بازدید 7386

ناکامی پلیس از کشف راز پرونده مجسمه‌ها

کد خبر: ۳۴۱۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۴ 31 August 2013
بیش از ۴۱ ماه از سرقت مجسمه‌های شهر تهران می‌گذرد و پرونده این حادثه روی میز پلیس در حال خاک خوردن است؛ دادستان تهران می‌گوید که هنوز این پرونده به نتیجه نرسیده است.

به گزارش فارس 2 اسفند سال 88 سرقت مجسمه‌های شهری در تهران به موضوعی داغ برای رسانه‌ها تبدیل شد.

سرقت مجسمه‌ها به لحاظ نوع و همچنین حجم وقوع برای تمامی رسانه‌ها جذاب است اما برخلاف برخی از پرونده‌های قضایی نشانی از سارقان به دست نیامد.

پرونده سرقت مجسمه‌های شهری هنوز به نتیجه‌ نرسیده است

23 آبان سال 91 در حاشیه تودیع و معارفه سرپرست دادسرای انقلاب خبرنگار قضایی فارس به سراغ دادستان تهران رفت و از وی درباره سرنوست پرونده سرقت مجسمه‌های تهران پرسید.

دادستان تهران گفت: متأسفانه هنوز در این پرونده به نتیجه‌ای نرسیده‌ایم و هر زمان موضوع مشخص شود به شهروندان خبر می‌دهیم.

پلیس درباره سرقت مجسمه‌ها گزارش قانع‌کننده‌ای ارائه نداد

این اظهار نظر دادستان تهران در حالی رخ داد که جعفری دولت‌آبادی چندی قبل‌تر در حاشیه مراسم تودیع و معارفه سرپرست دادسرای خارک در پاسخ به سوالی درباره سرنوشت مجسمه‌های سرقت شده در تهران، گفت: متأسفانه در این حوزه پلیس گزارش قانع‌کننده‌ای به ما نداده در صورتی که باید بیشتر فعال باشد.

وی با اشاره به این مطلب که دادستانی هنوز درباره این موضوع پیگیری خود را ادامه داده است، گفت: درباره سرنوشت سرقت نماد 9 دی هم تحقیقات خود را ادامه داده‌ایم که ان‌شاءالله شاهد نتیجه آن خواهیم بود.

رسانه‌ها سرنوشت مجسمه‌ها را از پلیس پیگیری کنند

اما اظهار نظر‌های دادستان تهران به همین دو مورد ختم نمی‌شود زیرا جعفری دولت آبادی بار دیگر در حاشیه مراسم معارفه اولین معاون دادستان در امور زندانیان زن و اطفال درباره سرنوشت مجسمه‌های ربوده شده و در پاسخ به فارس، گفت: متأسفانه هنوز از سوی پلیس گزارش قانع‌کننده‌ای به دادستانی ارسال نشده است.

وی ادامه داد: برای پلیس خوب نیست که چنین پرونده‌ای مجهول بماند و بهتر است رسانه‌ها از پلیس سؤال کنند که نتیجه این پرونده چه شد.

پاسخ دادستان تهران درباره این موضوع حاکی از این است که نه تنها سرنوشت مجسمه‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار دارد بلکه این پرونده در پلیس آگاهی تهران خاک می‌خورد و هنوز گشایشی در به نتیجه رساندن آن حاصل نشده است.

تلاش خبرنگار قضایی فارس برای جویا شدن آخرین وضعیت پرونده سرقت مجسمه‌های شهر تهران از مسئولان انتظامی شهر تهران تا زمان انتشار خبر بی‌نتیجه ماند.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها