بازدید 10076

درخواست اخذ مالیات از سلطان کاغذ

کد خبر: ۳۵۴۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۱ 30 October 2013
یکی از نمایندگان مجلس در تذکرات کتبی امروز، خواستار تسریع در اخذ مالیات از سلطان کاغذ کشور شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ضرغام صادقی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد. متن این تذکرات به مسئولان کشور بدین شرح است:

مهرداد بذرپاش نماینده تهران به رئیس جمهور سیاه نمایی وضعیت کشور و ارائه تصویری نامناسب از وضعیت کشور توسط مدیران اجرایی کشور که به ناامیدی مردم و جوانان و امیدوار کردن دشمنان خواهد انجامید.

قاضی‌پور نماینده ارومیه به رئیس‌جمهور در خصوص تسریع در تقسیم اعتبار عادلانه وزارت ورزش و جوانان برای استادیوم پانزده هزار نفری شهید باکری.

ثروتی نماینده بجنورد به رئیس جمهور در خصوص حل معضل لغو مصوبه دولت دهم توسط دولت یازدهم و گزارش‌های بی‌اساس وزیر نیرو در مورد واگذاری سهام شرکت مهاب قدس برای اجرای راه آهن مشهد گرگان.

قاضی‌پور نماینده ارومیه به وزیر اقتصاد در خصوص تسریع در اخذ مالیات از کارشناسان رسمی دادگستری.

حاجی دلیگانی نماینده شاهین‌شهر به وزیر راه در خصوص ضرورت بازگشایی صدور کد پروژه مسکن مهر و به وزیر نفت در مورد پرهیز از گرم نمودن مردم تحت عنوان کمبود گاز در زمستان.

قاضی‌پور نماینده ارومیه به اقتصاد در مورد تسریع در اخذ مالیات از سلطان کاغذ کشور.

حسینی‌صدر نماینده خوی به وزیر صنعت در خصوص تذکر درباره اجازه افزایش قیمت‌ خودرو.

شکری نماینده تالش به وزیر صنعت در خصوص اظهار غیرکارشناسی وزیر و مسئولین ذیربط درباره قیمت خودرو باعث التهاب شدید در بازار خودرو و نگرانی مردم عزیز شده است.

بهمنی نماینده سراب به وزیر صنعت درباره توجه به حفظ آرامش در بازار خودرو و عدم مصاحبه‌هایی که واسطه‌ها و دلالان از آن سوء استفاده می‌کنند.

قاضی‌پور نماینده ارومیه به وزیر صنعت درخصوص تعیین قیمت تولیدات انحصاری به عهده شورای رقابت است، نه حضرتعالی و جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت خودروهای تولید داخلی.

رسایی نماینده تهران به وزیر ارتباطات در خصوص به چه دلیل در هفته جاری برای چندمین بار ارسال پیامک‌ها انبوه قطع شده و کسی پاسخگو نیست.

آقامحمدی نماینده خرم‌آباد به رئیس‌جمهور در خصوص جلوگیری از اظهارنظر برخی وزرا از قبیل وزیر صنعت که باعث گرانی اجناس و فشار بر مردم می‌شود.

رسایی نماینده تهران به رئیس‌جمهور در خصوص لزوم عمل به اصل 142 قانون اساسی و اعلام لیست اموال خود و بستگان درجه یک به قوه قضاییه که شایسته است این اقدام به صورت علنی صورت گیرد و به وزرای اطلاعات و امور خارجه در این مورد که به چه دلیل در حالیکه وزارت اطلاعات با اطلاعیه رسمی در خصوص رفتارهای ناشایست دختران یکی از سران فتنه اطلاعیه داده اما وزیر امور خارجه در صفحه مجازی خود از آن دفاع کرده است.

بهمنی نماینده سراب به وزیر اقتصاد در خصوص لزوم تعیین تکلیف سریعتر به وضعیت هیات مدیره بانک دی بر اساس قوانین و مقررات، به وزیر آموزش و پرورش، لزوم توجه جدی به تامین معیشت معلمان گرانقدر و حمایت از بازنشستگان فرهنگی.

حسینی، دستغیب،‌ علیپور، نعمتی، عیسی‌زاده، نوری به وزیر صنعت در خصوص رسیدگی به وضعیت نابسامان کیفیت پایین تولیدات ایران‌خودرو و همچنین وضعیت خدمات پس از فروش و سرگردانی برای مردم.

شجاعی کیاسری، نیازآذری و دامادی نمایندگان بابل و ساری به وزیر صنعت در خصوص عدم واردات بی‌رویه و غیرضروری محصولات کشاورزی از جمله برنج.

احمدی لاشکی و مقیمی نمایندگان نوشهر و بهشهر به وزیر صنعت در مورد عدم واردات بی‌رویه و غیرضرور محصولات کشاورزی از جمله برنج.

سلطانی نماینده رزن به وزیر علوم در خصوص برخورد خارج از آداب اداره مدیرکل گسترش آقای حسنی با ارباب رجوع.

خجسته نماینده همدان به وزیر صنعت درخصوص پرهیز از مصاحبه‌های غیرکارشناسی و ایجاد بی‌ثباتی در بازار و به وزیر ارشاد درمورد لزوم توجه بیشتر به مطبوعات محلی و استانی و حمایت از آنها.

خانم‌ها عمرانی، میرگلوبیات، عالی، اخوان، رهبر، افتخاری، آلیا و طبیب‌زاده نمایندگان سمیرم، ساوه، زابل، اصفهان و تهران به وزیر نیرو درخصوص علت افزایش بی‌رویه نرخ انشعاب برق
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل