از مغازه‌های شهر داشت، دستگیر کرد و به پلیس تحویل داد. بعد از این بت کید ناهارش را در رستوران برگر بار خورد، اما در رستوران پیغامی به او رسید که به بیرون از رستوران نگاهی بیندازد. در بیرون این رستوران هزاران نفر از مردم سانفرانسیسکو که نقش شهروندان گاتهام سیتی را بازی می‌کردند و از بت‌کید تقاضای کمک داشتند منتظر او بودند و با بیرون آمدنش او را تشویق کردند.

برنامه بعدی بت کید نجات زنی بود که افراد شرور او را دزدیده و در وسط خیابان به بمب وصل کرده بودند. آخرین ایستگاه بت کید ساختمان شهرداری بود. در آنجا شهردار و رییس پلیس از او به خاطر نجات شهرشان تشکر کرده و کلید طلایی شهر را به مایلز اهدا کردند.

مراسمی که به مناسبت موفقیت در نجات مایلز اسکات انجام گرفت توجه رئیس جمهوری این کشور را نیز جلب کرد. باراک اوباما با ارسال پیامی ویدئویی به این کودک و موسسه‌ای که در راه غلبه بر بیماری مرگبار سرطان به او کمک کرد، سلامتی "بت کید" را تبریک گفت.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر