بازدید 94178

آیا ایران از گروه خود در لیگ جهانی والیبال صعود خواهد کرد؟

هم‌اکنون تیم ملی ایران در گروه دوم لیگ جهانی والیبال، ‌با شش امتیاز از پنج بازی در رتبه پنجم جدول گروه است و در ادامه، تیم ما یک بازی در ایتالیا، دو بازی در کوبا و دو بازی پایانی را در تهران ‌مقابل آلمان برگزار خواهد کرد؛ حال ایران تا چه اندازه برای راهیابی به عنوان یکی از دو تیم برتر از گروه خود‌ شانس دارد؟
کد خبر: ۳۲۸۸۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۸ 29 June 2013
آیا ایران از گروه خود در لیگ جهانی والیبال صعود خواهد کرد؟

دور گروهی بیست و چهارمین دوره مسابقات لیگ جهانی از 31 ماه می تا چهاردهم ماه جولای برگزار می‌شود و بناست دور نهایی آن از هفدهم تا 21 جولای در مار دل پلاتای آرژانتین برگزار شود.

این نخستین بار است که مسابقات با حضور هجده تیم برگزار می‌شود. مسابقات در فاصله سال‌های 2011 تا 2003 و 2006 تا 2012 با حضور شانزده تیم برگزار شده است، هر چند آغاز مسابقات در سال 1990 با حضور هشت تیم بود و در سال 1991 با حضور ده تیم برگزار شد و در فاصله 1992 تا 2000 و در سال‌های 2004 و 2005 نیز با حضور دوازده تیم انجام گرفت.
در سال 2012‌ مسابقات با حضور شانزده تیم برگزار شد که در پایان لهستان، ایالات متحده و کوبا به ترتیب مقام‌های اول و سوم را به دست آوردند و ژاپن و پرتغال مجبور شدند در مسابقات انتخابی سال 2013 شرکت کنند.

آیا ایران از گروه خود در لیگ جهانی والیبال صعود خواهد کرد؟
چهارده تیم نخست جدول رده‌بندی مسابقات در سال 2012 به همراه ایران و هلند، تیم‌های موفق مسابقات انتخابی و ژاپن و مصر تیم‌هایی هستند که بنا به تصمیم کمیته اجرایی فدراسیون، مجوز شرکت در مسابقات را به دست آورده‌اند. بعدا با کناره‌گیری مصر، تیم پرتغال جایگزین این کشور شد؛ بنابراین، در مسابقات امسال، کره جنوبی، ایران و ژاپن از آسیا، لهستان، بلغارستان، آلمان، فرانسه، روسیه، صربستان، ایتالیا، فنلاند، هلند و پرتغال از قاره سبز و ایالات متحده، کوبا و کانادا از قاره آمریکا حاضر‌ند.

هجده تیم حاضر در سه گروه ای، بی و سی تقسیم شده‌اند. تیم‌های برتر در بین این هجده تیم بر پایه جدول رده‌بندی تیم‌های والیبال مردان جهان در دو گروه «ای و بی» قرار گرفته‌اند و شش تیم دیگر یعنی چهار تیم دارای شرایط شرکت و دو تیمی که از سوی فدراسیون بین‌المللی سهمیه به آنها داده شده است، در گروه سی قرار گرفته‌اند.

آیا ایران از گروه خود در لیگ جهانی والیبال صعود خواهد کرد؟

هر تیم در گروه خود ده بازی برگزار خواهد کرد. سه تیم اول هر گروه از سه تیم میزبانی می‌کنند و مهمان دو تیم خواهند بود. بین هر دو تیم دو بازی برگزار خواهد شد.

آیا ایران از گروه خود در لیگ جهانی والیبال صعود خواهد کرد؟
در بازی بین تیم‌ها، تیمی که بازی را با نتیجه سه، صفر و یا سه، یک برنده شود، از بازی سه امتیاز برای خود اندوخته خواهد کرد و در بازی‌هایی که نتیجه پایانی سه به دو باشد، تیم برنده دو امتیاز و تیم بازنده، یک امتیاز به دست خواهد آورد.

در جدول رده‌بندی هر گروه، به ترتیب امتیازهای کسب شده، شمار بردها، نسبت ست‌های برده به ست‌های باخته و نسبت امتیازها معیارهای رده‌بندی هستند. مسابقات نهایی با حضور‌ شش تیم در آرژانتین برگزار خواهد شد که از هر یک از گروه‌های اول و دوم، دو تیم و از گروه سوم، برترین تیم به آن راه خواهند یافت. آرژانتین میزبان پیشاپیش یکی از تیم‌های حاضر در دور نهایی است.

آیا ایران از گروه خود در لیگ جهانی والیبال صعود خواهد کرد؟

ایران تاکنون از پنج بازی انجام داده خود، شش امتیاز کسب کرده است. تیم کشورمان از دو باخت خود در مقابل روسیه امتیازی نگرفته و از دو بازی با تیم صربستان سه امتیاز اندوخته است و در بازی اول با ایتالیا سه امتیاز شیرین به دست آورده است. ایران در ادامه در عصر یکشنبه، دومین دیدار خود را با تیم ایتالیا برگزار خواهد کرد و سپس به کوبا می‌رود تا در حضور پرشور هواداران کوبایی ـ که در دو بازی پیشین خانگی کوبا در مقابل صربستان شلوغترین روزهای مسابقات را رقم زده‌اند ـ به مصاف تیمی بروند که با وجود رتبه بالا در رده‌بندی فدراسیون جهانی تاکنون از هفت بازی خود امتیازی به دست نیاورده است. ایران در آخرین مسابقات گروه در تهران میزبان آلمان خواهد بود.

آیا ایران از گروه خود در لیگ جهانی والیبال صعود خواهد کرد؟
روسیه اکنون با شانزده امتیاز از هفت بازی در صدر گروه است و در ادامه، دومین مسابقه خود به میزبانی کوبا را برگزار خواهد کرد. روسیه دو بازی بعد خود را هم مهمان آلمان خواهد بود.

ایتالیا تیم دوم جدول فعلی گروه که از هفت بازی تاکنون پانزده امتیاز گرفته است، پس از بازی با ایران، دو بازی پایانی خود را مهمان صربستان خواهد بود.

صربستان که اکنون با ده امتیاز از شش بازی در رده سوم جدول است، به جز دو باری که از ایتالیا پذیرایی خواهد کرد، دو بار هم میزبان آلمان خواهد بود.

آلمان هم تاکنون کمترین بازی گروه را انجام داده است، ولی از چهار بازی، هفت امتیاز گرفته و در ادامه با هر یک از تیم‌های ایران و صربستان و روسیه دو بازی انجام خواهد داد.

آیا ایران از گروه خود در لیگ جهانی والیبال صعود خواهد کرد؟

هنوز تا پایان مرحله گروهی، بازی‌های بسیاری مانده است، ولی گویا در یک گروه شش تیمی که هر تیم ده بازی برگزار خواهد کرد، برای کسب دست‌کم رتبه‌ دوم، شانس رسیدن ایران به این جمع بسیار کم است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۰۹
انتشار یافته: ۱۲۳
به نظر من تا همین جا هم بچه ها کاری کرده اند کارستان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
درسته، باید توقعات منطقی باشد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
بچه ها عالی بودند اما از نبود بازی تدارکاتی خوب با تیم های مطرح امید کمی دارم که صعود کنیم
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
به نظر من باید به اندازه فوتبالیستا به اینام پاداش بدن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
تو سخت ترین گروه افتاده
مرتضی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
به نظر من همین الان با این شرین کاری که کردن الان باید جایزه ایی که به فوتبالیستها دادن به اینها بدهند....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
من موندم منفی ها رو برای چی میدم ، بازی به این خوبی بچه ها
ان شاءالله صعود خواهد کرد من این تیم رو درحد 5 تیم برتر دنیا میدونم واقعا کاش فوتبالمون هم میتونست ایتالیا رو تو خونش ببره!!
پاسخ ها
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
ایران 12 امتیاز بازی کوبا و المان داره که میشه 18 امتیاز اگه فردا هم 2 یا 3 امتیاز بگیره 100 درصد صعود میکنه حاضرم با همه شرط ببندم
اصغر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
در پاسخ به مهدی به همین خیال باش که تیم سوم سال پیش رو تو خونه خودش 6 امتیاز بگبریم ازش، کوبا در برابر ایتالیا و روسیه باخته به ایران که برسه میبینی چطور بازی میکنه:)
مسلمان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
ما هم دلمون میخواد صعود کنه ولی باید واقع بین بود کوبا تیم ضعیفی نیست که روسیه رو 3-0 برده!
Hamed
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
بابا بیخیال شما یعنی کوبا رو از الان بازنده میدونی جلوی ایران
کوبا تیم ششم جهان است و پارسال در لیگ جهانی سوم شده تا حدودی میشه گفت یکی از سخت ترین بازی های ایران در مقابل کوبا است.
ولی خدا وکیلی دمه بچه ها گرم حقیقتا گل کاشتن
ای کاش به اندازه کافی سرمایه گذاری انجام بشه تا این نتایج پابرجا بمونه و در سال های بعد به نحو بهتری تکرار بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
کاش سرمایه از رشته هایی که تو اونها به جایی نمیرسیم و اوج هنرمون رفتن به جام جهانی هر از هشت سال هست میگرفتن و به والیبال، کشتی، وزنه برداری، تکواندو و دو میدانی میدانند. مسلما به مراتب بیشتر تو دنیا احساس غرور میکردیم. با پول بیت المالی که به هر باشگاه فوتبال میدهند میشه دو سه تا از این فدراسیون ها رو چرخوند و دنیا مقام آورد
tara
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
باید ایران کلا فوتبال رو جمع کنه و بودجه شو صرف این ورزشهای مدال آور مثل کشتی والیبال رزمی وزنه برداری و... بکنه
سعید
| - |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
بهتره ووشو رو فراموش نکنیم.این رشته تو گوانجو 5مدال طلا گرفت.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
با tara موافقم باید بودجه هنگفت فوتبال رو صرف رشته های دیگه بکنیم و در المپیک هم نتیجه بهتری خواهیم گرفت
ان شاءالله صعود خواهد کرد من این تیم رو درحد 5 تیم برتر دنیا میدونم واقعا کاش فوتبالمون هم میتونست ایتالیا رو تو خونش ببره!!
دیگه پررو نشیم دیگه
بابا جون بار اول داریم تو این مسابقات شرکت میکنیم
تا همین جا هم معجزه رخ داده
نباید انتظار غیر معقول داشت .یادم میاد 5 6 سال پیش ایران تو آسیا پنجم شد .به امید تداوم موفقیت ها .
بابا جان بگذارید عرق بچه های ما خشک شود و با
توقعات بزرگ برای تیم ملی والیبال مشکل ساز نشوید
واقعا تيم ايران به علت اين كه تو چند بازي اول با تيمهاي قوي بازي كرد، آبديده شده و ايشالله تيمهاي كوبا و آلمان را هم به راحتي شكست ميديم.
از هر گروه Aو B دو تیم و ازگروه C یک تیم صعود می کنند و با آرژانتین میزبان دوره نهایی جمعا شش تیم در دو گروه سه تیمی مسابقات نهایی را برگزار می کنند
ان شاء ا... لیگ جهانی بعدی میریم برای اول شدن ولی امسال صرفا کسب تجربه مهمه و احتمال 90 درصد حذف میشیم.
خدا پدر آقای یزدانی خرم رو بیامورزه که به تیم های پایه اونقدر اهمیت داد، خدا آقای کارخانه رو حفظ کنه که موسوی رو از وقتی 16-17 سالش بود ساخت..
و ولاسکو که بدون شک بهترین مربی والیبال جهانه و شاید بهترین در تاریخ!
پاسخ ها
حسین
| Netherlands |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
در ایران استعداد همیشه بوده. موفقیت های بعد از انقلاب بخوبی نمایشگر این حقیقت استکه هر جا که نظم و انظباط و مدیریت بوده موفقیت هم بوده.دست آوردهای سپاه و هسته ای و علمی از این نوع هستند.
بپذیریم که "" ما می توانیم""
با تائیدات الهی انشالله
احسنت به این همت به این غیرت به این رشادت؛ تو رو خدا از فوتبال تو جهان هیچ چیزی نصیب ما نشد به مسئولین انتقال بدین برای بردن کره و رفتن جام جهانی کلیه برنامه های تلویزیون در اختیار فوتبالی که هیچ افتخاری نداره جزء رفتن به جام جهانی ولی والیبالی که خیلی مقتدرانه وارد لیگ جهانی میشه و بهترین تیم جهان رادر خانه به زانو در میاره حقش فقط یه اخبار ورزشیه حداقل باید دو برابر فوتبال به این افتخار افرینی توجه نمود. زنده باد ولاسکو زنده باد ایران زنده باد بلندقامتان رشید غیرتی
از خدا می خواهم به آنها کمک کنه
واقعا دمشون گرم در دو بلاشون بخور تو سر اون ... باید واقع بین بود ممنون ازشون که دل مارو با بازی زیباشون شاد کردن، براشون آرزوی موفقیت میکنم.
والیبالیست های ایرانی استحقاق بهترین ها را دارند.انشاا... صعود داشته باشند.به امید خدا. امیدوارم همچنان از این مربی خوب در رده های پایین تر در والیبال استفاده بشود.و ای کاش کمی ار سرمایه های هنگفتی که برای فوتبال صورت میگیرد برای والیبال نیز استفاده شود
تیم تیم ایرانه یااااااااعلی ممد
انشا.........میری بالا
تا همین جاش نشون دادیم چه تیمی داریم . بردن ایتالیا در کشور خودش رویایی بود که محقق شد . توقعمونم نباید زیاد بالا ببریم . فقط باید به این تیم افتخار کنیم
حیف این همه توجهی که به فوتبال میشه
به نظر من پیشرفت والیبالمون با حضور ولاسکو در رده بزرگسالان که معمولا در آسیا هم چندان مطرح نبودیم بسیار چشمگیر بوده و الان پا از آسیا فراتر گذاشتیم و در بین تیم های برتر دنیا هستیم.تا همین جاش هم شیر های پارس گل کاشتین.
مطمئنا در سال های آتی یکی از قدرت های بزرگ دنیا خواهیم شد اگر به همین نحو ادامه بدیم.
این تیم حاصل برنامه ریزی فدراسیون و زحمات ولاسگوست. ولی نباید از تیم های پایه غافل بود!!!
خیلی مفید بود
نه
آرژانتین را جا انداختید
در کنار این پیشرفتها ما هواداران هم باید در هر رشته فرهنگ خودمونو بالا ببریم و استانه تحمل داشته باشیم
پاسخ ها
HRSB
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
همه "آستانه تحمل" دارن! کم یا زیادشه که تمایز ایجاد میکنه.
نباید قانع باشیم بالاخره داریم تلاش میکنیم به نظر من ابنکه بگیم "تا ابنجاش هم خوب پیشرفتیم دیگه کافیه"حرف اشتباهیه ... باید تیم به خودش سخت بگیره تا نتیجه بگیره و صعود کنه لطفا دوستان از اون لفظ دیگه استفاده نکنن
خدا کنه صعود کنند!
از گروههای A و B هر کدام دوتیم و به علاوه بهترین تیم سوم این دو گروه به اضافه تیم اول گروه سوم به همراه آرژتنین میزبان جمعا شش تیم در مرحله نهایی هسند.
http://www.fivb.org/EN/volleyball/competitions/WorldLeague/2013/Formula.asp
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
دادا خودت یه شمارش بکن چیزی که گفتی!
arash
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
این که شدش هفت تا! 7=1+1+1+2+2
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
اشتباه نکن دوست عزیز
دو تیم برتر از گروه اول بدون در نظر گرفتن آرژانتین میان بالا و ربطی به گروه 2 (گروه ایران ) نداره از گروه 2 هم فقط 2 تیم میان
HRSB
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
از گروههای A و B هر کدام دوتیم ( 2+2)= 4
به علاوه بهترین تیم سوم این دو گروه =1
به اضافه تیم اول گروه سوم =1
به همراه آرژتنین میزبان =1
جمعا شش تیم در مرحله نهایی هسند؟!
لا اقل از لینک خودت استفاده میکردی کاپیتان!
هر اتفاقی افتاد ما باید ولاسکو رو واسه سال دیگه نگه داریم اگه امسال نشد سال دیگه میتونیم یه نتیجه بسیار عالی بگیریم
من اهل والیبال نیستم ،ولی واقعا لذت میبرم از این که این بچه های بی ادعا تر و تمیز خانواده دار (نه مثل فوتبالی ها) بدون پول درست حسابی انقدر با انگیزه هستند ،این رو هم شانسی نمیدونم و از 10سال قبل که رو تیم های پایه کار شده میشد یک همچین جایگاهی رو تصور کرد .
تشکر از همشون
بنظر من که گل کاشتن بچه ها ...
انتظار بیش از اندازه اثر منفی می گذاره.تا همینجاشم خوبه..
انشاالله صعود کنه قهرمان جهان هم بشه
ارق ملی که میگن اینجاها شکوفا میشه
کافیه یک دهم پولی که به این فوتبالیستا میدن به والیبال بدن ببینین اون موقع چه غوغایی به پا میکنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
مخالفم! چون زیادی پول بدن اینا میشن مثل اونا!
دیگه برای تیم ملی بازی نمی کنن برای پول بازی می کنن.
احسان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
همین الان هم قرارداد یک والیبالیست ملی پوش به ندازه فوتبالیست های لیگ برتری هست
توقع دارید اولین بار حضور در لیگ جهانی با صعود همراه باشه بابا این توقع خیلی بالاست تا همین جا عالی بوده
کاش مسئولین ورزشی بفهمند که در چه رشته هایی باید سرمایه گذاری کنند. خسته نباشی دلاوران والیبالیست
دم هرچی جوون با غیرت ایرانی گرم
درود ای ایران
احساسم دوست داره صعود کنه ولی اگر در این گروه چهارم بشیم برای سری اول بسیار خوبه وفکر میکنم بتونیم به این مقام دست پیدا کنیم .
به این میگن قدرت ایران
آقای حسینی اینجوری که حساب کردی شد 7 تا تیم نه شش تا!!!
ایران اگه ایتالیا رو یکشنبه ببره شک نکنید بالا میره
تا همین جا هم که دل مردم را شاد کردند خدا خیرشان بده بچه ها خدا قوت آفرین سلامت باشید درود بر ایران وایرانی
دل مردم با این برد شیرین شاد شد آفرین بر این غیور مردان انشاء الله که این پیروزیها ادامه داشته باشد
بابا چه گیری دادین به این فوتبال!
اون بدبختا هم با جون و دل زحمت کشیدن و رفتن جام جهانی برا اونا هم دعا کنید!!!
به نظر من اگه پول زیاد از حد باشه موجب حاشیه میشه. همینطور که تو فوتبال شد.باید پولی که به فوتبالیا میدن کم کنن تا مثل والیبال ،کشتی و...پیشرفت کنه مثل فوتبال دهه 70.
البته نباید درحدیم باشه که بازیکن ملی پوش بره واسه خرج زن و بچش کارگری کنه
بقول معروف چرا که نه .!
اگر بخواهیم شانس صعود داشته باشیم باید از 5 بازی باقیمانده نهایت امتیاز رو بگیریم و امیدوار باشیم صربستان از ایتالیا امتیاز بگیره در اونصورت صعود میکنیم که البته ناگفته پیداست که بیشتر شبیه یک آرزوی محاله/ هر چند که همین پیروزی بر ایتالیا هم قبلا شبیه آرزوهای محال بود!
بچه ها واقعا عالیند
پول زیاد و بی حساب و کتاب فساد میاره
چه بسا اگه پولی که تو فوتبال تزریق میشه بیاد تو والیبال یا ورزش های دیگه اونها هم افت بکنن و با اشباع بازیکن ها تکرار افتخارات گذشته هم تبدیل به آرزو بشه
به نظر من اگه با پول دادن بود الان باید فوتبالمون میشد حداقل رتبه اول اسیا بهتره والیبال مثل فوتبال الوده نشه و گرنه همین هم که داریم از دست خواهیم داد.هر نعمتی ظرفیت می خواهد که ما هنوز نداریم
مهیج ترین بازی والیبال رادیدیم افرین به بچه های بی ادعای ایران جای سوپراستار والیبال ایران فرهاد قائمی خالی
این تیمی که من دیدم یکم حواسشو جمع کنه قهرمان دنیا میشه! واقعا باید بهشون دست مریزاد گفت ، هر چی فوتبالیستها آبرومون رو تو دنیا میبرن این والیبالیستها و رزمی کارا و کشتی گیرا و دومیدانی کارها برامون نو دنیا آبروداری میکنن.کاش مسئولان به این نتیجه برسن که سرمایه گذاری تو فوتبال هدر دادن سرمایه ها و بت الماله ، کاش این همه هزینه که تو فوتبال میشه تو این رشته ها بشه تا همه ببینن که ایران تو دنیا قادر به کسب چه افتخاراتیه!
ایران ی بار دیگه ایتالیارو ببره من حساب کردم صعود میکنه.
کوبا با آلمان که سوسکند
نه اینکه قوی نباشند
بچه ها کارشون درسته
تا همین جا دمشون گرم
خیلی با غیرت بودند
پاسخ ها
ميلاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
حريف رو حيچ وقت دست كم نگير كوبا و المان كم تيمي نيستن بايد توقع رو پايين بياريم تا همين جا گل كاشتن بچه ها ولي به قول ولاسكو بايد به برد حريص باشيم ايشالله كه بتونيم موفق باشيم
منم قبول دارم که زیادی به فوتبال پول تزریق میکنن ولی بنظر من زمان بازیکنایی مثل عابدزاده، خاکپور استیلی زرینچه و غیره وغیره که کمتر پول به فوتبالیستها میدادن نتایج بهتری میگرفتن ولی با زیاد شدن پول بازیکنان دلسرد و به نوعی مغرور شدن. من اینو میگم که خدای نکرده بقیه ورزشکارای سایر ورزشها مثل فوتبالیستهامون مغرور و دلسرد نشن.به نوعی این انگیزه از بین نره
ماشاااله واقعا گل کاشتند مخصوصا در مقابل ایتالیا در اولین حضور در لیگ جهانی تا اینجا خیلی خوب بوده باید سرمایه گذاری خوب در والیبال بشه تا بهتر از این ها واز 3 قدرت برتر دنیا بشیم کاش یه روزی هم تو فوتبال بتونیم ایتالیا رو تو خونه خودش ببریم طرفدار های والیبال پرچم بالا
بهت هواداران ایتالیا مقابل شیرهای ایران دیدنی بود امید دارم صعود میکنیم این تیم ایرانه یاعلی مدد تیم تیمه شیرانه یا علی مدد.
مهم اینه که مثل دیشب با تمام توان بازی کنن -آدم لذت میبره
فكر كنم در اين موقعيت حساس و با توجه به برد اول ازايتاليا حداقل يك پاداش قابل ملاحظه براشون در نظر بگيرند تا با روحيه و انگيزه اي بهتر بچه هابه ديدار بعدي ايتاليا بروند
لطفا فوتبال جمع بشه این ورزشای مدال آور رو دولت پشتیبانی کنه. حیف نیست برا والیبال فقط می تونه دوازده هزار نفر بره باید حداقل صدوبیست هزار نفر بره چون اگه هم باخت بیارن باختشون هم با افتخاره
البته دوستان یه خبر خوش
اگه آرژانتین تو گروه خودش اول یا دوم بشه چون میزبان مرحله نهایی هست تیم های سوم گروه یک و دو با هم مسابقه میدن و برنده صعود میکنه.
ایشاالله ما اگه دوم نشیم حتما سوم میشیم
ایشالا خدا به بچه ها کمک میکنه تا صعود کنن
اگرم صعود نکردن چیزی از ارزشاشون کم نمیشه و ما تا ابد بهشون افتخار میکنیم.
پای پول را وسط نکشید و الا اینها هم پولکی میشن. به آنها فعلا افتخار کنید
اصلا مهم نیست بریم بالا یا نه مهم اینه که با جون دل بازی میکنن و مردم از بازیشون لذت میبرن مهم اینه که ایتالیا رو تو خونش بردن اصلا نباید بشینیم حساب کتاب بکنیم که میریم بلا یا نه چون اینطوری استرس رو تیم زیاد میشه
ارق نه عزیزم.‏ عرق درسته به معنی غیرت و اصالت
در راه رسيدن به هدف ايثار بايد كرد
از این به بعد به لطف خدا همه بازی ها رو می بریم وصعود میکنیم
انشا اله
ایول معروف همشهری خودمه البته دم همشون گرم
البته ایران ۵ تا بازی کرده اما ایتالیا و روسیه ۷ تا شاید امید کم باشه اما با وجود قدرت بازی و هماهنگی تیم که رفته بالا می شه به رده دوم رسید چون بازی های سخت تقریبا انجام شدن و تیم هایی که موندن با وجود این هماهنگی تیم سادتر هستند...
به نظر من بچه ها پارسالم تو ژاپن خوب بودن ولی امسال هر بازی بهتر شدن امیدوارم مزد زحماتشونو بگیرن
نفس حضور برای ایران قهرمانی است و پیروزی بر صربها و ایتالیالیها فوق قهرمانی.
اگر از هر بازی باقیمانده 3 امتیاز بگیریم در گروه دوم میشویم و بالا میرویم. این غیر ممکن نیست. بجز ایتالیا بازیهای ما نسبتا ساده هستند.
عرق درسته که با کسر عین خونده میشه که دارای دو معناست.یکی به معنای اصل و ریشه و دییگری به معنای رگ.
از آقای بنا یاد بگیرید که در المپیک به بچه ها گفت برای یکی دو تا پیروزی نرید بلکه برای قهرمانی برید حالا شما می گی آیا صعود می کنه؟ ما باید برای قهرمانی تلاش کنیم هیچ کس از آینده خبر نداره خدا به تلاش آدم ها نمره می ده
درود بر والیبالستای ایران که گل کاشتند
اولین بار تو عمرم بود که از ته دل احساس غرور ملی کردم
درسته رفتیم جام جهانی ولی ارزش این واسه من بیشتر بود.
خيلي ما احساس غرور ميكنيم،من در جايي كه كار ميكنم ايتاليايي زياد هست،نميدونيد كه چقدر شاد شدم و به ايراني بودنم ميبالم،واقعاً گل كاشتند،مرسي بچه هاي قهرمان واليبال ايران،متشكريم
مطمئنا تا موقعی که دلالان پاشون به این فدراسیون باز نشده باشه همینطور پیشرفت میکنیم، و پس از آن ..............
خب اين نشون داد كه تو هر ورزشي كه از تيم هاي پايه شروع به مديريت و تيمداري كنيم موفق ميشيم. واليبال از نوجوانان شروع كرد به مطرح شدن در سطح جهان و بعدش جوانان و حالا هم همون بازيكنان تيم ملي بزرگسالان را تشكيل دادند. هر وقت از مديريت هيئتي دست برداشتيم و با برنامه كار كرديم موفق بوديم....
اگر به جدول نگاه كنيد مهمترين بازي ما بازي دوم با ايتاليا است چراكه اگر بتونيم ببريم (ترجيحا با 3 امتياز) تاحدودي راه صعود را هموار كرديم چون بردن آلمان در تهران و كسب 6 امتياز و همچنين كوبا دور از دسترس نيست پس ميتونيم و حتما صعود ميكنيم...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
ببخشید اونوقت بقیه تیم ها توی بازی هاشون قرار نیست امتیاز بگیرن؟
ايران قطعا صعود مي كنه
از دو بازي ايتاليا حداقل 4 امتياز از دو بازي كوبا هم حداقل 4 امتياز و از دو بازي با آلمان هم حداقل 4 امتياز مي گيره ميشه 12 تا با 3 امتياز قبل از بازي با ايتاليا ميشه 15 امتياز و صعود مي كنه...
-------------------------------------------------
نتایج ایران قابل توجهه. بازی به بازی ست های بیشتری رو می گیره
------------------------------------------------
غیرت ایرانی یعنی این.
مرسی بچه ها.
صعود بکنند یا نکنند به آنها افتخار میکنیم. برای تمرکز بیشتر بر روی این مسئله تصور کنید فوتبال ایران فوتبال ایتالیا را با فضاحت برده است. آنوقت به بزرگی کار والیبایست های بی ادعا و با غیرت کشورمان پی خواهید بر.
برای بردن کره، اونم به زور اینهمه جاروجنجال کردن و پاداش دادن. خداییش کاری که تیم والیبال ما در این چند سال کرده ارزشش از همه تاریخ فوتبال ما بیشتره. به نظرتون فوتبال ما کی میتونه ایتالیا رو تو خونش ببره؟ :)
اگر هزينه اي كه براي فوتبال كردند براي واليبال ميكردند الان جايگاه ما هنوز بهتر بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
اتفاقا اگه هزینه فوتبال رو تو والیبال هم می کردند اونم خراب می شد. تو فرهنگ ما اگه سطح رفاه بالا بره تنبلی و غرور ایجاد می شه باید پول به اندازه لازم تزریق بشه تا هم افراد تامین باشند و امکانات فراهم باشه و هم انگیزه ها حفظ بشه.
خیلی عالی بودند
داداش یک کلام ختم کلام


$$$$ واقعا دمشون گرم $$$$$

یک سال در این لینگ برتر فوتبالو ببندن هزینشو بدن به والیبال کشتی فوتسال و.... حد اقل ، اسم و آبروی ایران توی دنیا یه تکونی می خوره.


یا حق
بچه ها دمتون گرم واقعا گل کاشتین، این هم نمرتون
202020202020202020202020202020202020202020202020202020202020202020
بچه ها عالی بودند و باید بیشتر حمایت یشن صعودشان مشکل هست ولی خدا را شکر به آینده آمیدوارمان کردند
اولین سال حضورمون هست ما هنوز خیلی جای پشرفت داریم فقط و فقط باید از این بچه ها پشتیبانی بشه که این روند رو به رشد ( به دور از جنچال ) ادامه دار باشه برای نسل های بعدی
انشاا....
لطفا توقع را بالا نبريد همين امر موجب آمدن فشار رواني زياد روي تيم مي شود.
يكبار اين بلا را روي تيم فوتبال آورديم و باخت برابر پرتغال براي همه يك شكست ملي شد و همين امر باعث شد كه چند سال بعد برد مقابل لبنان به برد ملي تبديل شود.
ولاسكو شير مادرت و هرچقدر دستمزد بابت مربيگريت ميگيري حلالت، اين پولها يك هزارم اون شادي و اميدي كه به مردم رنج كشيده ما ميدي نيست، اين صداي مردم ماست كه با بردهاي تو در دنيا شنيده ميشه...
به واقع انساني كه كارشو در هر كجا كه باشه درست انجام ميده جزو شريفترين و پاكنهادترين انسانهاست...
بچه ها فوق العاده بودند ما نباید تو اولین دوره انتظار صعود و جز تیم های اول شدن از بچه ها داشته باشیم.
دم همشون گرم
باورکنید والیبال حتی لیاقت قهرمانی رو هم داره البته اگه مثل فوتبال وقتی دو قرون پول دیدن واسه پول بازی نکنن اگه واسه ایران بازی کنن قهرمان هم میشن
ايرانيها هميشه از عهده ي كارهاي سخت راحتتر بر ميان ،اميدوارم به كوبا و آلمان نبازيم
بچه ها عال بودند انشائ الله بردهای دیگر
پیروزی غیورمردان ایرانی برچکمه پوشان ایتالیایی صدمبارک باد باد
سلام هرچند خیلی عالی بودند اما نباید به همین جا بسنده کرد باید به بالا بالاها فکر کرد وگرنه در همین موقعیتی که هستیم می مونیم
ای کاش فوتبالی هامون هم مثل بچه های والیبال انقدر با انگیزه و بدون حاشیه بودن.خدایی دمشون گرم
خوشحال میشیم اگه سعود کنن ولی اگه هم نکردن چیزی از لیاقتشون کم نشده هدف اونجا بودن و نمایش دادن والیبال جوانانمون هست.دستشون درد نکن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار