بازدید 5380

حضور سرزده احمدی‌نژاد در آتش‌نشاني و اورژانس

کد خبر: ۳۱۱۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۰ 02 April 2013
رييس جمهور همزمان با روز طبيعت به صورت سرزده در ايستگاه شماره يك منطقه يك سازمان آتش‌نشاني تهران حضور يافت و براي كاركنان اين سازمان آرزوي سلامتي و توفيق كرد.

به گزارش پایگاه اطلاع ریاست جمهوری ، محمود احمدي‌نژاد پيش از ظهر امروز (سه‌شنبه) پس از بازديد سرزده از مركز اطلاعات و ستاد فرماندهي كل اورژانس تهران از ايستگاه شماره يك منطقه يك سازمان آتش‌نشاني تهران، نيز بازديد كرد.

رييس جمهور از نزديك با كاركنان و نيروهاي خدوم اين سازمان گفتگو كرد و سال نو را به آنان تبريك گفت و براي آنان و خانواده‌شان آرزوي سلامتي و توفيق كرد.

احمدي‌نژاد در جريان اين بازديد در پيام تبريكي خطاب به كليه كاركنان سازمان آتش‌نشاني گفت: با هوشياري و دلسوزي شما كاركنان عزيز، آرامش خوبي در فضاي زندگي مردم حاكم شده است و مردم با يك اطمينان خاطري به مسافرت مي‌روند.

رييس جمهور افزود: مردم با اين اطمينان كه شما در مواقع خطر و حادثه در كنار و پشتيبان آنها هستيد در ايام نوروز به مسافرت مي‌روند و اينجانب از همه شما از اينكه ايام سال نو را سر كار و مشغول خدمت‌رساني بوديد، صميمانه از همه شما تقدير و تشكر مي‌كنم و براي شما و خانواده‌هايتان آرزوي سلامتي و موفقيت دارم.

احمدي‌نژاد در پايان اين پيام تبريك كه از طريق سامانه ارتباطي سازمان آتش‌نشاني به كليه نيروها و كاركنان اين سازمان، اعلام شد، سالي پرموفقيت و سربلندي را براي نيروهاي اين سازمان آرزو كرد.

در جريان اين بازديد، مسئولين سازمان آتش‌نشاني گزارشي از اقدامات انجام شده در ايام نوروز و همچنين چهارشنبه آخر سال به رييس جمهور ارائه كردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی