بازدید 19247

اخباري از آبی‌پوشان در بازار نقل و انتقالات

کد خبر: ۳۲۳۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۴ 05 June 2013
باشگاه استقلال برخلاف رقيب ديرينه‌اش همچنان كم فروغ در بازار نقل و انتقالات ظاهر شده است.

* استقلال فهرست مازاد ندارد!
« تیتریک »اين جمله‌اي است كه از زبان معاون باشگاه استقلال مي‌‌شنويم آن هم در حالي كه طي روزهاي گذشته اخبار مختلفي در مورد جدايي قطعي ۶ آبي‌پوش به گوش مي‌‌رسيد. اما علي اميري معتقد است امير قلعه‌نويي خواستار حفظ تيم فصل قبل شده كه البته اين حرف كمي دور از ذهن به نظر مي‌‌رسد.

* آبي‌پوشان همچنان به دنبال بازگرداندن منتظري
با وجود اينكه پژمان منتظري با باشگاه استقلال تسويه حساب كرده و گفته مي‌‌شود با باشگاه العربي قطر به توافقات نهايي رسيده است، اما مسئولان باشگاه استقلال معتقدند كه هنوز هم مي‌‌شود روي ماندن منتظري حساب باز كرد و قصد دارند پس از بازگشت تيم‌ملي با قطر با او جلسه حضوري داشته باشند.

* نماينده الخريطيات با حيدري ديدار كرد
نماينده باشگاه الخريطيات روز گذشته به اردوي تيم‌ملي در امارات رفت و با آندرانيك تيموريان ديدار داشت اما نكته قابل توجه اينكه نماينده اين باشگاه قطري با خسرو حيدري هم گفتگويي داشت تا در اردوي تيم‌ملي شايعه هم بازي شدن حيدري و آندو به گوش برسد. گفتني است قرارداد هافبك ملي‌پوش استقلال با اين تيم به پايان رسيده است.

* تاميني براي مذاكره با استقلال به تهران آمد
به گفته مسئولان باشگاه استقلال هادي تاميني يكي از بازيكناني است كه در فهرست قلعه‌نويي قرار گرفته و به تهران آمد و با مسئولان باشگاه جلسه‌اي داشت. هادي تاميني با معاون استقلال نشستي را برگزار كرد و قرار شد در صورت توافق مالي با فتح‌الله‌زاده ديدار كند.

* نكونام پس از بازگشت از قطر مذاكره مي‌‌كند
جواد نكونام پس از بازگشت از قطر به همراه تيم‌ملي جلسه‌اي را با فتح‌الله‌زاده برگزار مي‌‌كند. مديرعامل استقلال گفتگوي كوتاهي با اين بازيكن داشت و به او قول داد در اولين فرصت مشكل با باشگاه اوساسونا را بر طرف كند. نكونام هم كه گفته مي‌‌شد در قطر با تيم جديدي، به توافق خواهد رسيد، قول داد اقدامي انجام ندهد و ابتدا با استقلال مذاكره داشته باشد.

حسيني: از هواداران استقلال بدي نديدم
مدافع جديد تيم فوتبال پرسپوليس گفت: انتخاب پرسپوليس به خاطر هدفم بود و هيچ بدي از هواداران استقلال نديدم.من همه فکرهايم را کرده‌ام و به اينجا آمده‌ام. با هر رنگي به زمين بروم هدفم موفقيت است و تلاش مي‌کنم خودم را نشان دهم وهمانطور که گفتم مي‌دانم به تيمي پرهوادار آمدم و تلاش مي‌کنم دل آنها شاد شود. خدايي نکرده دوست ندارم کسي از دستم برنجد و با لغزشي کسي را ناراحت کنم.

شرط مدافع استقلال براي تمديد قرارداد
مدافع تيم فوتبال استقلال در نشست با مديرعامل اين باشگاه اعلام کرد پس از دريافت مطالبات فصل گذشته، قراردادش را با اين تيم تهراني تمديد خواهد کرد.حنيف عمران‌زاده مدافع تيم فوتبال استقلال در نشستي که با علي فتح‌الله‌زاده مديرعامل اين باشگاه برگزار کرد، شرط دريافت مطالباتش براي تمديد قرارداد با اين تيم تهراني را مطرح کرد. حنيف عمران‌زاده در اين خصوص گفت: در نشستي که با فتح‌الله زاده‌داشتم، ايشان به من گفت: دوست داريم در استقلال بماني، اما بنده به ايشان گفتم قبل از تمديد قرارداد، لطفا مطالباتم را پرداخت کنيد.وي ادامه داد: بنده به آقاي فتح‌الله‌‎زاده گفتم براي اينکه مشکلاتم برطرف شود و به آرامش فکري برسم، بهتر است قبل از اينکه قراردادم را تمديد کنم، با من تسويه حساب کنيد.مدافع تيم استقلال همچنين افزود: آقاي فتح‌الله‌زاده قول داد تا اواسط هفته آينده اين مشکل را برطرف کرده تا من با فراغ بال قراردادم را تمديد و در تمرينات شرکت کنم.

منوچهری: دوست دارم به استقلال برگردم
مهاجم فصل گذشته نفت تهران گفت: قراردادم را با این تیم فسخ کردم چون شرایط پیشرفت برایم مهیا نبود.امین منوچهری اظهار داشت: قراردادم را با نفت تهران فسخ کردم چون شرایط همکاری و پیشرفتی که مد نظرم بود، در این تیم مهیا نبود. البته تا روز شنبه بازیکن نفت تهران هستم و باید مبلغی را به این باشگاه بپردازم تا بازیکن آزاد شدم.وی ادامه داد: با چند تیم صحبت‌های اولیه داشته‌ام و می‌خواهم با آرامش و تفکر و البته تامل بیشتر برای فصل آینده تصمیم بگیرم و زیاد عجله‌ای برای انتخاب تیم جدیدم ندارم.

وی در مورد بازگشت به استقلال گفت: در مورد بازگشتم به استقلال صحبت‌هایی شده اما یکسری موانع وجود دارد که باید ببینیم برطرف می‌شود یا نه. خودم خیلی دوست دارم به استقلال برگردم و اگر این موانع برطرف شود، به استقلال خواهم رفت.منوچهری در پایان گفت: برای حضور مجدد در استقلال اهداف شخصی و تیمی بزرگی دارم. در مجموع دوست دارم به استقلال کمک کنم. در فصل قبل یکسری اتفاقات برایم در استقلال افتاد اما این اتفاقات جزئی از فوتبال است و باید با آن کنار آمد و تلاش کرد موفق شد.تمرين تيم فوتبال استقلال براي حضور در رقابت‌هاي داخلي و آسيايي فصل آتي، از روز شنبه هفته آينده به صورت رسمي آغاز مي‌شود.

منبع:باشگاه
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار