بازدید 270613

پرسودترین میوه برای میوه فروش ها

کد خبر: ۳۴۱۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۵ 30 August 2013

میوه و تره بار از زمانی که از میدان تره بار خریداری می شوند تا به دست مصرف کننده برسد، بین 10 تا 42 درصد در هرکیلو برای میوه فروشان سود به همراه دارد.

خبرگزاری «ایسنا» نوشت :بنا بر قانون، میوه فروشان سطح خیابان اجازه دارند 20 تا 30 درصد بیشتر از قیمت فاکتور رسمی محصول را به فروش برسانند. اما این در حالی است که قیمت های فاکتور خرید مغازه دار و قیمت اعلامی اتحادیه بارفروشان تفاوت مشهودی دارد.

از سویی دیگر مغازه داران در اکثر اوقات به ویژه در مناطق مرفه نشین بیش از سود قانونی خود بر قیمت میوه لحاظ می کنند و این در حالیست که قیمت تمام شده میوه با احتساب زیر‌چوبی و هزینه جابجایی با قیمت عرضه شده توسط میوه فروش بسیار متفاوت است.
پرسودترین میوه برای میوه فروش ها
شلیل

قیمت شلیل در میادین کیلویی 4000 تومان به فروش می رسد که فاکتور مغازه نیز این قیمت را نشان می دهد و مغازه دار آن را با قیمت 5000 تا 5500 تومان عرضه می کند که سود مغازه دار بنابر این قیمت‌ها 25 تا 37.5 درصد است.

 

موز

موز که به عنوان یک میوه وارداتی شناخته می شود به گفته مغازه داران سطح شهر عرضه و تقاضا قیمت آن را مشخص می کند و این در حالیست که اتحادیه میادین و فروشندگان میوه و سبزی نظر دیگری دارند و در گذشته اعلام کرده‌اند که نرخ دلار تعیین کننده قیمت موز است. قیمت اعلامی موز از سوی اتحادیه میادین میوه و تره بار کیلویی 3600 تومان است که مغازه دار با ارائه فاکتور قیمت خرید آن را کیلویی 3800 اعلام کرده و با قیمت کیلویی 4200 تا 4500 تومان به فروش می رساند. سود مغازه دار از فروش موز 10 تا 18 درصد است.

 
پرسودترین میوه برای میوه فروش ها
هندوانه

هندوانه به عنوان یک میوه تابستانه به حساب می آید و در فصل گرما طرفداران بسیاری دارد. قیمت فروش این میوه کیلویی 300 تومان از سوی اتحادیه میادین اعلام شده که از قیمت خرید مغازه دار کیلویی 400 تومان کمتر است و مغازه دار کیلویی 1000 تومان آن را به فروش می رساند که سود آن برای مغازه دار 42 درصد است.

 

هلو انجیری

هلو انجیری نیز به عنوان یک میوه فصلی به حساب می‌آید که در فصل تابستان مشتری بیشتری دارد. این میوه در حال حاضراز سوی اتحادیه بارفروشان قیمت کیلویی 3000 تومان عرضه می شود که مغازه دار مدعی است کیلویی 4000 تومان آن را خریداری کرده و کیلویی 5000 تا 5500 به فروش می رساند. با احتساب این ارقام سود مغازه دار 25 تا 37.5 درصد است.

 

 انگور

انگور معمولی و انگور بی دانه از سوی اتحادیه میادین بارفروشان با قیمت کیلویی 1200 تا 1600 تومان عرضه می شود که قیمت خرید مغازه دار کیلویی 4200 تا 5500 تومان است. این دو قیمت نشان از فاصله شدید قیمت فروش بارفروشان و خرید مغازه داران دارد. مغازه دار این میوه را با قیمت کیلویی 5500 تا 7000 تومان به فروش می‌رساند که نشان دهنده سود 27 تا 30 درصدی آن است.

 

خربزه

خریزه نیز مانند هندوانه میوه فصل گرماست که در فصل تابستان طرفدار زیادی دارد اما قیمت خربزه همیشه از هندوانه بیشتر بوده است. امروز خربزه کیلویی 800 تومان از سوی اتحادیه بارفروشان به فروش می رسد که مغازه دار کیلویی 1400 تومان آن را خریداری و کیلویی 1800 تومان به فروش می رساندکه نشان دهنده سود 28 درصدی مغازه دار است.

 

خیار

خیار به عنوان میوه تمام فصول به حساب می‌آید. امروز قیمت اعلامی این میوه از سوی اتحادیه میادین کیلویی 900 تومان است و مغازه دار قیمت خرید این میوه را کیلویی2300 تومان و قیمت عرضه در سطح شهر را کیلویی 3000 تومان اعلام می‌کند با این تفاسیر سود خیار برای این مغازه دار 30 درصد است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۵
انتشار یافته: ۹۸
آقا واسه انتخاب تیتر شورایی عمل میکنید ؟؟؟
اسکل کردین مردمو؟
قیمت های خریدی که مغازه دار ها داده اند همش دروغه. بنده شغلم در میدان مرکزی تره بار تهرانه. قیمت هایی که اتحادیه داده درست هستند. طبق محاسبه من که هر روز قیمتها رو چک میکنم مغازه دار ها بین 30 تا 300 درصد بر روی اقلامی که می فروشند سود میکنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
كلا سود اغلب مغازه دارها زير 100 درصد نيست. دقيقا ميوه ها رو به قيمت دو برابر خريد ميفروشن
ناشناس
| - |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
الان سود میوه وتره بار رو کشاورز ومغازه های میوه فروشی در سطح شهر مبرند ونه حجره دارهای میداننهای مرکزی میوه وتره بار که از ساعت 12 شب تا 1.5 الی 2 عصر یا بیشتر برای توزیع و پخش میوه وتره بار زحمت میکشند بهتره خودتون بروید داخل میدانهای مرکزی و ببینید
saeed A
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
منم شغلم تو میدان مرکزی تهران میباشد .
اتحادیه کجا قیمت اعلام میکنه؟؟؟؟
بگو تا ماهم باخبر بشیم لطفاٌ
درضمن این گزارش میگه فاکتور داده اند درخروجی میدون فاکتورها رو میگیرن مهر میزنند.
سید محسن شیدایی
| Germany |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
سلام من مغازه میوه فروشی دارم و می خواهم از میدان میوه خوب و ارزان بخرم لطفا شماره تلفن بدهید تا اطلاعات بگیرم.
کی و کی به داد من مسافر کش خواهد رسید که برای خرید یک کیلو انجیر ده بار دستم را در جیبم میبرم و دست اخر تصمیم میگیرم که نخرم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
اقای مسافرکش من میوه فروش هم از نرخ کرایه شما ناراضی هستم
میوه و تره بار جزو اجناسی نیست که تا مقدار آخرش رابتوان کامل فروخت و کلی ضایعات و در رو دارد که شما خیلی راحت حساب می کنید که مثلا چند درصد سود دارد. اتفاقا الان که میوه گران شده به ضرر میوه فروشان شده .اگر قبلامثلا 5کیلو میوه ضایع میشد با قیمت 500تومانی میشد 2500 تومان دررو ولی الان همان 5کیلو میشود25000تومان.در ضمن شما میتوانید سطح زندگی و داراییهای این صنف را بامشاغل دیگر مقایسه کنید تا متوجه شوید که شاغلین این صنف با زحمت وساعت کاری بیشتر از اکثر مشاغل درآمدزایی کمتری دارند.
پاسخ ها
مهرداد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
میوه فروش ناشناس عزیز، اتفاقا اکثر کسانی را که بنده در این صنف میشناسم وضع مالی بسیار خوبی دارند و روز به روز اوضاعشان بهتر میشود. دقیقا سر کوچه ما یک پدر و پسر با هم میوه فروشی را اداره میکردند که الان دقیقا 30 متر بالاتر پسر جداگانه میوه فروش باز کرده. سمت دیگر کوچه ما سه برادر با هم میوه فروش را اداره میکردند که الان هر کدام به صورت جداگانه در محله ما میوه فروش باز کرده اند... البته با توجه به گفته های شما فکر کنم این بنده خداها صرفا برای ثواب و برای رضای خدا آتش به مالشان زده اند......!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
من کسی را می شناسم که یک شیفت مغازه کادو فروشی خود را تعطیل کرده و به کمک برادر میوه فروش خود می رود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
ناشناس جان! خب درآمدشان هم به همین نسبت زیاد شده
از اون گذشته این مطالب درباره ی همه ی میوه فروشان نیست که...
همین ماه رمضون حوالی خ ونک و ملاصدرا قیمت هلو و شلیل و گیلاس و ... به 19 هزارتوان هم میرسید
فکر کن اونجا سیب زمینی کیلویی 5000 تومان
رامین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
این رو هم بگین که میوه فروشی شغل کم استرسی هست. چرا باید مثل بقیه درآمد داشته بشه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
بنده در میوه فروشی کار میکنم.دقیقا گفته های شما صدق میکنه.
اگر روزی جمعا فقط 500 کیلو بفروشند حساب کنید سود خاص را
قابل توجه اداره دارایی !!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
کارمندان با حقوق زیر یک میلیون تومان ده درصد مالیات بر درامد و 6 درصد مالیات بر ارزش افزوده میدهند و تا ریال آخر حقوقشان برای همه معلوم است و چندوقت یکبار صحبت قطع یارانه و ... هست ولی یک میوه فروش یا هر صنف مغازه دار دیگری ماهیانه پنجاه میلیون درامد دارد و ریالی هم مالیات نمیدهد و یارانه هم میگیرد و کسی هم نمیداند چقدر درامد دارد.در اظهار نامه هم میگویند ماهی 500 تومن درامد داریم سرجمع در طول یک سال 200هزار تومن مالیات می دهند
برخی قیمت های شما از بازار هم بیشتر است
مثلا هلو انجیری رو مفپغازه دار به 4500 تا 5000 میفروشه ولی شما 5500 گذاشتید
هندوانه را کیلو 250 میخرن و 700 میفروشند شما گذاشتید فروش 1000
پاسخ ها
سمیرا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
تو شهر ما تالش هندوانه با ماشین مییارن میفروشن کیلویی 500 تومان
دوستان گلم! خیار باقیمت اتحادیه 900 تومان باشد،مغازه دار 30 % هم سود ببرد باید به قیمت 1170 تومان بفروشد.
3000 تومان یعنی 330 % سود ناقابل.
نوش جانشان!!!!!
وقتی خیار قیمت آن 900 تومان است و 3000 تومان فروخته می شود یعنی بالای 200 درصد سود وقتی هندوانه در میادین کیلویی 300 تومان است و 1000 فروخته می شود یعنی بیش از 300 درصد سود است.
تابناک چجوری حساب کردی سود هندوانه شد 42 درصد؟!!!
میشه بیش از 100 درصد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
اگه دقت کنی نوشته قیمی اعلام شده توسط تره بار 300 تومانه که این 300 تومان ، از قیمت خرید مغازه دار 400 تومان کمتره!
یعنی مغازه دار 400+300 میخره ، یعنی 700 تومان!
بنده خدا کشاورز زحمت کش بینوا
قیمت خرید هندوانه 400 و فروش آن 1000 تومان است و سودمغازه دتر 150 در صداست نه 42 درصد.
پاسخ ها
ن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
اگه دقت کنی نوشته قیمی اعلام شده توسط تره بار 300 تومانه که این 300 تومان ، از قیمت خرید مغازه دار 400 تومان کمتره!
یعنی مغازه دار 400+300 میخره ، یعنی 700 تومان!
مغازه دار هندوانه را 400 می خرد و 1000 میفروشد، چطور سود را 42 درصد اعلام می کنید، قیمت فروش 2.5 برابر قیمت خرید است یعنی سود 150 درصدی...
پاسخ ها
ن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
اگه دقت کنی نوشته قیمی اعلام شده توسط تره بار 300 تومانه که این 300 تومان ، از قیمت خرید مغازه دار 400 تومان کمتره!
یعنی مغازه دار 400+300 میخره ، یعنی 700 تومان!
درژاپن تفاوت نرخ میوه در میدان بار بزرگ میوه وتره بار توکیو ومیوه فروشیهای داخل شهر 10 در صد است نه 30 تا 70 درصد بنده از نزدیک بازدید واین قانون را حضورا پرسیدم
باتوجه به اینکه میوه در ایران به صورت سورت شده به میدان عرضه نمیشود و کلا فقط یک ردیف روی جعبه یا کارتن میوه مرغوب است و زیر جعبه میوه های له شده ونا مرغوب وجود دارد فروشنده اگر بخواهد نرخ اعلام شده را از خریدار بگیرد با ضرر وزیان مواجه میشود وحتی پول پرداختی به میدان بار هم برنمیگردد پس باید با فرهنگ سازی باعث شود که تولید کننده از این کار جلوگیری وهمچنین بتواند محصول یکدست وسورت شده را با قیمت مناسب عرضه نماید
اگر واقعا سود میوه برای مغازه دار 30 درصد باشد خیلی آدمهای با انصافی هستند !
آناناس رو یادتون شد نام ببرید که یک دانه آناناس سی هزار تومان است در صورتی که در کشوری مثل آلمان قیمت هر آناناس یک یورو است که میشود حدود چهار هزار و پانصد تومان.
واقعا خدا خيرتان بدهد با اين قيمت ها تمام ايران شده فقط مال پولدارها از گوشت
گرفته تا ميوه و اجيل و خانه و ماشين
با سلام اگه میشه این هندوانه رو بگید چطوری حساب کردید که با 40% سود نسبت به قیمت خریدش که 400 تومان بوده 1000 تومان نوشتید
درصد هندوانه اشتباه حساب كردي
ما هر چی می کشیم از بی سوادی خودمونه
عزیز من سود هندوانه میشه 150 درصد نه 42 درصد.400/400-1000 ضربدر 100
در تهران مردم پول قلنبه در می آورند (حلال و حرامش را خدا می داند) قلنبه هم خرج می کنند. لطفا شما با آوردن قیمت میوه در تهران, بازار شهرستان ها را ملتهب نکنید. قیمت فروش میوه در شهرهای دیگر (برای مثال قم) حدود نصف قیمت فروش تهران است. توجه داشته باشید که تهران کل کشور نیست.
پاسخ ها
مهرداد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
اخوی شما اصلا میدونی تهران کجاست و اندازش چقدره؟؟؟؟!!!! اون چیزی که شما میگی مربوط میشه به چهار یا پنج تا از محله های تهران که قیمتهاش دو یا سه برابر این چیزیه که اینجا نوشته شده. بقیه تهران مردمش یا کارگرن یا کارمند و امسال بیشترشون بجز همون هندوانه میوه دیگه به خونشون نبردن. شما مرد کار باش بیا تهران کار کن پول قلمبه رو ببر شهرتون خرج کن. یا ایرانی نیستی یا ایران زندگی نمیکنی که از این حرفهای الکی میزنی...........
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
قلمبه در نمیاریم میوه هم وسعمون نمیرسه بخریم ضمنا مخارج کرایه ماشینو اجاره خونه قفسی مون هم با شهرستان قابل مقایسه نیست
پسته رو هم مینوشتید که از باغدار 8تا11 هزار تومان میخرند و 25 تومان میفروشند
خیلی سادست ، وقتی من نوعی برای یک میوه فوشی متوسط ، که 50 متر فضا می خوام بایستی حداقل 2 میلیارد تومان پول بدهم . توقع دارید میوه را 20 در صد بالاتر از بازار میوه تره بار بازار بدم ؟!!!
وقتی همسایه ما ماشین اش 700 میلون می ارزد و در آمد ماهیانه اش ، چند ده میلیون هست ! برایش سخت است اگر من 2 برابر بازار بدهم ، بپردازد؟!
من خبر دارم هلوی بزرگ و هسته جدا رو از باغدار کیلویی 300 تا 800 تومان خریداری کردن!!! حالا خودتون می دونین کیلویی چند فروخته می شه..
من شخصا" خودم از دو سال قبل دیگر از هیچ میوه فروشی خرید نمیکنم و مستقیما" از میدان اصلی و بصورت صندوقی میوه میخرم و همیشه قیمت خرید خود را با قیمت میوه فروشها مقایسه میکنم و باید به عرض شما برسانم که سودی که آنها روی قیمت خرید خود میکشند بیش از 100 در صد است و قیمت خرید من اکثرا" کمتر از نصف قیمت فروش آنها است بخصوص وقتی میوه ای تازه به بازار می آید . سال 1390 برای خرید انگور بیدانه ارومیه که تازه به مغازه میوه فروشی آمده بود مراجعه کردم قیمت کیلویی 3200 تومان را برای فروش آن اعلام کرد که در آن زمان خیلی قیمت بالایی بود و قتی اعتراض کردم گفت این انگور صادراتی است و محصول ارومیه است و قیمت آن بالا است و من خودم کیلویی 2500 تومان خریده ام اما من باور نکردم و همان روز به میدان بار فروشی محمدآباد رفتم و همان محصول را با همان شیوه باربندی و با همان جعبه که مخصوص آن منطقه است را خریدم کیلویی 1400 تومان که سود مغازه میوه فروش نزدیک 150 در صد میشود
چرا شما فقط تهرات را مثال میزنید وا... تهران همه ایران نیست
مثل احمدي نژاد آمار مي دي
300تومن با 42 درصد مي شه 1000؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آيا!
دیگه محله احمدی نزاد هم نیست که از اونجا میوه بخریم
کسی میداند از این پولی که برای یک کیلو میوه می پردازیم چند در صدش به تولید کننده ( باغدار ) میرسد ؟ مثلا یک کیلو هلو که 5000 تومن نوشته چند تومنش به باغدار میرسد هزینه های باغدار شامل استهلاک سرمایه + شخم + هرس + کود + سم + آبیاری + ...
اگر سازمانهاي ميادين ميوه و تره بار درست عمل كنند و ميوه را با سازو كار مناسب مستقيما از توليدكننده بخرند و به مصرف كننده عرضه نمايند جلوي بسيار از دلالي ها گرفته خواهد شد و محصول كشاورز هم روي زمين نمي ماند و لي متاسفانه سازمان ميادين هم مي رود سراغ دلال و ميوه را ازآنها مي خرد چرا ؟ مگر سازمان سردخانه و انبار مناسب همانند ايام عيد در اختيار ندارد؟
بابا اينقدر گير نديد به اينا شب سوسك مياد ميخوردتان ها
میوه فروشی شغل بسیار پر زحمت کم سود وپر استرس است وخوب است که منصفانه قضاوت نماییم اگر اخر وقت به مغازه های میوه فروشی سر بزنید میبینید که کلی هم دور ریز دارند که تمام سود انها را میبلعد ودر مقایسه با اصناف دیگر با توجه به وقتی که از سپیده صبح تا پاسی از شب میگذارند سود چندانی را نمیبرند وسخن معروفی هست که میوه فروشی گریه دارد گاه گاه خنده دارد
سلام دوستان دلم خونه چرا پسته خام باید تو بازار بشه کیلوی20 هزار اخه چرا تور خدا ریسدیگی کنیت چه ربطی به تحریم داره با تشکر
سلام.خسته نباشيد اطلاعات خوبي رو ذكر كرديداما به نظرم از كاسب هاي دورهگرد نبايد غافل شد اگه نبودندمعلوم نبود مغازها چند درصد سود ميبردندشايد دو برابر قيمت خريد
میوه فروشی از مشاغل بسیار سخت وبر استرس است واگر حواست نباشد میتواند ضرر زیاد بزند اینجا فقط میدان دار سود بالا را میبرد چون حق العمل بر میدارد خراب بشه یا نشه براش فرقی نداره در نتیجه میوه فروش و کشاورز هستند که اگه بازار نباشد ضرر میکنند
اگه يه روز خودتونو جاي ميوه فروش بذاريد و روزي 300كيلواز ميوتون روكه باكلي هزينه تامغازه شمارسيده رو به دست برادراي زحمت كش شهرداري بديد تا قاطي اشغالابشه اينقد راحت نميگيد 300درصد سود ميكنه
خيلس شلوغش ميكنين، من خودم ميوه فروشم، سالي ٣ روز وقت دارم واسه خودم باشم، ٣ صبح پا ميشم ٩ شب ميام خونه، حجم كاري از كارگر افغاني هم بيشتر، ماهي ٣.٧٠٠.٠٠٠ اجاره مغازه ميدم، حداقل ١٥-٢٠ درصد ميوه دور ريخته ميشه، سود ميوه رو حجره دار تو ميدون ترهبار ميبره كه با يه تلفن روزي خدا تومان در مياره نه ما بد بخت كه از صبح تا شب جون ميكنيم و بعد ١٢ سال هنوز يه ملك نداريم
الن دیگه کسی نمیتونه میوه بخره جز پولدارا میوه مردم عادی فقط هندونهه است
دليل گراني اجناس درون كشور به خصوص تهران اجاره بيرحمانهاي است كه مالكين ازموجردريافت ميكنند.و هيچ اعتراضي هم نصبت به اين موضوع نيست.
دليل گراني اجناس درون كشور به خصوص تهران اجاره بيرحمانهاي است كه مالكين ازموجردريافت ميكنند.و هيچ اعتراضي هم نصبت به اين موضوع نيست.
من یه گلخانه دار هستم با هزارو یک زحمت و مشقت خیارسبز تولید میکنم و کیلیویی 350تومان از من میخرند و ودر مغازه کیلویی 1000 تومان میفروشند در حالی که هزینه تولید یک کیلو خیار در تابستان 700 تومان است و من با 50درصد ضرر خیارم را میفروشمواین از عدم صادرات بخاطر تحریم است.......
رو چه حسابی این حرف ها رو میزنید
بیچاره کشاورز،بدبخت خرده فروش.بی پدر دلال هی گردن کلفت.فقط همین
امارتون دقیق نیست من خودم میوه فروشم
مشکل ما اینه که کشاورزای ما میوه وسبزیجات خود رابه صورت فله ای به بازار عرضه میکنن ویک ردیف میوه مرغوب روجعبه میچینن بقیه شوله شده خراب وکوچک هاشومیذارن که مغازه دارها بخوان بااون قیمتی که اتحادیه میگه بفروشن کلی ضرر میکنن.به نظر من تواین وسط نه کشاورزسود میکنه نه مغازه سود اصلی نصیب دلالها یاهمون افراد میدون تره بارمیشه.
گفته شما عزیزان درست ولی شما اینو درنظر بگیرید که شلیلو کیلویی 9000تومان میخریم و12000هزارمیفروشیم وطبق حساب شما میشه 30درصد ولی اینم درنظردارید یک ردیف برگ درخت زیرش میزارن سبد داره چنتا گندیده که ازش کم کنی میشه زیر 7درصد
هیچ شغلی بدتر از میوه فروشی نیست فقط دلال خوب کاسبی میکنه مردم و خورده فروشها بدبختند
هیچ شغلی بدتر از میوه فروشی نیست فقط دلال خوب کاسبی میکنه مردم و خورده فروشها بدبختند
سلام. ميوه فروشي كار هركسي نيست خيلي سخته حتي يه مغازه كوچيك احتياج به دو نفر ادم قوي داره تا فقط بتونن صندوقهاي ميوه رو جا به جا كنن حالا سودش چقدر باشه كه بتونه حقوق كارگرم بده تازه مستأجر كه باشي بدتر
چرت وپرت میگیدشماکه جای مغازه دارنیستی ببینی چقدربدبختی میکشه
دوستان من یک میوه فروشم شما عزیزان یک سبد مثلاگوجه بگیرید از میدان بار کیلو 500بعد خودتون 2کیلو 2کیلو برا خودتون جدا کنید کیلویی 700هم حساب کنید اون 5کیلو اخرو کی می خواد حتی 300حالا بشین حساب کن گوجه فروختی با سود 40 درصد چقدر برات موند
میوه فروش باید کرایه باری که براش هر روز میارن رو هم حساب کنه باید مقدار دور ریز و هدر رفت میوه هاش رو که دیگه نمیتونه بفروشه یا زیر قیمت مجبور بفروشه حساب کنه با احتساب همه ی اینا میوه فروش انگور 1400 رو خودش 2500 خریده و دروغ نگفته
من الان توت فرنگی رو از گلخونه مستقیم میفروشم به چند تا میوه فروشی اونها هم دو برابر و نیم میکشن روش میفروشن
تا حالا هم یک کدومشون از من فاکتور نگرفتن
دنبال فاکتور هم نیستن
چون هیچکی ازشون فاکتور خرید نمیخواد
من یک فروشگاه اینترنتی پیدا کردم که هم میوه داره هم تره بار و هم خاروبار همه چی داره نمی دونم کسی تا حالا تجربه ی خرید ازشو داشته ؟ می خوام یبار تست کنم
آخه دیووونه سود روی همه میوه ها فرق داره مثلا گوجه رو ۵۰۰میخری با سود ۳۰% میشه ۶۵۰ اخه میصرفه برا مغازه دار که تو الکی حرف میزنی
آخه دیووونه سود روی همه میوه ها فرق داره مثلا گوجه رو ۵۰۰میخری با سود ۳۰% میشه ۶۵۰ اخه میصرفه برا مغازه دار که تو الکی حرف میزنی
به این راحتی که فک میکنین نیست.نصف شب ساعت 12باید بری میدون تا بار تازه بگیری.توی میدون هرجا یه قیمتی میدن روی بار جنس خوب میزارن ولی پایینش درجه دو.باید کلی حواست باشه تا از بارفروش بار بخری دیر بجنبی بارشو دلال خریده و باید هزار تومن گرون تر بخری.خیلی باید حواست جمع باشه تا سرت کلاه نره.طرف حسابم بار فروشای منصف نیست.ولی توی میدون یه عده دلال هستن که بار نرسیده میخرنشو گرون تر به مغازه دار میفروشن بعد از آخرم همه چی سر مغازه دار خراب میشه.
میوه فروش خیلی ضایعات دارد
به اینم فکر کنید
نوش جان تمام کاسب کارهای صنف میوه و تره بار رییس بانک رفاه ماهانه 200000000 میلیون حقوق داره چی کلا بگم شما ها که دارید نظر میدید تو کشور ما هیچی سر جای خودش نیست
من میوه فروش هستم در بالا شهر تهران
با ماهی حدود بیست میلیون درآمد
همین الان تو میدان مرکزی هستم و دارم خرید میکنم
خیار گلخانه رو دارم هفتصد تومن می خرم ۱۳ تیر ۹۵
فردا تو مغازه ۵۵۰۰ میخوام بفروشم
اشک هاردا
سلام با همه این حرفا میوه فروشی کار خوبی هست ؟ میشه رو درآمدش حساب کرد
همه از کشاورزان طرفداری می کنند
اما واقعیت چیز دیگری است
سلام این قیمت های که شما می گوید از در باغ مثل هلو کیلوی 800 تومان می خرند حداقل 3 تا 4 دست می چرخد تا به دست میوه فروش برسد تفاوت قیمت این وسط دلال درست می کند پس میوه فروشی ها سود زیادی نمی گیرند
مرا
دنبال خط 4آدیداس نباشید
با سلام خدمت همشهریان عزیز من یک میوه فروش هستم مردم فکر میکنن ما داریم پول جارو میکنیم به خدا من به خاطر بی کاری آمدم تو این شغل نه شب دارم نه روز تو این مملکت که هیچ شغلی نیست دیگه مجبوریم
من وبرادرم کمتراز1ماه که مغازه زدیم سودنه30درصدنه300درصداست مامیگیم100درصد،شمادورریزش روحساب کن کرایه مغازه1/5میلیونم حساب کن خرحمالی4صبح تا11شبم حساب کن بعدبروبرای ده کیلومیوه ازمیدون خریدکن!
مهدي جان كدام منطقه هستي؟
من خودم میوه فروشم از شهرستان نقده خدا به داد ما برسه گوجه از میدان میوه میخرم 800 ومیفروشم گیلوی 1000 تومان حالا خرابیش جدا جای جعبش جدا کسی نیست قمت را معلوم کنه کی به کیه شما حالا مال ما چند درصد شد مسعول هم که نداریم موندم امور صنفی چه کارست
سلام منم میخواستم مغازه میوه فروشی بازکنم اما مطالبو که خوندم پشیمون شدم
اگه‌سودش خوبه چرا نمیاین ساعت ۴ صبح تا ۱۲ شب سرپا باس وایسی ...من ی میوه فروشم توی این بازار خدا میدونه چه عذابی خانوادمون میکشن.....
صدای ساز از دور شیرینه. ..وقتی ببینی دو ردیف اول جعبه قشنگه.و ته آن همه ضعیفه اونوقت می فهمی که سود 300 درصدی هم که کنی باز مایه خودتم در نمیاد.
با سلام ،من خودم میوه فروشی دارم،ازبسکی بازارچه کوثر اصفهان زدند،دیگه اجاره ماهانه مون هم در نمیاد،در کل شغل بدی هست،ٲگر کسی نفرین شده باشد،امده تو این شغل،نه عید داریم نه جمعه،نه روز تعطیلی،فقط مثل ادم اهنی میریم بنگاه ،وبعدش میریم در مغازه تا ساعت یک شب،سر ماه هم هیچی نداریم
من یک میوه فروش هستم حالم ازاین کار به هم میخوره استرس میوه های مانده ارامش نذاشته
هیچم اینجوری نیست .به امام زمان قسم میدون داره رحم ندارند ما دو هفته هست داری هندونه میفروشیم .از میدون که میخریم پول خودمون رو سخت در میاریم بهترین سود رو میدون دارا میکنند
سلام
دوستان عزیز وقت همگی بخیر امیدوارم با همدلی و کمک همه مردم ایران عزیزمان سربلند بشود.
عزیزان شما چه راه هایی برا جلو گیری از بروز همچین مشکلاتی که محصول رو مجانی ازکشاورز میخرند و به قیمت چند برابر میفروشند ، حال چه حجره دار میوه تره بار چه خردِ فروش پیشنهاد میکنید،لطفا در بحث شرکت کنید . باتشکر
تمام سودهایی که اعلام شده اشتباهه من خودم میوه فروشم اگر خرابیها را حساب کنیم نهایت ۲۰ درصد است
متاسفانه اکثر مردم به اون فهم و شعور اقتصادی نرسیدند که میوه فروشی را با سود 30 درصد فاکتور مقایسه میکنند . از 7 صبح تا 2 شب مثل سگ جون میکنیم اون وقت میگه موز 3500 خریدی باید 4200 بفروشید
هنوز نمیدونین چرا سود میوه بالاهه...چون میوه خرابی زیاد داره و میوه های دور ریز باعث ضرر میشن..پس باید سودش زیاد باشه که خرابیش جبران بشه...تازه میوه های امروز اگه زیاد بیان فرداش باید باقیمت پایین بدی...بیچاره ها داغونن هم سرپا هم مالیات باید بدن
من خودم توی میدون بار مرکزی سپاد مشهد شاغلم
شما باید در نظر داشته باشید ک یک میوه فروش باید جنس بره از میدون بار تهیه کنه و بیاره دم مغازه بفروشه
و این رو بدونید مثلن سبزی اب زیاد مصرف میکند
میوه ای مث موز جای گرم و با رطوبت باشه خراب میشه و باید سرد باشه پس کلی پول برق میاد واس روشن کردن کولر
و جز اینا کلی زحمت و بی خوابی داره
اینجا حق کشاورز خورده نمیشه
هرکس ب اندازه خودش داره سود میکنه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی