بازدید 3134

دولت باید به تأمین دارو بیماران خاص توجه ویژه‌ای کند

کد خبر: ۳۱۶۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۰ 02 May 2013
 عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس٬ با تأکید بر اینکه سهم بیمه‌ در هزینه بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج باید افزایش پیدا کند٬گفت: مسئولان سازمان‌های بیمه‌گر به‌ویژه وزارت تعاون٬ کار و رفاه اجتماعی باید با برنامه‌ریزی٬ حمایت از این‌گونه بیماران را افزایش دهند.

مراد هاشم‌زهی عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس در گفت وگو با خبرنگار مجلس نیوز (پایگاه خبری فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی)، با بیان اینکه متأسفانه در چند سال اخیر دستگاه‌های اجرایی و حمایتی هیچ اقدامی برای کمک به این قشر ضعیف انجام نداده‌اند، گفت: پوشش بیمه‌ای بیماران خاص هم مانند همه بخش‌های دیگر با مشکلات زیادی روبه‌رو است؛ اما اگر بیمه‌ها به این بیماران کمک نشود وضعیت بسیار نامطلوبی برای آنان به وجود می‌آید.
نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی، بر لزوم حمایت از بیماران خاص در بودجه ۹۲ تأکید کرد و افزود: تعیین ردیف اعتباری در بودجه باید با اختصاص از سوی دولت همراه باشد؛ از این‌رو مسئولان باید هر چه سریع‌تر این اعتبارات را اختصاص دهند.
این نماینده مجلس نهم٬ با بیان اینکه هم‌اکنون بیماران خاص و صعب‌العلاج برای تأمین دارو و تجهیزات پزشکی با مشکلات زیادی دست‌وپنجه نرم می‌کنند٬ گفت: دولت هرچقدر هم اعتبارات تخصیص یافته را افزایش دهد باز هم با توجه به سیر صعودی افزایش بیماران صعب ‌العلاج در جامعه٬ بیماران برای تأمین دارو با مشکل روبه‌رو می‌شوند.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس٬ با تأکید بر اینکه سهم بیمه‌ از هزینه بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج باید افزایش یابد٬ تصریح کرد: مسئولان سازمان‌های بیمه‌گر به‌ویژه وزارت تعاون٬ کار و رفاه اجتماعی باید با برنامه‌ریزی٬ حمایت از بیماران خاص را افزایش دهند./


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی