بازدید 40199
۴

آيا جاسوسي كه اسرائيل گرفته، عضو نیروی قدس است؟

چرا در‌‌ همان سال ۱۳۸۴ برای افشای علی منصوری اقدام نکردند‌ و اکنون پس از ده سال، یادشان آمده که علی منصوری، می‌خواسته به مریم قجر به صورت مشکوک نزدیک شود؟! آیا آنان پس از سی سال متوجه شدند علی منصوری جزو نیروی قدس است؟
کد خبر: ۳۵۲۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۷ 19 October 2013
با مذاکره نشان دادیم ایران اهل صلح و بیزار از سلاح هسته‌ای است
این روز‌ها آنقدر کار فرقه تروریستی منافقین و مسعود رجوی زار شده که می‌خواهند جداشدگان از فرقه منحوس خود را با چسبی نچسب به جمهوری اسلامی چسبانده و این تروریست‌های جدا شده را عامل ایران معرفی کنند؛ نمونه‌اش «علی منصوری» که سابقا از وفاداران فرقه منافقین و کارش جاسوسی از نظام جمهوری اسلامی و بیرون بردن اطلاعات از ایران برای مسعود بود و حالا که تاریخ مصرفش گذشته، می‌خواهند وی را با جوسازی رسانه‌ای به سپاه قدس منتسب کنند.

به گزارش «تابناک»، علی منصوری که جایگاهش در این فرقه بر همگان آشکار بوده،‌‌ کسی است که این بار به دلایلی دل از مسعود و فرقه‌اش بریده و‌ تاریخ مصرف خود را منقضی کرده است و همین زمینه بازی جدیدی را فراهم آورده که منافقین با میدان‌داری صهیونیست‌ها در حال رقم زدن آن هستند.

بنا بر این گزارش، «محمد رزاقی» از نجات یافتگان فرقه تروریستی منافقین، لب به سخن گشوده ‌و داستان جاسوس ایرانی دستگیر شده به دست رژیم اشغالگر قدس را این گونه روایت می‌کند:
 
‌«علی منصوری از سال ۱۳۵۹ تا سال ۱۳۷۷ در ترکیه اقامت داشت و از طرف فرقه رجوی برای جمع آوری اطلاعات از مراکز حساس به داخل ایران هم اعزام می‌شد و سران فرقه تلاش زیادی می‌کردند که هیچ رد و نشانی از این که نشان بدهد، علی منصوری برای فرقه کار می‌کند، نماند. اکبر قربانی از اعضای فرقه رجوی بود که در ترکیه برای فرقه رجوی کارهای اطلاعاتی می‌کرد و به یاد دارم که چند بار برای دیدن شخصی که قرار بود یکسری عکس از مهرآباد و جماران بیاورد در اکسارای استانبول ملاقات بکند و این شخص همین علی منصوری بود که برای فرقه از داخل ایران جاسوسی می‌کرد.

رابطه رجوی با علی منصوری آنقدر تنگا‌تنگ بود که اجاره کردن بعضی از خانه‌های مورد استفاده اعضای گروهک تروریستی رجوی در ترکیه توسط این شخص انجام می‌شد. علی منصوری به خاطر دادن یکسری اطلاعات برای فرقه رجوی و به عنوان کسی که مورد اعتماد او بود از طرف گروهک به موساد معرفی شد و همچنین به عنوان رابط رجوی و موساد به فعالیت جاسوسی خودش ادامه می‌داد. به همین خاطر اسرائیل اجازه داد تا علی منصوری چندین بار به اسرائیل مسافرت کند؛ البته پوشش این مسافرت‌ها تأسیس شرکت بود، ولی در اصل ادامه‌‌ همان جاسوسی و همکاری با موساد بود.

آيا جاسوسي كه اسرائيل گرفته، عضو نیروی قدس است؟

اما چه اتفاقی افتاده که رجوی پس از سی سال متوجه شده علی منصوری از اعضای سپاه قدس است؟! از آنجا که معلوم شده افشاگری‌هایی فرقه رجوی در رابطه با یکسری اطلاعات از ‌ایران پوشالی بوده و برای فرقه رجوی جز آبروریزی چیزی نداشته، به طور خاص آخرین افشاگری در پاریس توسط مهدی ابریشمچی از طرف هیچ ارگان و یا روزنامه‌نگاری تأیید هم نشد و مشخص شد این اطلاعات دروغی بیش نبوده و سران فرقه در آستانه مذاکرات اتمی ایران در ژنو نتوانسته‌اند به اهداف خود برسند. به همین علت، سران فرقه علی منصوری را مسبب این شکست می‌دانند و تصمیم می‌گیرند، جاسوس سی ساله خود را به عنوان نیروی سپاه قدس برای اسرائیلی‌ها معرفی و او را دستگیر کنند‌».
 
رزاقی در ادامه مطلب افشاگرانه و مستند خود به برخی شبهات نیز پاسخ داده و می‌نویسد:

‌«البته سران گروهک رجوی برای توجیه این عملشان از زبان کمیسیون تروریستی فرقه ادعاهایی می‌کنند: در تیر ماه ۱۳۸۴ در جشنی که در اورسوراواز به مناسبت سالگرد آزادی خانم رجوی از زندان برگزار شد، به طور غیرمترقبه و بدون دعوت قبلی شرکت کرد و زیر این عنوان که می‌خواهد نامه‌ای را به طور شخصی به دست خانم رجوی برساند، قصد نزدیک شدن به وی را داشت که با ممانعت مسئولان حفاظت، موفق به انجام این کار نشد!
اینجا پرسش‌هایی پیش می‌آید: چرا در‌‌ همان سال ۱۳۸۴ رجوی برای افشای علی منصوری اقدام نکرد و هم‌اکنون پس از ده سال یادشان آمده علی منصوری می‌خواسته به مریم قجر به صورت مشکوک نزدیک شود؟! آیا سران فرقه رجوی پس از سی سال متوجه شدند علی منصوری جزو نیروی قدس است؟».
 
رزاقی یادداشت خود را با طعنه‌های جالبی به پایان برده است:

«شاید تمام این سیاه‌بازی‌ها برای این است که کمی فشار سیاسی از روی رژیم صهیونیستی کم شود و گروهک تروریستی منافقین با این گونه بچه بازی‌ها، اتهامات بیشتری را به جان می‌خرند. کار گروهک منافقین برای صهیونیست همچون لولوی سرخرمن است؛ اما غافل از این که این لولو دیگر ترس که ندارد هیچ، دلقکی شده است برای خنداندن‌».
 
بر این اساس، در واقع می‌توان این اقدام صهیونیست‌ها آن هم با نسخه منافقین را این گونه توجیه کرد که بنا بر قاعده بازی منافقین، وقتی تاریخ مصرف عضوی تمام می‌شود درصدد حذف او بر‌می‌آیند و امروز نیز تحت فشار آوارگی از اشرف و دعوا بر سر نخواستنشان در کشورهای اروپایی، مجبورند دست به دامن بازی‌های جدیدی شده و نیروی خودشان را در حکم جاسوس دستگیر کنند!
به عبارت بهتر، صهیونیست‌ها جاسوس خودشان را دستگیر کرده تا آبروی از دست رفته را به جوی بازگردانند که صد البته ناشدنی است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۳
انتشار یافته: ۴
موفقیتهای اخیر دولت ایران در صحنه بین المللی و مذاکرات هسته ای و بی اعتنایی جهان به اسراییل تنها دلیل این حرکت بی هدف و پوچ اسراییلی هاست !!
احسنت جالب بود.
این ارتباط تنگاتنگ موساد و منافقین خیلی جالب و البته طبیعیه.
آفرین خوب بود
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی