بازدید 13644

دادکان در وزارت ورزش و جوانان+عکس

محمد دادگان به وزارت ورزش و جوانان رفت
کد خبر: ۳۵۴۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۹ 29 October 2013
رئیس پیشین فدراسیون فوتبال به همراه سرپرست جدید وزارت ورزش و جوانان در محل این وزارتخانه حاضر شد و در مراسم معارفه وی حضور پیدا کرد. وی در شرایطی به همراه سرپرست جدید به وزارت ورزش و جوانان رفت که برخی اعضای پیشین هیات رئیسه فدراسیون فوتبال نیز در این مراسم حضور داشتند.

به گزارش مهر، محمد دادگان که از او به عنوان یکی از گزینه‌های حضور در وزارت ورزش و جوانان نام برده می شود ظهر امروز به همراه محمد شریعتمداری راهی وزارت ورزش شد و در مراسم معارفه سرپرست جدید این وزارتخانه حضور داشت.


در این مراسم علاوه بر محمد دادگان، سیدضیاءالدین شجاعی برهان عضو پیشین هیات رئیسه فدراسیون فوتبال نیز حضور داشت. محمد شریعتمداری نیز در زمان ریاست دادگان بر فدراسیون فوتبال عضو هیات رئیسه این فدراسیون بود.

در مراسم استقبال از سرپرست جدید وزارت ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی مدیرکل حوزه وزارتی به همراه برخی مسئولان دیگر این وزارتخانه حضور داشتند. شریعتمداری عصر روز دوشنبه از سوی حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی به عنوان سرپرست جدید وزارت ورزش و جوانان حکم گرفت و قرار است تا معرفی گزینه نهایی به مجلس امور این وزارتخانه را زیر نظر داشته باشد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر