بازدید 53264
۹

یک روز تفریح در «دربند»

دربند از دهکده‌های قدیمی شمیران و در شمالی ترین نقطه تهران است. محله دربند در تابستان از مناطق خنک و گردشگری پایتخت کشورمان است.در جذب توریست و بازدید کننده در صدر مناطق با ظرفیت گردشگری بالا در کلان شهر تهران است.
کد خبر: ۳۴۰۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۷ 30 August 2013
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۲
انتشار یافته: ۹
از کوه نوردی توی دربند نفرت دارم. باید کلی مسیر کثیف (بیش از 40 دقیقه) رو همراه با دود ذغال و قلیون و کلی آشغال طی کنی که تازه به جایی برسی که بهش بگن کوه و طبیعت. عملا تا ایستگاه هلال احمر این وضعیت ادامه داره و تازه از اونجاس که که با صرف نظر از بعضی آشغال های روی زمین میشه گفت به کوه و طبیعت رسیدی.
ما که به جز خاک وخل چیزی ندیدیم
یکی از شهرهای استان کرمانشاه به اسم صحنه هم تفریگاهی به همین اسم داره که با توجه به وسعت شهر جای خوبیه
يك ايران يك دربند
اینکه بیشتر درکه س تا دربند! (البته به جز عکس میدون مجسمه و دو سه تا عکس دیگه)
به نظر شما اگه در یه کشور دیگه ای بود باز هم کارمند تله کابین حین انجام وظیفه و سوار کردن مسافرین در حال مکالمه با مبایل بود و با این لباسی که هیچ نوع مشخصه ای دال بر کارمند بودن وی ندارد ؟؟؟ اگه خوب دقت کنید در تمام عکس ها در حال صحبت کردن با تلفن همراهشه . با تشکر .
در مورد تمیز نگاه داشتن محیط هم مطالبی را نمایش بدهید
كاش يك نظارتي بر رستورانهاي اين منطقه وجود داشت خداميداند دريكي از رستورانها جوجه كبابي بما دادند كه هرگز طعم ومزه آنرا فراموش نميكنم آنقدر بدطعم بود كه فكر ميكنم گوشت كلاغ بوده نميدانيم به كجا شكايت كنيم والا حتما اينكاررا ميكرديم
همه امکانات از جمله دربند و طبیعت زیبا وعشق و حال مال شما تهرونی ها والله ما شهرستانی ها مخصوصا جنوب کشور که از بی کفنی زنده ایم.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار