بازدید 4009

راه‌اندازی سامانه مجازی محصولات و نهاده‌های کشاورزی

کد خبر: ۳۰۶۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۲:۴۴ 05 March 2013
مرکز مدیریت سامانه مجازی محصولات و نهاده‌های کشاورزی با هدف کاهش دلالی امروز راه‌‌اندازی شد.
 
به گزارش فارس امروز مرکز مدیریت سامانه مجازی محصولات و نهاده‌های کشاورزی با حضور وزیر و مسئولان جهاد کشاورزی در منطقه امین‌آباد شهر ری راه‌اندازی شد.

همچنین در کنار این سامانه مجازی نمایشگاه دائمی محصولات کشاورزی مربوط به تعاونی‌های روستایی سطح کشور و نیز بارانداز این محصولات افتتاح شد.

در این نمایشگاه 24 غرفه تعاونی‌های روستایی و کشاورزی استان‌های مختلف کشور حضور دارند و انواع محصولات کشاورزی شامل میوه، مرکبات، خشکبار و غیره عرضه می‌شود.

راه‌اندازی این سامانه مجازی فرصت مناسبی است، تا خریداران عمده کشور سفارشات خود را در این سامانه ثبت کنند و محصولات توسط سازمان مرکزی تعاون روستایی به نشانی آنها ارسال خواهد شد.

به گفته سید نظام‌الدین سجادی رئیس سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران راه‌اندازی این سامانه تا 30 درصد در کاهش دلالی بخش کشاورزی مؤثر خواهد بود.

به گفته سجادی بازرسان، میوه‌های سالم را که در آزمایشگاه‌ها تأیید شده است، گواهی می‌کنند و طبق توافقی که با کشاورزان انجام می‌شود، محصولات آنها را خریداری و به نمایشگاه‌های عرضه منتقل می‌کنند.

به گفته رئیس سازمان تعاون روستایی کشور علاوه براینکه مردم همه روزه می‌توانند به این نمایشگاه برای خرید مراجعه کنند، تمامی خریداران عمده نیز می‌توانند از طریق سامانه ثبت‌نام کرده و محصولات خود را در مکان‌های عرضه تحویل بگیرند.

این نمایشگاه در شهر ری سه راه تقی‌آباد، منطقه امین‌آباد واقع شده است.

به گزارش فارس طی سال‌های گذشته بازاریابی و توزیع محصولات کشاورزی یکی از مشکلات و دغدغه‌های کشاورزان بود که با خرید و فروش سامانه مجازی محصولات و نهاده‌های کشاورزی، انتظار است این مشکلات کاهش ‌یابد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل