بازدید 13432
۲
تابناك منتشر مي‌كند؛

شش تومار براي بركناري رئيس فدراسيون بدنسازي و پرورش اندام

نسخه‌اي از اين تومارهاي شش‌گانه، ابتداً به نهادهاي مسئول از جمله سازمان تربيت بدني جهت پيگيري و بررسي شرايط اين فدراسيون ارجاء داده شد و در اختيار رسانه‌ها قرار نگرفت اما پس از آنكه اين مسئله پيگيري نشده و در لفافه باقي ماند، رونوشتي از آن در اختيار تابناك قرار گرفت.
کد خبر: ۲۹۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۸۷ - ۱۷:۵۰ 21 December 2008
در شرايطي كه انتقادات نسبت به عملكرد فدراسيون بدنسازي و پرورش اندام طي ماه‌هاي اخير رو به افزايش گذاشته است، جمعي از قهرمانان، مربيان، داوران، ورزشكاران و باشگاه داران كشور با امضاء تومارهايي خواستار تغيير مديريت اين فدراسيون شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشي تابناك، فدراسيون بدنسازي و پرورش اندام در طول سه سال اخير، يكي از مجموعه‌هايي بوده كه همواره شايعاتي پيرامون ايجاد يك رشته تغييرات در آن شنيده مي‌شد اما با گذشت مدت قابل‌توجهي هنوز اين تغييرات اجرايي نشده و به نظر مي‌رسد تا پايان دوره چهار ساله رئيس اين فدراسيون، تصميم‌گيرندگان قصد ايجاد تغييرات در اين مجموعه را ندارند.

در اين ميان پس از تغيير يزدان راد دبير فدراسيون بدنسازي و پرورش اندام، انتقاداتي كه نسبت به اين فدراسيون مطرح بود، شدت بيشتري به خود گرفت و از داخل فدراسيون، به دستگاه ورزش كشيده و حتي ساير نهادهاي نظارتي و تصميم‌گير منتقل شد تا ناصر پورعليفرد كه با راي مجمع عمومي و با حكم محسن مهرعليزاده، پس از انتخابات رياست‌جمهوري گذشته، نخستين رئيس اين فدراسيون جوان لقب گرفت، روزهاي سختي را پيش رو داشته باشد.


در اين چهارچوب، پس از آنكه اظهارات برخي دلسوزان اين رشته، منتج به تغيير و تحولات مديريتي و اجرايي نشد، جامعه بدنسازي و پرورش‌اندام دست به اقدامي جدي تر زد و جمعي از قهرمانان، مربيان، داوران، ورزشكاران و باشگاه داران كشور با امضاء شش تومار ضمن حمايت از دبير سابق اين فدراسيون و محكوم ساختن بركناري وي، خواستار تغيير رئيس اين مجموعه و انتخاب مديراني از جنس اين رشته براي اداره بدنسازي و پرورش‌اندام كشور شدند.

نسخه‌اي از اين تومارهاي شش‌گانه، ابتداً به نهادهاي مسئول از جمله سازمان تربيت بدني جهت پيگيري و بررسي شرايط اين فدراسيون ارجاء داده شد و در اختيار رسانه‌ها قرار نگرفت اما پس از آنكه اين مسئله پيگيري نشده و در لفافه باقي ماند، رونوشتي از آن در اختيار تابناك قرار گرفت تا با انتشار اين تومارها خواسته ايشان مبني بر انجام تغييرات سريع در اين مجموعه علني‌تر شده و متوليان امر چاره‌اي جز رسيدگي به اين موضوع نداشته باشند.

حال بايد ديد سازمان ورزش براي خواست جامعه پرورش اندام و بدنسازي ارزشي قائل مي‌شود يا لزوم اين اصلاحات نيز به مرور زمان سپرده شده و با بي‌توجهي، پيگيري نخواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
20
20
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار