بازدید 10656
«كارنامه فوتبال» از عرب‌ها نمره 20 گرفت

تمجيد از تيم‌هاي ليگ جعلی از سیما !

کد خبر: ۳۴۵۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۳ 16 September 2013
 عصر ديروز برنامه‌اي به نام «كارنامه فوتبال» از شبكه مردمي و پرسابقه صداوسيماي ما پخش شد كه در آن به بهانه نمايش امكانات تيم‌هاي اماراتي به معرفي و حتي تبليغ باشگاه‌هايش مثل الاهلي، النصر، الشباب و ... پرداخت. 

به نوشته روزنامه گل : در حالي كه ليگ امارات با نام جعلي خليج «ع.ر.ب.ي» برگزار مي‌شود و تلاش زيادي از سوي اهالي فوتبال ما براي بازگرداندن خلعتبري به ليگ ايران انجام شد، شبكه يك صداوسيما، با تغذيه از بيت‌المال و بودجه دولتي چنين برنامه‌اي را روي آنتن برد و اين كار در شرايطي اتفاق مي‌افتد كه اكثر رسانه‌ها حتي در پوشش اخبار ليگ امارات با اكراه عمل مي‌كنند.
شماره مسوولان را كسي نداد
براي دسترسي به عوامل اين برنامه، مسوول گروه فرهنگي شبكه يك و يا جناب فرجي رييس شبكه اول يا بهرام شفيع مجري برنامه خوب و قديمي ورزش و مردم تماس گرفتيم تا شايد از طريق اين همكار عزيز‌مان بتوانيم به مقصود برسيم. 

آقاي شفيع لطف مي‌كنيد شماره‌اي از اين دوستان عزيزمان به ما بدهيد؟
من هيچ شماره‌اي ندارم. از مدير گروه اجتماعي و مدير شبكه كه اصلا شماره ندارم... شماره آقاي داريوش كاووسي رو هم دارم اما الان همراهم نيست، در فدراسيون شماره اش را دارم.
پس چطور هماهنگي‌هاي لازم را با مسوولان شبكه يك انجام مي‌دهيد؟
من با مدير گروه خودمان هماهنگي مي‌كنم!
يعني شما هيچ ارتباط و دسترسي با مديران شبكه يك نداريد؟
كمتر! گاهي اوقات در سازمان مي بينمشان.
خيلي لطف كرديد!!
حالا با اين آقايون چه كار دارين؟
مي‌خواستيم حالشون رو بپرسيم!
عادل همكاري‌اش را رد كرد
با اين‌كه نمي‌توانستيم قبول كنيم بهرام شفيع پس از سال‌ها حضور در شبكه يك هيچ شماره‌اي از مسوولان و مديران اين شبكه نداشته باشد ولي شنيدن توضيحات عادل فردوسي‌پور كه جزو مجريان و تهيه‌كنندگان شبكه سه سيما است مي‌توانست جالب باشد.
در تيتراژ برنامه «كارنامه فوتبال» از عادل فردوسي‌پور به خاطر كمك‌ها و همكاري كه با اين برنامه داشته، تشكر شد و حتي اسم عادل در تيتراژ برنامه نيز آمد.
فردوسي‌پور كه ديروز به خاطر بستن باكس‌هاي برنامه نود حسابي سرش شلوغ بود، چند كلامي با ما در مورد اين قضيه به صحبت پرداخت.
مي‌خواستيم بدانيم كه چطور شد با برنامه كارنامه فوتبالي همكاري كردي؟
همكاري؟
اسمت در تيتراژ برنامه آمد و از تو تشكر شد.
(خنده) لطف دارن!
پس همكاري نداشتيد؟
همكاري كه نه ... فقط لطف كردن و اومدن مصاحبه گرفتن!
روشن: من به اين حرف‌ها كاري ندارم
حسن روشن به عنوان بازيكن سابق تيم ملي ايران و باشگاه الاهلي يكي از كساني بود كه در تمام مدت برنامه همراه اكيپ ايراني كارنامه فوتبال بود.
روشن كه در قالب كارشناس و مترجم در برنامه حضور داشت در مورد اين برنامه و همزمان شدن آن با ماجراي خليج‌فارس چنين مي‌گويد.
چه شد كه همراه اكيپ كارنامه فوتبال رفتيد؟
برنامه منوچهر زندي بود. ايشون برنامه رو درست كرده بود و قرار بود كه عيد پخش بشه. يك هفته دوبي بودن و كلي تصوير گرفت. من هم اونجا بودم و چون باشگاه‌ها رو مي‌شناختم كمكشون كردم.
پخش اين برنامه آن هم در شرايطي كه همه درگير ماجراي خليج‌فارس هستند و حساسيت‌هاي زيادي وجود دارد،‌عجيب به نظر مي‌رسد.
گفتم كه ... اين جريان مال پارساله، اين چيزا به من ارتباط نداره. به ايران اومد و از من كمك خواست. هدف اينها هم اين بود كه مي‌خواستن رفتار حرفه‌اي رو به نمايش بذارن و بگن كه اينها پيشرفت كردن.
حتي باوجود ماجراي خليج‌فارس؟
به هرحال هرچيز موافق و مخالف داره. من كاري به اين حرف‌ها ندارم و البته فقط در مورد كار فوتبال به ايراني‌ها كمك كردم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل