بازدید 87195

وقتی جریانات خاص، شهر موش‌ها را به صهیونیست‌ها مرتبط می‌کنند!

داستان شهر موش‌ها خیلی سر‌راست و بدون پیچیدگی درباره قومی آواره از موش‌هاست (قوم آواره یهود) که به زعامت معلمشان، (معلم یا ربی در یهودیت که یکی از صفات موسی است) رهسپار شهری می‌شوند که به تعبیر معلم، دارای مغازه‌های زیبا و کوچه‌های تمیز و پر از گردو و میوه است (نهرهای شیر و عسل وعده داده شده به یهودیان در سرزمین موعود)و...
کد خبر: ۳۴۰۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۴ 24 August 2013
فیلم «شهر موش‌ها» از خاطره‌انگیز‌ترین آثار کودک تولید شده پس از انقلاب است که یک نسل با آن و البته مجموعه «شهر موش‌ها» خاطره دارد؛ اما ظاهراً این خاطره‌ها در دوره ساخت «شهر موش‌های ۲» باید از نظر‌ها محو شود، چرا که نشانه‌شناسان چنین روایت می‌کنند که این کارتون در راستای آرمان صهیونیست است و لابد با این تفاسیر مرضیه برومند نیز در این سال‌ها بابت خدماتش، پول خوبی گرفته ‌است!

به گزارش «تابناک»، هنگامی که به یک عده مدعی کار‌شناسی در نشانه‌شناسی و ...میدان داده می‌شود که در تهران ساختمان‌های دارای نمادهای فراماسونری را شناسایی کرده، کتابی در این باره منتشر کنند و عملاً بسیاری از ساختمان‌ها را نماد فراماسونری قرار داده و طبیعتاً معماران یا طراحان این بنا‌ها را بدون پیگرد قانونی در معرض چنین اتهامی قرار دهند، نباید تعجب کرد که این نشانه‌شناسی به کارتون‌های ایرانی نیز تسری یابد. صهیونیست را‌‌ همان موش کثیف معروف تعبیر می‌کنند که در جنگ جهانی دوم به واسطه بیماری چنین خوانده می‌شده و برای بهبود چهره‌اش در نسل‌ها بعدی، سفارش ساخت تام و جری را داده‌اند و البته به همین هم بسنده نکرده‌اند!

موشیرو میشونه همان موشه دایان نیست؟!
موشیریو میشونه یا همان موشه دایان پیش از زخمی شدن!
روزی یوگی و دوستان نعوذبالله به یکی از پیامبران اولوالعزم تشبیه شد، روز دیگر از بت‌من و ... برداشت باورنکردنی استخراج کردند و در پایان نیز مربی اژد‌ها، انیمیشنی در راستای ترتیب کودک استراتژیست شد اما اساساً کدام نقطه از جهان کودک استراتژیست تربیت کرده و اصولاً یک مملکت چند میلیون استراتژیست (شخصی که نقشه راه را برای یک سیستم و اجزای سیستم طراحی می‌کند) دارد و آیا اساساً جز این است که استراتژی‌ها و مفاهیمش با سرعتی شگرف هرچند سال در حال تغییر است و این‌ها همچون مفاهیم پایه، تعابیر ثابتی ندارند و آیا از آموزش استراتژی دروس مهم‌تری نباید مطرح شود؟ آیا آموزش تمامی اصول قانون اساسی و قوانین مدنی از استراتژی پراهمیت‌تر نیست؟!

در چنین فضایی است که گمان می‌شود باید انیمیشن‌های داخلی را هم روی نمودار برد و دید شبیه کدام نمودار صهیونیست، فراماسونری، فرویدیسم، ایلیمونی و... می‌شود و می‌توان خود را کاشف یک پشت پرده اعلام ‌و کارتون را یکی از دسیسه‌های دشمنان تعبیر کرد که قرار است در ناخودآگاه کودکانمان، ارزش‌های آن‌ها را بکارد! از جمله چنین ندیمان صهیونیست ظاهراً احمد بهبهانی، نویسنده و مرضیه برومند کارگردان «شهر موش‌ها» بوده‌اند که به تازگی کشف شده، کارتونشان داستان صهیونیست‌ها را روایت می‌کند!

موشیرو میشونه همان موشه دایان نیست؟!
هر یک از اینها، نماد کدام یک از صهونیست‌های مشهور است؟!

در تحلیلی که به تازگی در این باره برخی سایت‌ها مروجش شده‌اند، آمده است: «امروز از شبکه دو سیما جمهوری اسلامی، سینمایی «شهر موش‌ها» پخش می‌شد. به یاد ایام قدیم برای تماشای اثر خانم «مرضیه برومند» پای تلویزیون نشستم. وقتی فیلم تمام شد با خودم فکر کردم که دیگر کدام یک از فیلم‌ها و کارتون‌ها و عروسکی‌های ایام کودکی‌ام با مضمون خدمت به آرمان صهیونیسم ساخته شده و من با لذت و بی‌خبر از همه جا آن را تماشا کردم؟

داستان شهر موش‌ها خیلی سر راست و بدون پیچیدگی درباره قومی آواره از موش‌هاست (قوم آواره یهود) که به زعامت معلمشان، (معلم یا ربی در یهودیت که یکی از صفات موسی است) رهسپار شهری می‌شوند که به تعبیر معلم دارای مغازه‌های زیبا و کوچه‌های تمیز و مملو از گردو و میوه است (نهرهای شیر و عسل وعده داده شده به یهودیان در سرزمین موعود) و این شهر را پدران و مادران این بچه موش‌ها برای آن‌ها بنا کرده‌اند (بنای معبد دوم) و مدت‌هاست که منتظرند (پس از ویرانی معبد و آوارگی بزرگ) که فرزندانشان به آنجا برگردند.

موشیرو میشونه همان موشه دایان نیست؟!
بخشی از گروه نقش آفرین در این پروژه ترویج آرمان صهیون!

البته مسیر هم بی‌خطر نیست و بسیاری قصد جان ایشان را می‌کنند که همیشه مسیح‌هایی (ماشیح) هستند تا این قوم برگزیده را نجات دهند. و در آخر به رودخانه‌ای می‌رسند (رود نیل) و یک موجود مهیب و سیاه (فرعون) از پشت سر به ایشان می‌رسد و در ‌‌نهایت در آب رو دخانه غرق می‌شود و این قوم به سلامت از رودخانه عبور می‌کنند و به شهر موعود می‌رسند و با استقبال پدران و مادرانشان مواجه می‌شوند و از میوه‌ها و نعمت‌های موجود منعم می‌گردند
».

با این اوصاف، مرضیه برومند رسماً خدمتگزار صهیونیست‌ها بوده ‌و فیلم یک میلیون و دویست هزار تومانی شهر موش‌ها که سال 1364 شده، یکی از خدماتی بوده که به اسرائیل برای القای حقانیت یهودیان در مهاجرت و تصرف فلسطین بوده است! از این حیث شاید بتوان مرضیه برومند را تا پای چوبه دار نیز برد، چون او مرتکب کاری به مراتب سنگین‌تر از جاسوسی شده و طبیعتاً حکم چنین جرم سنگینی آن هم در راستای مصالح رژیم نامشروع صهیونیستی مشخص است و دست‌کم باید قید ساخت شهر موش‌های 2 را بزند!

موشیرو میشونه همان موشه دایان نیست؟!

در این میان، شاید موشیرو میشونه که قهرمان ماجراست و در جدال با گربه زخمی نیز می‌شود اما زنده می‌ماند، همان موشه دایان معروف است که در مسیر تشکیل رژیم غاصب اسرائیل، زخمی شده و چشمش را از دست می‌دهد و از این حیث برومند تمامی مؤلفه‌های یک انیمشین صهیونیستی را یک جا به خورد کودک معصوم ایرانی داده است!

از شوخی گذشته، ای کاش یک بار شخصی بابت چنین اتهاماتی جلوی این عده می‌ایستاد و من باب مثال، خانم برومند راساً از این گروه شکایت می‌کرد و حکم محکومیت‌شان را می‌گرفت تا از این پس برخی حساب شده سخن بگویند و هر چه به ذهنشان رسید، ولو این که ‌اتهامات سنگینی نداشته باشد، منتشر نکنند. همچنین به این عزیزان و به ویژه دو تن از آنها که بیش از حد تریبون گرفته‌اند، توصیه می‌شود، پیش و پس از هر یک از تحلیل‌هایشان، یک بار دیدن فیلم «ذهن زیبا» را در دستور کار قرار دهند!
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴۳۵
انتشار یافته: ۱۶۲
شباهت را از " توشیرو میفونه " گرفته است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
اگه اینجوری شما تو ادبیات های دنیا کنکاش میکنید تو علم هم کنکاش میکردین الان ایران ابر قدرت بود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
فیلم گلنار هم پر از مضامین فراماسونری هست
دخر ده رو خرسها میدزدن و مردم با اتحاد میرن نجاتش میدن
خواهش للنتشار
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
سلام
چند مدت پیش در دانشگاه... در قالب جلسات فرهنگی اساتید اقای نمیدونم کجا و چطور دکتری گرفته ای را آوردن تا ما اساتید را کسب بصیرت نایل کنند و ایشان جدایی نادر از سیمین را ضد شیعی معرفی نمود زیرا بخش‌هایی از آن را به ماجرای ...علیها ربط داده بود و اینکه این فیلم می خواهد بگوید آن روایت داروغ بوده است! آخر من نمی دونم این نشانه شناسی است یا توهم چیز را کار دشمن نامیدن! اگر اینجور باشد هر کسی ریش بلند داشته باشد صهیونیست است زیرا خاخامهای یهودی هم ریشبلند داردند؟ بعضی ها ... که در تاریکی شب در اتاق خوابشان به ذهن... رسوخ می کند را در عالم اینترنت تحت عنوان نظریه کارشناسانه منتشر می کنند. بدا به حال ملتی که کارشناسش این تفکر داشته باشد.
ناشناس
| Australia |
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
یکبار یکی از این اقایان بسیار معروف به دانشگاه ما اومده بود میگفت فوتبالیستها هم کارتون صهیونیستی بوده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
دقیقا! منهم میخواستم همین رو بگم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
حالا که فکرش رو میکنم می بینم شعرهایی کودکی ما مثل اتل متل توتوله، عمو زنجر باف و حتی شعر آن مان نباران دو دو اسکاچی هم دارای نمادهای فراماسونری و صهیونیستی در بطن خود هستند!!
وای بر من!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
کسی نگفت مرضیه برومند فراماسونه یا به صهیونیست خدمت میکنه اما مشکلی که ما داریم اینه ندانسته در جهت تحقق اهداف صهیونیسم گام بر میداریم اونوقت نادان هایی چون نویسنده این مطلب همه چیز رو به تمسخر می گیرند .
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
ندانسته نشناخته یعنی چه؟ مثلا می توان گفت چون گوشت خوک نمی خوریم پس ندانسته و نشناخته در خدمت اهداف صهیونیسم ایم تمام این داستانها در قرآن هم بصورتی دیگر آمده پس نعوذ باالله ...
تابناك هيچ وقت نظرات من تاييد نمي كني !!! .
در نتيجه از نظر من رسانه بي طرف يا خبرگزار نيستي !!! .
اما اين بار كاملا درست گفتي !!! .
بعضي ها روي دايي جان ناپلئون هم سفيد كردند !!! .
متاسفانه امروزه عده ای پیدا شده اند که با عمل ضد تبلیغ دقیقا تبلیغ یک موضوع مشخص را می کنند. روزگاری نه چندان دور اصلا روح هیچ کدام از ما جوانان و مسلمانان از این نمادها و آئین های جعلی بی خبر بود و داشتیم راحت زندگی می کردیم که ناگهان عده ای پیداشدند و شروع کردند به بحث کردن و به اصطلاح تقبیح این ایین ها مثل شیطان پرستی و فراماسونری و ... شروع کردند به گفتن علائم و نشانه های این فرقه ها و به اصطلاح بد گفتن از انها. در حالی که اینها نه تنها به نظر من نمی خواستند و نمی خواهند این فرق را از بین ببرند بلکه با منعکس کردن افکار و عقایدشان و در نهایت یک انکار ظاهری، بیشتر به ترویج این عقاید و خرافات کمک کردند تا به طرد آنها.
قلب یخی یکی از این سریال های هفتگی بود که به اصطلاح داشت این فرقه ها را بد جلوه می داد. اما غافل از انکه من نوعی که از این ها بی خبرم را نسبت به انها و فرقه شان حساس تر و کنجکاوتر کرد!!!
یادمان باشد که با ضد تبلیغ اشتباه، تبلیغ چیزی را نکنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
کاملا موافقم
حرف دلم رو زدی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
متاسفانه در مورد اعتیاد هم اینگونه عمل شد و نتایج آن را امروز میبینیم
اینا که اینطوری شک میکنند پس چرا دانشمند نمیشند.
اون دونفر حرف حق رو زدن ... تریبون هم به حق دستشونه... شما تابناکی ها دیگه از چشم افتادین.. متاسفم برای شما
پاسخ ها
ناشناس
| South Africa |
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
شما هم متاسفانه توهم شدید دارید.
ناشناس
| United States |
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
باباجون این دو نفر شما هیچ کاری بلد نیستند جز تفسیر کارتون های هاچ زنبور عسل و شهر موش ها و تام وجری ! خوبه ادم هیچی بلد نباشه اونوقت خودش رو کیسینجر ایران بدونه. رو که نیست...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
افرین به تو ازادانه فکر می کنی
شهاب
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
فکر کنم شما ی ناشناس همون تحلیل گر .... هستید. یا فامیله ... از لایکاتون مشخصه
خیلی ...... آره!!
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
ببین دوست عزیز این کارتونهای زمان ما بودن.و نسل ماها الان حدود 30 تا 35 سال رو دارن. یعنی سنی که میشه گفت دیگه عقلشون رشد رده و میتونن با چیزهایی که در کودکی یاد گرفتن برای بقیه عمر تجربه کسب کنن و بشن عقله زن یل عاقل مرد. یه نگاه به خودنت و دور و برت بکن! ببین این پیامهای به اصطلاح نهفته و مخفی چند درصدشون رو صهیونیست کرده یا اصلن دغدغه ی چند درصد از ماها آوارگی یهودی هاست؟ اگر اینطوری که شما ها و اساتید گرامتون میگن باشه پس تا الان باید خیلی راحت و خزنده صهیونیست ها میتونستن از نیل تا فرات رو صاحب بشن که برادر! دیگه نیازی نبود از دعوای شیعه و سنی استفاده کنن که آخه! پس به جای اینکه از هر مثلث و مربع و دایره و عدد و چه و چه وچه (به خصوص کارتونها)... نماد دربیاربم کمی به اندیشدن نظر کنیم و ساختارهای امت خودمون رو اصلاح کنیم.
حتما یکی از اشخاص مورد نظرتان آقای دکتر ح . ع است ( ما هم دیگه حروف الفبا را یاد گرفتیم ! )
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
آقای ح.ع دکتر نیست. درسته به هرکی الکی تو این چند ساله دکتر گفتن، اما خواهش میکنم بیاید دیگه نگیم.
محمد از بلفاست
| Ireland |
۰۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
تابناک بذار صدای متفاوت هم در اینجا شنیده بشه.... حسن عباسی فقط یکی از سخنرانیهاش اندازه ی یه تز دکترا ارزش داره... فوق العاده هست تحلیلهاش... من بیشترش را میپسندم.... به طور اتفاقی سخنرانیهاش را گوش کردم ببینم چی میگه ولی الان تمام سخنرانیهاش را سعی میکنم گیر بیارم و گوش بدم... من سخنرانی جنگ جهانی چهارمش را که فکر میکنم سال 82 توی دانشگاه صنعتی اصفهان انجام داد را به انگلیسی ترجمه کردم و همکلاسیهای انگلیسی زبان من در دانشگاه که این ترجمه را دیدند، بعضی هاشون بسیار تحت تاثیر قرار گرفتند. یکیشون میگفت حتی اگه نگیم که این بابا درست میگه، ولی مدلی که از وقایع داره ارائه میده خیلی از وقایع را به خوبی توجیه میکنه. خواهشا یه خورده انصاف داشته باشید و حرفهاش را با دقت گوش بدید و بی طرفانه مقایسه کنید. واقعا بیشتر چیزایی که میگه هم با عقل جور در میاد و هم ترتیب زمانی وقایع با هم همخوانی دارند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
"يكي از سخنرانيهاش اندازه يه تز دكترا ارزش داره" آقا ما كه دو ساله داريم رو تز كار ميكنيم در واقع داريم هويج ميكاريم ديگه؟ البته راستم ميگي نتيجه مهمه
خب راست می گه دیگه ، طرف فریماسونریه !!!
پاسخ ها
یاسر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
فریماسونریه !!!?????
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
اين فريبا سونري كيه ؟؟؟؟؟؟؟؟ بازيگره؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :)
واقعا که! چند وقت پیش هم گفته بودن کلاه قرمزی و پسرخاله نماد فراماسونرها و صهیونیست ها هستند! ... و توهم تا کجا ؟؟؟!!!!!
دوست عزیز
من درباره ی مدرسه ی موش ها نطری ندارم ولی همین ساده انگاری های امثال شما کار دست ما داده و خواهد داد..
تمامی روانشناسان معتقدند پیام های کارتون به صورت ناخودآگاه در ذهن کوکان وارد می شود و ذهن کودک را تحت تاثیر قرار می دهد.
همانطور که داستان حنا دختری در مزرعه، حاچ زنبور عسل و الا ماشاالله از این کارتون هایی که همه به دنبال مادرشون بودند و مادر در سینما به معنای سرزمین است..
آیا در این باید شک کرد که آرمان یهود را مطرح می کند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
.... پیشنهاد میدم یه کم ژلوفن مصرف کنی شاید آروم شی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
حاج زنبور عسل نه پسرم! هاچ درسته ...آره قربونش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
عزیزم اگه اینطوره باید تمام اسطوره های جهان صهیونیستی باشند ! همه ملت ها اتوپیای خودشون رو داند و تلاش برای رسیدن به این آرمان ارزش داره! فرهنگ اسلامی ما هم داره!
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
انصافا الان که فکر می کنم میبینم چرا ما توی دوران بچگی همش کارتون هایی میدیدیم که پر از اضطراب بود. طرف همش از خونه و خانوادش دور افتاده بود و در به در دنبالشون می گشت.
ص
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
خوب اونم نوشته حاچ، يكم بهتر نگاه كن!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
مادر نماد سرزمینه؟!!
اگه اینطوریه چی نماد خود مادره؟
خود سرزمین نماد چیه؟
اگه هاچ به جای اینکه زنبور عسل باشه موش فاضلاب بود چی میخواستین بگین امثال شما؟
جون من نظر شما دوست گرامی در مورد چوبین چیه؟
پینوکیو؟
سوباسا؟
واکاشی زوما؟
پسر شجاع؟
زی زی گولو؟
ای بابا...
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
خداییش یک کلمه از این حرفهایی رو که گفتی خودت بهشون رسیدی و تحقیق دقیق کردی؟ دیگه شورشو با این جمله زن نماد سرزمینه در آوردین...یه حسن عباسی گفته شما ها ملت رو خفه کردین....تازه اون گفته زن نماد سرزمینه....اینکه مادر نماد سرزمین هست رو نمی دونم از کجا آوردی؟
ناشناس
| Russian Federation |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
قبول اصلا تو درست می گی مادر در سینما به معنای سرزمین، اونوقت خداییش تو وقتی آب نبات چوبی لیس می زدی می فهمیدی که هاچ یک یهودیه که دنبال مادرشه؟!!! خداییش الان که فهمیدی یهودی شدی افتادی دنبال سرزمینتون؟!! وقتی مخاطب پیام نماد رو درک نمی کنه (به فرض که پیام داشته باشه!) خوب به چه دردی می خوره؟ الان توی ذهن منه 30 ساله از هاچ و حنا غیر از آهنگشون و خاطرات خوش، چی باقی مونده؟ بی خیال شو بالام جان!
... بنده که یک دنیا خندیدم. از خانم برومند عزیز که کودکانه های ما را به زیبایی شکل دادند نیز صمیمانه تشکر میکنم و اعلام میکنم این چرندیات به درد لطیفه شدن میخورند تا تحلیل
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
متاسفانه اونهایی که این ... را میبافند در این 8 سال کارشناسان سیاسی و بین المللی ما بوده ا اند
این حرفای مزخرف دیگه چیه؟ فیلم تو بحبوحه جنگ تحمیلی ساخته شده. خیلی مشخصه که داره یک جامعه آرمانی رو تصویر می کنه که جز با مجاهدت و جنگیدن به دست نمیاد. داره نسبت به آینده روشن بعد از جنگ امید میده. یه جورایی تبلیغی برای حقانیت ما تو جنگه. به فرض هم که این فیلم در خدمت آرمان صهیونیست ها ساخته شده باشه. از اون نسل که من هم یکی از اونا هستم چند نفر تحت تاثیر این مساله قرار گرفتن؟ اصلا چند نفر این نکته ها رو از فیلم متوجه شدن؟ این حرفا زاییده ذهن ... یه عده ...ه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
اگه قرار بود متوجه شی که دیگه نمیشد ضمیر ناخودآگاه،میشد ضمیر خودآگاه که اینم فایده ای برا دشمن نداره،واسه همینه که اون دونفر میخوان آگاهمون کنن.
فرهاد
| Germany |
۰۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
آقای فروید هم در بین ماست و داره در مورد ضمیر ناخودآگاه صحبت می کنه!!!
می تونی اصن اینی رو که گفتی تعریفش کنی؟ که ضمیرناخودآگاه چطوری روی خودآگاه آدم اثر میذاره؟ ینی، وقتی مدرسه موشها دیدی، با چه مکانیسمی طرفدار بنی اسراییل میشه آدممممم؟؟؟!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
ای جانم فرهاد!خوب گفتی!خو ناشناس عزیز اگه قراره اصلا رو آدم تأثیر نذاره خوب مرض دارین گیر میدین؟!
وای خدا خيرت بده تابناک. مردم از خنده :-))) ياد تحليل های رافئی پور و عباسی افتادم.
واقعااااااااااااااااااااااااا؟!!!!!!!
تا حالا بهش فکر نکرده بودم!
ذهن زيبا رو خوب اومدي تابناك
حالا یکی نیست بگه این فیلم ها و نماد ها که میگن مشکل داره اگه مردم بدونند مشکل داره به گفته بعضی ها بازم نگاه می کنند!!!!!به این حرف ها اهمیت نمیدن.. اگه راست میگن کودک استراتژیک پیش کش.یه فیلم 2 دقیقه ای در حد اونا بسازین بعد بگین نگاه نکنین
به نظر من هم تابناک دست روي نقطه حساس و البته جالبي گذاشته. من هم وقتي براي اولين بار به نقدها و تحليل هاي اون دوستان نوظهور گوش ميکردم يا ميخوندم برام تا حدودي جالب بود و دائم دنبال اين نشانه ها بودم. اما وقتي ميبينيم دشمنان اين آب و خاک و مسلمانان جهان به سادگي آب خوردن به ما حمله مي کنند و وقيحانه ميکشند و از جناياتشون هم با افتخار ياد مي کنند ديگه منظقي نيست فکر کنيم اينقدر زحمت بکشند و ساختمان و فيلم و انيميشن بسازند که در ضمير ناخودآکاه ما قدرت نمايي بکنند. بنظر من هم اين دوستان تريبون نشين سياه بين بهتره کمي انرژي و فکرشون رو به سمت استخراج نکات مثبت دين و فرهنگ مردم خودمون ببرند و با مانور و انعکاس اين نکات فکر و باور مردم رو تقويت کنند. نه اينکه با ذکر اين نکات بيشتر دل مردم رو خالي کنند.
با این مقاله مخالفم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
با نظرت نه ولی با این شکل کامنت ارسال نظر موافقم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
می خوامت
نمیدانم بعد از خواندن این گزارش بخندم یا گریه کنم..... باور کنید مشکلات کشور چنین چیزهایی نیست و مشغول کردن مردم به چنین موهوماتی فقط کشور را از پرداختن به مسائل اصلی باز میدارد. رسیدن به سرزمین موعود همیشه یک داستان تکراری در بسیاری از فیلمها و کارتونها بوده است. دختری به نام نل را همه به یاد دارند که بدنبال پارادایز بود. حالا یک ایرانی هم از همین داستان استفاده نموده دلیل بر صهیونیست بودن نیست. کما اینکه در زمان پخش هم کسی چنین برداشتی نکرد و این قدر همه چی را وارونه ندید
تحلیل احمقانه ای بود تابناک... از استراتژی نمی دونی چرا ... می زنی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
بابا استراتژیست
الان ميان هزارتا حرف در مورد ستاره اي كه كفه زمينه تو عكسي كه از ذهن زيبا نمايش داديد ميزنن
نظر این علما راجع به خونه مادربزرگه چیه؟
نقش آقای حلزون خیلی صهیونیستیه ها یه موجود دوست داشتنی و خانه به دوش
هاپوکومار هم خیلی . . .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
مچم درد گرفت اون قدر به موافقها و مخالفا گفتم توهین نکنین.مثل آدم حسابی حرفتون رو بزنین خب.
و خدا انسان را آفرید به بعضی ها عقل داد به بعضی ها زور به بعضی ها هم توهم توطئه ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
به بعضی ها هم فریب خوردن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
آفرین آفرین ..
نکنه صهیونیست شدم خبر ندارم :(
سلام
پس مشاوران و کارشناسان حرفه ای صداو سیما مانند دکتر عباسی و ......کجا هستند؟ عحب کارشناسانی!!!!!!
خدمتی که بعضی عزیزان به فراماسونری میکنن جرج بوش پسر نتونست بکنه :|
جمع کنید این بحثا رو، مشکل کشور ما اینه؟
کشور ما هزاران معضل داره آقایون منتقد مرد گفتن مشکلات کشور هستن؟ یا بیکار نشستن کارتونای دهه شصت رو نگاه میکنن تا خوراک برای سخنرانی هاشون جور کنن
کشور ما تو مشکلات اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، مدیریتی رسما غرقه بعد ملت نشستن چیو مورد بحث و بررسی قرار میدن


یه خوراک برای دوستان، دقت کردید بچه که بودیم ستاره که میکشیدیم پنج تا سر داشت، یاد چیزی نمیندازه شمارو؟ فکر کنم ما فراماسونز به دنیا اومدیم :|
بله شما حق دارین باور نکنین چون ما ایرانیها خیلی وقته خوابیم اگه خواب نبودیم کودتای 28 مرداد اتفاق نمی افتاد،از سر تا پامون فرهنگ لیبرالیسم نمی بارید،الگو های فرهنگی کودکانمون عروسک باربی انگلیسی نبود و......من نمی گم خانم برومند از قصد این کارو کردن ولی باور کنین از بچگی همه ما که با کارتونهای اونا بزرگ شدیم بحرحال ناخوداگاه به اون سمت کشیده میشیم.لا اقل برو تحقیق کن ببین موش نماد چیه تو خود یهو دی ها..تابناک لطفا پیاممو بزاررر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
کت وشلوار تنت غربیه .ماشینت.عطرت....
همش غربیه همه جای دنیا همینه مگه باربی فقط تو ایرانه!!!!چه ربطی به این چرندیات داره؟
احتمالا طبق معمول نظرم،درنظر،نمیگیرید!
اما خیلی برام جالبه بدونم جناب رائفی پور و سایر دوستان اگر رژیم صهیونیستی و فراماسونرها نبودند ازچه راهی امرار معاش میکردند.
با تحلیلت مخالفم تابناک...دنیا و تبلیغات پیچیده شده..کاری به مدرسه موش ها ندارم اما در کل باید بپذیریم که اون ها حتی رو کارتون ها هم دارن کار می کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
اون ها؟!!!!!!!!
منظورت خانم برومنده؟!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
وای منفی و مثبت ها رو!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
بله کار میکنند ولی ما به غیر از توهم ..... چه کردیم .
فقط حرف زدیم یه فیلم خوب ساختیم
یه کاتون خوب ساختیم
....
پس به تحلیل اون شخص ما الان با دیدن این برنامه تو کودکی باید طرفدار صهیونیست باشیم تازه میگه الان فهمیدم با دوباره دیدن پس بچگیت به خوردت میادن این برنامه هارو چی فهمیدی؟! .بعضی وقتا از یه چیزایی یه چیزای دیگه در میارن که ادم شاخ در میاره.البته خیلیام هستن که باورم میکنن.فکر کنم چند وقت دیگه کلاه قرمزیم یا به عثمانیا شباهت بدن یا به چیزای دیگه.
زنده باشی تابناک.کل خستگی روز رو از تنم در کردی.کلی خندیدم
پس همه بچه های دهه 60 در راستای اهداف شوم صهیونیست!!!! داشتند این برنامه رو می دیدند و ما خبر نداشتیم.......:))))))
پس احتمالا اون گربه هم ایرانه
جل الخالق
سلام
بنده در مورد صحت و سقم این تئوری در مورد کارتون مدرسه موش ها نظری ندارم ولی خوب میدونم درنظر نگرفتن استراتژی های نهفته در کارتون ها عین ساده انگاریه.
تابناک لطفا نقد دوطرفه بنویس نه نفی یک طرفه.
بابا بیخیال کجاش آخه ربط داره
شانس اوردیم آقایون تویه تلویزیون کار نمی کردن و الا فقط یه پرده سفید نمایش میدادن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
سفید که نشانه صلح هست، با صهیونیست صلح کنیم! هرگز!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
پرده سفید نماد چیزی نیست؟ تو رو خدا مواظب باشید تو دام نیفتیم!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
مگه الان چیز بیشتری شما می بینید؟؟!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
مگه نگاه میکنید !!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
میگم عطار که داستان سیمرغ رو نوشت اون چی؟ نکنه اونم که دنبال گمشد ه ا یی هفت شهر عشق را ‍گشت.....
اونم آره؟
پس ميشه نتيجه گرفت هر چيز خوب و بامزه اثر صهيونيسمي داره ،، به خاطر كشفيات اين آقايون بايد مجسمه اونارو از طلا گرفت!!!!
تابناک محترم، دکتر عباسی را اگر نگوییم بهترین اما یکی از بهترین کارشناسای ما در زمینه علوم استراتژیک است. خواهشی که از شما و همه هموطنای خوبم دارم اینه که روی این موضوعات حساسیت به خرج بدن. دشمنای ما هم این طرز تفکرای ما رو پیش بینی می کنن و می دونن که ما ممکنه در مورد یک سری کارتون خیلی حساسیت به خرج ندیم و اصلا برامون مهم نباشه. پس تو رو خدا ساده نباشیم. امام خمینی روزی فرمودند که اینها ( دشمنان اسلام) برای صد سال آینده ما هم برنامه دارن پس بهوش باشید و از هر چیزی سرسری نگذرید. بحث من مدرسه موش ها نیست و نمی گم که باید به آدم و عالم گیر داد اما اینو مطمئنم که دشمن ما خیلی زرنگتر از این حرف هاست.
پاسخ ها
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
اقا محمد 36 سال دشمن سازی کردیم تمام آمارهای های مثبت ما تبدیل به منفی شد ( آمار ازدواج ، طلاق ، قتل ، دزدی ، اعتیاد و .... ) بابا یه خورده بی خیال شیم و به داشته های مثبتمون ( اگه برامون مونده باشه ) فکر کنیم و اون رو تقویت کنیم. شدیم یه تیم فوتبال که از ترس گل نخوردن اینقدر می کشیم عقب که یه دفعه خودمون توپ رو میکنیم تو گل خودمون.
این آدمای استراتژیست دارن مردم رو دیوونه می کنن. چند وقت پیش یه مقاله خوندم در مورد معماری جدید مسجد الحرام که مثلاً میخوان قداست کعبه رو از بین ببرن و نمادها ماتریالیستیه و می خوان حواس مردن از قداست کعبه بره به سمت توجه به اماکن و ...
من حدود 3 سال پیش رفتم مکه و اون برج ساعت تقریباً رسیده بود به انتها. درسته که همون اول نظرم به اون جلب شد ولی اینقدر دیدن خونه کعبه برام هیجان داشت و تازگی که عین 4 روز تمام وقتم رو تو حیاط مسجد بودم و چشمم به کعبه. نمیخوام بگه من ته آدم حسابی ام. ولی اگه چشم دل رو باز کنی چیزیائی می بینی که ..........
نکنین این کارا رو. شما دارین با این حرفا تبلیغ می کنین برای یهودیت و صهیونیسم. تمام هم نسلای من با این کارتونا و فیلما خاطره دارن. همشون هم تو تمام راه پیمائی های روز قدس بودن.
آقای دکتر عباسی : خدمت نمیکنی با اینکارت به اسلام و ایران. داری مردم رو فراری میدی از دین و اسلام.
چه بامزه، من هم بعد از سالها دوباره از شبکه ۲ این فیلم خاطره انگیز رو دیدم و اتفاقا همه این چیزها به ذهنم رسید و گمونم چشمم خیلی شور بوده چون یواش توی دلم گفتم چه جالب که تا حالا این رو با آوارگی یهود مشابه سازی نکردن علما! واقعا هم برام عجیب بود نمی دونستم که مثل همیشه اتهامات وارد شده و تفاوت فقط در بی خبری اینجانب بوده است
استغفرلله! خب اون موشه دایان یا موشه هر کوفت دیگه ای اسمش شبیه موش هست دیگه نمیشه که اسم موشها رو بذارن کلاغ که تداعی کننده اسم اون جناب نباشه. یادش بخیر، خاطرات گروه دست اندرکار این فیلم به یاد موندنی رو در یه مستند میشنیدم و از تلاششون برای ایجاد امید در فضایی که جنگ بچه ها رو غمگین کرده بود....
وای به روزی که عقلانیت از این بوم پر زند
بامزه و آموزنده بود، نزدیک بود برم سرکار
اقا من تازه کشف کردم " کپل " همون آرین شارون هست . حالا بقیشونم شناسایی می کنم
(:
وای ی ی ی.این جریان باید یک آسیب شناسی جدی بشه .شاید شما به عنوان یک رسانه آزادمنش بتونید کمک کنید . آیا واقعاً قدرت تحلیل و تفکر و تعقل جریان بسیار مهمتری نیست که باید به آن پرداخته شود تا این تفسیرهای خیالی .
خبر دارم خبر، بیاید میدان شهر!
میدونید که این جمله معروف فیلم هم اشاره یه فتنه 88 داره و پیش بینی سازندگان صهیون فیلمه. عکس عوامل نفوذی و وابسته رو که با دقت ببینید میفهمید که سال 64(جمعش ده) نه تا زن هستن که مجموع سنشون 88 میشه و هفت روز هفته تبلیغ فمنیسم میکردن تا شش تا مرد شیطانی رو پنجشنبه چهارم جولای سه طلاقه کنن تا از دوتا درخت دانش پشت سرشون یک بچه متولد بشه. همه عوامل راستی هستن راستی اینوری نه ها اونوری! جمهوریخواه چون عروسک تو دست راستشونه. حمید جبلیشون چپیه ایندفعه همینوری اصلاح طلبه فقط ریش گذاشته اصلاح نکرده.بغلیشم اعتدالیونه چندتاشونم ممتنع. من یادم رفته اول آبیو رو باید میخوردم یا قرمزه؟ بگذریم، خانم برومند لطفا شماره دوتو بساز. بن تن هوای بچه های ایرانو خفه کرده.
داستان مهاجرت قوم یهود در کتاب آسمانی ما مسلمانان نیز آمده و مورد قبول مسلمانان هم هست. بنابراین حتا اگر بر فرض محال فیلم اشاره ای به آن داستان داشت، الزاما ربطی با صهیونسیم نمیداشت و حتا میشد اونرو الهام گرفته از آموزش های دینی مان دانست.
من یه دنیا خاطره از شهر موشها دارم، هیچ وقتم اینجوری بهش فکر نکردمو نمیکنم، اونایی که اینجوری فکر میکنن کلا به همه چی شک دارن
راستی من مطلع هستم که کلاه قرمزی هم یهودی هست.

وای من باید برم. مورچه ها و سوسک های صهیونیستی به من حمله کردن
من خیلی وقتها از خود می پرسیدم چگونه بود که امیرالمومنین علی (ع) از تنهایی سر در چاه فرو میبرد و دردهایش و رنجهایش را بازتاب میداد و آیا واقعا مسلمین توان دیدن آنچه را که دل مولایمان را به درد می آورد نداشتند؟؟!! یا آنکه مجذوب و مسحور ظاهر فریبنده و سبز اموی که جایگزین سبز علوی شده بود گشته بودند و غافل از بطن ماوقع؟؟ اما امروز درک این مساله برایم بسیار آسانتر شده و اما خیالم ناراحت تر و درد علی برایم دردناکتر و تنهایی اش کشنده تر...
بسم الله
خوبه نفس كشيدن نماد فراماسونري اعلام نكرده اند وگرنه حالا بايد خودمان نفسمان را قطع مي كرديم

اين را براي اين گفتم كه نبايد تصور كنيم كه هر آنچه را به عنوان نماد فراماسونري اعلام مي كنند را بپذيريم

لا اله الا الله
محمدرسول الله
علي ولي الله
معتقدم این افرادی که اینطور دنبال نشونه داخل همه چیز میگردند دنبال جای پایی برای صهیون هستند!
عجیبه که وقتی صحبت درباره اسرائیل تو کشور کم میشه این اظهار نظرها بیشتر میشه!!!
فیلم "ذهن زیبا" رو قشنگ گفتی، ولی پروفسور "جان نش" نوبل بگیر کجا و این ها کجا؟

هر دو اسکیزوفرنی دارند اما این کجا و آن کجا!
اگر این تحلیل ها را در مورد اقتصاد می کردید الان اوضاعمان این نبود...
دراین راستا باید گفت کلاه قرمزی هم یک فیلم صهیونیستیست کلاه قرمزی نماد قوم اواره یهوده که توسط اقای مجری که نماد انگلیسه به صداوسیما(اینجا نماد سرزمین موعود) دعوت میشه که اونم رهسپار سرزمین موعود میشه که در این راه ازکمک پسرخاله (که نماد امریکای زورگویه)یاری میشه تو این فیلم فلسطینی ها رو در قالب دایناسور نشون داده که نمیخواد سرزمین مادریشو ترک کنه وبه کلاه قرمزی مظلوم حمله میکنه اما پسرخاله(امریکا) از کلاه قرمزی حمایت میکنه و در نهایت در سرزمین موعود به خوشی زندگی میکنه. طبق اسناد بدست امده از موساد افراد زیر همگی جاسوس موساد بوده که در عملیات بسیاری حضور داشتند: 1.پلنگ صورتی رییس تیم شکار نازی ها2.پدرپسرشجاع عامل نفوذی در کشورهای منطقه 3.زمبه رهبرتیم ترور رهبران گروهک ها4.گوشوگ5.سرنلیپیتی6.ایشی زاکی رهبرجاسوسان در شرق اسیا7.مجید(قصه های مجید)جاسوس در نطنز. به علت این افشاگریها جان بنده در خ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
دمت گرم کلی خندیدیم
تقصیر از این دو نفر نیست چون آنها کاسب هستند و ... مقصر ... است که عقل را تعطیل کرده و این فضای نکبت بار را بوجود آورده.
توهم توطئه از خود توطئه بدتر است چون آدمی را دیوانه می کند
بالاخره دكتر عباسي و دار و دستش هم بايد نون بخورند يك مشت آدم....
ملت ایران ماست ازاد و گران خوردند همه شدند فریماسون! به جای فراماسون!
آفا از اين ا... ها (شايد هم رندها) هميشه بوده است. اوايل انقلاب كانون پرورش كتابي براي گروه سني الف منتشر كرده بود كه در آن شمارش اعداد از يك تا 10 با شعر آموزش داده مي شد. يكي از همين به اصطلاح كارشناسان مبتلا به ... همه دشمن پنداري به بنده گفت اين كتاب تبليغ پنج فرماسيون اقتصادي ماركسيست هاست و شعرهاي مربوط به اعداد يك تا پنج براي همين منظور سروده شده است. گفتم آخر اين كتاب نه تا پنج كه تا عدد ده را آموزش داده است. گفت مي خواسته اند تكرار كنند تا خوب در ذهن بچه ها جا بيفتد. گفتم آخر اين را كه تو مي گويي بنده كه با ادبيات ماركسيست ها هم اشنا هستم از اين كتاب نمي فهمم. گفت نكته همين جاست؛ آن قدر ظريف تبليغ مي كنند كه كسي نمي فهمد (البته به استثناي خود اين فرد و .... مانند او). خلاصه ديدم هر چه مي گويم بر طبل ... خود مي كوبد.
این اسرائیل که اینقدر تونسته تویه همه چی نفوذ کنه وهمه دنیا رو تحت سلطه خودش در باره (البته به گفته اون دونفر) پس چطور مدعی هستیم روز از صفحه روز گار محو میشه؟؟؟؟
دوستان دقت کنید که تابناک هم این نوع نگاه به کار ارزنده‌ی خانم برومند و به طور کلی کارتون‌ها رو محکوم کرده! ولی خوب تیتر مطلب غلط‌انداز هست! دعوت می‌کنم که مطلب رو کامل بخونید و بعد قضاوت کنید
اصلا میشه چیزی ساخت که بهش انگ نزنن ؟
توهم توطئه... :)))))))
اقا یه نظری دارم اینکه اگر این اقایون تحلیگر اینقدر نکته بین هستند که تا حالا این همه ادم اونها رو متوجه نشدن خوب پس حتما خیلی حالیشون میشه بیان یه تحلیل از مشکلات اقتصادی بدن و راه حلش رو هم بگن که چطور میشه بیکاری رو ریشه کن کرد و وضعیت اقتصادی رو بهبود داردیا چطور میشه دست واسطه ها رو از کشاورزی کوتاه کرد.یا چطور میشه مشکل بیمه خیلی از مردم رو حل کرد یا چطور میشه مشکل ضایعات نان رو حل کرد.یا خیلی ساده تر چطور میشه دو نفر ک بتونن یک کار رو دو نفری انجام بدن یعنی کار تیمی.
فراماسونی و .... واقعیاتی موجود هستند ولی در ایران بیشتر از وزنشان به آنها بها داده وخیلی خطرناکتر از آنچه که هستند توصیف می شوند متاسفانه در دبیرستانها و مدارس هم بعضی مواقع در فعالیت های فوق برنامه با دعوت از افراد ی که اینگونه فکر میکنند ذهن بچه ها را با این خزعبلات پر میکنند . شیطان پرست ها ی کنونی در خاستگاه خودشان وکشورهای آنچنان آزاد جمعیتی مریض و بی اهمیت شمرد ه میشوند ولی در اینجا طوری به آنها اهمیت داده می شود که گویی همه دنیا را شیطان پرستی پر کرده است .و البته نتیجه این اهمیت دادن ها هم خود را به شکل رشد تشکیلات شیطان پرستی نشان داده است .
پرده سفید هم ممکنه مشکل دار باشه!
بسمه تعالی
امروزه خدمتی که برخی افراد به نام نقد فراماسونی ونمادهای آن به این فرقه می کنند و به معرفی آن به خصوص در نهادهای علمی مینماینددر تاریخ این مملکت بی سابقه است.آنقدر درباره نمادها صحبت می کنند وهر چیزی را نماد این فرقه میشناسانند که هر شنونده ای در طول روز هر چه را میبیند اثری از این فرقه می داند.لازم است برخی نهادها به خصوص نهادهای امنیتی در این مورد بیشتر ورود کنند.از طرفی میگویند آنها تمام روابطشان سری است وتا چیزی را نخواهند بروز نمی دهند واز طرف دیگر با اتکا به منابع آنها شروع به افشا گری آنها می نمایند.!!!آیا نبایداز خودمان بپرسیم آیا ممکن نیست آنچه را آنها می خواهند تبلیغ می کنیم؟!!!
يو هو ساها جهانگرد...يعني من هست جهااااانگرد...يادش بخير. موش كثيف
متوهم کاش برا اثبات خودمون اینقدر فکر می کردی عادت داریم همه رو بد بدونیم
تابناک جان چرا جرات نداری نظر من رو چاپ کنی؟؟ جماعت عزیز...بیخود چونه نزنید...باید بشینیم و تحیل کنیم...خاله ریزه حتما مارگارت تاچر بوده....خانواده دکتر ارنست رو شما بگین...بل و سباستین مثلا ریگان بوده...بچه های کوه الپ (نشست گروه دی هشت یا همان کشورهای سرمایه داری و امپریالیسم در کوههای سوییس بوده)که البته اقای خاتمی هم رفته بود...حنا دختری در مزرعه هم نماد خانم البرایت وزیر خارجه اسبق امریکا بوده...و در اخر ( وروجک و اقای نجار) هم ا... خودمون و ر.م... بودن...بقیه رو شما بگین
البته از این نمونه ها فراوانه !!! بنر! اون سنجابی که مامانش گربه بود یادتون اومد ؟!! در قسمتهای آخر کل سنجابها را راهنمایی می کنه برای پیدا کردن جنگلی جدید که محلی امن و درختانی پر از میوه است ...
از یک طرف ادعا می کنیم اسراییل وامریکا پوشالی هستند از طرف دیگر حتی ساخت برخی مساجد را نیز کار صهیونیستها می دانیم.انقدر مردم را از صهیونیستها ترسانده اند که برخی اوقات من فکر می کنم دارم نماز هم می خوانم تحت تاثر صهیونیستهاست
سلام
من در آن سالها مدرسه موشها را فقط دو بار در سینما دیدم الان هم بچه مذهبی هستم هم خوب درس خوندم هم با کارم دهن صهیونیستها رو ... نل و هاچ و سباستین و ... را تا ته دیدم . دوستان سعی کنید راههای شرافتمندانه تری برای شهرت وپول پیدا کنید. چند وقت دیگه معلوم میشه بعضی از این آقایون خودشون انجمنی هستند!
با اين اوصاف، من به زي زي گولو هم شك دارم!!!
خدا را شکر که اگر مرضیه برومندهای خدمتگزار فرهنگ اسلامی و انقلابی و اصیل ایرانی کم هستند با اینحال تعدادشان از این آقایان متوهم... خدمتگزار جیب مبارک بیشتر است.
زنده باد مرضیه برومند. پاینده باشی ای دوست بچه ها و بزرگترها
بله اكثر اين كارشناسان (البته كارشناس نماها)در دوران احمدي نژاد دور گرفتن و ميدان پيدا كردن و نقششان پررنگ تر شد يادمه در زمان حمله آمريكا به عراق يكي از اين كارشناسان معروف داشت نظر ميداد در جواب سوال مجري كه پرسيد چرا نيروهاي آميركايي به راحتي تا مركز عراق دارن جلو ميرن و هيچ مقاوتي از عراق نيست ايشون گفت كه اين يك استراتژي جنگي هست كه دشمن و ميكشن جلو بعد از همه جهات محاصره ميشه و درنهايت به اين نتيجه رسيد كه امريكا شكست ميخوره حالا كسي نيست بره اين يارو رو گير بياره بپرسه تو برچه اساسي نظر دادي
احتمالا کلاه قرمزی هم با همین هدف ساخته شده. ببئی جاسوس آمریکاست چون انگلیسی هم بلده! فامیل دور هم همش از یه سرزمین دور که کنایه از سرزمینه موعوده حرف میزنه!! آقای همساده هم کنایه از خاور میانست که هیچ وقت روی خوش نمیببینه!
پس آقای طهماسب هم عامل اسرائیله!!!
آرمانشهر یا اتوپیا توی ادبیات و فرهنگ اکثر ملل و ادیان وجود داره و لزوما ربطی به قوم یهود نداره. ما شیعه ها هم می گیم منجی میاد جهان رو آرمانی می کنه. قرار نیست هر کار فرهنگی که آرمان خواهی رو مطرح می کنه، صهیونیستی و فراماسونری باشه!
به نظر میرسه که دشمن تراشی و دشمن هراسی باعث شده که دو رویداد نه چندان خجسته رخ بده.

اول - موجب شده که توجه به جای ساخت زیر ساخت ها برای مقابله با تهدیدات، صرفا متوجه روی ساخت ها در مقابله کلامی در طسطح بین المللی با این موضوع بشه

دوم - باعث شده که عده ای بی مایه و بی فرهنگ و تند رو، با دستمایه قرار دادن دشمنی با مثلا ین جریان، هر گروهی رو که دانشی بیشتر داشته و یا در برابر این جریان قرار داشته را به حاشیه براند.
دوهتور راف..... و دوهتور عب... از اين توهم دشمن با اين پرت و پلاها كه براي من و شما تعريف ميكنند براي خودشون نون و آب و دفتر و دستك درست كردن
برای اینکه بهتر بتوانیم قضاوت کنیم ببینید خصوصیت و اخلاق بچه هایی که این فیلم ها و کارتونها را ندیدند(جوانهای دهه 60 و 70) با بچه هایی هایی که 20 یا 25 سال گذشته این کارتونها و فیلمها را دیدند(یعنی جوانهای این دوره زمونه). وجدانا کدام رفتار معتدل و نرمال تری دارند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
البته اگر بحث تاثیر پذیری از کارتون باشه با این چیزایی که بچه های این دور و زمونه میبینن اصولا باید حسابی پرخاشگر و نا آرام و بی حوصله و فراری از هرنوع کار مفید و درس نا معتدل تر و آنرمال تر و ... باشن. بعضی کارتون ها خیلی بد شده من خرس گنده وقتی نگاه می کنم حالم بد میشه
خانم برومند یکی از قابل احترام ترین افرادی است که در زمینه کودک کار کرده شک نکیند .خاطراتی که از کارهای ایشان داریم یکی از خاطرات شیرین کودکی بسیاری از مردمان این سرزمین است و واقعا چه بد مقایسه ای شده ایشان با این قومیت کثیف اصلا قابل قبول نیست . ما بی صبرانه منتظر کارهای جدید ایشان هستیم از خدا برای ایشان و تمام کسانی که مورد علاقه ایشان هستند که به احتمال زیاد بچه ها هستند آرزوی سلامتی داریم .
جالبه بعد از گذشت چند دهه از ساخت این فیلم به این نتایج رسیدید. فکر نمی کنید یکم دیر به نتیجه رسیده باشید . اصلا چه طور شده بعد از این مدت به این نتیجه رسیدید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
دوست ناباب. البته جنس مرغوب هم بی تاثیر نبوده!
عده اي پيداشدن بيچاره ها بازحمت براي بچه هاكاري راانجام داده اندآخربااين تعبيروتفسيرها ازكاربيكارخواهندشدبه جاي اين حرفهااين صهيونيستهاي موذي رادرياب كه درمنطقه درحال به هم زدن جغرافياي منطقه وكشتارمسلمانان بيگناهي هستندكه گناهشان واقع شدنشان درمنطقه خاورميانه ومسلمان بودنشان است
آن شاءالله خدا شفای عاجل نصیب کند
نه آقا جان کارتون فقط برای سرگرمی وپیامش در حدسطح فکرودرک کودکان است بعضی از شما ها اینطورتفصیر شان میکنید درضمن اگر قراربود همه مثل هم فکر کنند خدا خودش این کارو میکردگیرم که این تفصیرهاکه میگن درست باشه شما هم بجای نقدوبررسی جوابشون رو باکارتون بدید نه اینکه فقط میشینید از کاراین واون اشکال های بیخودمیگیرید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
خیلی ساده‌ای.. بنده خدا
نماد گرایی مهمترین حرکت اثر گذار در دنیای امروز است... کمی مطالعه کن عزیزم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
ناشناس، کی اینو گفته که مهم ترین حرکت اثر گذار در دنیای امروزه؟! هان؟ اونایی که دارن از این راه نون می خورند؟!
دکتر ح. ع. و دکتر ح. ر. ا . اگر ملت اینا را نداشتن و از تی وی تماشاشون نمیکردن چه تفریح دیگری داشتن ؟
درد اینه که سنگ کف میدون انقلاب رو پس از اتمام کار دستور می دن بردارن و دوباره یک طرح دیگه بذارن! چرا؟ چون شبیه مثلث تودرتو است!
چرا خودمون به همین سادگی داریم علوم و دانش رو به اونها انتساب می دیم
یادمون باشه خیام در خصوص مثلث های تودرتو (چیزی شبیه مثلث های مورد استفاده قرار گرفته شده در پرچم اسرائیل) تحقیقات و نظرات بسیاری داشته است که پایه علمی دارن. مبادا یک روزی اونها خیام رو هم صاحب بشن!!
آقاي عزيز؛
اصلا گيريم كه حرف شما درست!
شما متوجه نيستيد انگار كه هجرت قوم يهود از مصر به كنعان يك داستان الهي و قرآنيه، خداوند نه تنها در تورات كه در قرآن هم تاييد كرده كه خود فرمان اين مهاجرت رو به حضرت موسي داده و تمام وعده هاب الهي هميشه بر حق هستند.
خواهش ميكنم دست از نوشتن اين مطالب عاميانه كه در ظاهر اندكي با توجه به فرهنگي كه ٨ سال اخير حاكم شده تيزبينانه به نظر ميرسه ولي در تحليل بسيار توحالي هست دست برداريد، مطمئنم هستم شما نه اطلاعات درستي از فراماسونري داريد نه از يهوديت و نه از قرآن.
خونه مادر بزرگه چی؟ اون درباره صهیونیست ها نیست؟! عجب آدمهای بیکاری!
ما به توهم توطئه عادت داریم
بابا داستان مهاجرت يهود و عبور از نيل و ... مع تو قرآن هم اومده با اين اوصاف، نعوذ بالله قرآن رو هم بايد در خدمت آزمان يهود بدونيم؟
دامن زدن به جنگ تمدن ها تابه کی . بزرگ کردن فرهنگ دیگران نه تنها ضربه زدن به انها نیست بلکه خدمات به انهاست . مسلمان از هر قصه ای برداشت درست خود را میکند . شما اگر صاحب ممیزی مشدید قران را صدبار سانسور و ممنوع الچاپ می کردید چون تعاریف زیادی از ادیان دیگر دارد
عموم انسانها داراي تمايلات آرماني بوده و اين آرمان خواهي معمولا ظواهر يكساني دارند ، همانگونه كه اكثر اعمال روزانه انسانها مانند خوردن و خوابيدن كاملا يكسان هستند و اين يكساني عمل را نمي توان دال بر برده بودن گروهي و استسمار گر بودن گروه ديگر دانست . شكل و كليت تمايلات آرماني نيز از اين قاعده مستثني نيست و تمامي انسانها ، داراي آرمان شهر ، مدينه فاضله و يا اتوپيا هستند .
نمادها نيز در هر فرهنگ معني خاص خود را دارندو ترجمه آن در همان فرهنگ معني دار است و ممكن است در ساير فرهنگها ، بي معني بوده و يا معني متضاد داشته باشد .
موش در فرهنگ ايراني معناي خود را دارد و اين هيچ ارتباطي به ساير ديدگاهها ندارد اگر چنين بود كه عبيد زاكاني را مي بايد در چندين قرن پيش به خاطر داستان موش و گربه محاكمه و به دار مجازات مي آويختند .
اغلب تحليلهاي اين چنيني بيشتر نشانگر عدم شناخت تحليگر از فرهنگ خودي و آشنايي كامل به فرهنگ بيگانه است . به عبارت ديگر آقايان ، آگاه و يا ناآگاه مروج فرهنگ بيگانه هستند و با ژست حق به جانب ديگران را متهم مي كنند در صورتي كه خود اولين متهم هستند.
متأسفانه اين گونه برداشت ها از فيلم ها، چند سالي است باب شده است، و بدين گونه چهره اي توانمند از صهيونيست ها ارائه داده مي شود كه قادرند همه جا نفوذ كنند، ... اينگونه برداشت هاي تخيلي كار افرادي مثل.... (نمي دانم درست نوشته ام يا خير؟) است كه آبشخور فكري شان مشخص است!، افرادي ... كه مفسر سينمايي هم شده اند و به همه چيز با ديدي امنيتي نگاه مي كنند!، ... مشخص است كه موشيرو ميشونه از نام توشيرو ميفونه بازيگر مشهور سينماي ژاپن گرفته شده است، و سفر و سير كردن را هم مي توان جور ديگري هم تعبير كرد، ... جاي تأسف است كه وقت زيادي از تريبون رسانه ملي در اختيار اين تفكر بيمار قرار مي گيرد ..
احتمالاً عطار هم عامل صهونيست ها بود كه داستان سفر آن سي مرغ را نوشت...
الان که خوب دقت میکنم اون تپه های تو عکس هم شباهت عجیبی به کوههای صهیون داره پس طراح دکور هم حتما از اون پولها گرفته
با این تفکرات مالیخولیایی که الان به این روز افتادیم! از فردا به اخبار و راز بقا هم گیر میدن.
ايول تابناك كه حرف دل ما رو زدى ...
تابناک خدا پدر و مادرت رو بیامرزه که به این موارد اشاره کردی. این افراد مثل دایه های مهربان تر از مادر مانند خوره به جان ملت افتاده اند و هر روز هم متوهم تر میشوند و خواهید دید که دیری نمیپاید که به یکی از گروه های تندرو تبدیل میشوند.
همانطور که خود مولف اشاره کرده "وقتی فیلم تمام شد با خودم فکر کردم که دیگر کدام یک از فیلم‌ها و کارتون‌ها و عروسکی‌های ایام کودکی‌ام با مضمون خدمت به آرمان صهیونیسم ساخته شده و (((((من با لذت و بی‌خبر از همه جا آن را تماشا کردم؟)))))"
نگارنده بفرمایند آیا تماشای این کارتون با فرض محال اینکه به صهیونیستها کمک کند تاثیری بر ایشان گذاشته؟ آیا نشان دادن این علامتها، شناساندن نشانه ها و تعابیر غلط از هر چیز ، از ساختمان تا درخت، و حساس کردن یک مشت بی خبر بیشتر بهمنافع صهیونیستها کمک نکرده است؟
ذهنهای متوهم بسیار خطرناکتر از بمب است
مرغ كيلويي چنده ؟ تو اون شهره كه تو جويهاش شيرو عسله
من به عنوان یه زن 31 ساله در دوران کودکی و یا حتی الانم که این کارتونو می بینم به هیچ عنوان همچین چیزی به ذهنم نیومده و همچین نتیجه گیری نکردم. اگر بنا بر جستجو باشه می شه هر چیزی رو به یه موضوعی نسبت داد با نظر ناشناس در رابطه با تو قران اومدن این داستان هم موافقم واقعن نمی دونستیم قران می خوندیم داشتیم نا خواسته به اهداف یهود کمک می کردیم پس قران تحریف شده
من وقتی حرفای یکی از این کارشناسان ماسون شناس رو گوش می کردم این حس رو داشتم که همه دنیا صهیون و فراماسون هستند. و جائی و کسی از نفوذ آنها در امان نیست. نمادهاشون همه جا هست. و این اقا ادعا می کرد که ماسون ها یکی از سری ترین تشکیلات هستند بعد خودش جوری اطلاعات میداد که انگار فراماسونها رو کامل میشناخت، پس یا این فرقه خیلی هم سری نیست و یا خود این اقا هم ماسون بوده که اینقدر اطلاعات از این فرقه سری داشته. تازه می گفت فراماسونی تو ایران هم نفوذ زیادی کرده،.... وقتی با خودم فکر می کنم، خیلی از فکرام ماسونی اند، چون کارتونای ماسونی رو دوست دارم، خیلی از فیلمهای ماسونی رو دوست دارم. یه چیز دیگه من اخرش نفهمیدم این صهیونیست با فراماسون و کابالیست با هم چه فرقی دارن، طوری که کارشناسا میگن همشون سروته یک کرباسن.
ذهن زیبا رو خوب اومدی
بعد از دیدن این فیلم احساس میکنم شیطان شدم !!!!!!!!!
هه هه هه !!!!!!!!
الان همتون رو گمراه میکنم !!!!!!!!!!!


بابا این اراجیف چیه مینویسید برید به فکر اوضاع مردم باشید .
خجالت بکشین . شرم کنین
واقعن جای تاسف داره که دین خداو پیغمبر خدا و بنده خدا رو با موش تشبیه می کنید . بعد از غرب بد میگین که چرا را ما رو بد نشون میده .
خجالت بکشین . شرم کنین.
به نظر من حیف که این اکسیژن رو اینطور آدم نما ها مصرف می کنن.
اگه اینجوری شما تو ادبیات های دنیا کنکاش میکنید تو علم هم کنکاش میکردین الان ایران ابر قدرت بود
نصف نمادهای دنیا ، نصف داستان های دنیا می گن فراماسونن!!!!
اینایی که این چرندیات رو می نویسن خودشون فکر کنم طرفداراشونن می خوان اسراییل رو بزرگ جلوه بدن .
چقدر می گیرین !!!!چی می زنی ؟
تابناک می دونی آرم شما رو هم حزء نمادهای فراماسونری گذاشتن برای اون هرم های قرمز بی سر !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خیلی ساده و کوتاه
توهم دارن
پس عبید زاکانی هم صهیونیست بوده که شخصیت داستانش رو موش انتخاب کرده! عجــــــــب! خوب شد فهمیدیم!
خانم مرضیه برومند یک داستان عروسکی بنام یل بل خان هم ساخته که خیلی زیباست و آن موقع گفتند سیاسی است و نگذاشتند به بازار بیاید ولی من دیدمش و خیلی لذت بردم. بنظرم هنرمند بودن در این دوره زمانه خیلی خطرناک است و ذهن بیمار برخی مخاطبین ممکن است سر هنرمند را به باد دهد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی