بازدید 15196
نمایندگان مجلس در گفتگو با تابناک:

شعار سال 92 ، هوشمندانه انتخاب شده است

شعار حماسه اقتصادی در بر گیرنده تمام شعارهای ده سال گذشته است و به گونه ای انتخاب شده که به تلاش تمام گروه ها و مسئولین کشور نیاز دارد تا با حضور در تمام عرصه ها حماسه آفرینی کنند
کد خبر: ۳۰۹۸۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۰ 21 March 2013
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۲، با اشاره به حرکت رو به جلوی ملت ایران در سال گذشته بویژه در مواجهه ی اقتصادی و سیاسی با جهان استکبار، چشم انداز سال ۹۲ را امیدوارانه و همراه با پیشرفت و تحرک و ورزیدگی و حضور جهادی ملت ایران در عرصه های سیاسی و اقتصادی دانستند و تاکید کردند: با این نگاه، سال ۹۲ را "سال حماسه ی سیاسی و حماسه ی اقتصادی" نامگذاری می کنیم.

به گزارش تابناک، در این باره نمایندگان مجلس شورای اسلامی به بیان دیدگاه های خود و استنباط این شعار پرداختند.

محمد حسین فرهنگی عضو هیات ریسه مجلس شورای اسلامی در خصوص شعار «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» گفت در سال 92 دو ایده مهم را شروع خواهیم کرد یکی از آنها ارزیابی فعالیتهای مربوط به انتخابات شوراها و ریاست جمهوری است.

نماینده مردم تبریز گفت: از سوی دیگر مقوله اقتصادی نیز یکی از مهم ترین مباحثی است که باید در این برهه زمانی از آن غافل نشد به نظر میرسد که شعار سال تمام ویژگیهای سال قبل را دارد که با هوشمندی کامل انتخاب شده است.

همچنین مهدی دواتگری نماینده مردم مراغه در تشریح سخنان مقام معطم رهبری حضور مردم در انتخابات را به دو بخش تقسیم کرد و اظهار داشت: این حضور یک حماسه نرم افزاری و یک حماسه سخت افزاری است که حضور مردم در پای صندوقهای اخذ رای یک حضور سخت افزاری است و شناخت مردم از نامزدهای ریاست جمهوری و انتخاب اصلح یک حضور نرم افزاری است.

این نماینده با اشاره به شعارهای یک ده گذشته گفت: در ده سال گذشته تقریبا تمام شعارهایی که از سوی رهبر انقلاب اعلام شده است با محوریت اقتصادی بوده است که نشان از هوشمندی کامل در انتخاب آنها است، اما متاسفانه این شعارها کمتر به نتیجه رسیده و خصوصا در سال گذشته ما شاهد بودیم که هیچ اقدامی در این خصوص انجام نپذیرفت.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: شعار حماسه اقتصادی در بر گیرنده تمام شعارهای ده سال گذشته است و به گونه ای انتخاب شده که به تلاش تمام گروه ها و مسئولین کشور نیاز دارد تا با حضور در تمام عرصه ها حماسه آفرینی کنند و امید آن است که هم دولت دهم وهم دولت یازدهم گامهای موثری در این خصوص بردارند تا در پایان سال شاهد یک تحول اساسی باشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار